Laatste updates in Bennekom

1. Jacobsen's profielfoto
    Jacobsen heeft een recensie geschreven voor Le Steak

Vanavond met ons gezin voor het eerst gegeten bij Le Steak. Het was echt helemaal top. Van bediening tot het voor en hoofdgerecht was echt goed. Nog nooit zulke malse en lekkere sparribs gegeten. Grote porties voor redelijke prijs. Gaan zeker terug komen.

2. Yvoba's profielfoto
    Yvoba heeft een recensie geschreven voor Het Oude Postkantoor

Gezellig personeel in de bediening, echter mijns inziens gebrek aan overzicht. Lang wachten op drankjes en eten. Serveerster liep ongestructureerd rond. Carpaccio was heerlijk. Sate ging, en er zaten rauwe stukjes friet tussen. Prijs daarentegen prima.

3. Benekomkommer's profielfoto
    Benekomkommer heeft een recensie geschreven voor Schaapskooi

Benekomkommer

Wij hebben hier 2 pizza's gegeten, deze waren te ranzig voor woorden. Voor ons nooit meer De Schaapskooi. Uitbaters zijn onguur en groezelig om te zien en cafetaria, bar en restaurant ziet er niet fris en onderkomen uit. Er is zelfs geen cv… Bij mooi weer zitten er vaste prik steeds een aantal dezelfde ongure (stam?)gasten buiten op het terras flink de hele dag aan de alcoholische versnaperingen. Als vrouw wordt je van kop tot teen bekeken en er wordt door dit clubje nare sexistische opmerkingen tegen je gemaakt. Als kastelein zou je daar juist tegenop moeten treden ware het niet dat de kastelein het heel goed met dit clubje kan vinden en ogenschijnlijk dezelfde "bloegroep" bezit. Daardoor voel je je als vrouw daar helemaal niet op je gemak. Uitstraling horeca past in het geheel niet bij de uitstraling van het park en de mooie vaste luxe chalets die daar rondom het water staan gesitueerd en al helemaal niet bij de luxe landhuizen in het aangrenzende deel van het park. Grote afknapper.

4. Roos's profielfoto
    Roos heeft een recensie geschreven voor De Panorama-Hoeve

Zo gemist het afgelopen jaar, even lekker een pannenkoek eten. Altijd lekker en sfeervol zitten, binnen en buiten. Lekkere pannenkoeken. Weer heerlijk getafeld!

5. JPV's profielfoto
    JPV heeft een recensie geschreven voor De Molenhoek

JPV

Kwaliteit is niets bijzonders. Niet goed niet slecht maar gemiddeld. Friet is droog en niet krokant. Snscks zijn op zich ok. Ondank een online bestelling toch nog te lang moeten wachten. Men moest nog beginnen aan de bestelling toen ik op de afgesproken tijd binnenkwam. Het aller ergste is dat er op zo'n 10 vierkante meter, 12 (!!!) medewerkers stonden en dat in Corona tijd. Het krioelde chaotisch ongeorganiseerd door elkaar. Sommigen droegen mondkapjes onder hun neus, en sommigen zelfs onder hun kin op een afstand van 1,5 cm ipv 1,5 meter. Voor klanten is het ronduit gevaarlijk dat dit cafetaria de Corona regels aan haar laars lapt. Indien hier controle komt kan de tent op slot. Dit is voor mij alleen al reden genoeg om hier niet meer terug te komen.

6. L couperus's profielfoto
    L couperus heeft een recensie geschreven voor Le Steak

L couperus

Snelle bezorging dat wel.
    Spareribs droog en taai.
    Carpaccio bruin aan de buitenkant en truffelsaus zuur.
    Garnalen in olie zeer smaakenloos.
    Jammer hoor hoop geld betaald en veel weggegooid.

7. roos's profielfoto
    roos heeft een recensie geschreven voor Le Steak
    Vertaal van English naar Nederlands

Het eten was suuuper lekker! Heel fijn dat bijna alle gerechten gluten vrij te krijgen zijn & onwijs lekker smaken. De carpaccio en de wasabi met gamba salade zijn zeker aan te raden, en natuurlijk de spareribs!! ook een hele goede service toen ik belde voor een allergie probleem, ik werd gelijk geholpen en de medewerker wist alles over de ingredienten. bij ophalen ook goed geholpen. zeker het geld waard om thuis heerlijk te kunnen genieten

8. Anniek's profielfoto
    Anniek heeft een recensie geschreven voor Het Koetshuis

Wij hebben met Oudjaarsdag 2020 eten besteld, ik een Vega verrassingsmenu. Ik heb echt heerlijk gegeten, ook met producten en groenten waarvan ik dacht dat ik ze niet lustte; het koetshuis proved me wrong! Van biet tot gnocchi tot dressing, alles was fantastisch heerlijk en echt een sensatie van texturen en smaken. Echt een aanrader.

9. Janneke's profielfoto
    Janneke heeft een recensie geschreven voor De Molenhoek

Kwaliteit van het eten is sterk wisselend. Soms echt heel lekker, maar laatste tijd ook wel half rauwe slappe friet en bleke schnitzel.
    Erg jammer ...

10. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor China Garden
    Chinees-Indisch Bennekom

China Garden was een gemiddeld goed restaurant wat Chinees eten betreft. Weliswaar deed het vaak concessies aan de Nederlandse smaak, waar de doorsnee Nederlander zonder enige smaakervaring van de Chinese keuken genoegen mee nam. Op dit ogenblik is het werkelijk "huilen met de lamp uit", De gangbare gerechten zoals nasi en bami goreng hadden een eenheidssmaak zonder veel ziel erin, maar maar tegenwoordig zit er echt de klad in, volgens enkele trouwe gasten van dit restaurant. Ik nam de proef op de som en ging dit keer voor een eenvoudige maaltijd van loempia en gado-gado met witte rijst. Wat een teleurstelling was dat. De loempia die best groot was uitgevallen had een vulling van taugé en een schriel plakje omelet van ongeveer 2 gram. Smaak nog kraak. De gado-gado waarin verschillende groenten zouden moeten zitten bestond dit keer uit alleen maar taugé die letterlijk zwom in een laffe, dunne pindasaus en als ik de smaak ervan zou moeten omschrijven dan is dat (sorry hoor) dat het smaakte naar het poepertje van Sinterklaas.
    Voorlopig voor mij even geen China Garden meer.

Marcel Souman, Bennekom.

11. Carolien's profielfoto
    Carolien heeft een recensie geschreven voor De Panorama-Hoeve

De pannekoeken en poffertjes blijven al jaren heerlijk maar op zondag in de corona tijd is het qua service beduidend minder. We zaten buiten in de party tent en zijn uiteindelijk na 3 x een bestelling door gegeven te hebben, uiteindelijk zelf maar naar boven gelopen om te vragen wanneer we nu iets konden bestellen en ook daadwerkelijk geserveerd zouden krijgen. De bediening hield niet echt afstand. Kortom, in de party tent buiten ben je qua service in ieder geval redelijk geïsoleerd.

12. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Het Koetshuis

Anoniem

Het was een heerlijke diner, fantastische service en sfeer herhaling vatbaar.

13. Familie Oostendorp's profielfoto
    Familie Oostendorp heeft een recensie geschreven voor De Eetwinkel

Familie Oostendorp

Thuis heerlijk gegeten. Het voorgerecht hebben we opgehaald, het hoofdgerecht werd keurig thuis bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar.

14. Marijn Hordijk's profielfoto
    Marijn Hordijk heeft een recensie geschreven voor Mare e Monte

Marijn Hordijk

Door de coronatijd gebruik gemaakt van een take away.
    Via mail besteld. Dus de sfeer van het restaurant moesten we zelf maken.
    Op de afgesproken tijd was de maaltijd gereed, en we hebben genoten van voorgerecht, hoofdgerecht en dessert plus wijn. Voor een goede prijs.
    Mooi aangeleverd in geschikte bakjes, enz.
    Weer wat meer kwaliteit dan zelf koken.
    De hoeveelheid was ruim voldoende en we hadden twee verschillende dessert, die we konden delen.
    Gaan we nog een keer doen. Thuis uit eten.

15. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Snackpoint De Korenbloem

Echt top gegeten. Vind t echt raar dat er slechte recensies zijn. Ik bestel hier zeker vaker en iedere keer top. 1 Tip de snitsel mag even in frituurvet maar daarna afbakken op de bakplaat. Is veel lekkerder.
    Toetje ijs is helemaal het lekkerste ijs van Bennekom.

16. Alproned B.V.'s profielfoto
    Alproned B.V. heeft een recensie geschreven voor Broodje De Beren

Alproned B.V.

Fantastisch, wij halen hier elke vrijdag friet en snacks,
    Word altijd keurig bij ons op de zaak bezorgd!

17. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor De Panorama-Hoeve

Smakeloze pannekoek.

3,5
  18. Familie Blom's profielfoto
    Familie Blom heeft een recensie geschreven voor De Panorama-Hoeve

Familie Blom

Vanavond bij de Panorama hoeve gegeten want een geweldige pannenkoeken. Echt een aanrader.

19. Blom's profielfoto
    Blom heeft een recensie geschreven voor De Panorama-Hoeve

Ik heb vorige week een mail bericht geplaatst. Daar wil nog even op terug komen. Dhr Luchtenburg heeft het zeer goed opgelost. Geweldige service.

20. Dirk van Duijn's profielfoto
    Dirk van Duijn heeft een recensie geschreven voor Het Koetshuis

Dirk van Duijn

We waren het weekend van de 9e augustus in Apeldoorn en omstreken en besloten de Groupon aanbieding voor het Koetshuis uit te proberen.

Het restaurant is sfeervol, lekker ruimtelijk ingedeeld en er heerst een relaxed klimaat. Parkeren is ook met het grote aantal eigen parkeerplaatsen geen enkel probleem.
    Het diner is ons erg goed bevallen. We zijn verwend met overheerlijke geraffineerde gerechten en een aantal lekkere wijnen.

De bediening was zeer goed verzorgd. Keurige presentaties van de wijnen en gerechten door Edger Groeneveld ondersteund door een jonge dame.

De prijs-kwaliteitsverhouding was zeer goed tot uitstekend. Een zevengangenmenu voor €60,- (Groupon aanbieding), halve glazen begeleidende wijnen €4,25 en huiswijn €5,75.

Samengevat is het bezoek aan het Koetshuis ons erg goed bevallen en we gaan, zodra we in de buurt zijn, hier zeker weer terugkomen.
    Bedankt voor de fijne en gastvrije avond!