Nieuwste foto's in Bennekom

Laatste updates in Bennekom

1. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Mare e Monte
    Italiaans Bennekom

Wij komen hier al jaren met veel plezier, maar wat wij vanavond meemaken....
    Na prima ontvangen te zijn door de serveerster, hebben wij 3 pizza’s en de ossenhaas besteld. De pizza’s, het vlees smaakte prima, de groente geserveerd bij de ossenhaas had een raar smaakje. De serveerster vroeg ons wat wij van de groente vonden aangezien zei zelf niet zeker wist of het wel goed was... nadat wij (inclusief de serveerster) het duidelijk
    eens waren dat dit niet goed meer was, ging het terug naar de keuken. Bij het afrekenen hadden wij een kleine compensatie c.q. gebaar verwacht, welke niet kwam. Wij haalde nog eens aan dat de groentes bij het eten niet goed meer waren, waarna de baas/kok uit de keuken kwam. Na de eerste zin “ willen jullie niet betalen?” Was ik al perplex. Ik legde de beste man uit dat de serveerster zelf opperde dat de groentes niet goed meer waren maar zuur en tegen bederving aan zitten. Het antwoord: “dat is haar mening” met andere woorden deze man had ons gewoon bedorven groentes willen geven...wij waren blij dat de serveerster het zelf opmerkte dat dit niet goed meer was. Ik ben blij dat er nog eerlijke mensen bestaan, die dat ook gewoon durven te zeggen en hun klanten behoeden voor een nare nacht. Deze aardige serveerster zal nu wel afgeserveerd worden door deze eigenaar, ik hoop van harte dat ze een betere plek vind. En mocht dat gebeuren beste serveerster dan wil ik jou graag aanbevelen aan elke horeca ondernemer, en laten we eerlijk zijn misschien ben je hier ook niet op de juiste plek dan. Al met al zonde van wat ooit een leuk Italiaans restaurantje was, jammer dat je zo met klanten om moet gaan, ik kom hier nooit meer...

2. familie's profielfoto
    familie heeft een recensie geschreven voor Gangnam
    Aziatisch Bennekom

familie

De Indische Rijsttafel voor 1 persoon besteld, prijs 18 euro.
    Het gerecht was goed verpakt. Enkele gerechten waren netjes apart verpakt.

Kwaliteit viel erg tegen. Balletjes met die typische blikkwaliteit - smaakte echt goor! Boontjes met kool idem. Alleen de tauge was wel knapperig. De satésaus vonden we niet lekker. De 'gebakken' banaan was meer deeg dan banaan en erg bleek. Magnetron?
    NIet alles was slecht. Zo vonden wij de babi pangang wel lekker.

Wij vinden dit ver onder de maat voor een restaurant die zegt te gaan voor kwaliteit. Je betaalt maarliefst 18 euro voor een ongeïnspireerde hap die geen enkele zichzelf respecterende kok anderen voor zou willen zetten. Gewoon jammer! Wij zijn klaar met de Chinese restaurants in Bennekom.

3. Marlies's profielfoto
    Marlies heeft een recensie geschreven voor Snackpoint De Korenbloem

Marlies

De laatste bestelling die wij gedaan hadden hier is ook gelijk de laatste. Al meerdere keren klopt de bestelling niet, er word steeds iets vergeten of de saus is niet goed. De eigenaar is ook een zeer onprettig persoon naar klanten toe en naar zijn personeel. Voor mij niet meer hier.

4. Sylfe's profielfoto
    Sylfe heeft een recensie geschreven voor Gangnam
    Aziatisch Bennekom

We hebben hier een heerlijke avond gehad. Gingen bewust naar Gangnam om iets van de Koreaanse keuken te proeven. Het eten was erg lekker! We waren ook bijzonder verrast door het concept en de bediening was super. Kortom, absoluut een aanrader.

5. Gonda's profielfoto
    Gonda heeft een recensie geschreven voor De Panorama-Hoeve
    Pannenkoekenhuis Bennekom

Afgelopen zondag zijn wij bij de Panoramahoeve pannenkoeken wezen eten. Het was erg druk. Blijkbaar waarderen erg veel mensen het eten en de service daar! Natuurlijk moesten wij iets langer dan anders wachten op ons eten. Maar alle begrip daarvoor! Het was weer heerlijk en bewondering voor het personeel dat zich de benen onder het lijf vandaan liep en zoals altijd vriendelijk en gastvrij bleef.
    Wij blijven hier met plezier genieten.
    En ja. Als je supersnel je eten wilt hebben, ga dan in de daluren! Dat geldt voor elke horecagelegenheid.

6. Henneke Berkhof's profielfoto
    Henneke Berkhof heeft een recensie geschreven voor De Panorama-Hoeve
    Pannenkoekenhuis Bennekom

Pannenkoeken zijn niet bijzonder lekker voor een pannenkoekenhuis.
    Ze hebben ons ontzettend lang laten wachten omdat de bediening niet lekker liep. We moesten na een uur vragen waar onze pannenkoeken bleven.
    Toen vond ze ons ongeduldig en zei dat het kwam omdat we een voorafje hadden. (Dat was brood met kruidenboter) bestellingen met de drankjes gingen ook steeds niks.
    Kortom geen aanrader voor een gezellig familie etentje.

7. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor De Schaapskooi

De nieuwe uitbaters pakken het goed aan. We hebben eindelijk weer een heerlijk frietje kunnen halen na het zwemmen!

8. Marjolein Voorhaar's profielfoto
    Marjolein Voorhaar heeft een recensie geschreven voor De Schaapskooi

Marjolein Voorhaar

Super mooi terras en lekker eten. We werden erg goed bediend door de nieuwe uitbaters. Zeker een aanrader!

9. Wim Dimmendaal's profielfoto
    Wim Dimmendaal heeft een recensie geschreven voor Het Oude Postkantoor

Wim Dimmendaal

Door het formulier systeem zal ik niet terugkomen. Het spaart personeel uit maar onpersoonlijker kan het niet. Nog even en we moeten ons eigen menu in de keuken zelf klaar maken. Een tientje duurder en een ober aan je tafel is natuurlijker voor een restaurant in Bennekom. Helaas, dit was eens maar nooit weer.

10. Marjon Poppelaars's profielfoto
    Marjon Poppelaars heeft een recensie geschreven voor Mare e Monte

Marjon Poppelaars

Eerste keer naar dit restaurant. Gezellige ontvangst door Franco. We voelden ons gelijk thuis en hebben heerlijk Italiaans gegeten. Omdat we zelf graag Italiaans koken, wilden we dit restaurant bij ons om de hoek eens uittesten. Alles vers bereid, smaken goed! We gaan er zeker weer komen. Een aanrader! Opmaak van de borden kan naar een hoger niveau, geen kritiek maar juist positieve feedback.

11. bas's profielfoto
    bas heeft een recensie geschreven voor De Molenhoek

Bestelling geplaatst, zeer tevreden! Goede kwaliteit! Lekker eten! Snel geleverd!
    Zeer snel aan huis, zeker aan te raden! Top!

12. Jean paul henebiens's profielfoto
    Jean paul henebiens heeft een recensie geschreven voor 't Koetshuis
    Nederlands Bennekom

Jean paul henebiens

Met kerst hier gegeten, alles was slecht, 6 gangen smakeloos, lauw op koude borden.
    Bediening slecht en onervaren, wat een rampzalige tent.
    Nooit meer voor ons.

13. Maud's profielfoto
    Maud heeft een recensie geschreven voor Het Oude Postkantoor

Kunnen een beetje drukte niet aan. Leveren bestelling maar half en laten eten lauw bezorgen omdat de arme serveersters ook maar gestuurd worden door slechte baas.

14. Arnold Wies en Sikla's profielfoto
    Arnold Wies en Sikla heeft een recensie geschreven voor De Eetwinkel

Arnold Wies en Sikla

Een prettige sfeer die nieuwe inrichting.
    Het eten was heerlijk… creatief opgediend en van hoge kwaliteit.
    Echt een aanrader.

15. Meta Nagel's profielfoto
    Meta Nagel heeft een recensie geschreven voor Het Oude Postkantoor

Meta Nagel

We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving.
    De bediening was alleraardigst, maar niet alert genoeg. Bv. Is er genoeg te drinken?
    Let op dat er niet vergeten wordt om een oproep te doen voor de laatste bestelling.

16. Joey jansen's profielfoto
    Joey jansen heeft een recensie geschreven voor Snackpoint De Korenbloem

Joey jansen

Milkshakes zijn drama, friet is vies.
    Snackpoint heeft wel veel snacks!
    Als je voor grote groep besteld krijg je echt een ramp.

Bel je terug dat je een snack mist gaat hij er tegen in! Echt niet netjes.
    Kom de camera beelden maar bekijken zegt hij.

17. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Snackpoint De Korenbloem

Wat een ballentent. Slecht eten en bijzonder slecht klantcontact.

18. Diana's profielfoto
    Diana heeft een recensie geschreven voor Mare e Monte
    Italiaans Bennekom

Lekker gegeten met drie personen. Heerlijk eten en vriendelijk personeel

19. Pt v d vliet's profielfoto
    Pt v d vliet heeft een recensie geschreven voor De Eetwinkel

Pt v d vliet

Het eten heeft een hoge kwaliteit.
    De vernieuwde inrichting heeft een gezellige sfeer.
    Het is een ontspannen tent.

20. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Snackpoint De Korenbloem

Zojuist een klein broodje gyros en groot broodje doner kebab besteld. Levering super snel. Gyros, klein wit bolletje, wat gyros en 1 blaadje sla. Groot broodje doner kebab zelfde verhaal. Nat stuk Turks brood met 1 blaadje sla en wat Jammer, erg duur (gyros 4,95 en doner 8,95) voor zo weinig eten. Hadden wij niet verwacht. Jammer...

21. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Mare e Monte

Lekker ongecompliceerd eten

22. Christine methorst's profielfoto
    Christine methorst heeft een recensie geschreven voor De Panorama-Hoeve

Christine methorst

Met 6 personen wezen eten. Goede kwaliteit. Goede bediening.
    Mooi gezeten. Buiten op het terras.
    Prijs was ook in overeenstemming met wat je kreeg.
    Pannenkoek was rijkelijk belegd.
    Heb ik vaak anders gezien.
    Dus top! Tevreden mensen

23. wilma's profielfoto
    wilma heeft een recensie geschreven voor Het Oude Postkantoor

Leuke snelle bediening, prettige prijzen, echt een oud postkantoor

24. M. Wieffering's profielfoto
    M. Wieffering heeft een recensie geschreven voor De Schaapskooi

M. Wieffering

Vaak gesloten en slechte kwaliteit. De camping is hierdoor er op achteruit gegaan.

25. helga fresen's profielfoto
    helga fresen heeft een recensie geschreven voor 't Koetshuis
    Nederlands Bennekom

helga fresen

Voor een 1-sterren restaurant viel het een beetje tegen. Het eten is heerlijk, jammer dat diverse mooie gerechten in grote kommen worden geserveerd. De bediening was aardig, maar daar is alles mee gezegd. Er was een gerecht dat wij niet echt lekker vonden (het was taai en we hebben het niet opgegeten). De enige reactie was: 'dat is jammer'. Een ietwat vreemde reactie.
    Bij de koffie hebben we geen friandises besteld, na de 7-gangen hadden we voldoende en lekker gegeten. We vonden het echter wel vreemd dat er bij de koffie niet een klein koekje of chololaa'tje werd geserveerd.
    Bij een sterrenrestaurant verwacht je toch wel iets meer aandacht en wil je zeker het gevoel hebben dat je een avond lekker verwend wordt. Nogmaals aan het eten heeft onze teleurstelling niet gelegen...

26. Walter's profielfoto
    Walter heeft een recensie geschreven voor De Eetwinkel

Ik bestel af en toe bij de eetwinkel, tot nu toe pure klasse.
    Ga zo door want jullie zijn een waardevolle aanvulling op de bekende vetleveranciers zoals o.a. M. C.

27. Ron's profielfoto
    Ron heeft een recensie geschreven voor Het Oude Postkantoor

Lekker gegeten voor een gemiddelde prijs. Als je een voor- en hoofdgerecht neemt, dan is het desert gratis. Dat maakt het leuk betaalbaar. De oude brievenbussen, telefoons en ptt gerelateerde bordjes maken het een leuk en sfeervolle plek.

28. Peter en Elly Nijman's profielfoto
    Peter en Elly Nijman heeft een recensie geschreven voor Golden City
    Chinees-Indisch Bennekom

Wat een verbetering! Nu een modern, gezellig restaurant waar je ook heel lekker verse en goed gemarineerde gerechten zelf aan je tafel op de ingebouwde grill mag bereiden. Naast de BBQ gerechten nog veel meer aziatische gerechten uit de keuken. Keuze uit -alla kaart- danwel -allyoucaneat- systeem, waarbij je pp tot 5x3 gerechten in max 2,5 uur mag nuttigen. Zelf kwamen we niet verder dan pp 3x3 gerechten en een lekker bolletje ijs toe.
    Wij hebben genoten en komen zeker terug!

29. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor Mare e Monte
    Italiaans Bennekom

We hebben heerlijk gegeten met 6 personen.

30. A3's profielfoto
    A3 heeft een recensie geschreven voor Mare e Monte
    Italiaans Bennekom

Doordat het restaurant wat leeg was (niet zo vreemd op een woensdagavond!), was de sfeer ietsje minder. Daar kan het restaurant natuurlijk niets aan veranderen. De kok/kelner heeft ons zeer goed geadviseerd in zowel het eten als de wijn. Prettige bediening en een heel goede zeebaars/vis ravioli maakten het voor ons helemaal af. Zeker gaan wij nog eens terug!