Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bennebroek verdeeld zijn.

De Vries en co.

Dankzij Eetnu met mijn zoon en dochter van 18 heerlijk gegeten in een gezellige en vriendelijke huiskamersfeer.

Ronald Schut

Heerlijk gegeten! Kleine tent, maar erg gezellig. Leuke ontspannen sfeer en echt prima eten, een aanrader!

Het eten is op zich best okay maar zelf zal ik hier geen cent meer uitgeven! Wat een vreselijke norse gast die eigenaar! Zelf werk ik in de buurt en wilde van te voren mijn bestelling doorgegeven voor mij en een aantal collega's. Elke snackbar zal blij zijn als je iets wil bestellen maar deze gast niet hoor! Vol verbazing hoorde ik hem stamelen, "ja uh dat doe ik niet hoor, kom maar gewoon langs" Toen ik hem uitlegde dat ik maar een half uur pauze heb van werk en op die manier tijd wilde besparen nam hij met tegenzin toch m'n bestelling aan, ("nou, zucht, zeg het dan maar") kom ik daar vervolgens een kwartier later aan, heeft hij nog niets klaar gemaakt of in de frituur gegooid?!! Staat hij daar een beetje met z'n chagrijnige kop! Deze gast had al 10 jaar geleden met pensioen moeten gaan, heeft er totaal geen zin meer in en na het lezen van de andere recensies, wil ik iedereen adviseren, GA HIER NIET HEEN.

Goede ontvangst en heerlijk gegeten. Klein maar intiem. Wordt nog uit het hart gekookt.

Smaakvolle gevarieerde gerechten voor een zeer nette prijs. In een sfeervol restaurant, waar de windstille binnen tuin heerlijk zitten is. Leuk personeel met veel aandacht en een knipoog.

Vandaag hier voor het eerst gegeten. Wat was het heerlijk en een super vriendelijke bediening! We komen zeker terug, aanwinst voor Bennebroek.

Marlies

Heerlijk gegeten. Ontspannen sfeer. Klein restaurant. Leuke kaart en nog veel meer buiten kaart om! Ik was er voor de tweede keer en er zal zeker een derde volgen!

C.van Amstel

Heel relaxt en gezellig gegeten met mijn vriendinnen. Leuk klein restaurant. Het eten wordt leuk opgediend en is heerlijk, zonder poespas...

Is een leuk klein tentje met goed eten.
    Aardige bediening

Prima gegeten, alles was heel smakelijk! Bediening was zeer vriendelijk. Gezellig huiskamer restaurant. Komen zeker terug!

Net even snel gestopt voor een patatje oorlog, tenminste dat dacht ik. Mijn oog viel op de loempia centenbrug en een broodje gehakt ui. Ik heb in tijden niet meer zo genoten van een loempia. De pindasaus op de loempia deed het hem.

Goede tent

gezellig sfeervol restaurant met vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten, alles vers en even smakelijk! We komen zeker terug.

Karin Beelen

Een gezellig klein restaurant met een leuke kaart. Niet te uitgebreid maar naast de kaart worden er steeds wisselende gerechten aangeboden. Wij vinden het een aanrader.

Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar

Heerlijk eten. Het shared dining menu is erg lekker maar zou van mij iets meer mogen wisselen. Als je er vaker komt is het leuk als dat menu wisselt. Maar dat is ook de enige 'kritiek' die ik kan geven. Service is perfect, ambiance ook. Dus zullen er nog veel vaker terugkomen.

Wat een aanwinst voor Bennebroek! Superlekker, echt Italiaans eten!!!

Wat kan die Mike goed koken! Alles is vers en alles smaakt even lekker. De appetizer bij binnenkomst is een heel plankje met heerlijkheden, alles even vers en even lekker. Wij hadden gisteren een visplateau als voorgerecht. Wat een smaak explosie! Dat zou ik wel iedere dag willen. Ook de hoofdgerechten zijn overheerlijk, met gewone, maar ontzettend lekkere bijgerechtjes. Aan de toetjes komen we steeds niet toe want tegen die tijd hebben we al zoveel heerlijks gegeten... Hier komen we graag terug!

Jeannette Hoogervorst

In geen tijden zo'n lekkere pizza gegeten!!
    Ook het dessert was heerlijk en de bediening was top.
    Een aanrader!!

Frans Smelt

Piepklein, maar sfeervol restaurant. Prettige bediening. Uitstekend gegeten. Een aanwinst in de regio!

Een sfeervol restaurant met heerlijk Italiaans eten.
    Ook de bediening is uit de kunst, goede uitleg over de gerechten die naast de kaart worden geserveerd.
    Je voelt je hier echt welkom, wij komen zeker terug.

Heerlijk eten en echt een hele sfeervolle inrichting. Zeker een aanrader!

Huiselijk reastaurantje met een prima keuken! Heerlijk gegeten!

Wij wonen vlakbij Mike's restaurant dus hebben het uitgeprobeerd. Grote klasse, heerlijk gegeten, geweldig ontvangen. De amuses zijn wereldklasse, alles is ongelooflijk vers en met erg veel liefde bereid. Sommige gerechten waren een beetje vlak van smaak, daar mag nog wel iets meer durf bij, maar verder niets dan lof. De prijzen zijn prima, alleen de wijn is wel een beetje duur voor wat je ervoor krijgt. Hier komen we nog vaak terug!

Het was heerlijk, onze reactie die houden we erin!

Hidde Koopman

Heel erg lekker gegeten!! Vooral de pizza carpaccio is een aanrader! Italiaans genieten in Bennebroek!!

VMP en WJ

Super lekker plankje met kleine hapjes van het huis als voorafje, mooi welkom! Heerlijk gegeten, wel voortaan graag een tafeltje, niet bij de doorloop naar de keuken, de bar en toilet, daar zit je niet echt gezellig samen. We komen graag aan een ander tafeltje nog eens terug!

Wat een heerlijke avond. We hadden het 4 gangen diner met 6 personen en het was allemaal heerlijk! De sfeer is ook erg goed en vooral de bediening was top, voor mij een zeer belangrijk punt.
    Dit is een echte aanrader!

Jean jacques van huijstee

Is er eigelijk muziek en leuk dat er verschillende gebakjes zijn en dat de kaart elke week veranderd ga zo door

29. Chinees Bennebroek

Dit Chinees restaurant is onlangs heropend en volledig gemoderniseerd. Het restaurant is sfeervol ingericht en overal staan verse bloemen en planten. Het eten is smakelijk en van goede kwaliteit. De vrouwelijke kok kwam ons enthousiast vertellen over hoe ze probeert lekker, maar vooral verantwoord en gezond, te koken. Een echte aanrader dit restaurant in het pittoreske stukje Bennebroek.

Michel van Meygaarden

In korte tijd twee maal een paar vermakelijke uren doorgebracht bij Zen. Los van de voortreffelijke bediening en de goede sfeer, heerlijk genoten van het 4 gangen shared dining principe.
    Een aanrader als je van een oosterse premium keuken houdt.
    De volgende keer ga ik weer eens iets nieuws proberen. Ik heb er nu al zin in.
    Goed dat ik lekker dichtbij woon :-)