Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beneden Leeuwen verdeeld zijn.

1. Kapsalon was niet lekker zat geen knoflook bij wel gevraagd en de doner leek wel kant en klare doner van de aldi ofzo niet lekker.

2. Super restaurant en bediening.

3. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

Vlak na de overname was het eten even wat minder, maar inmiddels al een tijdje veel beter dan de vorige eigenaars. Echt heerlijke babi ketjap en babipanggang spek. Binnenkort de sia sue weer proberen.

4. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

Sinds de overname kom ik hier weer. Onder de vorige eigenaar - hoe populair die hier in de omgeving ook leek te zijn - vond ik het eten van slechte kwaliteit. De nieuwe eigenaar doet het veel beter!

5. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

Gewoon een prima Chinees restaurant. Niks bijzonders aan. Je krijgt wat je mag verwachten.

6. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

Mindere kwaliteit eten, entourage waaraan al jaren niets is gedaan, maar vooral een onvriendelijke, slecht geklede bediening.

7. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

We waren door omstandigheden al langere tijd hier niet geweest, wist ook niet dat het overgenomen was.
    Voorheen altijd heerlijk eten afgehaald, nu is het te slecht voor woorden… nassi ruikt smerig, en smaakt net zo… foe yong hai was met een aangebrand smaakje, en dreef in de rode saus, babi pangang was ook niet lekker, net of het vlees te lang heeft gekookt, nee helaas, ons zie je er niet meer, jammer hoor!
    Wat we over hebben gaat gelijk de kliko in!

8. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

Eten is matig had bami en nasi er bij besteld. Thuis heb ik witte rijst en nasi. 2de keer en de laatste keer.

4,7
  9. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

Gisteren 29-7 bami speciaal gehaald. Dat doe (deed) ik regelmatig. Wat ik nu mee kreeg kon je geen eten noemen. De kip was alleen aangebrand vel. Er zat niets meer, waarschijnlijk diverse malen opgewarmd. Ook het zakje zuur was oud en niet meer te eten. Mij zie je daar nier meer.

2,8
  10. Een vies restaurant met erg weinig keuze en slechte ophaal service en onlogisch ingedeeld. Zonde van je geld. 😏

11. Wij bestelden ons eten en moesten ongeveer 10 minuten wachten. Ondertussen was een jong meisje bezig met schoonmaken van 3 tafels. Onze tafel was vuil, plakkerig en vol kruimels, maar ze sloeg onze tafel over. Een andere erg jonge knaap kwam de bestelling brengen. Ik vroeg vriendelijk of onze tafel nog schoongemaakt kon worden. Hij antwoordde: mevrouw, het is erg druk. Wij doen ons best. Hij snelde weg en kwam niet terug. Nergens vriendelijkheid in de zaak, alleen gestresste jonge mensen.

12. Edwin

13. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

afhaal menu, indische rijstafel... slecht
    De 2 soorten vlees in saus (lijkt wel soep) niet gebonden zelfde voor de tauge met pinda saus (soep)..
    Bij deze 2 keer wezen afhalen 2x slecht (een te groot verschil met met anderen chinees ,geen naam, maar in Geldermalsen super....

14. Schnitzelmenu was zelden zo slecht. Een hele vreemde bijsmaak. Van de friet droop het vet af. Echt geen aanrader.

1,3
  15. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

Gerrit wildeman

Op pakjes avond eten op gehaald was heel heel heel erg druk ( zeg iets over de kwaliteit) ,ondanks dat goed bediend en lekker gegeven

16. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

Haalde regelmatig hier chinees en was altijd goed, maar nu de zaak is overgenomen viel het me erg tegen. Moet wel zeggen eerste keer dat ik daar afhaalde na overname was nasi names. Ik wilde witte rijst. Die rijst was niet wit meer, omdat alles in een bak wordt gedaan. Eerst rijst en dan klein beetje vlees en bijna geen groente. De rijst was doordrenkt van de sappen van het vlees en "groenten". Al met al het was niet te eten.

3,6
  17. Voor 18,50 verwacht ik iets meer van een varkensrib dan een klein droog gebakken naar kipfilet smakend stukje vlees. Als reactie "ik zal het doorgeven aan de keuken" vind ik geen service.

3,4
  18. Vanavond bij de twee linden gegeten.

Goede en vriendelijke bediening, leuke ambiance. Kaart is wat beperkt, eten lekker doch vrij prijzig tov hetgeen geleverd wordt.

6,1
  19. Waardeloze service. Klungelige eigenaar, weten niet hoe hun eigen apparatuur werkt. Al eerder zure slagroom gehad.

20. Marlies

Niet zo lekker als voorheen. Is er een andere kok? Soep eenvoudig, tournedos niet goed gebakken naar wens, niet mals. Groenten te passend qua smaak, dessert redelijk. We zouden over 3 weken nog een keer gaan met een ander gezelschap, we gaan nu toch voor een ander restaurant. Bediening is keurig

3,9
  21. Een net uitziende friettent maar sinds de overname door chinezen is er niks van over gebleven. Was jaren geleden echt een goede toko.
    Vandaag voor 3 personen friet gehaald met 8 verschillende snacks. Ten eerste, de bestelling was niet goed verwerkt. Ik kreeg een grote friet in plaats van een normale. De friet was erg slap en bitter, daardoor oneetbaar doordat het luchtdicht was verpakt. De mayonaise was zuur, de pindasaus was zo goed als smakeloos. Hierdoor onze eigen sauzen gepakt en alle 3 met tegenzin opgegeten. De door mij gegeten bamiblok en nasischijf hadden ook amper smaak.
    Hier gaan ze mij niet meer terug zien, waarom goedkope troep kopen om veel winst te maken in plaats van goede kwaliteit eten leveren wat meer geld kost maar daardoor wel je klanten behoudt?

2,6
  22. 5 mei, Het duurde meer dan een half uur voordat de bediening aan onze tafel kwam. Daarna weer meer dan half uur voordat de drankjes geserveerd werden. Daarna weer een half uur voordat de panini kwam. We hadden in die tussentijd al 3 drankjes kunnen drinken. Dus slechte service en slecht beleid. De panini die besteld was, was lauw van binnen.
    Ik hoop dat er wat met deze informatie geleerd wordt want het hele terras was ongeduldig aan 't wachten.

23. - Smaak zeer goed.
    - service heel goed.
    - vriendelijke bediening.

24. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

Een aanrader! We hebben er overheerlijk gegeten en de gastvrouw was zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug!

25. Claudy van Oyen

26. Of het nu voor een ijsje of voor een heerlijke lunch is, je voelt je als gast bij Ohlala altijd welkom. Goed verzorgde, heerlijke gerechten en een uitstekende, persoonlijke bediening.

27. Afgelopen zaterdag bij Het Genoegen gegeten en het was echt top! Super lekker en goede service! Wij gaan hier vaker eten.

28. Normaal gaan we hier vaak eten. Nu 2 weken geleden een gastric bypass gedaan. Dit vermeld in de reservering. Blijkt dat ik 18.15 moet betalen voor 'n kommetje soep en 'n sinaasappelsap. Vooraf niet aangegeven, omdat ik dacht heb toch al gemaild. Geloven ze niet op m'n woord. En m'n overige 3 vriendinnen bevestigden 't nog. Nee, ze konden 't niet eerlijk beoordelen. Ik dacht gezellig te gaan eten en dat je dan een schappelijke prijs mag betalen. Sorry, maar bij 'n ander restaurant wordt hier wel fatsoenlijk naar gekeken.
    Dus helaas nooit geen Genoegen meer voor ons. Kon geen eens 'n excuus van af.

29. Zeer goed eten, vers, kwaliteit, gewoon goed. Bediening super, dus 👍👍