Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beneden Leeuwen verdeeld zijn.

1. Lekker eten genoeg keuze. Goede prijs kwaliteit verhouding. Niet zo fabrieks achtig groot, maar wel reuze gezellig.

2. Alwin hendriks

Een echte aanrader voor iedereen.
    Eten 10+
    Drinken 10+
    Orde en netheid 10+
    Sfeer en bediening op en top, gezellig en druk.
    Waar voor je geld, heel goedkoop en goede kwaliteit.

3. Peter W.M.M. van Kraaij

Vorig weekeinde hadden wij een gezinsreünie (met ruim 20 volwassenen en zeven kinderen). We hadden al gekozen voor een warm en koud buffet. Het was genieten! Het buffet was heerlijk en prima verzorgd, precies zoals afgesproken en toegezegd. Ook waren we buitengewoon tevreden over het voortreffelijk personeel: (kind)vriendelijk, hulpvaardig, attent en accuraat. Fijn dat we vóór het buffet nog op het terras konden genieten van het mooie weer. Het was werkelijk TOP, zeker voor herhaling vatbaar!!

4. Jolanda

Wij dachten: even een lekker ijsje halen! Hoorntjes waren er niet, dus een bolletje ijs in een kartonnen bakje met houten lepeltje,10,50 +2 x 10 cent plastic toeslag?? Jazeker ! Buiten aangekomen zaten 2 dames op een heel leeg terras, dus wij zoeken ook even een plekje, maar daar komt een winkelmeisje ons waarschuwen dat we absoluut Niet mogen gaan zitten want de 10,70 euro was denk ik te weinig wat wij hadden afgerekend en mochten wij niet van dit terras gebruikmaken… bizar! Als het nu helemaal vol zat? Oke maar nee 2 dames.. hier komen wij noooooit meer! Zeer onklantvriendelijk!

5. Alle snackbars in het dorp al eens geprobeerd, maar dit is toch wel de beste die er is. Goed eten tegen een leuke prijs. Plus nog eens de gunfactor.

6. Komen hier graag met familie en vrienden, lekker eten en genoeg voor iedereen. Aardige en leuke bediening, kortom een aanrader als je lekker en niet te duur wil eten en vooral de hazelino's zijn erg lekker.

7. Onvriendelijk en onbeleefd personeel, laten je heel lang wachten en doen niet aan begroetingen, gerechten karig en veel te duur. Aan een tafeltje naast ons hadden een paar dames op leeftijd een ijscoupe genuttigd, toen ze wilde betalen met een kadobon van 10,- euro kregen ze te horen dat die bon alleen geldig was voor bolletjes ijs, ze konden hem niet verzilveren en moesten niet zo zeiken. Na een opmerking gemaakt te hebben over de kwaliteit van het eten en de onbeleefdheid van het personeel werd ons vriendelijk gevraagd om "op te rotten"...
    Wat een ontzettende ballentent met bijbehorend personeel!

8. van Hooff, G.S

Het is zeer zeker voor herhaling vatbaar, "Het Genoegen" was voor ons.
    Niet onbekend, wij waren daar al meerdere keren, dus een teken dat het daar goed toeven is. Maaltijden uitstekend en een zeer goede ontvangst en begeleiding naar Uw plaats. Hopelijk mogen wij daar binnenkort wederom heen te gaan.

9. Onprettige sfeer, luisteren niet naar hun klanten. Eten niet lekker. Toiletten smerig. Sla deze zaak over het is uw geld niet waard

10. Antoinette

Wat een teleurstelling, de makreel en tonijn waren wel erg karig op het landbrood.
    Een aantal jaren geleden geweldig geluncht, wat een tegenvaller nu.
    En daarmee behoorlijk aan de prijs.

3,6
  11. Wessels

Vaker mindere ervaringen gehad, toch weer een keer geprobeerd, omdat gezelschap trek had. Lage bezetting qua personeel op terras kan gebeuren, maar wees dan in ieder geval vriendelijk. Ingrediënten die je niet of wel wil, worden vergeten. IJscoupes van slechte kwaliteit en minuscule 'ijsbolletjes', mag je niet eens een bolletje noemen. Bij afrekenen wordt gevraagd, heeft het gesmaakt? Ik gaf op een bescheiden manier feedback, maar er werd geen antwoord meer gegeven. Ik zei nog gedag uit fatsoen, maar er werd niks terug gezegd. Kortom geen waar voor je geld en niet klantvriendelijk. Wij gaan er nooit meer heen. Zeker geen aanrader!

12. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

Gastvrijheid en vriendelijk is ver te zoeken. Net afgehaald, maar goededag, bedankt of tot ziens zit er niet in. Zo ook bij mijn voorgangster die een telefonsiche bestelling ophaalde. Geen dankjewel, of fijne avond of wat dan ook. Daar kan ik slecht mee omgaan. Dus voor mij geen LOK FU meer. Heb het al eens eerder ervaren en nu weer. Daaaaaaaaag.

13. Fam. van Zondag

Het restaurant heeft nieuwe eigenaren die nog veel moeten leren!
    Het duurde ontzettend lang voordat we ons eten kregen, ondanks dat het er niet druk was. Het eten was lauw en slecht van kwaliteit. Zelf de friet was niet goed doorbakken, hoe moeilijk kan het zijn. De bediening jong en onervaren. Voor de prijzen die ze vragen mag je toch veel meer verwachten. De eigenaar was er wel maar liet zijn gezicht niet zien. Jammer van onze avond, we gaan hier niet meer naar toe...

14. Fam

Eens maar nooit meer.
    Het personeel doet haar best maar er gaat veel mis.
    Maar de nieuwe eigenaar mag wel een lesje klantvriendelijkheid gaan volgen je word gewoon afgeblaft aan tafel absoluut niet klantvriendelijk.
    Personeel beaamt dat hij erg bot kan zijn maar ze kan er niets van zeggen want het is haar baas. Erg goede werksfeer lijkt me.
    Eten liet ook te wensen over.
    Wij gaan voortaan wel ergens anders heen.

1,4
  15. Fam

16. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

Zondag heb ik afgehaald. De mevrouw is niet de meest vriendelijke persoon voor haar gasten. Haar kleding keuze is bepaald niet uitnodigend. Maar toch heb ik eten besteld. Dit was gewoon slecht. Niet vers, koud en de smaak dubieus.
    Dit was de eerste en laatste keer.

17. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

Ronald Beije

Eten afgehaald op 18-6-2021 het kon niet slechter; koud en vies gewoon bedorven. Nooit meer daar iets halen iets voor de smaak politie!

18. Iza Polder

ONFATSOENLIJK personeel. Niet klantvriendelijk en uitermate arrogant!

Wij kwamen ijsjes bestellen voor een grote groep. Na het vragen naar het toilet (terwijl we tegelijkertijd willen bestellen) geeft de eigenaar als reactie; ‘Het is hier geen openbaar toilet dus je mag weer naar buiten lopen. Daar is de deur (wijst met zijn vinger naar de deur).’

Dit zijn zijn eigen woorden! Als we nog even waren staan wilde hij ons zelfs naar buiten duwen. Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. Ongelofelijk, verschrikkelijk en arrogant! Zo ga je niet met mensen om, zeker zonder aanleiding niet.

Waardering van 1 ster is al te veel. Doe hier wat mee eigenaar!

19. Ik dacht dat ik na de smerige pizza döner met alleen kaas alles gehad had maar toen kwam de smerige natte gore stinkende koude gladde zachte slappe friet waterfiets voor de rest lekker blikje cola

20. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

Jos Bruggeman

Op 5 december eten gehaald. Dit was goed. Alleen sfeer en benadering klanten was zeer onvriendelijk. Je wordt afgesnauwd. Laatste keer dat ik hier eten ga halen.

21. Vriendelijke bediening. Sfeer in de ruimte waar wij zaten was ongezellig en verschillende schreeuwende kinderen maakt het er niet leuker op. De vis heb ik laten liggen, zag er niet vers uit. Lang wachten bij het life cooking gedeelte. Voor ons niet nog een keer.

22. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

Het eten was heel lekker maar het personeel was erg onaardig. Heel kortaf, niet behulpzaam en maakte nog vervelende opmerkingen.

23. HG Steenis

Ja wij zijn tevreden over het kwaliteit van het restaurant om dat wij meer malen daar ben geweest was het niet goed naar ons dan waren wij er niet meer na toe gegaan.

24. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

Dooie planten was ons welkom, buiten 8 graden binnen ook geen sambal zout of peper laat staan een bloemetje op detafels onvriendelijk personeel warmhoudplaatje als extra kreeg je gratis oud eten van de vorige gast het eten was bar en boos mijn vrouw had nassi met sate + sate saus over het hele bord mijn eten vlees kerry kan men beter benoemen als taai taat kery niet om doorheen te kouwen , eet smakelijk en of het gesmaakt had de dame gaf geen response op mijn klacht en wat het van mijn betreft vrouw haar commentaar tja ik kan niet in uw dromen zien.
    Echt aan te bevelen om daar te gaan eten maar niet heus aanbevelen aan je ergste vijand.

2,2
  25. Esther van Ruth

Altijd gezellig! Prima eten en super bediening Prijs kwaliteit verhouding is hier top!

26. Recent met mijn partner (die op die dag jarig was) gaan eten bij Het Genoegen.
    De jarige zou een kadobon ontvangen t.w.v. 15 euro mits deze kon aantonen dat hij die dag jarig is.

Helaas werd ons bij het afrekenen aan de kassa verteld dat dit alleen geldt bij een minimaal aantal van 4 betalende personen.

Aangezien dit niet nergens vermeld wordt is dit GEEN RECLAME voor dit restaurant.

6,5
  27. Postmus

Voor de eerste keer daar gegeten en alles was even heerlijk en heel veel keus echt een aanrader

28. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

Catering besproken. Krijg ik een kleine week tevoren een telefoontje dat het niet door kan gaan omdat ze die dag niet geopend zijn. Zie dan nog maar weer iets anders te regelen voor 20 pers.
    Tip: Kijk bij een bespreking even goed de agenda na voordat je je klanten iets toezegt.
    Wij komen niet meer terug...

29. Chinees-Indisch Beneden Leeuwen

Anita Linthout

30. Super goede kwaliteit frites en snacks, heerlijk ijs en het is er altijd erg schoon en verzorgd!
    Verder krijg je grote porties voor een hele redelijke prijs en verkopen ze de beste supertjes van Maas en Waal!