Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bemmel verdeeld zijn.

1. Internationaal Bemmel

Heerlijk gegeten vooral de durfal was verrassend lekker

2. bruining

Was rustig, maar was ook dinsdag na Pinksteren. Verder zou ik bij het gerecht wat wij hadden gebakken aardappels serveren, maar verder was het heerlijk.

3. Internationaal Bemmel

We waren met drie personen en hadden alle drie gekozen voor hoofdgerecht met asperges, heerlijk! Twee van ons hadden ossenhaas met asperges in plaats van de beenham en dat bleek een betere keus te zijn. Toetje alle drie heel tevreden. Komen er zeker terug!

4. Shoarma Bemmel

Angelika

Altijd goed eten. Wij komen hier regelmatig en het eten is altijd goed. De döner mag van mij iets meer gekruid worden maar voor de rest is het prima eten voor de prijs. Altijd een goed vol bord en de appelsalade is echt een aanrader. Friet altijd lekker knapperig en voldoende keuze uit sauzen. Wij komen hier in de toekomst vaker.

5. Internationaal Bemmel

R v Velthoven

Wij hebben met 3 personen uitstekend gegeten. De asperges of met zalm of met ham smaakte voortreffelijk. Voor herhaling vatbaar.

6. Internationaal Bemmel

Mevr M van Blokland

Wij waren met 3 personen. We hebben eerst een voorafje gehad; 2x carpaccio, 1x tomatensoep, dat was heel goed. Daarna 1x zalm, 1x ossenhaas en 1x stoofpotje met puree met garnituur en friet met salade. En bij ieder gerecht sperzieboontjes. De bediening was vlot en netjes. Wij komen zeker weer terug.

7. Internationaal Bemmel

Theo Stuj

Hartelijke ontvangst en bediening. Wij zijn geen grote eters, maar wat op tafel geserveerd werd, was voor ons veel te veel. Het gerecht bestond uit heel veel verschillende bestanddelen. Helaas heeft het Wapen nog geen ster.

8. Petersen

Sfeer komt wat ons betreft tekort aan het type restaurant. Het eten was goed, maar de gekruide friet was heel erg zout. Zo zout dat we er mayonaise bij nodig hadden en die werd niet standaard meegeserveerd. Na bestelling kregen we een bakje ter grote van een halve eierdop vol. ( voor 4 pers). Een kindermenu ontbrak zodat zij werden opgescheept met een hamburger waar ze de hele week genoeg aan hadden (Leuk voor volwassenen maar niet voor kinderen). De Spareribs waren niet zorgvuldig genoeg bewerkt. Meerder botsplinters kwamen we tegen en een stuk zat het vlies nog om. Zonde! Verder zou ik ze als tip mee willen geven om even te vertellen welke rib wat is bij een proeverij ( steek er een vlaggetje in of vertel het aan tafel) De bediening was erg vriendelijk en deed zeker haar best. Maar het compenseerde de ervaring in zijn geheel voor ons niet.

9. Internationaal Bemmel

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Echt een avond uit!

10. vera van rossum

Alweer lekkere broodjes gegeten! Het fijne is dat je de broodjes zelf kunt kiezen: niet alleen bruin of wit, maar allerlei andere soorten! Alles wordt met heel veel zorg vers bereid! En de bediening is heel erg vriendelijk! We hopen dat A&J nog HEEL lang hier in Bemmel blijft!

11. Internationaal Bemmel

Administratie- & Belastingadvieskantoor DERO VOF Haalderen

Het was netjes en goed verzorgd.

12. Internationaal Bemmel

Het was heerlijk, een aanrader.

13. We zagen goede recensies over dit restaurant en in combinatie met een Intratuin korting bon hebben we voor dit restaurant gekozen. Maar voor ons was het niet waar we op gehoopt hadden en dat was een gezellig avondje lekker eten. De kipcocktail was volgens mijn vrouw lekker, maar om nu honing-mosterd saus over de carpaccio te doen dat was een misser. Een andere misser was de peper biefstuk van Australisch rund (het beste vlees wat er te krijgen was), die eerst te rood op tafel kwam en daarna erg taai bleek. Mijn Australische rib-eye was een stuk beter van smaak en precies zoals ik deze gevraagd had, nl. medium-rauw. De koolsla en zelfgemaakte frieten waren lekker, de groenten een stukje minder. Als dessert beiden de dame blanche, een lekker nagerecht zonder poespas. Als goedmakertje voor de slechte biefstuk kregen we een kop koffie/thee aangeboden. De bediening was vriendelijk en ze moest haar best doen om in haar eentje de zaak draaiende te houden.
    Waarom zoveel gerechten? Met name de biefstukken, want mijn inziens proeft bijna niemand het verschil tussen een Ierse steak of een Australische. Ik kwam op ca. € 38 uit voor een 3 gangen diner bij een eetcafé en dat is veel te veel. Door de korting bleef onze 'schade' beperkt.

5,7
  14. Internationaal Bemmel

Annette Elmendorp

Heerlijk gegeten en de porties precies genoeg als je het menu kiest.

15. We zijn hier gisteren 5 februari geweest. Hebben onbeperkt spare ribs gegeten... ze waren heerlijk! Alle smaken geprobeerd gewoon om je vingers bij af te likken! Lekker stokbroodje vooraf met kruidenboter. Friet en aardappeltjes waren ook lekker! Kom er zeker terug!

16. Met vrienden hebben we heerlijk gegeten bij Meet & Ribs. We zijn allemaal in de 60 of ouder dus veel ervaring met horeca. Het was goed, heel goed. De gastvrouw was vriendelijk, oplettend en attent. We hebben heerlijk gegeten en de gerechten waren perfect klaar gemaakt, complimenten voor de keuken brigade. Een aanrader voor mensen die nu nog twijfelen, ga er gewoon heen. We hebben met z'n zessen enorm genoten, dank jullie wel.

Groet Margriet Driesen.

17. Internationaal Bemmel

Prima eten voor die prijs, de bediening is vrijwel altijd goed en snel. Geen hoogstaande culinaire kaart, maar dat willen ze ook niet bieden.

18. Internationaal Bemmel

Nelleke Hornstra

We hebben gelunched in het "wapen van bemmel" en zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het eten. Er is een ruime keuze uit gerechten, zodat er voor iedereen wat wils is. De ambiace is gezellig, je kunt er lekker zitten en genieten van de sfeer en de service. Een aanrader.

19. Internationaal Bemmel

Wij hebben een heel gezellige avond gehad. Bediening erg vlot, vriendelijk en correct. Het driegangen keuze menu genomen. Een goede keuze. Het eten was voortreffelijk! Van hoge kwaliteit. Echt een avondje uit! Geschikt voor vele gasten. Sfeervolle entourage. Kortom tot een volgend keer!!

20. Ik kom er dagelijks en het is er fantastisch! De eigenaren zijn heel erg aardig en zijn heel erg lief voor de kids! 👍🏼

21. you no of who i speak of

Moos was vroeger veel beter, maar dan praat ik echt over bijna 20 jaar terug. Toen kwam de klad er langzaam in, steeds weer hetzelfde gedoe met de friet. Is dat B keus - zulke kleine harde stukken ertussen krijg je nergens- maar mits goed gebakken en niet te veel van die frieten die rechtop je hersenpan inschieten als je niet voorzichtig kauwt, zijn ze heel lekker. Wel al jaren hetzelfde liedje: of de friet en snacks zijn te kort gebakken, met name de friet, of het is subliem, neigt laatste jaren steeds meer naar slecht. Dat jonge personeel is omdat dat goedkoop is.

Nu zeg ik je waarom, je loopt klanten mis - anderzijds is deze man zo binnen en als de mensen blijven komen, komt hij er mee weg- daarnaast zijn de twee andere snackbars in Bemmel gewoon nog slechter. De sauzen en de hamburgers zijn nergens zo lekker, als ze maar goed gebakken zijn.

Ik kom er niet meer, omdat het te wisselend is steeds. Ik zou graag zien dat mensen meer hart voor hun zaak hebben, ook al is het maar friet, je betaalt flink en je hebt geen garanties, wat dat betreft kan snackbarhoudend Nederland een voorbeeld nemen aan België en Japan waar ze eer in hun werk leggen. Gelukkig zitten er hier in Elst wel twee goede snackbars, en ja jammer dat het imperium Moos zo afgebrokkeld is, die man had moeten stoppen op zijn hoogtepunt. Hij is pensioengerechtigd al jaren, dus waarom door gaan, om je kennis door te geven aan de volgende generatie, nee want dat gebeurt duidelijk niet, is gewoon pure hebzucht geworden.

5,5
  22. Internationaal Bemmel

R v Velthoven

Hartelijk ontvangen, we hadden een mooi plaatsje om te zitten. De bediening was goed en heel vriendelijk.

De lunch was heerlijk, en mijn drankje Martini was ook martini. De pepermunt thee was ook verse pepermunt.
    Alles bij elkaar voor herhaling vatbaar.

R van Velthoven

23. Jan Boer

24. Kom hier minstens 1x per week voor een broodje tonijnsalade. Vers gemaakt, vers gebakken brood en verse sla. En hele aardige mensen!

25. Hier gegeten met een bon van Intratuin. Geen idee dat hier een restaurantje zat, dus leuk om dat zo eens te ontdekken. We werden vriendelijk ontvangen en het concept van onbeperkt grillen werd uitgelegd. We hebben erg lekker gegeten, na 3 hoofdgangen zaten we vol. De frietjes die bij het hoofdgerecht werden geserveerd waren heel smakelijk. De slagroom bij het dessert was erg waterige drap, dat was erg zonde. Verder vonden we het een heel geslaagd etentje met zeer vriendelijke bediening.

26. Wolffenbuttel

Heel gezellige avond, lekker gegeten in verband met verjaardag, super aardige gastvrouw. Het zat wel vol, maar zeker niet storend! We komen weer.

27. Internationaal Bemmel

Lekker geluncht. Vriendelijke bediening. Lekkere gerechten.

28. Bij binnenkomst konden we nog net blijven staan. Vloer was spiegelglad. Waarschijnlijk ten gevolge van hoge luchtvochtigheid. Tafels erg dicht op elkaar, maar kan niet veel anders in verband met beperkte ruimte. Dus wil je privacy dan moet je hier niet heen gaan. Wil je lekker eten en drinken in een ontspannen sfeer dan moet je hier zijn geweest. Gekozen voor onberkt grillen. Leuke porties, telkens met verse salade, saus en aardappeltjes / frietjes. Voldoende keuze met betrekking tot vlees/vis. Dus kortom van een leuke gezellige avond met vrienden genoten.

29. Een leuk restaurantje waar je heerlijk kunt genieten van diverse vleesgerechten. Het onbeperkt grillen heeft voor ieder wat wils. Wij waren met wat vriendinnen en je hebt tijd om bij te kletsen en te genieten van je eten. En dit voor een betaalbare prijs! Het vlees was erg lekker, net zoals de toetjes. Binnenkort komen er nog meer keuze in de voor- en nagerechten dan is de keuze helemaal top! Zeker voor herhaling vatbaar.

30. Mooie zaak maar verder laat het te wensen over. Onvriendelijke baas die zijn personeel in het openbaar afkat. Hebben ze een keer goed personeel (oudere man) is deze ook weer weg, zonde. Wees wat vriendelijker tegen je personeel en klant, daar bereik je meer mee.