Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bemmel verdeeld zijn.

1. Het was prima. Lekker eten, gezellig restaurant, aardig personeel en vlak bij de theaterkerk waar we om 20.30 moesten zijn!

2. Internationaal Bemmel

Nico Lucassen

Prima avond gehad.
    Ook mijn collega s hebben het heel goed ervaren👍

3. Internationaal Bemmel

Guus Bruijn

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Personeel is top!

4. Internationaal Bemmel

Margriet Damen -Lubberink

Een sfeervol restaurant, met uitstekende bediening en een topkok!

5. Internationaal Bemmel

Heerlijk gegeten. Was gezellig.

6. Heerlijke en goede verzorgde voorgerechten en hoofdmaaltijden. Ook nagerecht uitstekend van smaak. Attent om extra bordjes en bestek hierbij te geven zodat degenen die geen nagerecht hebben besteld, zich toch uitgenodigd voelen om een hapje van het vrij grote nagerecht mee te eten. Prettige en persoonlijke bediening waarbij je je persoonlijk gezien voelt.

7. Internationaal Bemmel

Duurde best lang voordat de bestelling werd opgenomen. Eten was lekker alleen de champignonsaus bij het vlees was erg weinig en er had wat meer garnituur bij mogen zitten. Klein schaaltje salade en klein schaaltje met 2 stoofperen voor 4 personen was erg weinig. Friet was voldoende

8. Internationaal Bemmel

Elke keer als ik bij het wapen ga dineren of lunchen is het een feestje. Vriendelijk en klantgericht personeel. Het eten is elke keer weer een feestje.
    Kom snel weer voor een hapje en drankje!

9. Internationaal Bemmel

Angelique

Vanavond gegeten bij het wapen gezin met 4 personen.
    Bediening is zeer attent, vriendelijk en niet opdringerig. Aandacht voor kinderen opvallend leuk. Vandaag een nieuwe kaart en we hebben allemaal genoten van de verrassende combinaties. De borden zagen er bij iedereen zeer verzorgd en smakelijk uit.
    Eten bij Het Wapen is behalve gezellig ook van goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar!!

10. Internationaal Bemmel

In ons gezelschap van 10 personen bevonden zich vijf vegetariërs die slechts één keuze hadden: een linzenburger. De smaak van de burger was matig, het fabrieksbroodje enorm groot, er lagen wat blaadjes sla tussen te verslappen en een grote laag (zoete!) tomatenketchup uit een fles.
    Naast de burger een bergje frites, die vlak van smaak waren.
    Na de maaltijd zag ik op alle borden veel restanten liggen.
    De bediening was vriendelijk en attent maar dit eten: gruwelijk slecht.
    De mosterdsoep vooraf smaakte zoals hij overal smaakt: hoog op smaak, met andere woorden: erg zout. En zout is de goedkoopste en makkelijkste smaakmaker.
    Sorry, maar iets beters kan ik er niet van maken.
    Tot slot: waarom krijgt de gast vóórdat hij drank bestelt, niet eerst de prijslijst te zien? Dat is toch verplicht volgens de economische wetten?

11. Internationaal Bemmel

Thea Maassen

We hebben een gezellige avond gehad, en het eten was lekker.

12. Internationaal Bemmel

van Moolenbroek

Zaterdag met de kinderen bij Het Wapen in Bemmel gegeten. We komen hier vaker. We vinden het steeds aangenaam om er te eten en te drinken. Vriendelijk personeel, lekkere afwisselende kaart. Ook de kinderen krijgen aandacht.

13. Shoarma Bemmel

Berat Eraydin

Hele goeie sfeer! Lekker eten en in het algemeen was alles goed!

14. C v d brink

Vrydag hier geluncht was heerlijk alles vers. Goede en gezellige bediening komen zeker terug.

15. Internationaal Bemmel

chris graven

De keuze uit het menu vonden wij beperkt, maar wat wij uitgekozen hadden was lekker en voor ons voldoende, wij komen zeker een keer terug.

16. Internationaal Bemmel

Geweldige locatie, alleen het eten valt mij elke keer tegen. Niet verfijnd, veel vet, weinig smaak. Heel jammer want ik vind het zo'n mooie plek, lekker buiten. Mooi aangekleed met bloemen, bankjes bij de waterkant. Ik hoop dat er een nieuwe chef komt, zodat de mooie plek ook echt lekker eten heeft.

17. Marijke

Wij hebben hier heel gezellig gezeten na de familie fietsdag. De sfeer was goed. Het eten en drinken lekker. Eenigste minpuntje zou kunnen zijn dat ze geen karaf water hebben. Je kunt wel een glas water bij je wijntje bestellen.
    Wij zijn hier al verschillende keren geweest en het was steeds toppie.
    De bediening is ook vlot en gezellig.

18. Proeverij gedaan… op zich redelijk.
    Erg jammer dat niet alle gerechten smakelijk waren.
    Schnitzel en hamburgertje veel te hard gebakken, tot stukjes zwart toe.
    Tomatensoep zouden spekjes en gehaktballetjes in zitten. Heb ze niet gezien.
    Schaaltje boontjes, niet gaar en smaakten erg waterig.
    Gelukkig waren er ook lekkere gerechtjes, met name enkele nagerechten.
    De bediening is daarmee helemaal geweldig, vriendelijk en vlot.
    Helaas dat dan voor 30, - pp niet alles lekker was.
    Hoop dat de chef in de keuken hier iets mee doet, dan is het zeker de moeite waard.
    Wat ook zeker in deze tijd niet meer kan is een karafje water niet gratis aanbieden… konden wel een glaasje water bij een drankje krijgen die naar ons idee ook erg aan de prijs waren.
    We laten het even op ons inwerken en zullen waarschijnlijk in de toekomst hier nog eens naar binnen gaan.

6,5
  19. We zijn 12 juli 2017 met 2 personen geweest. Hebben heerlijk gegeten, zeer goede bediening. Dus voor herhaling vatbaar.

20. Internationaal Bemmel

Wendy jansen wigman

Lekker eten, goede sfeer en service.

21. Internationaal Bemmel

Gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel. Prachtige locatie! Heerlijk gegeten. Ik kom hier zeker terug.

22. Internationaal Bemmel

Wachttijden zijn onacceptabel. Hier voor het derde jaar op rij gegeten en voor de derde keer een te lange wachttijd - met kinderen. Laatste keer nota bene 1,5 uur zonder duidelijke verklaring. Vriendelijk personeel verder, maar tamelijk kansloos. Geen aanbeveling dus.

4,1
  23. Internationaal Bemmel

Vandaag weer eens even hierheen geweest. Het was gezellig druk. We aten: een pannenkoek met rozijnen en appel, deze was erg lekker, heel gul belegd met de rozijnen. En groentenkroketten met Waldkornbrood, de kroketten waren TOP!
    De bediening is vriendelijk op een rustige manier, want in sommige andere restaurants vind ik ze vaak erg overdreven, daar hou ik niet zo van. Het was een leuke uitstapje!

24. Internationaal Bemmel

Onze ervaring was helaas niet zo positief. We zijn een tijd terug hier wezen eten. Normaal gesproken schrijf ik geen recensies maar nu lijkt het me we goed om te doen.
    - we moesten lang wachten >10 min voordat er drinken opgenomen werd en we deze ook kregen
    - voorgerecht viel tegen. Weinig smaak.
    - hoofdgerecht pannenkoek gekozen. Deze had ook weinig smaak en verder erg vet!
    - nagerecht leek een diepvries dessert te zijn.

Al met al geen positieve ervaring.

2,5
  25. Internationaal Bemmel

Mariëtte van Os-Vermaak

Super lekker gegeten in een gezellig restaurant.
    Voor herhaling vatbaar. 😊

26. Meet & Ribs, maar er werd ons meteen medegedeeld dat er geen ribs meer waren. Toch werd er nog op diverse tafels ribs besteld en uitgeserveerd.

Tomatensoep met spekjes en gehaktballetjes besteld, maar er zaten geen spekjes en gehaktballetjes in. Dit gemeld bij de bediening, maar geen actie. Bemmelse schnitzel (schnitzel met champignons, spekjes en uitjes), maar geen spekjes en uitjes te vinden. Dit gemeld en dit werd bijgebakken. Friet te zout gekruid en de hoeveelheid viel tegen (1 frietzakje voor 4 personen). Ook de rauwkost viel tegen. Drankbestellingen werden half vergeten.

Kortom voor ons eens, maar niet weer.

2,2
  27. Internationaal Bemmel

Wim cornelissen

Gezellige tent. Eten was helaas niet goed. Te weinig smaak, en de asperges en witlof te gaar. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

1,8
  28. Internationaal Bemmel

Geweldige dag gehad met mijn zussen. Heerlijk geluncht! Sfeer is heel goed en gezellig, we hebben er drie uur gezeten op ons gemak. Eerst soep vooraf daarna allemaal voor de lunch wat anders, maar alles was top en meer dan genoeg. Obers heel gezellig en hadden het goed door dat we daar gezellig zaten te kletsen. En natuurlijk een heerlijk wijntje dronken. Je wordt er echt niet weggekeken, echt een aanrader!! Nogmaals het was top!!
    Bedankt ook namens mijn zussen.

29. Internationaal Bemmel

We waren vanavond voor het eerst met vrienden die hier voor het eerst kwamen, de sfeer in het restaurant vonden ze prachtig, echter het welkom heten en ons naar een tafeltje begeleiden was er helaas niet bij.. gaan jullie daar maar zitten werd ons medegedeeld.
    Voorgerechten waren prima, hoofdgerecht wat matig, het mandje frieten was niet zoals we gewend waren, erg blank / niet (door)-gebakken en het karafje water hebben we gemist!!
    Bij het afrekenen later op de avond, liepen we van tafel naar de uitgang zonder dat we ook maar werden aangekeken en/of toegesproken..... jammer, hier missen we zeker nog een stukje klantvriendelijkheid.
    Als het op dat moment nog erg druk was dan kunnen we dat een beetje begrijpen, maar dat was niet het geval, de bediening had het vooral erg gezellig met elkaar.
    Hier ligt zeker nog een verbeter puntje zodat we een volgende keer weer wat betere cijfertjes kunnen geven.
    Doe hier jullie voordeel mee, tot een volgende keer.

30. Internationaal Bemmel

M.J. de Waal

Ontvangst was erg prettig.
    Er waren toch wat minpuntjes, reden waarom ik lang getwijfeld heb om te reageren. Na de opmerking van mijn vrouw dat de soep erg zout was, werd dit afgedaan met de opmerking ik zal het doorgeven. Tja, ik had een meer meelevende opmerking verwacht. Ook de koffie was erg waterig, jammer. We vonden de verhouding kwaliteit, prijs erg uit elkaar liggen. Het is nogal fors € 80,00 voor de aangeboden maaltijd.
    Ik zal wel geen reactie ontvangen, maar zou het prettig vinden om e.e.a. te kunnen bepraten. Bijzonder jammer, we hadden ons iets anders voorgesteld van deze avond.