Nieuwste foto's in Bellingwolde

Laatste updates in Bellingwolde

1. arjan en boelina  bruins's profielfoto
    arjan en boelina bruins heeft een recensie geschreven voor Kan Le

arjan en boelina bruins

Het eten was lekker.
    Gast vrijheid was goed.
    Gastvrouw was goed.

2. Trijnie Sanders's profielfoto
    Trijnie Sanders heeft een recensie geschreven voor De Kurk

Trijnie Sanders

Ik/ wij vonden het leuk, de gastvrouw is gezellig en bereid naar de klanten te luisteren. Het eten was lekker, genoeg variatie en voldoende. De tijd gaat daar snel, genoeg te zien.
    Zeker een aanrader.

3. Silvia Cornelis's profielfoto
    Silvia Cornelis heeft een recensie geschreven voor De Kurk

Silvia Cornelis

Wir hatten einen wunderschönen Aufenthalt im de Kurk. Kerzen brannten überall, der Kamin loderte und verbreitete eine romantische Atmosphäre. Sylvia hat uns köstlich bewirtet und wir kommen auf jeden Fall wieder. Diese traumhafte Location ist unbedingt zu empfehlen.

Silvia Cornelis.

Vrije vertaling Eet.nu.
    We hebben een heel fijn verblijf gehad in De Kurk. Kaarsen brandden overal, de open haard was aan en het gaf een romantische sfeer. Sylvia heeft ons zeer goed bediend en we komen zeker nog eens. Deze fantastische locatie is zeer aan te bevelen.

4. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Kan Le

Vriendelijke bediening.
    Eten is het allemaal net niet, jammer in een dorp als Bellingwolde.

Naar mijn mening kunnen ze er beter een keigoede ouderwetse chinees van maken.
    Ouderwets lekkere bami (nu eerder een pasta), satésaus om van te kwijlen (nu bruin zonder smaak), Cha Chew die knapperig is(nu slap), een bami-rames die ik iedere dag wil eten…

5. Ria Jurrius's profielfoto
    Ria Jurrius heeft een recensie geschreven voor De Kurk

Ria Jurrius

Wij vonden het leuk om ons te laten verrassen. Het was verzorgd. Keurige bediening. En goed voldoende. Kregen een kop koffie aangeboden. Zelf vind ik een toetje als nagerecht heel lekker.

6. H. van Mierlo's profielfoto
    H. van Mierlo heeft een recensie geschreven voor De Kurk

Zijn daar geweest toen de Brasserie net gestart was. Mijn oordeel was toen al: Als men deze kwaliteit kan vast houden, dan kan het niet anders dan een groot succes worden!

7. D. Gerver's profielfoto
    D. Gerver heeft een recensie geschreven voor Kan Le

D. Gerver

Prima restaurant! Heel gezellig om uit eten te gaan, vlotte goede bediening! Prijs/kwaliteit echt goed! Leuke nette gastvrouw en bediening. Gezellig om bijvoorbeeld aan de ronde tafel met draaiend plateau te zitten! Voor weinig geld heerlijk eten!! Ook om eten af te halen; aan te bevelen!

8. Patrick Mulder's profielfoto
    Patrick Mulder heeft Eetcounter 2000 toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Snackbar
    Rhederweg 8 Bellingwolde
  9. Patrick Mulder's profielfoto
    Patrick Mulder heeft een recensie geschreven voor Eetcounter 2000

Zeer goede bediening die altijd klaar staat en het eten bereid zoals jij het wilt.

10. Tj's profielfoto
    Tj heeft een recensie geschreven voor Kan Le
    Chinees-Indisch Bellingwolde

Vers en prima eten, prijs versus kwaliteit zeer gunstig. Eten is niet vet en smakelijk. Goede temperatuur. Tip, maak een mooie website. Wat meer bijzondere menu's en wat meer traditioneler chinees (streek) eten mag. Kom er regelmatig met veel plezier om smakelijk te eten, een aanrader. Maar bovenal trots op de mensen die dit restaurant runnen met veel motivatie en overtuiging.

11. Sylvia van der Veen's profielfoto
    Sylvia van der Veen vindt de recensie door Renzo Snippe voor De Kurk leuk

Op advies van de eigenaar van de camping waar wij op stonden hebben wij bij 'de Kurk' gegeten. Echt fantastisch. Zeer persoonlijke ontvangst, informaliteit ten top. Grote ruimte waarin gegeten én ook gekookt wordt. We hebben een geweldige avond gehad. Het eten smaakte goed. Alles vers. Een aanrader...... en, ik kom er zeker nogmaals.

12. Sylvia van der Veen's profielfoto
    Sylvia van der Veen vindt de recensie door Harry Koning voor De Kurk leuk

Harry Koning

Gastvrouw Sil is een topper, prachtige locatie, bijzonder gastvrij, heerlijk eten, alles vers, magisch broodje zalm en verrukkelijke tapa's.
    Een aanwinst voor de streek.

13. Sylvia van der Veen's profielfoto
    Sylvia van der Veen vindt de recensie door Algraa voor De Kurk leuk

In de zomer van 2014 fietsten wij in bellingwolde e.o. Bij toeval en ontzettende zin in koffie troffen we Brasserie de Kurk. Wat een lekkere kop koffie schenkt deze mevrouw en de prinsessetaart die ons werd aanbevolen was overheerlijk.
    De sfeer was trouwens heel feestelijk vanwege het behaalde kampioenschap wakeboarden van dochter Sanne.

14. Sylvia van der Veen's profielfoto
    Sylvia van der Veen vindt de recensie door Jan Westerhuis voor De Kurk leuk

Zitten enige dagen in Bellingwolde, en kregen een etentje in de Kurk aangeboden. Het was een geweldige ervaring, ontvangst allerhartelijks, een prachtige inrichting met een lekker brandende schouw. Bediening was gastvrij en duidelijke uitleg van het eten (tapas), een heerlijke ervaring.
    Kortom een aanrader.

Natuurlijk, een lang verhaal is leuk. Onze ervaring? Gewoon gezellig, lekker, sfeervol. Top. En voor ons geldt ook nog lekker dichtbij, op loop afstand.

16. Sylvia van der Veen's profielfoto
    Sylvia van der Veen vindt de recensie door Jenneke Vergouwe voor De Kurk leuk

Jenneke Vergouwe

Wij kwamen in de belevings-brasserie De Kurk voor een speciale gelegenheid en we hebben genoten. Zowel van de sfeervolle inrichting, de warmte van de prachtige open haard en niet in de laatste plaats hetgeen er op tafel geserveerd werd.
    Dit alles in combinatie met de royaal gevulde glazen wijn, de tafelgenoten en de onderhoudende Gastvrouw, een echte aanrader.

17. Sylvia van der Veen's profielfoto
    Sylvia van der Veen vindt de recensie door Demi voor De Kurk leuk

Ik heb een hele goede ervaring met brasserie de kurk. Erg fijne sfeer en super klantvriendelijk. Ik kom zeker vaker!

18. Sylvia van der Veen's profielfoto
    Sylvia van der Veen vindt de recensie door Margarietha Boskamp voor De Kurk leuk

Gastvrijheid, gezellige sfeer, lekker relaxed, meer dan genoeg te eten, rustig rondlopen want ze heeft hele leuke brocante spulletjes, Riverdale :-)

Anita en Johan Jaspers

Wij stonden op de camping Rigtersheert schuin aan de overkant. In eerste instantie zijn we iets gaan drinken bij Silvia. Dit was zo gezellig dat we besloten er ook een keer te gaan eten.
    Buiten dat het ontzettend gezellig zitten is op het terras is het eten verrukkelijk en smaakt zeker naar meer!
    Silvia heeft ons echt verrast met haar heerlijkheden. Alles past bij elkaar. Het eten, de hele entourage. Je wordt echt vriendelijk bediend. En met je persoonlijke wensen wordt rekening gehouden. Lust je geen vis, geen nood je krijgt iets anders.
    Wij hadden het weer mee dus zaten buiten, maar ook binnen kun je heerlijk zitten.
    Jammer alleen dat het maar tot 20.00 uur open is. Hopelijk verandert dit ooit in de toekomst, dan wordt het nog aantrekkelijker om een avondje te vertoeven bij De Kurk.

20. Anita en Johan Jaspers's profielfoto
    Anita en Johan Jaspers heeft een recensie geschreven voor De Kurk

Anita en Johan Jaspers

21. Sylvia van der Veen's profielfoto
    Sylvia van der Veen heeft gereageerd op een recensie van De Kurk

Graag gedaan en met liefde bereid
    Veel plezier nog in de provincie Groningen en goede reis terug naar Boxtel.

Gastvrijheid, gezellige sfeer, voldoende en genoeg te eten.

23. Julia van Lievenoogen's profielfoto
    Julia van Lievenoogen heeft een recensie geschreven voor De Kurk

Gastvrijheid, gezellige sfeer, voldoende en genoeg te eten.

24. Margarietha Boskamp's profielfoto
    Margarietha Boskamp heeft een recensie geschreven voor De Kurk

25. greetje buze's profielfoto
    greetje buze heeft een recensie geschreven voor Kan Le

greetje buze

Nieuwe eigenaren. Vrijdag 15 april 2016 geweest, eten was koud. Loempia meegenomen naar huis is in de grijze container terecht gekomen, niet te eten. Een halve kip betaal je €10,00 voor. Lopend buffet ook veel duurder dan bij de vorige eigenaar. Dit was voor ons de eerste maar ook de laatste keer.

26. Demi's profielfoto
    Demi heeft een recensie geschreven voor De Kurk

27. Jenneke Vergouwe's profielfoto
    Jenneke Vergouwe heeft een recensie geschreven voor De Kurk

Jenneke Vergouwe

28. Kees Mulder's profielfoto
    Kees Mulder heeft een recensie geschreven voor Kan Le

Kees Mulder

Gadverdarmme, voor de zoveelste keer. Nummer 50 gebakken banaantjes en een nasi rames speciaal. Kroepoek was ouwe zooi. Zelfs mijn hond lustte het niet, schandalig gewoon. Jullie moeten je echt schamen hoor!!!
    Kom er binnenkort wel even over babbelen, zijn jullie wel wijs om dat nog mee te geven aan klanten. Ben gewoon opgelicht. Met vriendelijke groet, Kees Mulder, Rhede, Germany

29. Margarietha Boskamp's profielfoto
    Margarietha Boskamp heeft een recensie geschreven voor De Kurk

We hebben heerlijk geluncht. Je kreeg genoeg te eten, warme broodjes erbij. Sfeer erg relaxed, leuk om alles te bekijken, prijs is gunstig. Blij dat we zoiets hebben in onze mooie provincie Groningen :D Volgende keer willen we een high-tea.

30. Cees.G.J. en Tiny Jansen's profielfoto
    Cees.G.J. en Tiny Jansen heeft een recensie geschreven voor De Kurk