Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20015
4 19889
  1. Jo

2. Zeer slechte ervaring. Mijn schoonvader kon geen kinderportie nemen. Terwijl als je logisch nadenkt meerdere mensen van deze leeftijd niet zoveel meer kunnen eten. De manier wasrop het gezegd werd was ook niet tactvol! Het eten was niet volwaardig en vers naar wat de prijs was van het gerecht.
    26 Euro betalen voor een geitenkaassalade en dan een bord krijgen met vooral uitgedroogde verlepte rucola met een beetje groentjes en 1 klein geitenkaasje erop. Nee dit was de slechtste die ik ooit gegeten heb. Bij deze zaak ga je buiten met een gevoel dat ze vooral je zakken leegmaken. Hier zien ze ons nooit meer terug.
    Dus wij raden deze zaak zeker niet aan!
    Want he hebt hier niet lekker gegeten maar je gaat met een teleurgesteld gevoel buiten. Echt een AFKNAPPER!

3,9
  3. Lekker eten in een aangename omgeving waar we vriendelijk bejegend werden. 👍

4. Zeer aangenaam authentiek kader in landelijke omgeving.
    Wildmenu gegeten, voortreffelijk én aan een zeer mooie prijs aangeboden.
    Daarenboven een héél aangename en vlotte bediening.

Tot binnenkort.

5. Met zijn zessen gaan eten, allemaal familie van mijn vrouw. Zeer vriendelijke bediening, dat moet gezegd; We lieten ons verleiden tot de suggestie ; ravioli geant en het moet gezegd : lekker! Maar de portie was eigenlijk genoeg voor een kind van 10 jaar. Bovendien véél te duur : 26,80 € voor een beetje pasta…
    Achteraf een Cappuccino besteld… helaas, dat ging niet. Dan maar een koffie.
    Afrekenen dan maar… geen Bancontact noch Mastercard, wel cash en Payconiq; dit laatste waarschijnlijk omdat een tweede betaalwijze naast cash verplicht is…
    Conclusie : je vindt véél beter in de buurt voor die prijs en bovendien nog iets : de akoestiek in de zaak is erbarmelijk slecht zodat wanneer de zaak flink vol zit, het een geschetter van jewelste was…
    Wij waren hier op dinsdag omdat er niets anders open is in Leopoldsburg. De volgende keer kiezen we een andere dag…

6. Aangebrande pizza’s, om mee te nemen:
    Vier aan 50 euro.
    Zie foto’s…

7. Pascal Mallien

8. Ina De Quint

Zeer vriendelijke bediening. Lekkere broodjes. Leuk om daar te zitten.

9. E

10. Nancy De Sutter

Ontvangst heel onvriendelijk.
    Eten lang moeten op wachten.
    Eten matig/ondermaats.
    Bediening onvriendelijk.
    Jammer van onze avond en centjes.
    🥹😳🫣

11. dirk de mil

Vrijdagmiddag het maandmenu gegeten, was weer zeer lekker en ruim voldoende daar en zeer vriendelijke bediening, wij komen daar graag terug,

12. Ben er niet goed van sinds ik dit slecht nieuws las.
    Niet alleen het lekkere eten, maar vooral de supersympathieke ontvangst en bediening zullen we missen.
    Maak er het beste van.
    dirk

13. Van poucque annie

Nog nergens betere ribbetjes gegeten dan daar, bediening en sfeer uitstekend, gaan zeker terug!

14. Mediterraans Berchem
    Vertaal van English naar Nederlands

Great place for us foodies. This is a familyrun restaurant and the couple who own it are very sweet and friendly. Their idea of cooking is based on a well balanced blend of comfortfood and gastronomica. Lots of veggie and vegan options, and high quality meat and fish. A very pure kitchen, which is all the rage in the states nowadays, these people are pioneers!

15. Stef

16. Op basis van de lovende kritieken van Adriaan zijn mijn vrouw en ik ook maar eens afgedaald naar Hamont Achel om bij Food Emotions te gaan eten. Het stel dat de zaak runt heeft jarenlang een hotel gehad elders in het dorp. Ze wilden ook graag een winkel starten om aan particulieren producten te verkopen die in de horeca gebruikt werden. Hier hadden ze een kleine eethoek bij ingericht en het bloed kroop waar het niet gaan kon: Het koken bleek toch leuker. Kortom: Het hotel werd verkocht, de winkel werd kleiner en het restaurant groter. En dat is een zeer goede keuze geweest!

Het pand doet van buiten af niet echt als een restaurant aan. Er zou prima een tuincentrum in kunnen zitten. Van binnen is het modern strak & modern ingericht. We waren wat aan de vroege kant (We hadden de vrijdagavondspits wat overschat), maar we mochten al plaatsenemen in de zeer ruim opgezette zaak.

We begonnen als aperitief met de huiscocktail. Een geweldig samenspel van zoet, bitter en zout. Helaas de ingrediënten niet onthouden. Maar een aanrader! Als amuses kregen we het volgende voorgeschoteld:

Merengue Sanbaizu | Zee-egel | Rundstartaar -> Deze komt direct binnen als een van mijn favoriete amuses ooit. De smaakpapillen zijn gelijk volledig wakker geschud. De merengue gaf een lekkere zacht-krokante bite aan het geheel. Hiermee was de toon van de avond gelijk gezet.

Buñuelos Truffel | Oude Kaas | Grotchampignon -> Ook een fijne crunch met een lekkere romige kaassmaak met het aardse van de truffel/champignon.

Makreel | Oost-Indische Kers | Wasabi -> Als eerste: Nog nooit mijn vrouw met zo veel smaak een gerecht met karnemelk zien eten. Perfecte balans met de wasabi. Top!

Uiteindelijk besloten we te gaan voor het volledige 7-gangen menu, uitgebreid met het supplement Cheesecake Achelse blauwe.

‘Pumpkin Spiced Lobster’ -> Als eerst: Wat een plaatje! Het is bijna zonde om dit aan te snijden. De pompoen was gemaakt van een soort van paté, welke lag op een soort van tartaar van kreeft. De pompoenpitten gaven nog wat extra textuur aan het geheel.

Paling | Sint-Jakobsvrucht | Amandel | Schorseneer -> De amandel kwam terug zowel in de amandelmelk, als echt als stukjes noot boven op de paling & coquilles. Hartig, maar ook lekker zilt & zoet.

Ierse M.O.B Oester | Kimchi |Tomaat -> Wederom een kunstwerkje op je bord, maar die smaken! Het fruitige/hartige tomatenwater, het zilte van de gepocheerde oester, samen met de sterke gefermenteerde smaken van de kimchi… mijn persoonlijk favoriet van de avond. Als je smaakpapillen nog niet wakker waren geweest (schier onmogelijk eigenlijk), dan waren ze dat nu wel. Wauw…

Zeebaars | Sinaasappel | Venkel | Tomatsu Sweet & Spicy -> En hiermee kaan we over naar de favoriet van mijn vrouw. Grotendeels klassieke smaken gecombineerd met wat extra pit van de sweet & spicy tomatsu.

Hert ‘Harlekijn’ | Knolselder | Walnoot | Dooierzwam -> Supermals vlees, de sauzen hoog op smaak. Mooi gepresenteerd met een flink krokant(je) er bij. En hoewel het vlees erg lekker was, was het taartje van knolselder en crunch van walnoot misschien nog wel lekkerder!

Eend | Mole | Witloof | Chocolade -> De eend had er niet zo’n zin in vanavond, dus kregen we fazant. Dit deed verder niets af aan de smaak: Ook een geweldig gerecht! Met name de gefrituurde baby-witlof was een leuke verassing. Er zat een crunch omheen met dezelfde smaken als de mole. Het geheel had een lekkere bitterzoete smaak. Combineerde uitstekend!

Cheesecake Achelse blauwe -> Onze extra gang welke 100% een aanrader is! Dat moet ook wel met 200% liefde als ingrediënt. Met een redelijke zachte blauwaderkaas, iets zachter gemaakt van smaak door deze te mengen met een roomkaas en er dan eigenlijk een soort van mega-bonbon van maken door de witte chocolade korst. Geniaal & zalig!

Cannelé | Vanille | Framboos | Kardemon -> Prima combinatie van zoet/zuur en daarmee een lekkere frisse afsluiting van 8 heerlijke gangen.

Het is een aardig stukje rijden vanuit Breda, maar het is het meer dan waard. Lekker eten, maar hier en daar zeer verrassende smaakcombinaties. Je merkt dat hier met passie gekookt wordt. Ook de zwarte brigade was meer dan plezierig. Een fijne ongedwongen sfeer. Het restaurant heeft een zeer fijne akoestiek waardoor je op een normaal niveau met elkaar kan blijven praten. Dit restaurant is echt een verborgen pareltje.

Ook benoemingswaardig: Een wijnarrangement voor deze 7 gangen was slechts 45 euro (incl. water). Dit is echt een koopje! En dan is het ook nog eens fijn dat je merkt dat je in België bent: De glazen worden niet zo zuinig ingeschonken als in Nederland. De wine-spice combinatie was ook echt perfect! Dus hoef je niet terug te rijden? Zeker een wijnarrangement nemen!

Verder: Een dikke aanrader!

17. Op alle gebied uitzonderlijk!!

18. Mediterraans Gent

Nesreen

19. Van Acker - Lust

Feest van de burgemeester.
    Eten en bediening ... TOP!

Van Acker- Lust

20. Jacobs Armand

Kan hier niets negatief over vertellen, aperitief van 't huis was top, eten was lekker, mooie schotels, ruim voldoende, goede bediening, ontbrak ons aan niets. Zijn met z'n allen tevreden huiswaarts gekeerd.

21. Belgisch Rekem

Niet te vergelijken met toen de vorige eigenaren erin zaten. Het is net of je bij de Chinees gaat lunchen. Kwalitatief erg achteruit gegaan. Jammer!

1,2
  22. In de Corona tijd heel lekker gegeten daar. Wij konden daar gewoon lekker aanschuiven terwijl anderen ons als paria behandelden omdat wij geen vaccinatie bewijs hadden.

23. Annemie peeters

Het eten was heerlijk.
    Prijs kwaliteit dik in orde.
    Ruime porties.
    Heerlijke broodjes onmiddellijk op tafel.
    Voor ons 9,75/10.

24. Gezellig feestje met familie en vrienden.
    Ter gelegenheid van ons 50 jarig huwelijk.
    Het was in een zaaltje apart, alles was prima in orde.

25. Het eten was lekker, het pizzadeeg was niet krokant, maar een paar minuutjes in de oven volstond om het krokant te krijgen. We hadden een grote bestelling geplaatst, dan verwachten wij ook niet dat alles perfect warm kan blijven!
    We hadden goed op voorhand de bestelling geplaatst, en de levering was perfect op tijd.
    Voor herhaling vatbaar!

26. Carlo landerloos

Eerst en vooral super vriendelijk aan de telefoon voor de reservering. Eens ter plaatse een super bediening en zeer smaakvol eten geserveerd. Prijs kwaliteit prima. Voor herhaling zeker vatbaar. Grts Carlo en Els

27. Caroline Peeters

Wat een ontdekking!
    Nieuwe zaak in een prachtig kader!
    Super warm ontvangst met heel lekker eten!
    Aanrader is de vitello tonato en de sliptongen.
    We komen zeker terug :)

28. Lekker ontbijt en zeer vriendelijke bediening in een aangenaam kader.
    Zeer goede prijs/ kwaliteitsverhouding.
    Kortom een aanrader in Leuven.

29. 8 oktober zondagmiddag, twee weken geleden gereserveerd on line, er was geen reservatie geboekt volgens de gastvrouw, blijkbaar was er iets fout gegaan volgens de gastvrouw met de mededeling sorry ik zit vol, konden we vertrekken. We waren blijkbaar niet de enige, hebben nog mensen zien vertrekken rond 12:30u.
    Geen restaurant van niveau zo ga je niet met klanten om.

30. We kwamen hier graag… maar sinds gisteren zien ze ons hier nooit meer. Ongezien, ongehoord! Bolle is gefocust op zijn anti sharing concept. Ik had gedurfd een plakje pata negra (van mijn voorgerecht) te laten proeven aan mijn tafelgenoot. Bolle vloog uit zijn keuken en kwam aan onze tafel brullen dat “sharing” niet toegelaten is en hij mijn hoofdgerecht geannuleerd had. We twijfelden nog even of het een grapje was, maar al snel werd duidelijk dat Bolle het in zijn bol gekregen had. Ook zijn kelner kreeg een veeg uit de pan. Van gezelligheid en Franse bistrotsfeer bleef niets meer over…We keken nochtans uit naar de hoofdgerechten en desserts, maar onze goesting was over. Bolle: We hebben u goed betaald voor wat we al geconsumeerd hadden, maar waren enorm blij dat we wat verderop super vriendelijk onthaald werden en hebben onze avond fijn kunnen verderzetten bij uw Gentse conculega’s.
    Bolle, we hebben er onze buik van volle…