Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

9 119547

Vanbussel

Graag zou ik reserveren maar telefonisch lukt dat niet

Steeds lekker. Gaan er wekelijks en altijd vriendelijke bediening

Heel goede bediening en altijd lekker gegeten.

4. Broodjes Maasmechelen

Super lekkere broodjes!!

Mooi kader, mooie tuin, vriendelijke bediening maar erg teleurgesteld kwa menukeuze. We kregen een paar hapjes waarvan ik er 2 echt lekker vond. De andere waren niet bijzonder. Ik vind het allemaal veel lucht en duur voor wat het is. Geen aanrader dus.

Très habitué à de bons restaurants, nous avons été déçu par le rapport qualité prix (beaucoup trop cher pour ce que nous avons mangé). Personnel sympathique.
    Apéro vraiment peu généreux, verre de vin cher (14€). Les plats manquent pour nous d’originalité et de goût ( légumes pas assez assaisonnés, gratin sec). Soupçon d’eau du robinet dans la carafe! On ouvre la bouteille généralement devant le client!!! (7,5€)
    Rien n’est mauvais mais rien n’est exceptionnel.
    Le menu en français n’est pas correct, nous avons eu un dessert complètement différent que celui annoncé et lorsqu’on le signale, aucune excuse pas un mot.
    Nous nous attendions à autre chose! Nous sommes peut être trop difficile??? Ou pas....
    Ça ne reste que notre avis personnel bien sur 😉

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Zeer gewend aan goede restaurants, waren we teleurgesteld door de prijs-kwaliteitsverhouding (veel te duur voor wat we gegeten hebben). Vriendelijk personeel.
    Apero echt weinig gul, glas dure wijn (€14). Volgens ons ontbreekt het de gerechten aan originaliteit en smaak (groenten niet genoeg gekruid, gratin droog). Vermoeden van leidingwater in de karaf! Normaal opent men de fles voor de ogen van de klant!!! (€7,5)
    Niets is slecht, maar niets is uitzonderlijk.
    Het menu in het Frans is niet correct, we hadden een dessert dat heel anders was dan het dessert dat werd omschreven en wanneer het werd gemeld, geen excuus, geen woord.
    We verwachtten iets anders! We zijn misschien te moeilijk??? Of niet...
    Het blijft natuurlijk onze persoonlijke mening 😉

7. Eetcafé Hasselt

Dit was de derde keer en ook de laatste keer dat wij daar gaan eten. Zeer teleurgesteld. Had steak besteld, maar was niet gebakken wat ik wilde, had de bediening daar over gesproken en ze had de steak terug meegenomen. Iets later kreeg ik het terug, maar was niet te eten, ze hadden de steak in de microgolf gestoken, droog en hard. Echt zonde van het geld.
    Mijn tip, niet gaan eten er zijn betere plaatsen.

8. Eetcafé Hasselt

Rita

9. Belgisch Zutendaal

didden pascal

An

11. Belgisch Veurne

Petra & Robert

Wat een hartelijk & warm welkom bij een gezellig restaurant. Open keuken, open sfeer. Mooi concept met prachtige oorsprong.
    Ga zo door en veel succes & plezier op jullie nieuwe locatie en hopelijk tot gauw weer.

12. Internationaal Antwerpen

Kees Broekman

Wat een fantastische belevenis..
    Smaken waar je kippenvel van krijgt en bijpassende wijnen die emoties losmaken.
    Werkelijk alles klopt.

13. Belgisch Dendermonde

Annick Rosez

Bij aankomst was ons tafel nog niet klaar (bedekt met de afval van het ontbijtbuffet).
    Op een onvriendelijke manier naar de zetels gewezen. NA 45 minuten een drankje gekregen.
    Pover buffet. Weinig variatie.
    Niet gezellig.
    De vuile tafels blijven onaangeraakt staan terwijl het personeel wel tijd heeft om in het restaurant te eten en bier te drinken.
    We voelden ons niet welkom.

15. Internationaal Antwerpen

Prima zaak, goede akoestiek, gekozen voor de 11 gerechten i.p.v. 14? Verhouding vlees/vis is 20/80, jammer… verder blijft de bediening zoveel mogelijk water en wijn aandragen, zonder te vragen, beetje onbeleefd.

Patrik Niels

Dit restaurant bestaat niet meer sinds 2009

Micheline_VDB@hotmail.com

Vlotte bediening, lekker eten, prijs/kwaliteit zit heel goed.

Lekker, gezellig en een vlotte bediening!
    Leuk dat er nu ook suggesties zijn.

Op eerste gezicht een heel leuk tentje. Leuke sfeer en lekker in de zon kunnen ontbijten.
    Maar. De croissants en chocoladebroodjes waren op en vanaf 12 uur konden we pas uit de lunchkaart kiezen. De keuze bestond dus alleen uit taart en daar zit mijn buik niet vol mee. We kozen ervoor om te blijven zitten en dat was dus een half uurtje overleven tot het 12 uur was, dus vulde ik mijn maag kort met een muffin die ik ook in de lidl had kunnen kopen.
    Vervolgens met het krijgen van deze informatie over de broodjes en de tijden was de jongen niet heel duidelijk en kwam hij nogal nonchalant over.
    Dat mocht ook weer blijken op het eind dat hij me niet kon terugggroeten en me meer zat aan te staren. Het is vandaag zondag en het kan zijn dat ie wat brak was of iets dergelijks, maar krijg hier geen lekker gevoel bij.
    Ook erg veel geld voor wat we uiteindelijk kregen.
    Maar goed ik heb gegeten en kan weer lekker door.

Dit is naar mijn mening ingevuld en misschien hadden andere een betere ervaring natuurlijk. Ik zou er zelf niet nog een keer naartoe gaan.

Jos

Vroeger verschillende malen geweest en te vreden. Laatste tijd zagen we de service altijd maar achteruitgaan. Bediening zeer onvriendelijk en onprofessioneel (was nochtans de bazin zelf 😡) eten was lekker maar ze maken reclame met ribbetjes a volante maar we hebben maar 1 stukje gekregen. Niet eens de kans gekregen om bij te vragen, ze kwam nog niet eens vragen of alles in orde was. We waren aant wachten achter ons 2 de stukje en ze kwam de borden al afruimen. Was wel rap om met de dessert kaart te komen, Aja als je niet genoeg eten krijgt moeten ze het met wat anders opvullen. Nee voor ons nooit meer.

Zeer slecht, koninginnenhapje was alles behalve gekruid, vispannetje van mijn man was helemaal niet lekker, kroketten waren kapotgebakken, lang wachten terwijl het helemaal niet druk was. Zelfs geen nootje of kaasje bij aperitief. Wij komen hier nooit meer. Ook heel duur, zeker als je de kwaliteit van eten / service in acht neemt, maar we waren in gezelschap en hebben hierdoor niets gezegd.

24. Belgisch Wetteren

Topteam, prachtige gerechten, grote porties, hartelijke ontvangst.

25. Belgisch Wetteren

Katrien De Graeve

Dirk minner

Lekker eten aan goede prijs met uitstekende bediening.

Frans De Backer

Zeer lekker eten en verzorgde vriendelijke bediening, prijs kwaliteit een aanrader.

28. Eetcafé Hasselt

Alleen het drinken was goed van smaak. De rest was afschuwelijk! Voor ons de eerste en laatste keer.
    Tip voor de kok: Proef je eten alvorens deze te bedienen. De kreeftensoep was zeer slecht. Ook de rest van het eten was smaakloos en slecht.
    Tip voor de serveerster: Volg een cursus "hoe tactvol omgaan met klanten". Ze was soms zeer onbeleefd en niet tactvol.

29. Eetcafé Hasselt
  30. Grill Herent