Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

1. casteleyn werner

Eten zeer lekker en meer dan voldoende.
    Vlugge bediening vriendelijk en bekwaam
    Wij komen daar nu al jaren en D'HOEVE heeft niets van zijn kwaliteit verloren, integendeel !!!

2. Guido Vandevelde

Proficat.
    Uitgebreide keuze en heel lekker ; mooi geserveerd.

3. De Bruyn

Bediening was ok maar de frieten waar niet te eten niet door bakken.
    Mij zien ze nooit meer terug.

4. Frank Coolman

5. Deze is van een tijdje terug. 8 Mei moederdag. Wij zijn met de ganse familie verwenontbijt gaan doen (10 man en 2 kinderen). Komen daar aan rond 9u10. Geen zalm meer op het buffet is ook niet meer aangevuld. Geen eieren, geen broodjes, deze werden mondjesmaat aangevuld en dus steeds veel te warm. Als er eieren waren was het spek op of de broodjes. Koeken waren er ook steeds tekort. Te weinig personeel zeiden ze maar als er om 10 uur nog mensen aankwamen lieten ze deze ook toch nog betalen, terwijl ze de klanten die aanwezig waren absoluut niet correct konden bedienen.

Waarom ik deze review zo laat schrijf is eigenlijk nog veel erger dan hoe we daar toen behandeld werden na meer 150 euro betaald te hebben. Ik heb reeds 3 maal op hun site een formulier ingevuld aangaande deze belevenis en tot op vandaag geen enkel antwoord gekregen. Hoe arrogant kan je als bedrijf zijn?? Weet dat ze miljoenen schulden hebben, niet moeilijk als je zo met je klanten om gaat. Een zeer ontevreden ex klant!!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  6. François Rits

Gezien de bediening die vooral door het vrouwelijk personeel beneden alles is, kom ik hier niet meer.
    Zal wel aan mij liggen, ben quantité negociable.

7. Belgisch Brugge

Dirk Vandooren

8. Groothuis

Vertaal van English naar Nederlands

Ik begrijp niet goed dat er mensen zijn die hier vinden dat men hier lekkere frit levert.
    Voor ons nooit meer wat een troep van oudbakken overgebleven restanten
    Van vorige klanten dus voor 30% keihard gebakken donkere frit dus dit was een keer maar nooit meer.

9. Voor de eerste maal dat wij kennis hebben gemaakt was alles heel goed in orde naar onze mening,wij komen zekerlijk regelmatig terug.

10. Artois

11. Vriendelijk onthaal in een stijlvolle omgeving. Zeer behoorlijke prijs-kwaliteit.

12. Nicole Lasseel

De vreselijkste restaurant ervaring ooit: je ziet massa’s afhaalmaaltijden opnemen en afhalen en na 1,5 uur wachten staat je eenvoudige pizza nog niet op tafel!!!

13. Wij waren gisteren te gast - een verrassing ! mooi ingericht restaurant en krakend net
    Wij aten een rundscarpatio en een zeetong. Lekker en niets op aan te merken.
    Uw restaurant zou nog meer uitstraling hebben mochten de tafels gedekt zijn met een tafeltapijt (linnen of speciaal papier) - reken die was en strijk gewoon door in Uw prijzen, uw inrichting vraagt dat. Nog veel succes - wij komen zeker eens terug deze zomer.
    J. VAN PUYMBROECK
    MELSELE

14. Belgisch Gent

Ik moest 1 ster geven om een review te schrijven, anders hadden ze hier nog onder nul gescoord.
    In het begin vriendelijke vlotte bediening, vooral van de toen aanwezige jobstudent vermoed ik. Toen ik een tweede menukaart vroeg om te eten bleek de sfeer al even om te keren. Was precies teveel om een tweede menukaart te gaan halen.
    Uiteindelijk besteld en gekregen;
    Bij de salades geen brood zoals vermeld op de menukaart. Frieten bij de steak en hamburger waren precies al 6 keer gebakken. Bij andere persoon haar in zijn salade!!!!!
    Als men aan tafel kwam om af te ruimen vroeg men of alles OK was???
    Waarop het antwoord van ons dan; Frieten waren niet OK er zat haar in de salade.
    Antwoord van dienster op dat moment; Ah ja ik zal het door geven aan de keuken. Waarop we onmiddellijk de rekening vragen.
    Komt een andere ober met de rekening, die doet alsof het hem allemaal niet interesseert en dat ook letterlijk zo zegt dat onze tafel niet belangrijk is.
    Ik vraag dan ook onmiddellijk als de eigenaar, waarop de ober onmiddellijk antwoordde met neen. Ik toch stoute schoenen aangetrokken en naar binnen getrokken bleek dat de eigenaar achter stond. Ik doe mijn relaas tegen de eigenaar en ondertussen komt de ober ook binnen. De ober zegt dat wat ik tegen de eigenaar zeg, en na de vraag van de eigenaar aan de ober, dat ik lieg.
    Ik begrijp dat je als eigenaar je personeel moet beschermen, maar wat hier gebeurd is kan echt niet door de beugel. De eigenaar vroeger dan ook aan de ober of hij daadwerkelijk had gezegd, waarop die antwoorde neen!!!! Er werd geen verder gevolg aan gegeven. Uiteindelijk de volledige rekening betaald, geen enkele commerciële tegemoetkoming!!!! Nooit zien ze ons hier nog terug!!!! U bent gewaarschuwd!!!!

15. Pracht locatie in de oude watermolen aan de Berwinne, heerlijkste ijs sinds jaren en vakkundig personeel (kenden alle ingrediënten ivm allergieën)
    Kom zeker nog eens terug

16. Koen van Esterik

17. Verplancke Erica

Nooit meer, zaten daar een half uur, klanten die er na ons toe komen krijgen eten, voor ons was het, de keuken is gesloten alle begrip voor personeels tekort maar moet dan wel voor iedereen zijn.
    Wat verder zeer vriendelijk bediend door 2 meisjes die een heel terras bedienden, bij jullie liepen er zeker 5 rond en dan liep het nog in het honderd.
    Zo zie je maar wie wil werken doet het met liefde is bij jullie zeker niet het geval.

18. Internationaal Antwerpen

Cools christel

Heel lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Prachtig en gezellige zaak.

19. Afhaal en bezorg Antwerpen

Chacap fimim

It was a good deal, I had my super delicious meal within the required time and sweet candy as gift

20. Feu d'Or

21. Koen van Esterik

22. Traag, weinig eten, serieuze teleurstelling. Heavily Overpriced.

23. Colman Marc

Het eten was tamelijk goed alsook de bediening. Probleem is echter dat je enkel met creditcard kunt betalen. Ik heb geen creditcard wat ook voor de nodige problemen zorgt. Normaal zou je dat toch vooraf moeten weten, niet dus. Mij zien ze hier niet meer terug.

24. Maître of eigenaar arrogant persoon die zichzelf geweldig vindt en rondloopt met zijn microfoon en de jonge serveersters continu commandeert. 30 euro voor een stoofpotje van noordzeevus en coquille en voor mijn vrouw varkenshaasje aan 27euro. Het is echt een stoofpotJE en nergens ook maar 1 coquille te vinden en dat voor 30euro en 1 kommetje friet voor 2 personen en 2 kleine potjes mayonaise voor 3euro. Weg blijven!!!!! Veel show en veel te duur voor hetgeen je krijgt.

25. Sandy martens

Enorm mooie setting met zeer vriendelijk personeel, geweldige keuken en betaalbaar voor iedereen. Ik ben fan ☺️

26. hosseel luc

Het was heerlijk om daar te gaan eten; zal het aan iedereen zeggen.

27. Katrien

Pannenkoeken uit een pakje… en de volle prijs rekenen voor zelfgemaakte pannenkoeken een schande naar de klant en de kinderen toe.

28. Na meerdere malen in het verleden het Rode Bos bezocht te hebben zijn we vandaag na een lange tijd weer eens gaan eten bij het Rode Bos in Teuven. Tijdens het eten zat een ouder koppel een paar tafeltjes verder tegenover ons. Waarschijnlijk de eigenaren, dachten wij, gezien de communicatie met het personeel.
    Na het betalen van de rekening liepen we naar de parkeerplaats naar onze auto. Terwijl we wilden wegrijden komt de meneer die wij eerder in het restaurant zagen aangelopen met het gebaar om ons raam te openen. Meneer claimde dan ook de eigenaar te zijn. Hij gaf ons in een alles behalve vriendelijke toon aan dat dit privé terrein was en uitsluitend te gebruiken was door gasten van het restaurant. En met de vraag wat wij hier wel niet deden. Toen we aangaven dat wij net in het restaurant gegeten hadden en hier ook het betaalbonnetje van hadden, bleef hij erover doorgaan dat hij alle gasten was nagegaan en gevraagd had of onze auto van hun was. Dit hebben wij zowel niet gezien als gehoord. Vreemd hoe deze meneer met zijn gasten omgaat. Een zeer nare ervaring. Wij zullen hier dan ook nooit meer terugkomen.