Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

1. Spaans Leuven

Goed/druk gevuld cafe (moet inhouden dat deze plaats gewild is).
    Ondanks drukte toch snel plaats/geholpen. Leuke/goede Menu kaart. Bestelde ondanks drukte toch snel en correct gebracht. Smaakte gewoon hartstikke goed. Kwaliteit en uitstraling dik voldoende. Rekening… zeer billik en hierdoor kwaliteit/prijs verhouding: Toppie.
    Zeer aan te bevelen eetgelegenheid.

De kip die ik bestelde was lauw en had een vieze gerookte smaak. De saus die erbij was deugde niet. Het slaatje was konijnen voer, 1 klein stukje tomaat en een heel klein stukje ei, voor de rest droge sla met bijna geen dressing. Mijn partner had schotse zalm met bearnaise saus. Groenten waren ver te zoeken, wel heel veel geklonterde saus.

3. Belgisch Brugge

Echt slechte service, personeel was onvriendelijk en het bier was lauw, walgelijk, niet aan te raden. :(

4. Internationaal Zutendaal

Gezellige sfeer, heerlijk gegeten, super aardige gastvrouw.

10. Italiaans Gent

Wij zijn langs deze zaak gegaan omdat er op deze website stond dat honden hier toegelaten waren, maar toen we hier aankwamen hing er in het groot op dat er GEEN honden toegelaten waren.... We hebben dus een andere plaats moeten zoeken!

Janssen-Volders

Op 2e kerstdag waren we na langere tijd weer in ons toch favoriete restaurant.
    Alles was weer top, vanaf de ontvangst t/m het spijs en drank.
    Het blijft een echte aanrader!!

Pauly-Felix A.

Vinden het wel goed en vinden het jammer van al die negatieve recensies.
    Zijn altijd even vriendelijk, natuurlijk wanneer het zeer druk is kan je geen lange babbel verwachten. Eten was er ook altijd lekker, hopen er nog dikwijls te mogen komen.

men.

Als men betaald voor 3frietten en men krijgt maar 2waarvan ene niet de juiste mt men de klant tegemoet komen en geen eisen stellen.

Nico Kanakaris

16. Eetcafé Hasselt

Wij hadden een bon via vakantieveilingen voor een 4-gangenmenu voor twee personen. Deze moesten we via de site van vakantieveilingen reserveren. Telefonisch heb ik gevraagd of het mogelijk was om de kids mee te brengen. Dit was geen probleem. We zijn vriendelijk onthaald en werden quasi onmiddellijk naar onze tafel begeleid. Ondanks de enorme drukte werden we vrijwel onmiddellijk bediend. Het varkenshaasje dat ik besteld had was zeer lekker en zeer mals. De videe, die we voor onze kinderen besteld hadden, was ook zeer lekker. Toen we ons dessert kregen, werden we aangenaam verrast. We hadden eigelijk maar recht op 2, maar de kinderen kregen ieder ook één van het huis. Het personeel, inclusief de bazin, waren zeer vriendelijk en het is zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

Harry Dirix

Lekker eten.
    Kader Is top.
    Bediening super.
    Prijs. Kwantiteit en kwaliteit O K..
    Een echte aanrader.
    Harry.

18. Eetcafé Laakdal

Jill

19. Italiaans Oostende

Ben er op 30/11 gaan dineren en het was een échte ramp:
    Slechte en trage bediening (45min om een pizza voorgeschoteld te krijgen). Alles komt uit pak of blik, doordat de keuken open is kun je zien hoe het eten 'bereidt' wordt. Het is er niet proper. Zeker geen aanrader voor mensen die van een gezonde, lekkere voeding houden.

20. Italiaans Oostende

Nina Verbrugghe

An

Vriendelijke Bediening, Eten was zeer goed en dessert was top en een rustige, aangename sfeer.

24. Eetcafé Hasselt

Dit is geen plaats om rustig te dineren!
    Oké voor feestvierders, luidruchtige verjaardagen in groep...
    Zolang je consumeert mag je je alles permitteren, tot het storen van mensen die een gezellig dinertje willen. De zaakvoerder leeft van dit soort clientèle.
    En al zeker te mijden als je zou komen met een bon van Groupon of Social Deal!

Altijd vriendelijke en goede bediening, restaurant verdient een ster, soep uitstekend, dagschotel uitstekend proficiat.

27. Broodjes Maasmechelen

Super lekkere broodjes. Ik raad deze broodjes bar aan iedereen aan die eens lekker en goed wil eten.

Personeel zag ze niet verzorgd uit (buik kwam uit tshirt) waren onvriendelijk op sommige antwoorden.
    Intrieur is zeer verouderd en frisdranken zijn van de fles, zelf moeten vragen voor nieuw bestek omdat het bestek vuil was.
    Prijs voor de dagschotels zijn oké.

29. Chinees Gent

van den bossche dirk

Ik heb nog nooit zo een zogezegde chinees keuken meegemaakt, het was een en al zout,
    bovendien geen al te vriendelijke bediening, opgepast: ga er niet heen!

30. Thais Gent

Bert