Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

6 20290
  1. 2 broodjes kip curry 1met groenten en 1 zonder groenten besteld met 2 blikjes drinken. Bij levering geen drank en niet de juiste broodjes. Aan de telefoon zeiden ze eerst we sturen de bezorger terug erna belde ze om te zeggen dat het niet op de bon stond maar hij zelf Wel zou komen dan heb ik nog terug gebeld om te zeggen dat de broodjes niet kloppen heb wel€20 betaald.
    Na een half uur is die pipo hier boven aan de deur van een appartementsgebouw wat al niet mag (hij moet onder aan de deur blijven bij de bel) dan had die een mondmasker ook nog onder een kin hangen dan heeft die nog een grote muil en zegt dat ik maar had moeten terug bellen voor de broodjes terwijl ik duidelijk wel heb gebeld omdat de broodjes niet klopte en dan zo een antwoord dat hem dat niet interesseert 🤮 Al verschillende keren voorgevallen. Bestel ik nooit meer!!! Dikke dikke nest bij jullie!!!
    Onbeschoft tot en met!!!!! Maarja dan zijn wij racisten eh 🤣

2. Silke Kristof

3. Monica Crommelinck

Aangename en vriendelijke eigenaars. Heel verfijnde en gevarieerde menu. We komen hier zeker nog eens terug!

4. Verschrikkelijk slechte salade daar niet voor herhaling vatbaar

5. Als vaste klant heb ik al diverse gerechten geprobeerd en meermaals besteld. Het is super lekker een echte aanrader om naartoe te gaan. Ik hoop dat ik na covid snel weer een plekje kan reserveren.

De afhaal menu's nu tijdens de covid periode zijn ook zeer verzorgd en een dikke 10/10 waard.

6. Bart Borloo

7. Super gezellige en mooie zaak en het eten is enorm lekker! Wij bestellen wekelijks en nog nooit te klagen gehad. Altijd vers, meer dan voldoende, vriendelijk personeel en alles op tijd klaar.

8. Claudia Locatelli

Super lekker, veel keuze, gezonde verse producten, heel vriendelijk personeel en makkelijk online bestellen op het uur dat je wil zodat je ter plaatse niet moet wachten. Echt een aanrader!

9. Heerlijk eten afgehaald. Grote porties en vriendelijke mensen. We hebben thuis zitten smullen van de malse spareribs en fijne kipsaté. We hebben er een nieuwe favoriet bij.

10. Verkoop troep, opgewarmde oude frieten, frikandel speciaal gewoon nog rauw en koud, alles in de vuilbak gekieperd.

1,1
  11. Slechte ervaring. Niet voor herhaling vatbaar. Pizza pescatore met enkel en alleen maar mosseltjes, en dan nog precies opgelegde, zure mosseltjes onder de kraan gespoeld. Shame on you😠

12. La Peña

13. Twee keer besteld en altijd een probleem met de bezorging. Ik raad het restaurant niet aan.

14. Twee keer besteld en altijd een probleem met de bezorging. Ik raad het restaurant niet aan.

15. Zeer vriendelijk personeel en zeer goede kwaliteit tegen een hele leuke prijs.

16. Bjorn Seys

Het eten was mega lekker!! Heel veel keuze, ideaal voor vegetariërs. :-D Top! Heel snel klaargemaakt en super vriendelijk personeel! Een echte aanrader.

17. op de beeck

Wij genoten op Valentijnsdag van jullie Valentijnsmenu. Alles was prima in orde, zowel qua smaken als qua hoeveelheden. Ook de rode wijn was smakelijk. Misschien één opmerking: de inktvisring bij de amuse was niet zo een goede keuze, omdat die eigenlijk recht uit de frituur zou moeten komen.

18. Martine Wolfs

Bij La Gastronomia zijn de gerechten allemaal overheerlijk en de bediening supervriendelijk. Dus zeker een aanrader 😊👍

19. Super kwaliteit en zeer lekker afhaal menu.

20. Ditmaal de eer aan chef DC David van Restaurant da Costa Antwerpen om ons deze middag thuis culinair te verwennen. Ik blijf versteld staan hoe snel de keuken heringericht is en de werkbladen vol staan met borden, schaaltjes en bakjes gevuld met ingrediënten.
    We hadden binnen inmiddels een Pere Ventura Gran Reserva 2017 opengetrokken waar ik wel iets meer van had verwacht. De eerste bites stonden zo op tafel. Nigiri sushi waarop een Japanse omelet afgewerkt met een toefje miso crème, subtiele smaken. En een luchtige rijstcracker waarop een flan van groene curry afgewerkt met een dotje citrusgel. Mooi hoog op smaak met prima textuur en aangename naverbranding.

De amuse kwam in een cocktailglas. Hierin een salade van bloemkool aangemaakt met sushi azijn, waarnaast een saus van gele curry en krokantjes van gepofte amarant. Lekker fris met subtiele bite.

Als eerste begeleider Riesling Vom Roten Schiefer 2017 van Clemensbush, Gemaakt in strak droge stijl met heerlijk aroma, hoog in zijn zuren en aangename mineraliteit. Op een speciaal bord een cannelloni van zoetzure rettich gevuld met tartaar van gepekelde zalm waarop dotjes crème van dille en blaadjes citroenmelisse. Aan tafel afgewerkt met een heerlijke vinaigrette van dille. Een uitgekiende smakencombinatie met prima texturen waarin de dillevinaigrette de hoofdrol opeiste. De wijn bleef keurig overeind, genieten. (8)

Op een mooi bord als basis romanesco crème aangemaakt met pijnboompitjes, afgedekt met partjes van kleine tomaten in verschillende kleuren en blokjes Turkse aubergine, hierop lauwwarme ringen van pijlstaartinktvis. Aan tafel afgewerkt met een vinaigrette op basis van het uitlekvocht van tomaat en inktvis “opgemonteerd” met peterselieolie. Verfijnde pure smaken met sappige texturen waarnaast de wijn meer op de voorgrond kwam. (7,25)

Door met een Zuid Afrikaanse Sauvignon “reserve collection” 2019 van Tokara gemaakt in een geconcentreerde stijl. In een mooi schaaltje als basis een grote ravioli gevuld met farce van gamba, erop blokjes courgette overgoten met een schuimige kreeftenbisque en afgewerkt met fijngemalen pinda en vers gesneden basilicumblaadjes. Kruidig aroma met subtiele smaken, de heerlijke kreeftenbisque in de hoofdrol. De wijn vulde het gerecht aan met zijn mooie zuren. (7,75)

Over naar rood met een Morgon Côte du Py 2017 van Mommessin, redelijk complex met mooie zuren en subtiele tannines. Uit de keuken een gerecht waarin de chef zijn Indonesische roots etaleerde. Zacht gestoofde short rib gelakt met ketjap op een bedje van nasi kuning, het geheel was afgedekt met een paksoi blad. Aan tafel afgewerkt met een romige saus op basis van eekhoorntjesbrood. Goede smaken met Aziatische toetsen waarnaast de wijn keurig in balans was. (7,5)

Het pièce bestond uit getrancheerde, zacht gegaarde eendenborst, waarnaast een gekonfijte ui gevuld met nasi van ui, aan tafel afgewerkt met een milde zwarte knoflooksaus. Minimalistisch met pure smaken die prima combineerden. De wijn vulde het gerecht aan met zijn mooie zuren. (7,25)

Als dessertwijn een Beerenauslese Exquisit 2013 van Nittnaus, geconcentreerd met tonen van tropisch fruit en niet te zoet. Ernaast een strakke, compacte presentatie. Als basis een ring pannacotta van kokos waarin crumble van kokos, cremeux van citrus en gelei blokjes van aloë vera, het geheel was afgedekt met plakken licht gemarineerde ananas waarop blaadjes citroenmelisse. Mooie exotische en tropische smaken waar we blij van werden. De wijn sloot naadloos aan, genieten. (8)

Als afsluiter een krachtige espresso met een drietal huisgemaakte friandises. De crispy madeleine was erg goed gelukt maar ook de pralines mochten er zijn.

Samengevat was het een hele gezellige culinaire middag met verfijnde gerechten waarin Aziatische invloeden op speelse wijze worden ingezet. En dat tegen schappelijke prijzen, aanrader.

Eén vorige recensie
  21. Lekker & gezellig vertoeven.

22. Vandereyt Eric

Eerste keer afhaal gerecht gaan halen, wat een meevaller, was gewoon heerlijk, veel, en goedkoop, een aanrader.
    Heeeeeeeeeel lekker

23. Na een prettig contact met de eigenaar per telefoon besloot ik om hier te bestellen. Bij het afhalen van het eten werd ik hartelijk welkom geheten door de eigenaar, wat een welkom! Een uitstekend diner volgde. Eten van zeer goede kwaliteit en tot in detail verzorgd. Zelden tot nooit ben ik zo gastvrij ontvangen in een restaurant en heb ik me zo gast gevoeld op die paar minuten dat we ons eten kwamen oppikken! Het was elke euro waard. Bedankt voor een heerlijke avond. Mij zie je heel snel terug!

24. patricia maes

Vertaal van English naar Nederlands

Very good service and food, always friendly, highly recommended.

25. Samprita

26. Ik heb eten afgehaald, en hebben wij daar spiit van.
    Alles zwemde gewoon in het vet, was gewoon niet lekker.
    Goedkoop was het zeker niet.

27. M

28. Vercauteren Phaedra

Beloofde levertijd van 30 minuten werd 1u20, dit zonder een telefoontje van uitgelopen wachttijden.
    Pizza met zeevruchten besteld : welgeteld 3 mosselen, 0 inktvis en 1 stukje surimi. Héél ondermaats.
    Op berichten met deze klacht wordt na het lezen niet gereageerd en er wordt geen voorstel tot compensatie gedaan. Klant verloren!