Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

Komen hier nooit meer terug ,slechte ervaringen opgedaan Menen al dat ze zich alles kunnen permiteren naar je Kunt beter aan de nederlandse kant zijn feel mooiere uitzichten en voortreffelijke locaties voor te eten en heel fijne bediening.

2. Amerikaans Neerpelt

Manuela

Gisteravond hier gegeten maar het was zo slecht. Mijn ribeye was aangebrand en de fajitasa ossenhaas van een vriend was zuur en droog. Mijn ribeye heb ik terug gegeven want hij was echt vies. Ik durfde niet iets anders meer te nemen dus niet gegeten 😠.
    In het verleden hier altijd goed gegeten maar die tijd is voorbij blijkbaar...Zo jammer. Ik heb de baas erop aangesproken maar die nam het niet serieus , ik snap niet waarom.
    De kok was een menneke van 17 jaar, dat kan niet goed gaan 😠😡. Als je voor zo'n restaurant op kosten wilt besparen is dat een verkeerde keus vind ik.
    Wij waren met vrienden die uit Zeeland waren gekomen, ik heb diverse malen mijn excuus aan ze aangeboden voor het mislukte etentje 😡😠.
    Wij kwamen hier elke 3 maanden wel een keer....dat doen we niet meer nu we niet serieus genomen worden. Voor ons 10 minuten verder rijden en dan naar rodeo Eindhoven 😁😂.
    Ik ga er ook een fb-je van maken, ik baal zo dat we niet serieus genomen zijn 😠😡
    Mijn man werkt ook voor zichzelf, klachten worden gelukkig altijd opgelost door hem 😁😂😀.
    Het kan toch niet zo zijn dat je pp 42 euro moet betalen, ik niet gegeten heb, en de eigenaar je klacht niet serieus neemt ?
    Eigelijk wens ik alsnog een reactie van de eigenaar. Mocht ik die krijgen laat ik het hier weten.

3. Belgisch Adegem

De sausen van spaghettie en nog andere dingen zijn allemaal niet vers sommige dingen zelfs over datum + er zat plastic in mijn pannenkoek

12 mei 2018
    Geen hoogvlieger!
    Cesar salade: ingrediënten oké, op elkaar gelegd zonder lekkere dressing. Snel en met weinig aandacht gemaakt.
    Tagliatelle met champignons en spekjes: tagliatelle plakt , saus te zout, spekjes mwah. Leek al klaar te staan en opgewarmd. Weinig liefde en aandacht.

Leen Van de Wouwer

Zeer vriendelijke bediening. Maakt tijd voor de gasten. Zeer verzorgde maaltijden. Een minpuntje het restaurant is eetzaalachtig, maar het eten is excelent.

Wij waren er op 10/05/2018 op de middag. Vlotte en vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit evenredig.
    Echter één groot probleem. Grote honden met een "zeer onaangename lijfgeur" werden toegelaten binnen in het restaurant. Ons zien ze hierdoor nooit meer terug.

Jcc407

Een echt toprestaurant. Zeer goede service. Een echte aanrader.

Michael Schoukens

11. Internationaal Boortmeerbeek

artoos irène

Alhoewel jullie vandaag zaterdag 5 mei open waren om 11.30 U zoals op de site waren jullie niet vriendelijk en helemaal niet geneigd om mij op het terras te laten eten! Het was nog niet open (11.55U) en zegden erbij dat het bij jullie wel een restaurant was en ja een snack mocht ook? Was het uit onvriendelijkheid, had geen mouwen, ik was alleen? Ik weet het niet maar mij of mijn familie zien jullie niet meer terug; Spijtig, want ik kwam met mijn fiets van Mechelen en kon een pauze goed gebruiken, gelukkig wat verderop ging het wel en waren ze heel vriendelijk, wat een verschil!

12. Internationaal Vroenhoven
  13. Belgisch Poppel

We waren benieuwd naar de ontwikkelingen van Barabas, temeer daar het keukenteam is versterkt met SVH meesterkok Ton van Oudheusden. Ons vorige bezoek was alweer 4 jaar geleden. Ze hebben een aantrekkelijk geprijsd lunchmenu dus geboekt voor een lunch op donderdag.

Het was mooi lenteweer dus streken we neer op het terras. Als aperitief een sappige Pinot Grigio van Borgo Palazzi die goed beviel. De amuse was een schuim van asperge met crouton en stukje kreeft, lekker. Chef Marcel van Dal nam nog even onze wensen door, prima.

Een verassing was het dat Mitchell Ligthart de sommelier was deze middag, leuk. De eerste begeleider werd met kennis van zaken gepresenteerd. Een witte Rioja 2016 van Gomez Cruzado, fris en verfijnd met een vleugje hout. Op het bord een mooie presentatie. Vitello tonato van de kalfsbil op een bedje van rauwkost met stuken krokant gebakken kalfszwezerik, rolletjes zoetzure wortel, kappertjes en dotjes tonijnsaus met ansjovis. Lekkere pure smaken die prima combineerden, waarbij de wijn keurig in balans was. (9)

voor bij het pièce een volle Franse Chardonnay van Chalmet, in het glas een mooie goudgele kleur. Uit de keuken een stuk op de huid gebakken zeewolf op een bed van sappige asperges, ernaast een aardappelpuree met basilicum en erop wat geblancheerde zeekraal en doperwten. Verder nog een gepoft tomaatje en in een schaaltje nog een heerlijk frisse schuim van Hollandaise. De cuisson van de Zeewolf was zeer goed, huidje keurig krokant. De puree was mooi op smaak. De wijn maakte het gerecht compleet. (9)

als afsluiter nog een niet zo’n krachtige espresso met bonbonnetje.

Bediening was zeer goed verzorgd door de gezellige gastvrouw Barbara van Dal met prima sommelier die er overigens niet altijd is.

Prijs-kwaliteitverhouding vond ik zeer goed tot uitstekend.

Samengevat kan ik stellen dat er hier een serieus bistro niveau wordt neergezet. Goede smaken en bereidingen uitgeserveerd in royale porties. Ernaast keurige begeleiders in een gezellige ongedwongen sfeer op een fijne locatie.

14. Italiaans Malmedy

Ronald

Met vijf volwassenen en drie kinderen geweest. Binnen twee minuten na bestelling stonden alle pizza's op tafel. Slechte kwaliteit, geen smaak aan, randen niet goed gaar. Op de vraag of alles lekker was gevraagd of ze een eerlijk antwoord wilde… Dat wilde ze. Dus gegeven. Haar antwoord was:tja zo hoort het niet…
    Maar ergens anders Desert en koffie gedaan… Ppfff.

Wij zijn regelmatige bezoekers en we hebben altijd al lekker gegeten de dagschotels zijn super als ook de scampi's enz… zeker een bezoekje waard.

On the 27/04/2018 we visited the beautiful city of Brugge. In the city center we decided to stop for drink. We sat down at the terrace of De Vier Winden. After beeing laught at in our face when ordering a Radler Beer the waiter suggested us to order a Belgian lemon beer which we did. For two beers (they served us the largest size without asking us up front) and a small basket of bread we were charged just under € 20,00. All in all a very unpleaseant experiance. After visiting the town for 3 days the impression we took with us was :
    A very beautiful city that you should really visit but where the majority of all Brugge Historic city center catering entrepreneurs are only interested in 1 thing. Serving mediocre food to the tourist and overcharging them as much as they possibly can. Tourist beware!

17. Mediterraans Diest

An

Onlangs heerlijk gegeten met een paar vriendinnen. De stoelen zitten wat minder comfortabel, maar dat is nog geen ramp.
    Ontzettend vriendelijke bediening! Een aantal van ons wilden graag de chili chicken, waarbij we op een schaal van 1-9 konden aangeven hoe pikant we het wensten. Toen we vroegen om een "4" wees de bediening ons erop dat dit al best pikant was. Dan maar een "2" en een "3" besteld en wat waren wij blij dat de bediening ons hierop gewezen had! Het was inderdaad al aardig pikant. Gelukkig zijn we niet voor die "4" gegaan. De schaal begint bij 1 en dit is eigenlijk al pittig en wordt zo steeds pittiger tot 9, terwijl wij oorspronkelijk dachten dat 1 niet pikant was. Top gereageerd door de bediening dus!
    Zowel het hoofdgerecht als het dessert waren erg lekker en mooie porties. Leuk restaurant, zeker een aanrader.

nomen nescio

19. Eetcafé Hasselt

bollen frank

Ronduit slecht, via sociale deals een drie gangen menu gereserveerd. Blijkbaar duurt dat dan ook 3 uur en dan nog het dessert geweigerd. En wij waren echt niet de enige. Zij hadden volgens de ober drie zieke personeelsleden. Als we dan vroegen naar de baas, had die het te druk op zijn bureau! Varkenshaasje gewoon verbrand en uitgedroogd, biefstuk koud en salade vreselijk. Echt zonde van het geld.

20. Internationaal Antwerpen

Jan

Was uitgenodigd door een relatie, maar helaas kon ik niet terecht bij dit restaurant vanwege bepaalde dieet wensen. Werd aan de telefoon al arrogant te woord gestaan en zij konden niet afwijken van het menu. Waardeloze tent. Meer naam dan daad.

21. Internationaal Antwerpen

Jan

stef vandebroek

Een aanrader!

Goede keuken, correcte bediening, mooie zaal en tuin. Goede prijs/kwaliteitverhouding
    parkeergelegenheid voor de deur.
    Een aanrader

Topzaak, topservice, topeten. Alles klopt. Heerlijk om hier te vertoeven.

Super leuke locatie, super bediening erg vriendelijk.
    Mijn cijfer een 11 kom zeker terug.
    Top avond gehad.

Bezoeker

Erg slechte en lakse bediening. Zelf moeten roepen voor bediening en we kregen er niets eens “hoi” of “goeiedag” uit. Na het vragen van de kaart werd deze op de tafel gegooid alsof het nogal vervelend was dat we daar überhaupt om vroegen. We hebben wederom lang moeten wachten om iets te kunnen bestellen en we zijn zelfs gewoon gegaan. Ik hoef toch niet te smeken om alsjeblieft iets te kunnen bestellen.

Ook vroeger hier geweest toen was de ervaring ook echt niet goed. We konden niet eens betalen met de pin! Geen idee of dat inmiddels veranderd is maar dat was toen echt vervelend.

Kortom, na paar jaar een nieuwe kans gegeven te hebben kom ik hier niet meer terug. Echt geen zin in dit soort zaken waarin je als last word gezien ipv je broodwinning.

Goeie tip! Zoek iets anders!

Is gesloten!

marianne

Net een controle FAVV meegemaakt in zaak dat nu Buitenhof noemt en was blijkbaar niet ok. Baas was boos: hij tierde wegens betrapt op tekortkomingen in hygiëne, bewaren voedsel. En eerlijk gezegd ik wou dat ik er nooit gegeten had. Een walgelijk gevoel. Dat doet zich voor als een restauranthouder terwijl het een vuile onhygiënische keuken heeft. Bah, shame on you

29. Zuid-Amerikaans Hamont-Achel

men.

Gesloten.

men.

Gezellig sfeer prettige gezellige eigenaar die graag verteld...
    Erg goed eten..
    Goed vlees verse vis, genoeg salades.,echte zelf gemaakte friet.
    Prima wijnen.
    En ze zijn er royaal.
    De kaas kroketten waren ook erg goed.