Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

Erg sfeervol restaurant. De mosselen waren heerlijk, zelden zo lekker gegeten. Mijn tafelgenoot had de tongrolletjes met een zalmvulling. Prima van smaak maar helaas waren de bijgerechten niet bijzonder. De spruitjes waren kapot gekookt en de frietjes slap. We gaan zeker nog eens langs al was het alleen al voor de mosselen!

Met storm richting Antwerpen, zat het in het verkeer al behoorlijk tegen, een omleiding zorgde ervoor dat we door het centrum moesten reizen, o,o. Gelukkig nog op tijd op locatie. Parkeren kan voor de deur, handig maar wel even zoeken naar een vrij plaatsje.
    Ontvangst was goed, we kregen een fijn plaatsje aan het raam. Inrichting is modern met luxe, mooi fijn linnen op tafel en zilveren couverts.
    Aperitief was matig, de hapjes en amuses vond ik bescheiden. Eerste gang was meer een eet gerecht vanwege de wat grote portie fregola. Tweede gerecht kon niet overtuigen. Hoofdgerecht eveneens, wel hierbij een mooie wijn. Dessert was oké.
    Bediening zeer goed.
    Prijs-kwaliteitverhouding voldoende.
    Een beetje teleurgesteld gingen we weer naar huis.

Warm en huiselijk kader, zeer attente bediening, héééérlijke gerechten en fantastische wijnkaart. Aanrader in hartje Antwerpen!

Julie

5. Eetcafé Roeselare

Vande Voorde José

Goede keuken
    Een zeer goed chinees restaurant. De keuken is eerder Thaïs en Vietnamees, De chef komt uit het zuiden van China en de gastvrouw komt uit Vietnam, vandaar de fijnere Chinese keuken

Beste Chinees ooit gegeten.
    Zeer verzorgd, goede porties, niet te vettig, goed gekruid, veer verschillende keuze.
    Zeer goede prijs.
    Ga hier zeker nog naar terug.

Poelmans anne

Hadden twee weken geleden voor 10 personen een ontbijt gereserveerd, na 10 minuten in de ijzige koude aan de poort gewach5 te hebben, mag je binnen en wat blijkt, dat ze onze reservatie niet hadden geboekt, dus hebben wij daar zelf moeten ronddelen om nog ergens anders te kunnen gaan ontb8jten, ze deden ook niks van tegemoetkoming, hier zien ze ons nooit meer terug!

Zeer goed gegeten. De scampi in roomlooksaus is een echte aanrader.

10. Italiaans Brugge
  12. Eetcafé Brugge
  17. Amerikaans Waardamme
  18. Tapas Brugge
  19. Eetcafé Brugge

Met hoge verwachting richting Genk, we kunnen er kort over zijn, het was helemaal volgens verwachting.
    Mooie locatie in de natuur met royale eigen parkeerplaats. Interieur is een symbiose van klassiek en modern. Zilveren couverts en mooie kristallen glazen. Ramen rondom en een grote open keuken waar we de koks in actie zien, top!
    Amuse parade was uitgebreid en verrassend lekker. Voorgerecht was ceviche van makreel met prima garnituur, ernaast een hele mooie Italiaanse begeleider.
    De topper van de middag was kabeljauw in een bouillon van Lapsang souchong met toefjes gel van calamansi en structuren van aardpeer en schorseneer. Ernaast een perfect aansluitende Torrontes 2015 van Tomero. Dit is een voor in mijn lijst, wow.
    Verder met een uitstekend gegaarde dikke tarbotfilet waarlangs spitskool, pastinaak, witlof en mosterdzaad, aan tafel aangevuld met een heerlijk frisse mosterdsaus. De sommelier had een prima Viognier 2016 van Jeanne Gaillard geselecteerd voor ernaast, genieten!
    Een mango dessert, dunne plakken en een chutney waarbij wat chili, ernaast nog structuren van chocolade. Begeleid door een heerlijke Riesling Herrenberg 2015 Auslese van Manz.
    Bediening was vlekkeloos in een ongedwongen sfeer, de sommelier heeft met vier voltreffers een dik compliment verdiend.
    Kortom een aanrader voor de levensgenieters, luxe eters en wijnliefhebbers.

Absolute topper!! Eerder toevallig gepasseerd want het restaurant is eigenlijk wat afgelegen. Dit was een ware verwennerij. Prijs - Kwaliteit - Bediening allemaal dik in orde!

Kris Beeldens

Onpersoonlijke benadering door personeel, had weinig aandacht voor haar klanten. Desinteresse bleek ook uit de opmaak van het voorgerecht: sla met flinke stukken pate. Het mosselgerecht was smakeloos. Entourage van het restaurant was primair met rood geblokte tafelkleedjes en gordijntjes en krappe doorgang voor personeel tussen de tafeltjes..
    Dit alles samen met twee wijntjes, voor de som van 101euro!!
    Bij betalen van de rekening, was personeel geirriteerd toen hij
    op de kwaliteit van het menu werd aangesproken.

Jullie site is heel moeilijk te vinden, openingsuren geven aan open vandaag, toch staan we voor gesloten deur?!? En van jullie kaart is helemaal geen informatie! Spijtig!

Katy Vanfleteren

Vandaag iets gaan drinken met twee en de rest van het gezin kwam na tien minuten ook en mevrouw van de zaak was meteen hysterisch dat er geen plek was en niet mogelijk om kind mee te nemen. Ze had dit ook vriendelijk kunnen zeggen, we zijn geen onbeleefde mensen. Zaak is verder gezellig maar doe jezelf en mevrouw eigenaar een plezier en ga er niet met een klein kind. Jammer dat mensen zo onvriendelijk kunnen zijn.

Nog nooit zo slecht eten gehad, aangebrande kip shoarma een saus die we niet besteld hadden pfffff gewoon zijn geld niet waard, eindconclusie mij zien ze NOOIT MEER TERUG!

Stephan

30. Frans Luik

Ik was en ben geen client meer! Wat een slecht restaurant! Personeel die het woord service niet kent, keuken die niets van verse producten weten! Restaurant om te vergeten.