Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Belfeld verdeeld zijn.

1. We hebben er heerlijk gegeten, het weekend na nieuwjaar, ook de kinderen vonden het heerlijk.

Zeer vriendelijke geduldige bediening, ook tegen de kinderen. Hoeveelheid is zeker niet te weinig en ook de garnituren en groenten er rondom heen zijn prima. Goede wijn. Wij komen er zeker terug.

2. Peeters

3. Toen Arno er nog zat was het beter...

Vind het nu vaak te lang duren, heb geen zin om als er 2 klanten voor mij zijn zolang te wachten...

Vind de kwaliteit achteruit gaan, jammer.

4. Hier is het altijd goed, je eten is snel klaar, altijd vers en goed en het ziet er altijd netjes uit.

5. De laatste keer dat wij er eten gehaald hebben was oktober 2008. Toen we thuis kwamen leek het alsof we eten hadden gekregen wat al bij een ander op het bord had gelegen in het restaurant zelf, wat ze niet meer op hadden gekregen.
    Een kant van de rijst was aangebakken en half zwart, en lekker was het ook niet meer.

Daarna nooit meer geweest.

3,2
  6. Heerlijk gegeten daar, meerdere keren zelfs, altijd goed bediend geworden, vriendelijk personeel en je hebt altijd een leuke avond gehad.

7. Leuk restaurant, we hebben hier al meerdere malen heerlijk gegeten.

Genoeg variatie en ook de prijs en de hoeveelheid eten is prima.

8. Gezellige zaak, heerlijk eten, en een menukaart waar iedereen wat lekkers vindt. De attente bediening maakte het bezoek tot een feestje. Een echte aanrader!

9. Tomatensoep smaakte in de verste verte niet naar tomaat, het leek een beetje op de saus die op de schnitzel lag, alleen zou dit roomsaus moeten zijn....
    Bediening is veel te jong om professioneel te kunnen zijn. De sfeer is net zo gezellig als in de lokale shoarmatent. Prijzen zijn te hoog voor de kwaliteit.

1,8
  10. theo witjes

Gezellig restaurant. Ouderwetse zelfgetrokken runderbouillon, zoals mijn moeder die maakte. Mijn vrouw had een vispalet en deze was mooi opgediend. Erg lekker. De portie is wat aan de ruime kant, zodat ze geen dessert meer op kon.
    Zelf had ik een schnitsel. In plaats van 1 kreeg ik er twee. Mooi krokant gebakken en geen meellap wat je op andere plaatsen krijgt. Ook werden er twee soorten warme groente, sla en frietjes, kroketten en nog iets van aardappel geserveerd, en daarbovenop nog de ouderwetse appelmoes. Wat een genieten.

Opvallend is de wijn. Ze schenken een wijn die erg lekker is, wat op andere plaatsen minder is. Kortom, wij komen graag terug.

Theo.

11. Gezellig restaurant, eten heel goed, leuke en gezellige bediening.

Zeker aan te raden.

12. Helaas was onze ervaring minder. De soep was koud. De vis was door en door gaar en vierkant. Aangezien ik nog nooit vierkante verse vis heb gezien ga ik ervan uit dat het diepvries werk is. Toen mij gevraagd werd of het smaakte kon ik niet met ja antwoorden. De bediening nam het gerecht terug mee naar de keuken. Binnen een paar minuten stond de kok aan onze tafel om te vragen wat er nu eigenlijk mis was. Volgens hem was de vis niet te ver doorgegaard, hij had in de keuken van mijn bord gegeten en hij vond het lekker. Ik werd ten overstaan van het gehele restaurant op mijn nummer gezet. Er werd geen andere oplossing geboden en het gerecht stond gewoon op de rekening. Het was voor ons een domper, dus hebben we geen dessert meer genomen.
    Jammer, want je gaat toch uiteten voor een gezellige ervaring.

1,3
  13. De opmaak op de borden is goed, het eten ronduit slecht. Sauzen staan stijf van de smaakversterkers, schnitzel niet goed doorbakken, op plaatsen nog gewoon rood, vis lijkt uit de diepvries te komen, groente uit een pakje van de Aldi.

1,4
  14. Raymond Barth

Een unieke beleving, alsof je even in Italië bent.

Aan het eind van de avond weet je niet waarvan je het meest onder de indruk bent, de heerlijke Italiaanse gerechten, de authentieke sfeer, of de heerlijke live muziek.

Gewoon een aanrader!

15. P. Ummenthum

Ik ga hier ook altijd frieten halen. Kwaliteit goed, niet dat goedkope spul wat ze elders veel verkopen.

Ga zo door!

16. Leon van den Beucken

Bediening is heel vriendelijk!

Porties bovengemiddeld qua omvang en ook nog eens heel erg smakelijk. En daar bovenop nog bepaald niet duur ook..

Gewoon goed, ook voor de kinderen.

17. Ik vind friture de Leygraaf echt de beste friture ever!

Serieus die patat is echt zóóóó lekker man, om je vingers bij op te eten!

Zeker een aanrader om er eens te gaan eten!

Xx.

18. Heerlijk gegeten, goede sfeer en super bediening!

Een echte aanrader!

19. Heerlijk eten voor een goede prijs.

De bediening is jong en nog onbeholpen, slordig en dat is jammer en draagt bij aan een wat onplezierige sfeer.

De eigenaresse zou zich wat meer in het restaurant moeten begeven en met de klanten bezig moeten zijn.

20. Zeer goede keuken en bediening zeer vriendelijk. Komen hier al sinds de opening.

21. Piet

Restaurant voor de Bourgondiër met behoorlijke porties en goeie stukken vlees...

22. G.Stoffels

Op 5 mei 2009 om omsreeks 19.30 heb ik bij chinees retaurant het raadhuis in Belfeld bestelt om af te halen, een chinese rijsttafafel voor een persoon, een indische rijsttafel voor een persoon, een combinatie gerecht en een portie gebakken banaan. Ik heb korting gekregen waar ik niet om gevraagd had en heb voor dit alles 40.05 Euro betaald.

Thuis gekomen viel dit eten der mate slecht bij ons dat wij het niet op gegeten hebben.

Het was net of ze niks meer in huis hadden het leek op niks.
    Er zat heel weinig vlees bij vooral bij het indisch, maar er zat wel veel saus overal op. Ik ga daar niet meer zo makkelijk naartoe en ik geef dus een echte onvoldoende.

Mijn vrouw was jarig en wij hadden besloten om niet zelf te koken. Ik hoef van jullie geen geld terug, ook geen sorry of zo iets, want dit kun je toch niet terug draaien. Wat ik jullie wel wil zeggen is dat jullie zo onverstandig zijn als maar even kan.

4,3
  23. Lekkere friet, goede service! Beste van Belfeld.

24. was gezellig maar daar hadden wij zelf deel aan, openings tijden keuken mag wel langen, te vroeg dicht.

5,5
  25. Eten niets mis mee, bediening erg slecht. Allemaal jeugd zonder enige ervaring. Baas die niet correct reageerd tegen een (terechte) klacht van een gast.

6,1
  26. Heerlijk Gegeten tegen een uitstekende prijs .
    Vriendelijk personeel en staan open voor persoonlijke wensen

27. mino merli

Prettige sfeer, enthousiaste bediening maar vooral lekker en vers eten. Thaise kaart zeer zeker aan te bevelen.

28. Samen met mijn Aziatische vrouw hier eens gegeten om onze trouwdag te vieren. Daar wisten zij overigens niets van. In 1 woord: geweldig ! Eten was lekker en veel. Ben toch een goede eter, maar kon dit niet "wegwerken". Ook Thaise gerechen hebben ze er en mijn vrouw wil hun "te-pan" eens proberen. Dus we moeten zeker eens terug. Niet de duurste of goedkoopste zaak die je zult vinden; wel zijn prijs dik waard ! Om nog een andere indruk te geven: dit was de beste Chinees waar we ooit te gast zijn geweest. Hulde en ga zo door...

29. heerlijk gegeten en genoten met hele familie.Even een vakantie gevoel met live muziek van vader en zoon.

30. uitgebreide kaart; ruime porties; jonge, nog lerende bediening. De kok is uitstekend bekend met glutenvrij dieet.