Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Belfeld verdeeld zijn.

Annemie Geuke

Goedenavond.

De High Tea gistermiddag met mijn vriendin Marijke is zéér goed bevallen. Allemaal heerlijke hartige en zoete hapjes. Soepje was ook lekker. En het was meer dan voldoende.

Alles werd mooi opgediend en zag er prachtig uit.
    Veel verschillende soorten thee, en o.a. de losse thee opgediend in de losse schaaltjes, vond ik er heel leuk uitzien.

Dus alles bij elkaar voor herhaling vatbaar.

Vriendelijke groet, Annemie Geuke.

Perfect, nog nooit zo'n professionele bediening gehad, zeer vriendelijk, erg coulant en attent.
    We hebben een driegangen diner gehad, prima porties, heerlijk van smaak.
    Ook de dranken, bier en wijn smaakten voortreffelijk.
    Kannen tafelwater met ijs en vers fruit waren gratis :-)
    echt een aanrader, wij komen zeker terug.

Het was mooi gepresenteerd, heel lekker, niet te veel en te weinig, bediening was super vriendelijk en voor de prijs een echte aanrader. Hebben genoten

Jelle Verstappen

Gister friet besteld bij D'n Hook in Belfeld. Eten was snel klaar en het eten was lekker. Top!

Marjan Bos

John Jacobs

Heel lekker eten en zeer vriendelijke bediening. Een gezellig sfeervol restaurant.

Anita Bemelmans

Heerlijke high tea gehad.
    Vooral de hartige hapjes met sushi waren top. De zoete gerechten waren ook top, maar daar ben ik zelf niet zo'n fan van.
    Ook de pompoensoep vooraf was heerlijk.

Een geweldige high tea gehad. Super lekker. Een echte aanrader.

Lekker gegeten en er was meer dan voldoende!
    Vriendelijk personeel.

Wij hebben een gezellige high tea gehad met z'n twee. Vriendelijk personeel, heerlijke hapjes met veel variatie van hartig en zoet! Kom met een lege maag want het is echt ontzettend veel ;)

Een echte aanrader

angelique

Wij waren aangenaam verrast. Veel variatie in de gerechten, heel leuk geserveerd. En zeer vriendelijke bediening. Ook de locatie was erg leuk. We gaan zeker terug.

Dit was onze eerste high tea ervaring. We wisten niet goed wat te verwachten. Helaas bijna alleen vis gerechten en vis wraps/sandwich. Iets meer kip/vlees was wenselijk. Dit restaurant heeft te weinig medewerkers in dienst, waardoor er bijna nooit gevraagd wordt of alles naar wens is en je drinken amper wordt bijgevuld helaas. Een heel groot minpunt is dat er honden welkom zijn in het eet gedeelte. Ik eet liever zonder de geur van een natte hond.

Wim Geeerits

Super locatie. Heerlijk gegeten. Gastvrijheid en gastronomisch vakmanschap zijn belangrijk. Dit wordt door het team duidelijk uitgedragen. Top tent.

Fam Urselmann Venlo

Zaterdag 6 november met 4 personen heerlijk gegeten en gedronken. Deze ondernemers snappen wat gastvrijheid betekent. Mooie presentatie en uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Chapeau.

wil en nellie derckx

Super lekker gegeten, we gaan er snel weer terug.

Corné van Loenhout

Ons team is bijna twee weken achter elkaar te gast geweest bij Het Raadhuis. We hebben overnacht bij B&B 't Jagershoes en hebben 's avonds heerlijk en afwisselend gegeten en kunnen kiezen uit een verrassende combinatie van Aziatisch en traditionele keuken. Iedereen heeft genoten en Kim als gastvrouw is een vakvrouw. Haar man een topkok! Restaurant Het Raadhuis is een aanrader!!

In één woord; geweldig!

Wij zijn hier toevallig een keer terecht gekomen na een dagje winkelen bij het outlet centrum in Roermond. Inmiddels al verschillende keren vanaf Hilversum naar Limburg gereden om ons bij Brasserie Maasduinen te laten verrassen door de kok. En verrassen dat kan hij je zeker. Het is helaas niet om de hoek maar wij zijn zeker fan. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Het is absoluut de moeite waard hier eens te gaan eten. Ook de high tea is een aanrader.

Helemaal top! Op aanraden van een enthousiaste collega hier de eerste keer gereserveerd met een wowdeal. We werden met 6 personen helemaal in de watten gelegd. Leuke spontane en attente bediening. Je kunt zo in de keuken kijken. Mooi ingericht en ook een leuk terras. Het eten is subliem: heerlijk, verrassend en heel erg origineel opgediend allemaal. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit allemaal niet verwachtte bij een brasserie. Wij zijn inmiddels alweer een keer geweest en hebben nu ook de vouchers voor de high tea gekocht want die zag er overheerlijk uit.

We hebben hier regelmatig gegeten. De prijs/kwaliteitverhouding is ronduit super. Zeer goede gerechten en niets uit het pakje of blikje. Gewoon lekker vers! Ervaren personeel en een super gastvrouw. Op wens is alles mogelijk. Dan is het restaurant zelf zeer proper en vetvrij. Hygiëne staat hier hoog in het vaandel en dat vinden wij ook zeer belangrijk. Als laatste punt geven we nog een compliment voor de kindvriendelijkheid. Rapportcijfer 10!!

Het fritesvet is vaak veel te oud, moet op zijn tijd verschoond worden. Als iemand zegt frites is lekker, dan heeft hij geen verstand van frites bakken. Aan de frites zie je direct aan de donkere kleur dat het vet slecht is. Bah bah, zeer ongezond bezig. Beter opletten daar, keuringsdienst van waren ziet dit niet door de vingers. Voor mij daar geen frites meer...

Mieke Ververgaard

Wij hebben met z'n vieren heerlijk geluncht. Alles was prima verzorgt (wij hadden een WoW deal voucher). Zeker nog eens de moeite waard.

Gisteravond met een groep vrienden heerlijk gegeten. Prachtig geserveerd, de bediening was erg goed en vriendelijk. En het eten was heerlijk. Een compliment voor de kok en de bediening. Aanrader, we komen vast en zeker terug.

Afgelopen zaterdag voor de 2e keer wezen eten bij Kim en haar man! Zijn een super goed team samen!! Zij is een goede gastvrouw en hij een top kok!! Meisje in bediening 👍🏻! Zeker weer voor herhaling!!

Zaterdag 9 januari hebben we met vier personen gegeten in het raadhuis, een echte aanrader. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het eten was voortreffelijk en er heerste een gemoedelijke sfeer. Zeker komen we nog een keer terug.

Eergisteren met 5 personen gezellig gegeten bij 't Raadhuis in Belfeld. 3 kozen voor 3-gangen diner, 2 voor 2 gerechten. Keuze uit Nederlandse / Franse keuken en Oosterse keuken. Voor ieder wat wils. Vanilleijs met noten was werkelijk verrukkelijk!

Mooi ingericht, makkelijke stoelen, perfecte bediening. Gerechten worden stijlvol geserveerd op erg mooi servies. Zorgt mede voor een hele sfeervolle ambiance.

Een echte aanrader!

Zojuist een heerlijk wildmenu gegeten. Compliment aan de kok! Bediening snel, uiterst vriendelijk, enthousiast. Van tevoren getwijfeld vanwege locatie. Maar echt geen spijt. Een aanrader. Wij komen zeker terug!

Pierre Beurskens

Vandaag 29 november brunch bij de Maasduinen. Boven verwachting top. Heerlijk, geweldig!
    Dank jullie wel,
    Fam. Beurskens Tegelen

helmy goorts

Vandaag een high tea bij brasserie maasduinen gehad met 11 personen. Was super lekker, erg veel en een goede service. Personeel is heel aardig, ze hebben ons echt doen verrassen. Zeker een aanrader waard en niet duur.

Sinds de nieuwe eigenaars is het erg achteruit gegaan. De friet e.d. is best lekker, alleen heb ik al meerdere malen ervaren dat de bestelling niet geheel compleet is...

Geweldige ervaring! Subliem eten en drinken met super bediening. Via een website een aanbod voor een 4-gangen verrassingsmenu besteld en nog nooit zo'n goede ervaring gehad met een deal als deze. Een absolute aanrader voor iedereen die een hoogstaande maaltijd in een gezellig restaurant met goede service wilt hebben!