Op dit adres zit nu: Sophia's Italian

1461922493 93
1498762029 86
1507971913 89
1646120173 84

1. Geweldig eten… kwam hier vroeger vaak! Vriendelijke medewerkers.

2. Het was verschrikkelijk, zonde van het geld. Het was voor vaderdag, kom je daar aan staat er geen tafel klaar die hebben we zelf mee gedekt, en het was niet schoon. Kregen we thee, was er geen theezeefje geen suiker en geen lepeltjes. Er lag vis en vlees tegen en op elkaar, er was bijna alleen maar vis. Voor mijn dochter hebben we een aparte tosti moeten bestellen, zij lust geen vis. Jammer dat ze dit niet als service er zo bij deden, dit moesten we apart betalen. En het toetje zou volgens de site uit 8 stuks pp bestaan we kregen er 3.

3. Katherine

Mooie locatie aan de Maas. Smakkelijk Eten, vriendelijke Service.

4. Anita Cheryl en Tanja

Teleurstellend.
    Enorme bak soep, zeer weinig hartig.
    Geen zoet en een mini toetje.
    Bediening niet erg vrolijk.
    We hadden onze high tea middag anders voorgesteld.

2,6
  5. Bediening had er duidelijk geen zin in, lang wachten, onverschillig.

6. Super lekker

7. Beuermann
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir sind sehr enttäuscht, da wir bis Ende 2017 zufrieden gewesen sind. Wir kommen gerade aus der Brasserie:
    1. Es gibt keinen kleinen Gruß mehr aus der Küche
    2. Das kleine Stückchen geschmacklosen Fisches habe ich unter der harten dunklen Kruste, des in der Friteuse gegarten Fisches gefunden. Die „ Salatbeilage“ bestand aus einem Löffel voll Huzarensalads, 1/8 Stk Tomate& einer hauchdünnen Scheibe Gurke. Die Pommesfrites gibt es in jeder Frittenbude besser.
    2. Das Schnitzel entpuppte sich ebenso wie der Fisch, als in der Friteuse gegarten Stückchens in harter Kruste.
    3. Damit der überzogene Preis von je 14,50 EU auch dem Pommesbudengenuss gerecht wird, ist der Friteusengeruch im Raum mehr als genug gewesen.
    4. Schade- das Preis- Leistungsverhältnis entspricht leider nicht dem Anspruch, der beim Internetauftritt vermittelt werden soll.
    Beste Grüße

4,5
  8. Jammer dat zoetje hapjes niet als high tea geserveerd werden. Soep was Erg lekker maar veel.

9. Heerlijke en gezellige brunch in een gemoedelijke sfeer

10. Waarom waren jullie vanmiddag (15:00) niet open?
    Volgens de website zouden jullie open moeten zijn.
    Volgende keer beter.

11. Kerstbrunch was zeer slecht, warme maaltijden waren o.a boerenkool en hutspot en dit verwacht men toch niet bij een kerstbrunch. Al met al veel te duur betaald.

4,3
  12. Annemie Geuke

Goedenavond.

De High Tea gistermiddag met mijn vriendin Marijke is zéér goed bevallen. Allemaal heerlijke hartige en zoete hapjes. Soepje was ook lekker. En het was meer dan voldoende.

Alles werd mooi opgediend en zag er prachtig uit.
    Veel verschillende soorten thee, en o.a. de losse thee opgediend in de losse schaaltjes, vond ik er heel leuk uitzien.

Dus alles bij elkaar voor herhaling vatbaar.

Vriendelijke groet, Annemie Geuke.

13. Perfect, nog nooit zo'n professionele bediening gehad, zeer vriendelijk, erg coulant en attent.
    We hebben een driegangen diner gehad, prima porties, heerlijk van smaak.
    Ook de dranken, bier en wijn smaakten voortreffelijk.
    Kannen tafelwater met ijs en vers fruit waren gratis :-)
    echt een aanrader, wij komen zeker terug.

14. Het was mooi gepresenteerd, heel lekker, niet te veel en te weinig, bediening was super vriendelijk en voor de prijs een echte aanrader. Hebben genoten

15. Anita Bemelmans

Heerlijke high tea gehad.
    Vooral de hartige hapjes met sushi waren top. De zoete gerechten waren ook top, maar daar ben ik zelf niet zo'n fan van.
    Ook de pompoensoep vooraf was heerlijk.

16. Een geweldige high tea gehad. Super lekker. Een echte aanrader.

17. Lekker gegeten en er was meer dan voldoende!
    Vriendelijk personeel.

18. Wij hebben een gezellige high tea gehad met z'n twee. Vriendelijk personeel, heerlijke hapjes met veel variatie van hartig en zoet! Kom met een lege maag want het is echt ontzettend veel ;)

Een echte aanrader

19. angelique

Wij waren aangenaam verrast. Veel variatie in de gerechten, heel leuk geserveerd. En zeer vriendelijke bediening. Ook de locatie was erg leuk. We gaan zeker terug.

20. Dit was onze eerste high tea ervaring. We wisten niet goed wat te verwachten. Helaas bijna alleen vis gerechten en vis wraps/sandwich. Iets meer kip/vlees was wenselijk. Dit restaurant heeft te weinig medewerkers in dienst, waardoor er bijna nooit gevraagd wordt of alles naar wens is en je drinken amper wordt bijgevuld helaas. Een heel groot minpunt is dat er honden welkom zijn in het eet gedeelte. Ik eet liever zonder de geur van een natte hond.

5,3
  21. Wim Geeerits

Super locatie. Heerlijk gegeten. Gastvrijheid en gastronomisch vakmanschap zijn belangrijk. Dit wordt door het team duidelijk uitgedragen. Top tent.

22. Fam Urselmann Venlo

Zaterdag 6 november met 4 personen heerlijk gegeten en gedronken. Deze ondernemers snappen wat gastvrijheid betekent. Mooie presentatie en uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Chapeau.

23. wil en nellie derckx

Super lekker gegeten, we gaan er snel weer terug.

24. In één woord; geweldig!

Wij zijn hier toevallig een keer terecht gekomen na een dagje winkelen bij het outlet centrum in Roermond. Inmiddels al verschillende keren vanaf Hilversum naar Limburg gereden om ons bij Brasserie Maasduinen te laten verrassen door de kok. En verrassen dat kan hij je zeker. Het is helaas niet om de hoek maar wij zijn zeker fan. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Het is absoluut de moeite waard hier eens te gaan eten. Ook de high tea is een aanrader.

25. Helemaal top! Op aanraden van een enthousiaste collega hier de eerste keer gereserveerd met een wowdeal. We werden met 6 personen helemaal in de watten gelegd. Leuke spontane en attente bediening. Je kunt zo in de keuken kijken. Mooi ingericht en ook een leuk terras. Het eten is subliem: heerlijk, verrassend en heel erg origineel opgediend allemaal. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit allemaal niet verwachtte bij een brasserie. Wij zijn inmiddels alweer een keer geweest en hebben nu ook de vouchers voor de high tea gekocht want die zag er overheerlijk uit.

26. Mieke Ververgaard

Wij hebben met z'n vieren heerlijk geluncht. Alles was prima verzorgt (wij hadden een WoW deal voucher). Zeker nog eens de moeite waard.

27. Gisteravond met een groep vrienden heerlijk gegeten. Prachtig geserveerd, de bediening was erg goed en vriendelijk. En het eten was heerlijk. Een compliment voor de kok en de bediening. Aanrader, we komen vast en zeker terug.

28. Zojuist een heerlijk wildmenu gegeten. Compliment aan de kok! Bediening snel, uiterst vriendelijk, enthousiast. Van tevoren getwijfeld vanwege locatie. Maar echt geen spijt. Een aanrader. Wij komen zeker terug!

29. Pierre Beurskens

Vandaag 29 november brunch bij de Maasduinen. Boven verwachting top. Heerlijk, geweldig!
    Dank jullie wel,
    Fam. Beurskens Tegelen

30. helmy goorts

Vandaag een high tea bij brasserie maasduinen gehad met 11 personen. Was super lekker, erg veel en een goede service. Personeel is heel aardig, ze hebben ons echt doen verrassen. Zeker een aanrader waard en niet duur.

32. Op 31 Oktober hier geweest. Eten was perfect waarbij de kok zijn fantasie de vrije loop laat. Wijn suggestie paste prima bij het eten. Wonderschone omgeving waar je in alle rust van de spijsen en drank kunt genieten op het grote gezellige terras. De eigenaar is een erg aardige man die altijd tijd heeft voor een goed gesprek. Voor herhaling vatbaar !

33. Zowel een lunch als diner gegeten als onderdeel van een bedrijfsuitje met 20 man. Heerlijk gegeten en wat een vriendelijke bediening. Het eten was van een kwaliteit die je niet direct verwacht op een recreatiepark en ook zeker genoeg. Mede dankzij de Brasserie was het een zeer geslaagd uitje.

34. Heerlijk drie gangen menu gegeten. Vooral de gerookte zalm als voorgerecht zag er niet alleen mooi uit maar smaakte ook voortreffelijk. Hoofdgerecht en nagerecht waren ook prima. Het park waarop deze Brasserie staat mag trots zijn op zo'n restaurant aan boord. We gaan zeker nog eens terug.

35. mm verblackt

Op 19-10-2014 uiteten bij maasduinen. Goede verzorging en vriendelijke bediening, komen hier beslist vaker eten.

36. Erg lekker gegeten. Super bediening. Zowel binnen als buiten is het erg goed vertoeven. Wij zaten op het vakantiepark Maasduinen, maar wij gaan zeker nog een keer terug.

37. Klokkers

De eendenborst was echt heerlijk! We hebben met een klein groepje gegeten en we waren allen zeer tevreden over zowel de kwaliteit van het eten als de service. Absoluut voor herhaling vatbaar.

38. Harm 123 punten

Goed verzorgde verrechten, attente en vriendelijke bediening.
    Jammer dat de keuze aan wijn minimaal is.
    Dit doet het belang van wijn bij het eten geen recht.

39. Vriendelijk personeel, mooie locatie, prima gegeten. Een aanrader.

40. Warme, gezellige inrichting, oog voor details. Ontvangst en bediening was zeer goed. Eten was voortreffelijk, een lust voor het oog en super van smaak.

41. Afgelopen zondag hier genoten van een 3-gangen diner, het was in een woord geweldig! En zeker voor herhaling vatbaar!

42. Tijdens een heerlijk verblijf op recreatiepark Maasduinen, werden wij aangenaam verrast door het eten in de brasserie van het park. Wij zijn regelmatige restaurantgangers, maar denken altijd dat je toch iets verder moet zoeken voor lekker eten. Brasserie Maasduinen bewees ons het tegendeel. Heerlijk gegeten in een zeer druk bezocht restaurant. De bediening was heel vriendelijk en ondanks de drukte namen zij alle tijd voor de gasten. Een aanrader en voor herhaling vatbaar.

43. Margriet en René

Gisteravond heerlijk gegeten. Perfecte sfeer, bijzonder correcte, vakkundige maar toch informele medewerkers. Leuk 3 gangen menu met uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Ook de inrichting is eigentijds en sfeervol. Een echte aanrader!

44. 1 woord voor deze zaak: super! Het eten is heerlijk, de prijs betaalbaar en het personeel is vriendelijk. Heb in tijden niet zo lekker en gezellig gegeten! Ik kom hier zeker nog eens terug!

45. Heel aardig personeel, vriendelijk. Netjes en verzorgd, alles netjes schoon. Leuke omgeving, gezellig terras! Eten is lekker, zowel voor de vlees als de vis liefhebbers. Alles wordt geserveerd met lekkere salade en heerlijke friet. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Voor de kinderen ook echt een uitje, kleine speeltuin om de hoek! Zodat de ouders heerlijk kunnen natafelen, of een borrel drinken in cafe Lief wat aan het restaurant grenst. We gaan zeker nog eens terug, want het was voor herhaling vatbaar! Als je wilt genieten van lekker eten in een gezellig restaurant, dan ben je bij dit restaurant aan het juiste adres en je krijgt ook meteen een heerlijk vakantiegevoel!

46. Heerlijke avond gehad!

Sfeer van het restaurant is heel gezellig.

De service is top en het eten is overheerlijk!

Zeker een aanrader!

47. Gezellige zaak, heerlijk eten, en een menukaart waar iedereen wat lekkers vindt. De attente bediening maakte het bezoek tot een feestje. Een echte aanrader!