Wereldkeuken Eetpark in Beilen

1417191714 75
1420001015 70
1425619616 70
1456521921 79

1. Ruim buffet, met heel veel keuze, niet alleen de chinees /japans, maar ook Europese gerechten. Heerlijk! Echt een aanrader!

2. Een all in concept met bier, Wijn en softdrinks! Ideaal voor grote groep zoals verjaardags-, bedrijfsuitjes en trouwdag, maar ook voor romantische etentjes! Echt een aanrader!

3. Saskia Mulders

Wij komen vaak bij Eetpark eten en zijn zeer tevreden. Wanneer wij mensen meenemen van de Zorgboerderij dan wordt er heel goed met diëten rekening gehouden. Wij hebben 2 mensen met Coeliakie. Er is door de koks apart voor hen gekookt. Daarnaast voelen wij ons heel welkom en altijd extra verwend met allerlei lekkere hapjes. Kortom, een heel leuk uitje. Ruime keuze, lieve bediening. Ook zijn wij uit eten geweest met onze kleinkinderen, 2 meisjes van 8 en 9 jaar. Steeds praten zij weer over het Eetpark en de mooie Hello Kitty suikerspin die de kok voor hen had gemaakt. Voor onze meisjes was het keer op keer een onvergetelijke dag. Mijn man en ik chillen regelmatig en met veel plezier in het Eetpark. Dus voor ons op alle fronten goed. Ruime keuze in de gerechten en een goede prijs en kwaliteit verhouding. Een aanrader dus!

4. Wij gaan regelmatig een weekend weg en komen zodoende vaak in wok/wereldrestaurants, en moet zeggen dat Beilen beslist tot de betere behoord. Als je vragen hebt word je netjes te woord gestaan. En als er iets niet goed is wordt dit opgelost.

5. Zondag wezen eten bij Eetpark in Beilen. Heerlijke biefstukken, pangafilet gehad. Personeel is erg vriendelijk en doet hun best om het voor ons zo fijn mogelijk te maken. Heel veel keuze en ze verzinnen vaak wat nieuws in het assortiment. We komen zeker terug, een aanrader.

6. Eerste keer geweest door de week vergeleken met Assen vond ik de sfeer niet echt top en het eten en bediening ook niet.
    Duurt lang voordat je lege borden worden weggehaald.
    Ijs toetjes lagen er deels van dag ervoor werd ook zelf verteld door een medewerker. En volgens mij word het eten ook grootste deel dag warm gehouden niet erg vers zeg maar.
    Bij wokken word gigantisch hoeveelheid knoflook op eten gegooid dat alles het zelfde smaakt.
    Word geen tweede keer.

7. Afgelopen zondag geweest met 16 personen en dan is het ondelling gezellig. Ben geen wokker dus aangewezen op het andere eten wat in de warmhoudbakken veel te koud was. Voor de keuze van vis was er veel te weinig. Bij het bereiden van de biefstuk en andere vleessoorten lag er al een hele stapel naast de bakgril, kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is van het vers bereiden hiervan. Al met al weer een afknapper, weet je bij dit soort eetgelegenheden maar dit is wel een van de slechte waar ik ben geweest.

8. Beste eigenaar c.q. eigenaren en uiteraard alle medewerkers van Eetpark in Beilen.
    Dat bovenstaand wok restaurant ZEKER 1 van ons meest populaire niet ETEN, maar UITETEN gelegenheden is, bewijst genoeg in de onderstaande recensie.

Negatieve beoordelingen welke men in het algemeen bij elke restaurant wel tegenkomt leggen wij voor Wereldkeuken Eetpark Beilen zeker naast ons neer, zie en lees deze dan ook meestal niet onderbouwd.

Steeds blijkt ons weer een fijn op elkaar afgestemd vast team aan te treffen welke zichtbaar en verantwoord bezig zijn, dit duid op een gezonde bedrijfsvoering, wat de cliënt zeker ten goede komt, welke wij dan ook als zodanig weer hebben mogen ervaren.
    Details of uitleg daarover overbodig, onze kennis, zo niet smaak is dan ook niet van een enkel restaurant (o.a. wok ) bezoek, uitbundige zo niet onzinnige dubieuze verhalen over hetgeen aangeboden word c.q. te verkrijgen, waar dan opmerkingen over gemaakt worden, dikwijls zonder men weet wat het inhoud. Doen wij niet aan mee, uiteraard zouden er vakkennis mensen als cliënt langs schuiven, wat niet wegneemt ook hun daar direct doorheen kunnen kijken. Zou een iets aan de orde zijn ,maar wel de o.a. de bakplaat weten te vinden.

Wij tweeën en directe naasten hopen nog regelmatig Eetpark Beilen aan te kunnen doen (genieten en relaxt verblijven in een opvallend aantrekkelijk ambiance).

Mvg.Familie uit Hoogersmilde
    Bezoek 30-12-16
    Grote familietafel, 25 personen

9. Cynthia kikkert

Rauw vlees vanaf de grill. Vlees zag er slecht uit. Bediening was prima. Opmaak producten slordig. Geen verse producten. Zat vaak een rare smaak aan het eten. Borden waren niet schoon.

10. Glutenvrij? 3 dagen buikklachten eraan overgehouden.

totaal ongeschikt voor mensen met een gluten intolerantie. Aan het buffet wordt netjes uitgelegd wat glutenvrij is, er blijft weinig keuze over. Bij de wok wordt dezelfde pan een beetje schoongemaakt die ook gebruikt wordt voor het wokken. Hier vind de besmetting plaats. 3 dagen ernstige buikklachten eraan overgehouden. Waarom geen aparte pan gebruiken die alleen voor glutenvrije producten wordt gebruikt?
    Is de kok op de hoogte van deze intolerantie?

11. Zeer slechte er zit geen smaak aan het vlees en ze kunnen net op verzoeken vlees bakken we zijn er nog geen uur geweest servers is er ook niet geen geld terug garantie of een goede compensatie 1 keer en ook zeker niet weer geen aanrader klant is koning kennen ze niet

12. Het was heel gezellig en het personeel was heel aardig en het was goed voor elkaar en het was erg goed. Prima, voor herhaling vatbaar. Echt een dikke tien voor jullie. Wij hadden daar drie verjaardagen gevierd.

13. Wij hebben met ons gezin mijn verjaardag bij Eet park gevierd en we vonden het allemaal super lekker eten. Fijne sfeer en de bediening super goed.

14. Jessica Berndsen

Het is heerlijk eten, genoeg variatie en een gezellige sfeer! Mijn favoriet is ter plekke wokken van gekozen groenten en vlees. ik vind het heel prettig dat er voldoende drank aanwezig is en bij de prijs in zit.

15. Wij komen sinds de opening bij het Eetpark en het blijft een feestje om er te eten. We worden altijd weer met open armen ontvangen en voelen ons echt welkom. We nemen regelmatig vrienden of familie uit de Randstad mee, die ook altijd even enthousiast zijn. Vaak merken ze op dat het een groot restaurant is, maar door de indeling en de verlichting toch gezellig overkomt. De service is altijd goed. Ook al is het druk, het vuile servies wordt altijd vlot opgehaald. Het eten is gevarieerd en wordt met verse produkten bereid. Niet te versmaden: vers sinaasappelsap wat je zelf kunt persen. De teppanyaki-gerechten worden zichtbaar met liefde bereid. In het weekend is het vaak (gezellig) druk en dan is het hard werken voor de mensen achter de grillplaat en de wok, maar we hebben nog nooit lang hoeven te wachten. Onze favorieten: de desserts en de sushi. We hadden eens een gast mee die regelmatig in Japan komt en van de Nederlandse sushi niet veel moet hebben. Maar déze sushi was een uitzondering, die vond hij heerlijk. Navraag leerde dat de sushi chef uit Beilen speciaal in Japan een opleiding heeft gevolgd. Dat illustreert het enthousiasme van de mensen die het restaurant runnen. Een jong team dat er alles aan doet om de sfeer en het eten steeds te verbeteren. Ook aan de kleine gastjes is gedacht: niet lang geleden is er een nieuwe speelkamer geopend waar ze veilig kunnen spelen. Eetpark Beilen is ons favoriete restaurant geworden om heerlijk ontspannen een hapje te eten en we hopen er nog vaak te komen.

16. Chris den Hollander

Wat een keus! Qua eten en dranken en desserts, zelfs verschillende koffie soorten en je kunt zelf je sinaasappelen persen. Producten zien er vers uit en zijn goed op temperatuur.

17. Tiny Wiegman

18. Eigenaar en medewerksters
    Als regelmatig tevreden bezoekers het restaurant geruime tijd voorbij gegaan, zonder ook maar enige reden.
    Zondag 16 augustus 2015 na reservering tafel 220 als vanouds weer genoten van de reeds bekende gerechten, waar bleek als voorheen ook nu weer enige smakelijke toevoegingen waren ingevuld wat betreft het al meer dan royale aanbod.
    Uiteraard is het geen Haute de Cuisine, al mogen enkele gerechten er bij aanschuiven, nee! Maar voor die prijs kan je niet anders verwachten.
    Het is laagdrempelig, zeker in deze tijd een slimme manier te overleven, gezien de bezetting (geheel volgeboekt) getuigt van een goede zaak. Zo niet smaak gezien de bezetting, niettemin bestaat in dit segment ook een verschil qua kwaliteit.
    Wij zijn tevreden en dan ook geen reden dit fantastische wok/sushi wereldrestaurant met onzin te beoordelen, welke wij een heel enkele keer constateren.

Goedmakers
    Ruime parkeergelegenheid - gastvrij - vlotte bediening - koks die de gast verstaat - schitterende eigentijdse ambiance in combinatie met doordachte verlichting welke alles met alles niet doet vermoeden in een restaurant van die omvang te zitten. Zelfs niet met volledige bezetting, welke wij dan ook hebben ervaren.
    Hopend zeker weer eens een reservering neer te kunnen leggen. Een huwelijksfeest ligt in het verschiet, waar tafel 220 te klein voor zal zijn, met andere woorden? ...
    Alle goeds gewenst & bedankt!
    Familie uit Hoogersmilde

19. Op zondagavond geweest, we vonden het eten erg tegenvallen. Hadden beter verwacht! Volgende keer maar weer elders heen.

20. Ronald 568 punten

Heerlijk gegeten. Ruim buffet, met heel veel keuze. Niet alleen de Chinees/Japanse keuken, maar ook Hollandse kost is goed vertegenwoordigd. Toch wel handig, als je een keer wilt wokken/grillen en er is iemand mee, die liever geen Chinees eet... We waren op een doordeweekse avond, en toen was het rustig.

We hadden gemeld, dat we met twee kinderen kwamen, en kregen een zitplaats vlakbij de speelhoek. Wel handig, zodat we de kids mooi in de gaten konden houden!

Zaak is groot, heel groot. Een immens grote ruimte, die eigenlijk in grote lijnen in twee/drie vakken is verdeeld. Niet echt 'knusse' hoekjes ofzo. Wel mooi aangekleed, met mooie verlichting.

Eten werd vlot en goed bereid. Tafels werden ook vlot weer afgeruimd, personeel was alert, en vlot.

Binnenkort maar weer een keer

21. Olaf 145 punten

We zijn hier op een rustige dinsdagavond wezen eten. Lekker langs de snelweg dus genoeg vrachtwagens te zien voor onze zoon en hij had de speelkamer voor zichzelf. Het eten was prima, meer dan voldoende keus en ook de kwaliteit was goed.

22. Jaap 1205 punten

Wat direct opvalt is de massaliteit van het restaurant, het is een grote zaal zonder echt aparte hoekjes, hierdoor kan je alles overzien als je rondloopt. Dit geeft een wat minder gezellig gevoel.

Het eten voor een wok/wereld restaurant is gemiddeld. De keus is erg groot, liever hadden we minder keuze en iets betere kwaliteit. Zoals meestal bij dergelijke restaurants is het buffetgedeelte niet het beste onderdeel, als het een poosje staat koelt het af en worden bepaalde gerechten taai of papperig. Wok en grillgerechten zijn goed en voldoen aan de verwachtingen, niet bijzonder goed of slecht, gemiddeld..

Bediening aardig en attent, maar omdat je zelf je drinken moet pakken toch een 6 voor service. Betalen moet je vooraf, niet erg klantvriendelijk maar gezien het massale karakter wel begrijpelijk.

Al met al een redelijke ervaring maar voor ons niet voor herhaling vatbaar i.v.m. de grootte van het restaurant en de sfeer.

23. Kaartclub Bepenage met 8 personen

Het eetpark is goed te vinden in Beilen. Het is een heel groot wok restaurant. De bediening is er vriendelijk, het is wel een beetje onoverzichtelijk om bij het eten te komen.

Wij vonden de prijs en kwaliteit redelijk goed. Graag meer aandacht voor de Chinese gerechten.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Succes Kaartclub Bepenage.

24. Lekker gegeten en alles werd goed bijgevuld. Tafel snel afgeruimd en vriendelijk personeel. Komen hier zeker weer!

25. 2e kerstdag was een chaos daar. Om 20 uur een tafel gereserveerd. Eten was niet gaar, te vet of op. Na alle goede verhalen die we er over gehoord hadden, viel dit ontzettend tegen. Niet weer!!

26. vaartjes

27. Wij gaan vaak wokken en zijn ook een paar keer bij het eet park geweest. Het eten is goed en er is genoeg keuze uit de sushi. Echter als het erg druk is veel lege bakken aangetroffen.

Het is modern maar het is te grootschalig waardoor er geen sfeer hangt.

Een keer dat wij er zaten te eten was er een Nederlandstalige volkszanger met harde muziek die probeerde het gezellig te maken. Hier zitten wij niet op de wachten als wij gaan uit eten. Je kon aan de meeste bezoekers wel zien dat zij hier ook niet op zitten te wachten.

De bediening mag wel een stuk vriendelijker zijn.

28. b. gelderloos

29. Isaac van Nieuwenhoven

Ben er van het weekend geweest met mijn gezin. Het interieur is redelijk modern. Maar de bediening en het eten valt heel erg tegen. De buffetten worden niet tijdig bijgevuld, het voorgerechtbuffet zag er niet al te vers uit. De bediening is niet echt klantvriendelijk, sommige staren je erg raar en weliswaar beetje arrogant aan! Heb ook het gevoel dat ze je snel weg willen hebben!! Voor ons is dit geen aanrader.

30. w visscher

Hadden geboekt bij dit restaurant, blijkt er geen tafel vrij te zijn. Als we dan eindelijk een tafel hebben, is er geen kinderstoel (terwijl er nieuwe in plastic bij de kassa staan). Na het kind eerst op een gewone stoel te hebben gezet, kwam na een uur een kinderstoel aangeschoven.
    Ons servies stapelde aardig op aan tafel. Alles werd afgeruimd, behalve onze tafel en eindelijk na een tip werd de bediening wakker.
    Heel veel gerechten waren al op toen wij kwamen en werden ook niet meer bijgevuld. Verder werd veel geprutst aan de suikerspin machine, de kok wist niet hoe het zat en eindelijk gaf hij aan, nadat we een kwartier hebben gewacht, hij is kapot. Vond het personeel niet vriendelijk (op een uitzondering na). Al met al voor de eerste keer een zeer slechte indruk.

31. Zeer nette zaak, echt heerlijke en zeer verse gerechten met erg veel variatie en keuze! Aanrader!

32. We zijn hier met een grote groep gaan eten. Van de buitenkant is het groot maar nog niet spectaculair. Zodra je binnen komt dan is het spectaculair. Zeer veel keuze, lekkere (verse) dranken, eten wordt telkens aangevuld, sushi is groot en werkelijk overheerlijk. Genieten, en dat in Beilen!

33. Appie 151 punten

Via Groupon gegeten bij eetpark Beilen (2,5 uur all you can eat incl. drankjes). Vriendelijke bediening, alles zag er netjes en verzorgd uit, heerlijk eten, ruime keuze... een aanrader !

34. Jan 12 punten

Nu voor de 2de keer geweest, in 1 woord fantastisch!!
    Lieve aardige mensen, schoon en netjes, en heerlijk eten!
    Met liefde en vakkundig klaargemaakt.

35. Gisteren zijn we hier voor de vierde keer geweest. Ze hadden een leuke aanbieding en wij hebben er tot nu toe goede ervaringen gehad. En ook dit keer werden we niet teleurgesteld.

Het is leuk om te merken dat we na een aantal bezoeken herkend worden. Iets wat we toch niet direct verwachten in zo'n groot restaurant waar allerlei mensen komen. De ontvangst was vriendelijk als altijd.

Het eten.......tja......is gewoon heerlijk! Zeer uitgebreide buffetten die constant worden bijgvuld en schoongemaakt. Voor iedereen is er wel iets lekkers te vinden. Vooral Aziatisch, maar ook Europese gerechten snacks voor de liefhebber. Zelf zijn we helemaal blij met het assortiment aan sushi die door een sushichef steeds vers worden gemaakt. Om nog maar niet te spreken over het dessertbuffet.

Wij zijn zeker van plan om hier binnenkort weer te gaan eten!

36. Blij verrast dat in het Noorden zoiets opgezet is. Moet zeggen dat ik er nog niet zelf ben geweest maar uit ga van de site zelf en de reactie's. Mij lijkt het een luxe Chinees, waar op zich niets mis mee is.

Er wordt op de menukaart ook niet aan gegeven wat er voor een vegetariër mogelijk is.

Misschien toch maar eens gaan kijken en proberen.

37. Uit meppelt

De naam en het uiterlijk van het gebouw doen vermoeden dat het om een ordinaire vreettent gaat, maar juist het tegenovergestelde is waar. Het doet bij de ingang vooral heel groots aan.

We werden netjes rondgeleid langs alle mogelijke gerechten. Direct een goede indruk.

Het is heel groot, en daarom niet echt knus, maar het is zeker niet ongezellig ofzo.

Ruime keuze aan gerechten en het is allemaal prima in orde. Heerlijk verse vis, dit heb ik in diverse duurdere restaurants wel eens veel slechter gehad.

De koks maken er jammer genoeg niet echt een show van, ze doen gewoon hun werk en dat is prima in orde. Saus 10 is een aanrader.

Al met al heerlijk gegeten en een leuke avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

Enige echte minpunt: in de toiletten stond de muziek (veel) te hard.

38. Goed eten daar. Verschillende buffetten en het drinken zat bij de prijs in. We komen zeker terug om te eten, het was erg gezellig en goed personeel.

39. Ontvangst was een beetje van snel je jas uit, kun je verder lopen. Voor ons de eerste keer en goede uitleg gehad over hoe en wat. Het is erg groot, veel stoelen en tafels. Dat maakt de sfeer niet echt leuk. Wel goede stoelen. Na enige tijd was al het eten "voorradig". Goede sushi, wok normaal, niets bijzonder. De kok achter de tiepan bakplaat, weet volgens mij echt niet wat hij bakt. Zelf drinken halen is wat mij betreft prima. Alles met elkaar goed, maar om daar voor een afstand te rijden weet ik niet of dat het waard is.