Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beilen verdeeld zijn.

1. Nette zaak met goede friet en snacks. Vlotte eigenaar en personeel.

2. Wij hebben uitstekend gegeten in een aangename en ontspannen sfeer, een huiskamer gevoel! De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij en alle gerechten waren prima verzorgd en goed op smaak en daarnaast ook goed geprijsd.

3. w visscher

Hadden geboekt bij dit restaurant, blijkt er geen tafel vrij te zijn. Als we dan eindelijk een tafel hebben, is er geen kinderstoel (terwijl er nieuwe in plastic bij de kassa staan). Na het kind eerst op een gewone stoel te hebben gezet, kwam na een uur een kinderstoel aangeschoven.
    Ons servies stapelde aardig op aan tafel. Alles werd afgeruimd, behalve onze tafel en eindelijk na een tip werd de bediening wakker.
    Heel veel gerechten waren al op toen wij kwamen en werden ook niet meer bijgevuld. Verder werd veel geprutst aan de suikerspin machine, de kok wist niet hoe het zat en eindelijk gaf hij aan, nadat we een kwartier hebben gewacht, hij is kapot. Vond het personeel niet vriendelijk (op een uitzondering na). Al met al voor de eerste keer een zeer slechte indruk.

4. De Tosti en de koffie waren okay !

5. Zeer nette zaak, echt heerlijke en zeer verse gerechten met erg veel variatie en keuze! Aanrader!

6. Peter Hazenberg

Heerlijke eigen gemaakte gehaktbal 200 gram volgens Bart's recept. Heerlijk broodje Hamburger xxl is echt super, een aanrader. Elke dag mee eten met het dagmenu als je ook van lekker Hollandse pot houdt. Veel afwisseling van eten en een brede keus in de keuken.

7. Fam. Janssen

Heerlijk gegeten en toch vrij goedkoop! Gezellig gezeten op het terras. Vriendelijke bediening. In 1 woord uitstekend!

8. Bart Wiechers

9. We zijn hier met een grote groep gaan eten. Van de buitenkant is het groot maar nog niet spectaculair. Zodra je binnen komt dan is het spectaculair. Zeer veel keuze, lekkere (verse) dranken, eten wordt telkens aangevuld, sushi is groot en werkelijk overheerlijk. Genieten, en dat in Beilen!

10. Ed Elands

Uitstekend gegeten in aangenaam ontspannen sfeer. De bediening was vriendelijk gastvrij en zowel de voorgerechten, hoofdgerechten als de desserts waren goed verzorgd.
    Heerlijk gegeten voor een prima prijs.

11. Zojuist geprobeerd één pizza te bestellen om 18.00 uur. De pizza kon helaas pas om 20.15 uur geleverd worden. Asociaal lange wachttijd voor één pizza, te gek voor woorden.

12. Appie

Via Groupon gegeten bij eetpark Beilen (2,5 uur all you can eat incl. drankjes). Vriendelijke bediening, alles zag er netjes en verzorgd uit, heerlijk eten, ruime keuze... een aanrader !

13. monique

Vriendelijk personeel en het eten is prima!

14. Zonder de goede recensies op deze site waren we er waarschijnlijk langs heen gelopen. Eenmaal binnen spat de gezelligheid en gemoedelijkheid ervan af. We kregen de menukaart en toen zei de gastheer terloops dat er ook aspergemenu's waren. We kozen voor asperges met zalm. Het geheel was heerlijk op smaak.

Zeker een restaurant waar we nog wel een keer naar toe willen.

15. Chinees-Indisch Beilen

Ik en mijn vriendin waren hier op vakantie en afgelopen zondag hebben wij hier afgehaald. Het was niet druk maar we moesten wel lang wachten. Het personeel was een beetje chagrijnig. Het eten was niet vies maar wel veel te duur. Binnen was het donker, niet zo gezellig eigenlijk. Sorry maar wij komen de volgende keer niet terug als we hier weer eens een keer komen.

4,5
  16. Jan

Nu voor de 2de keer geweest, in 1 woord fantastisch!!
    Lieve aardige mensen, schoon en netjes, en heerlijk eten!
    Met liefde en vakkundig klaargemaakt.

17. Gisteren zijn we hier voor de vierde keer geweest. Ze hadden een leuke aanbieding en wij hebben er tot nu toe goede ervaringen gehad. En ook dit keer werden we niet teleurgesteld.

Het is leuk om te merken dat we na een aantal bezoeken herkend worden. Iets wat we toch niet direct verwachten in zo'n groot restaurant waar allerlei mensen komen. De ontvangst was vriendelijk als altijd.

Het eten.......tja......is gewoon heerlijk! Zeer uitgebreide buffetten die constant worden bijgvuld en schoongemaakt. Voor iedereen is er wel iets lekkers te vinden. Vooral Aziatisch, maar ook Europese gerechten snacks voor de liefhebber. Zelf zijn we helemaal blij met het assortiment aan sushi die door een sushichef steeds vers worden gemaakt. Om nog maar niet te spreken over het dessertbuffet.

Wij zijn zeker van plan om hier binnenkort weer te gaan eten!

18. Blij verrast dat in het Noorden zoiets opgezet is. Moet zeggen dat ik er nog niet zelf ben geweest maar uit ga van de site zelf en de reactie's. Mij lijkt het een luxe Chinees, waar op zich niets mis mee is.

Er wordt op de menukaart ook niet aan gegeven wat er voor een vegetariër mogelijk is.

Misschien toch maar eens gaan kijken en proberen.

19. Uit meppelt

De naam en het uiterlijk van het gebouw doen vermoeden dat het om een ordinaire vreettent gaat, maar juist het tegenovergestelde is waar. Het doet bij de ingang vooral heel groots aan.

We werden netjes rondgeleid langs alle mogelijke gerechten. Direct een goede indruk.

Het is heel groot, en daarom niet echt knus, maar het is zeker niet ongezellig ofzo.

Ruime keuze aan gerechten en het is allemaal prima in orde. Heerlijk verse vis, dit heb ik in diverse duurdere restaurants wel eens veel slechter gehad.

De koks maken er jammer genoeg niet echt een show van, ze doen gewoon hun werk en dat is prima in orde. Saus 10 is een aanrader.

Al met al heerlijk gegeten en een leuke avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

Enige echte minpunt: in de toiletten stond de muziek (veel) te hard.

20. Vriendelijke ontvangst en een rondleiding bij het eerste bezoek. Wij hebben daar inmiddels een tweede bezoek aan toegevoegd. De sfeer is niet top, het is groot en daardoor niet gezellig te noemen. Maar de inrichting is verzorgd met goede stoelen en alles wordt zeer schoon gehouden.

Het eten is heerlijk en uitgebreid, waardoor er voor iedereen wel iets naar zijn gading te vinden is. De bediening is vriendelijk en de kok achter de tie pan geeft graag advies als je twijfelt uit de ruime keus.

Er zijn ook westerse gerechten zoals frietjes. En een heerlijk dessertbuffet. Zelf drinken halen is prima. Ook hier een ruime keuze van chocomel voor de kinderen tot wijn, bier, verse jus.. wat je maar wilt.

Wat ons betreft is dit een schot in de roos en we komen er beslist vaker!

21. cm van es

Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Leuke bediening, uitstekend eten, juiste hoeveelheid en met respect voor de originele smaken (bedoel niet alleen maar veel zout). Goede prijs kwaliteit verhouding.
    Zeker een aanrader.

22. Warm ontvangst. Huiselijk restaurant. Ongedwongen sfeer en heerlijk eten. De bediening was attent en vriendelijk!
    Mochten we ooit weer in de buurt zijn, weten we De Cerck te vinden!! Echte aanrader.

23. Goed eten daar. Verschillende buffetten en het drinken zat bij de prijs in. We komen zeker terug om te eten, het was erg gezellig en goed personeel.

24. Peter Raven

Meer dan prima ! Altijd goede kwaliteit en service. Chapeau !

25. Jan Voortman

Super gezellig personeel, altijd vriendelijk kom er bijna altijd, altijd super verse producten.
    Heerlijke koffie om er even te zitten met over heerlijke broodjes, echt een bakker om aan te raden.

26. Ontvangst was een beetje van snel je jas uit, kun je verder lopen. Voor ons de eerste keer en goede uitleg gehad over hoe en wat. Het is erg groot, veel stoelen en tafels. Dat maakt de sfeer niet echt leuk. Wel goede stoelen. Na enige tijd was al het eten "voorradig". Goede sushi, wok normaal, niets bijzonder. De kok achter de tiepan bakplaat, weet volgens mij echt niet wat hij bakt. Zelf drinken halen is wat mij betreft prima. Alles met elkaar goed, maar om daar voor een afstand te rijden weet ik niet of dat het waard is.

27. koen

28. Om 17 uur op zondag gereserveerd zodat we op tijd weer naar huis konden ivm zoontje 1jaar. We waren de eersten in het restaurant en kregen meteen 2 mandjes stokbrood. Daarna stroomde het restaurant vol, maar ons eten kwam niet. Na dit gemeld te hebben, kwamen pas tegen half 7 de eerste borden en nog 1 verkeerd gerecht. Gelukkig volgden de overige borden ook na een paar minuten. Geen excuses hiervoor. Aangezien wij om 19 uur weer naar huis wilden was er geen gelegenheid om een nagerecht of koffie te nemen, erg jammer. De overige gasten die vlak na ons binnen kwamen kregen bij ons vertrek net hun eten geserveerd. Al met al te lange wachttijden, terwijl de dozen pizza's de deur uitvlogen! En geen drankje aangeboden voor het ongemak. Dit was geen geslaagd etentje voor het vieren vd trouwdag van mijn schoonouders. Het eten was goed, maar het kwaad was al geschied! Een teleurstellende ervaring '-(

5,7
  29. Chinees-Indisch Beilen

Sjan v.d haven

Het eten was in buffetvorm en het smaakte heerlijk. Voor een klein prijsje hadden we soep en buffet en koffie na. Dit restaurant is zeker een aanrader, vooral als je van traditioneel Chinees eten houdt.

30. DeRecesent

Afhaal-ervaring: De bediening was erg druk. We hadden telefonisch besteld en toch moesten we nog lang wachten, terwijl een tijd was afgesproken. Onze bestelling stond al even in het zicht te wachten op? De andere prioriteiten van het personeel.
    De lasagne met kaas bestond uit een klein beetje kaas, paar plakjes salami, wat saus en gehakt kruimels. Hoofdzakelijk lasagne bladen. De salade leek op een bakje restanten sla met twee tomaten partjes, twee olijven en een schijfje komkommer. Zonde. Jammer.