Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beilen verdeeld zijn.

Lekker eten en een fijne sfeer.

2. Lunchroom Beilen

tessa

Heerlijk gegeten met een collega.
    Er was meer dan voldoende, hier komen we zeker nog een keer terug.
    Vriendelijk personeel en gezellige sfeer nu rondom de kerst.
    En niet te duur.

Fam van der Laan

Weer heerlijk gegeten. Bediening gezellig en vriendelijk.
    Porties meer dan voldoende.
    Gezellig.

5. Chinees Beilen

Zeer vriendelijke eigenaresse en het eten was heerlijk. We komen zeker nog eens terug.

6. Chinees Beilen

Mimi Zou

7. Chinees-Indisch Beilen

0m 1645 besteld voor 1715. Betreft maandmenu. Uiteindelijk pas om 1745 gereed!

8. Chinees-Indisch Beilen

S. Ruwaard

Wij hadden een menu voor 5 personen, een enorme berg eten van een heerlijke kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar. Top!

Heerlijk gegegeten!
    Gezellige sfeer!
    Fijne bediening!

Eerste keer. Ontzettend gezellig. Voor de maandagavond goed bezet. Van het eten erg genoten. Herhalen! Zeker weten.

Frikandel speciaal pinda! Echt een aanrader!! Goede sfeer, bedankt voor de frikandel Dyam

12. Italiaans Beilen

R. Peeters

Piccola Roma: niet meer wat het geweest is.
    Ik bestelde varkenshaas. Op de kaart staan 3 vaianten: 2 keer plakjes-, 1 keer varkenshaas met parmaham en mozzarella. Mijn vraag of die laatste een ongesneden varkenshaas was werd bevestigend beantwoord. Op m'n bord lagen echter 3 plakken vlees: varkensfilet dus, droog, met een verpieterd stukje 'ham' en een stipje wit, misschien was dat de mozzarella. M'n klacht werd in eerste instantie beantwoord met: "Oh, dan stond het hele haasje vorige maand op het menu… sorry… " en in tweede instantie met: "Dit is de italiaanse manier van bereiden, we snijden de varkenshaas in plakjes en slaan die plat… " Áls dat al zo is, wat zonde om het lekkerste stuk van het varken zó te behandelen dat het een gewoon droog stukje varkensvlees wordt.
    Ik kan het nauwelijks geloven.
    De salade was lekker, net als de wijn, ook al stond die met een euro te veel op de rekening. Vijf euro voor een broodje bij de maaltijd is over de top. Jammer, ooit was dit een best restaurant.
    Over de vraag: hoeveel gasten pers je in één ruimte… zal ik het niet hebben. Daar komt iedereen zelf wel achter. Buik inhouden!

Eten goed voor een middenklasse restaurant.
    Vis iets te droog en te ver doorgebakken.
    Dames vriendelijk attend zonder opdringerig te zijn.
    Kaart wel erg uitgebreid lijkt mij moeilijk voor keuken.
    Gaan het in ieder geval nog een keer bezoeken.

14. Italiaans Beilen

Begin van deze maand wezen eten bij Piccola Roma. Eerste indruk was niet al te best... bediening was druk bezig met makeup in het eetgedeelte van het restaurant... terwijl het duidelijk al geopend was. Wij werden met 3 kinderen wel heel attent opgevangen door het vriendelijke personeel. We hadden pasta en pizza besteld en kregen broodjes vooraf, het eten werd snel geserveerd en was zeer smakelijk. Er was een klein foutje gemaakt bij de pizza van een van de kids maar dit werd door de chef persoonlijk opgelost, hulde hiervoor. Na de maaltijd bood hij ons zelfs nog een drankje ter compensatie aan. Tot dan toe was de ervaring bij piccola roma nog goed maar bij het afrekenen liep het scheef. Toen wij stonden te betalen bij het personeel stond een dame achter het bargebied een hoop kabaal en stennis te maken!! Ze comandeerde en schold naar de keuken en er werden dingen gezegd die niet thuis horen in een openbaar restaurant en zeker niet op een plek waar kinderen komen!! Dit vonden wij heel kwalijk piccola roma een leuke avond slecht afgesloten..

Ruim buffet, met heel veel keuze, niet alleen de chinees /japans, maar ook Europese gerechten. Heerlijk! Echt een aanrader!

Een all in concept met bier, Wijn en softdrinks! Ideaal voor grote groep zoals verjaardags-, bedrijfsuitjes en trouwdag, maar ook voor romantische etentjes! Echt een aanrader!

Enorm leuk interieur waardoor het wachten op je bestelling geen saai gebeuren is:-) en eten is van zeer goede kwaliteit en enorm assortiment

18. Chinees Beilen

J. Minnemafacebook Miske

Mijn verjaardag daar gevierd, allemaal waren ze vol lof over het heerlijke eten. Eigenaarresse had het restaurant mooi versierd met balonnen. Echt een aanrader om daar iets te vieren.

Saskia Mulders

Wij komen vaak bij Eetpark eten en zijn zeer tevreden. Wanneer wij mensen meenemen van de Zorgboerderij dan wordt er heel goed met diëten rekening gehouden. Wij hebben 2 mensen met Coeliakie. Er is door de koks apart voor hen gekookt. Daarnaast voelen wij ons heel welkom en altijd extra verwend met allerlei lekkere hapjes. Kortom, een heel leuk uitje. Ruime keuze, lieve bediening. Ook zijn wij uit eten geweest met onze kleinkinderen, 2 meisjes van 8 en 9 jaar. Steeds praten zij weer over het Eetpark en de mooie Hello Kitty suikerspin die de kok voor hen had gemaakt. Voor onze meisjes was het keer op keer een onvergetelijke dag. Mijn man en ik chillen regelmatig en met veel plezier in het Eetpark. Dus voor ons op alle fronten goed. Ruime keuze in de gerechten en een goede prijs en kwaliteit verhouding. Een aanrader dus!

Wij gaan regelmatig een weekend weg en komen zodoende vaak in wok/wereldrestaurants, en moet zeggen dat Beilen beslist tot de betere behoord. Als je vragen hebt word je netjes te woord gestaan. En als er iets niet goed is wordt dit opgelost.

Zondag wezen eten bij Eetpark in Beilen. Heerlijke biefstukken, pangafilet gehad. Personeel is erg vriendelijk en doet hun best om het voor ons zo fijn mogelijk te maken. Heel veel keuze en ze verzinnen vaak wat nieuws in het assortiment. We komen zeker terug, een aanrader.

Eerste keer geweest door de week vergeleken met Assen vond ik de sfeer niet echt top en het eten en bediening ook niet.
    Duurt lang voordat je lege borden worden weggehaald.
    Ijs toetjes lagen er deels van dag ervoor werd ook zelf verteld door een medewerker. En volgens mij word het eten ook grootste deel dag warm gehouden niet erg vers zeg maar.
    Bij wokken word gigantisch hoeveelheid knoflook op eten gegooid dat alles het zelfde smaakt.
    Word geen tweede keer.

Ria en Bert

Een heel gezellig etablissement om in ontspannen sfeer van verrukkelijke gerechten te genieten.
    Ga zo voort en slaag glansrijk!
    Veel succes.

24. Nederlands Beilen

Wolters

Bestelling gedaan… 45 min wachttijd. Na 1.5 Uur maar afgebeld… wat een zaak.

laurens hoogman

Woensdagavond 5-7 hebben we met 3 mensen heerlijk gegeten. Een fijne sfeer om ons heen, de bediening zeer alert.

Het was heerlijk

27. Italiaans Beilen

Na lange tijd maar weer eens hier gegeten... nu weet ik weer waarom we hier niet zo vaak komen.
    Ambiance is best gezellig, personeel is vriendelijk maar veel te gehaast. Wij hadden pizza..... helaas smakeloos terwijl ik pikant had er mist gewoon iets wat het smakelijk moet maken. Ook het beleg was erg weinig op een natte bodem met teveel rand waar ook geen smaak aan zat. Helaas dit was de laatste keer.

Fam. Folkers

Nieuw in het dorp, goeie potentie tot groeien. Goed eten, aardige bediening maar je merkt dat het personeel er af en toe nog even aan moet wennen. Zeker een restaurant om vaker heen te gaan.

Gegeten met 5 personen. Smaakte uitstekend. Levering ... een beetje traag ... bediening moet wel bereid zijn/ of de gelegenheid geboden krijgen om een schouderklopje te verdienen. Desondanks blij dat een dergelijk restaurant is toegevoegd in Beilen. Gaan er vast vaker naar toe. Succes weet zeker dat het goed komt.

30. Mediterraans Beilen

Wij zijn met een groepje van 5 bij Pala's geweest. Ten eerste werden we al niet erg hartelijk ontvangen. We hadden 4 kapsalons en 1 broodje shoarma besteld. Bij de kapsalons zat bijna geen vlees. We kregen 1 bakje knoflooksaus voor 5 personen, toen we om extra saus vroegen kregen we nog 2 kleine bakjes extra en werd ons verteld dat dit eerst wel genoeg saus was en we eerst maar moesten gaan eten. Erg onvriendelijk en je betaalt voor de saus dus dan mag je toch zeker zelf wel weten hoeveel je besteld? Dit was voor mij zeker de laatste keer bij Pala's.