Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beilen verdeeld zijn.

Na telefonisch een afspraak te maken is het restaurant dicht als je er komt.
    SLECHTE ervaring dus, hebben maar ergens anders gegeten.

H.l. van Ittersum

Zaterdag 3 november voor de 3e keer geweest. Starttijd 16.30 Uur, geen warme vleesgerechten. Om 17.20 Uur pas stokbrood. Warme vlees gerechten te veel soja, geen varkenssate met pindasaus. Geen paling, zalm was droog. Voorlopig daar uitgegeten.

3. Nederlands Beilen

Niet geweldig deze zaak! Eenvoudig broodje kebab maar dan ook erg eenvoudug! Weinig vlees en bovendien weinig rauwkost en weinig smaak! Geen servetten en slecht getapt biertje! Knoflooksaus in slordige fles ipv leuk bakje!

Hier kun je heerlijk eten, het enige nadeel (wat ook weer een voordeel kan zijn) is dat je téveel krijgt.
    Sfeervolle inrichting, ontzettend vriendelijk personeel en je mag alles wat je niet op hebt gekregen mee naar huis nemen als je dat zou willen.

Grietje

6. Lunchroom Beilen

Het duurt zolang voordat de bestelling op genomen wordt dat je er honger van krijgt wij zijn weggelopen. En dat gebeurt niet 1x maar afgelopen zomer was er geen klant stonden ze met zn 3en en werden we ook niet geholpen voor mij nooit geen markt 9 weer.

Na vele eerdere bezoeken zijn we weer in het Eetpark wezen eten. Dit keer met kleinzoon van 7 jaar oud. En weer naar volle tevredenheid. Onze kleinzoon wilde "wel in dit restaurant blijven" vanwege de mooie speelkamer waar de kleintjes zich naar hartenlust kunnen vermaken op veilige toestellen. En natuurlijk vanwege onbeperkt chocomel, voor hem helemaal goed. De koks en ander personeel reageren ook leuk op kinderen, dus voor kleinzoon kon de avond niet stuk. Voor ons ook niet, want met de komst van een nieuwe sushi-chef is het assortiment sushi is uitgebreid met allerlei lekkers. De overige gerechten zijn gewoon prima, zoals we altijd al gewend waren in het Eetpark.

Na 3 x na volle tevredenheid te hebben gegeten nu vrienden meegenomen om te genieten van alle gerechten. We waren er op maandagmiddag en “gestart” om 16.45 uur. Tot onze verbazing waren er maar een paar warme voorgerechten en verder alleen naambordjes van de gerechten maar de gerechten ansich waren er niet. Navraag bij de bediening leerde dat deze nog niet klaar waren en ze hadden de keuken al geïnformeerd. Om 17.15 uur waren er nog geen warme gerechten en we kregen excuses. Ik vond dat dit kon en als reactie kreeg we te horen dat de manager er niet was!!!! Om 17.30 werden eerst de andere warme gerechten geplaatst. Een aanfluiting dus voor onze vrienden en ons enthousiasme om hier te gaan eten.
    De tong werd veel te lang gebakken en was voor vis veel te droog. Bij eerdere bezoeken werd de tong veel korter gebakken en dus veel malser.

We komen niet weer en zoeken elders een goed adres.

9. Italiaans Beilen

We komen hier al een aantal jaren als we in Drenthe op vakantie zijn en reden hier graag een stukje voor om. Blij verrast waren we om te zien dat het restaurant was verbouwd en uitgebreid met een mooie serre en groter terras. Helaas was men vergeten om ook de keuken uit te breiden. Er werd bij binnenkomst al gemeld dat het erg druk was. Hierna duurde het nog zeker 45 min. voordat de bestelling werd opgenomen. Dit werd door 1 dame gedaan. Als er ruimte was in de keuken kon er blijkbaar weer een bestelling worden geplaatst. Er liep genoeg overig bedienend personeel maar deze namen alleen de drankjes op. Onze serveerster excuseerde zich meerdere malen voor het lange wachten. Ze kwam melden dat onze bestelling nu toch echt gemaakt werd. Na ruim een half uur dan toch eindelijk onze gerechten gekregen. Helaas hadden de kinderen toen weinig trek meer. Tussen binnenkomst en het serveren van de gerechten zat 1 uur en 35 minuten!!!! Als je een fiks aantal zitplaatsen meer wil vullen, zorg dan dat ook de keuken dit aan kan. Het eten was zoals altijd prima.

Weisz den Heijer

Wij komen regelmatig.
    Vinden het nog steeds een uitje.
    Kunnen niets slechts indekken.
    Is echt top kan het iedereen aan bevelen.

Wij komen regelmatig in het Eetpark en het blijft genieten. Een vriendelijke ontvangst, ruim assortiment, goede kwaliteit, goede service en dat alles voor een nette prijs. De kok achter de grill-teppanyaki is een topper en weet hoe je een goede biefstuk bereidt. Een extra pluspunt voor ons: ook als het druk is hoef je nooit lang te wachten bij het buffet, de grill of de wok. Onze kleinzoon is niet zozeer enthousiast over het eten, maar over de grote speelkamer voor de kleintjes en de onbeperkte chocomel. Als we vertrekken is zijn antwoord: "eigenlijk wil ik nog wel in dit restaurant blijven! ".

Kom regelmatig door de weeks bij het eetpark Beilen en ben van mening dat het goed voor elkaar is, en als er iets is wat je niet goed vindt, en je spreekt het personeel erop aan, dan wordt er direct gereageerd. En er kan natuurlijk wel eens iets mis gaan wij zijn tenslotte ook niet perfect en we zijn geen robots.

Dit keer een heel andere ervaring…

Met een grote groep wezen eten. Bediening aan tafel was attent en oplettend.

De koks daarentegen niet… Druk met elkaar praten, in plaats van op het eten te letten. 1× een compleet verbrande biefstuk van de grill, en even later nog eens een compleet uitgedroogde zalmfilet…

Ik was heel wat beter gewend!

Wok was overigens goed. Rest van de gerechten ook.

14. Chinees Beilen

B.Kleeft

Geweldig restaurant. Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Is zeker voor herhaling vatbaar

15. Italiaans Beilen

Jolanda

We waren een beetje huiverig door eerdere recensies. Dat bleek onterecht. We hebben hier met 4 volwassenen en 2 kinderen heerlijke pizza en ijsdessert gegeten. Pizza was voldoende belegd, krokant en met dunne bodem. Wachttijden waren ook keurig. Het restaurant is net helemaal verbouwd. Mooie inrichting met groen en hout en leuke banken. We zaten in een nieuw gebouwd deel aan de voorkant met veel licht. Tevreden gingen we weer huiswaarts.

16. Mediterraans Beilen

EHW Woest-Appeldoorn via

De pizza salami van dochterlief was lekker.
    De pasta pesto pollo (ikzelf) was lekker, maar de saus had teveel (olijf)olie.
    De shoarma speciaal viel tegen.

De bediening was vriendelijk.
    De sfeer typisch shoarmazaak. Donkerbruin meubilair. Stoelen zitten redelijk aangenaam.

17. Chinees Beilen

Eten afgehaald. Van tevoren gebeld en stond klaar toen we de bestelling gingen halen. Eten was goed warm en ontzettend smakelijk. Goeie chinees

18. Chinees Beilen

angel

De kinderziektes van het begin zijn er zo goed als uit. De sfeer is tegenwoordig heel aangenaam, doordat het restaurant goed gevuld is.
    De aanbod om een keuze te maken uit het menu is meer dan genoeg en wat je dan ook krijgt is voortreffelijk! Elke keer met vrienden harstikke lekker gegeten.
    Mensen die ik spreek raad ik ook steeds aan om bij jullie eens te gaan eten.
    Dit is een spontane reactie en ik ken de recensieregels niet. Groet, Laurens Hoogman en tot ziens.

Lekker eten en een fijne sfeer.

21. Lunchroom Beilen

tessa

Heerlijk gegeten met een collega.
    Er was meer dan voldoende, hier komen we zeker nog een keer terug.
    Vriendelijk personeel en gezellige sfeer nu rondom de kerst.
    En niet te duur.

Fam van der Laan

Weer heerlijk gegeten. Bediening gezellig en vriendelijk.
    Porties meer dan voldoende.
    Gezellig.

24. Chinees Beilen

Zeer vriendelijke eigenaresse en het eten was heerlijk. We komen zeker nog eens terug.

25. Chinees Beilen

Mimi Zou

26. Chinees-Indisch Beilen

0m 1645 besteld voor 1715. Betreft maandmenu. Uiteindelijk pas om 1745 gereed!

27. Chinees-Indisch Beilen

S. Ruwaard

Wij hadden een menu voor 5 personen, een enorme berg eten van een heerlijke kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar. Top!

Heerlijk gegegeten!
    Gezellige sfeer!
    Fijne bediening!

Eerste keer. Ontzettend gezellig. Voor de maandagavond goed bezet. Van het eten erg genoten. Herhalen! Zeker weten.

Frikandel speciaal pinda! Echt een aanrader!! Goede sfeer, bedankt voor de frikandel Dyam