Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beilen verdeeld zijn.

Na vele eerdere bezoeken zijn we weer in het Eetpark wezen eten. Dit keer met kleinzoon van 7 jaar oud. En weer naar volle tevredenheid. Onze kleinzoon wilde "wel in dit restaurant blijven" vanwege de mooie speelkamer waar de kleintjes zich naar hartenlust kunnen vermaken op veilige toestellen. En natuurlijk vanwege onbeperkt chocomel, voor hem helemaal goed. De koks en ander personeel reageren ook leuk op kinderen, dus voor kleinzoon kon de avond niet stuk. Voor ons ook niet, want met de komst van een nieuwe sushi-chef is het assortiment sushi is uitgebreid met allerlei lekkers. De overige gerechten zijn gewoon prima, zoals we altijd al gewend waren in het Eetpark.

Na 3 x na volle tevredenheid te hebben gegeten nu vrienden meegenomen om te genieten van alle gerechten. We waren er op maandagmiddag en “gestart” om 16.45 uur. Tot onze verbazing waren er maar een paar warme voorgerechten en verder alleen naambordjes van de gerechten maar de gerechten ansich waren er niet. Navraag bij de bediening leerde dat deze nog niet klaar waren en ze hadden de keuken al geïnformeerd. Om 17.15 uur waren er nog geen warme gerechten en we kregen excuses. Ik vond dat dit kon en als reactie kreeg we te horen dat de manager er niet was!!!! Om 17.30 werden eerst de andere warme gerechten geplaatst. Een aanfluiting dus voor onze vrienden en ons enthousiasme om hier te gaan eten.
    De tong werd veel te lang gebakken en was voor vis veel te droog. Bij eerdere bezoeken werd de tong veel korter gebakken en dus veel malser.

We komen niet weer en zoeken elders een goed adres.

3. Italiaans Beilen

We komen hier al een aantal jaren als we in Drenthe op vakantie zijn en reden hier graag een stukje voor om. Blij verrast waren we om te zien dat het restaurant was verbouwd en uitgebreid met een mooie serre en groter terras. Helaas was men vergeten om ook de keuken uit te breiden. Er werd bij binnenkomst al gemeld dat het erg druk was. Hierna duurde het nog zeker 45 min. voordat de bestelling werd opgenomen. Dit werd door 1 dame gedaan. Als er ruimte was in de keuken kon er blijkbaar weer een bestelling worden geplaatst. Er liep genoeg overig bedienend personeel maar deze namen alleen de drankjes op. Onze serveerster excuseerde zich meerdere malen voor het lange wachten. Ze kwam melden dat onze bestelling nu toch echt gemaakt werd. Na ruim een half uur dan toch eindelijk onze gerechten gekregen. Helaas hadden de kinderen toen weinig trek meer. Tussen binnenkomst en het serveren van de gerechten zat 1 uur en 35 minuten!!!! Als je een fiks aantal zitplaatsen meer wil vullen, zorg dan dat ook de keuken dit aan kan. Het eten was zoals altijd prima.

Weisz den Heijer

Wij komen regelmatig.
    Vinden het nog steeds een uitje.
    Kunnen niets slechts indekken.
    Is echt top kan het iedereen aan bevelen.

Wij komen regelmatig in het Eetpark en het blijft genieten. Een vriendelijke ontvangst, ruim assortiment, goede kwaliteit, goede service en dat alles voor een nette prijs. De kok achter de grill-teppanyaki is een topper en weet hoe je een goede biefstuk bereidt. Een extra pluspunt voor ons: ook als het druk is hoef je nooit lang te wachten bij het buffet, de grill of de wok. Onze kleinzoon is niet zozeer enthousiast over het eten, maar over de grote speelkamer voor de kleintjes en de onbeperkte chocomel. Als we vertrekken is zijn antwoord: "eigenlijk wil ik nog wel in dit restaurant blijven! ".

Kom regelmatig door de weeks bij het eetpark Beilen en ben van mening dat het goed voor elkaar is, en als er iets is wat je niet goed vindt, en je spreekt het personeel erop aan, dan wordt er direct gereageerd. En er kan natuurlijk wel eens iets mis gaan wij zijn tenslotte ook niet perfect en we zijn geen robots.

Dit keer een heel andere ervaring…

Met een grote groep wezen eten. Bediening aan tafel was attent en oplettend.

De koks daarentegen niet… Druk met elkaar praten, in plaats van op het eten te letten. 1× een compleet verbrande biefstuk van de grill, en even later nog eens een compleet uitgedroogde zalmfilet…

Ik was heel wat beter gewend!

Wok was overigens goed. Rest van de gerechten ook.

8. Chinees Beilen

B.Kleeft

Geweldig restaurant. Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Is zeker voor herhaling vatbaar

9. Italiaans Beilen

Jolanda

We waren een beetje huiverig door eerdere recensies. Dat bleek onterecht. We hebben hier met 4 volwassenen en 2 kinderen heerlijke pizza en ijsdessert gegeten. Pizza was voldoende belegd, krokant en met dunne bodem. Wachttijden waren ook keurig. Het restaurant is net helemaal verbouwd. Mooie inrichting met groen en hout en leuke banken. We zaten in een nieuw gebouwd deel aan de voorkant met veel licht. Tevreden gingen we weer huiswaarts.

10. Mediterraans Beilen

EHW Woest-Appeldoorn via

De pizza salami van dochterlief was lekker.
    De pasta pesto pollo (ikzelf) was lekker, maar de saus had teveel (olijf)olie.
    De shoarma speciaal viel tegen.

De bediening was vriendelijk.
    De sfeer typisch shoarmazaak. Donkerbruin meubilair. Stoelen zitten redelijk aangenaam.

11. Chinees Beilen

Eten afgehaald. Van tevoren gebeld en stond klaar toen we de bestelling gingen halen. Eten was goed warm en ontzettend smakelijk. Goeie chinees

12. Chinees Beilen

angel

De kinderziektes van het begin zijn er zo goed als uit. De sfeer is tegenwoordig heel aangenaam, doordat het restaurant goed gevuld is.
    De aanbod om een keuze te maken uit het menu is meer dan genoeg en wat je dan ook krijgt is voortreffelijk! Elke keer met vrienden harstikke lekker gegeten.
    Mensen die ik spreek raad ik ook steeds aan om bij jullie eens te gaan eten.
    Dit is een spontane reactie en ik ken de recensieregels niet. Groet, Laurens Hoogman en tot ziens.

Lekker eten en een fijne sfeer.

15. Lunchroom Beilen

tessa

Heerlijk gegeten met een collega.
    Er was meer dan voldoende, hier komen we zeker nog een keer terug.
    Vriendelijk personeel en gezellige sfeer nu rondom de kerst.
    En niet te duur.

Fam van der Laan

Weer heerlijk gegeten. Bediening gezellig en vriendelijk.
    Porties meer dan voldoende.
    Gezellig.

18. Chinees Beilen

Zeer vriendelijke eigenaresse en het eten was heerlijk. We komen zeker nog eens terug.

19. Chinees Beilen

Mimi Zou

20. Chinees-Indisch Beilen

0m 1645 besteld voor 1715. Betreft maandmenu. Uiteindelijk pas om 1745 gereed!

21. Chinees-Indisch Beilen

S. Ruwaard

Wij hadden een menu voor 5 personen, een enorme berg eten van een heerlijke kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar. Top!

Heerlijk gegegeten!
    Gezellige sfeer!
    Fijne bediening!

Eerste keer. Ontzettend gezellig. Voor de maandagavond goed bezet. Van het eten erg genoten. Herhalen! Zeker weten.

Frikandel speciaal pinda! Echt een aanrader!! Goede sfeer, bedankt voor de frikandel Dyam

25. Italiaans Beilen

R. Peeters

Piccola Roma: niet meer wat het geweest is.
    Ik bestelde varkenshaas. Op de kaart staan 3 vaianten: 2 keer plakjes-, 1 keer varkenshaas met parmaham en mozzarella. Mijn vraag of die laatste een ongesneden varkenshaas was werd bevestigend beantwoord. Op m'n bord lagen echter 3 plakken vlees: varkensfilet dus, droog, met een verpieterd stukje 'ham' en een stipje wit, misschien was dat de mozzarella. M'n klacht werd in eerste instantie beantwoord met: "Oh, dan stond het hele haasje vorige maand op het menu… sorry… " en in tweede instantie met: "Dit is de italiaanse manier van bereiden, we snijden de varkenshaas in plakjes en slaan die plat… " Áls dat al zo is, wat zonde om het lekkerste stuk van het varken zó te behandelen dat het een gewoon droog stukje varkensvlees wordt.
    Ik kan het nauwelijks geloven.
    De salade was lekker, net als de wijn, ook al stond die met een euro te veel op de rekening. Vijf euro voor een broodje bij de maaltijd is over de top. Jammer, ooit was dit een best restaurant.
    Over de vraag: hoeveel gasten pers je in één ruimte… zal ik het niet hebben. Daar komt iedereen zelf wel achter. Buik inhouden!

Eten goed voor een middenklasse restaurant.
    Vis iets te droog en te ver doorgebakken.
    Dames vriendelijk attend zonder opdringerig te zijn.
    Kaart wel erg uitgebreid lijkt mij moeilijk voor keuken.
    Gaan het in ieder geval nog een keer bezoeken.

27. Italiaans Beilen

Begin van deze maand wezen eten bij Piccola Roma. Eerste indruk was niet al te best... bediening was druk bezig met makeup in het eetgedeelte van het restaurant... terwijl het duidelijk al geopend was. Wij werden met 3 kinderen wel heel attent opgevangen door het vriendelijke personeel. We hadden pasta en pizza besteld en kregen broodjes vooraf, het eten werd snel geserveerd en was zeer smakelijk. Er was een klein foutje gemaakt bij de pizza van een van de kids maar dit werd door de chef persoonlijk opgelost, hulde hiervoor. Na de maaltijd bood hij ons zelfs nog een drankje ter compensatie aan. Tot dan toe was de ervaring bij piccola roma nog goed maar bij het afrekenen liep het scheef. Toen wij stonden te betalen bij het personeel stond een dame achter het bargebied een hoop kabaal en stennis te maken!! Ze comandeerde en schold naar de keuken en er werden dingen gezegd die niet thuis horen in een openbaar restaurant en zeker niet op een plek waar kinderen komen!! Dit vonden wij heel kwalijk piccola roma een leuke avond slecht afgesloten..

Ruim buffet, met heel veel keuze, niet alleen de chinees /japans, maar ook Europese gerechten. Heerlijk! Echt een aanrader!

Een all in concept met bier, Wijn en softdrinks! Ideaal voor grote groep zoals verjaardags-, bedrijfsuitjes en trouwdag, maar ook voor romantische etentjes! Echt een aanrader!

Enorm leuk interieur waardoor het wachten op je bestelling geen saai gebeuren is:-) en eten is van zeer goede kwaliteit en enorm assortiment