Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beilen verdeeld zijn.

1. Verschrikkelijk!!!! Nog nooit ergens zo raar binnen gekomen, Reservering en alles beleeft gevraagd. Geen gevraagde tafel. Geen bediening. Alleen afhaal belangrijk. Geen excuus. Waarschijnlijk laatste bezoek voor ons bij Ni Hao.

1,5
  2. Je bent hier altijd welkom in een ongedwongen sfeer. In goed overleg is alles mogelijk. Het eten is altijd heerlijk.

3. Super leuke eetgelegenheid
    Heerlijke gerechten burgers panini's bovenal echt verse groenten! De zaak is schoon en het personeel bijzonder vlot en vriendelijk

ECHTE AANRADER

4. Marcella

5. Keimpe scholten

Vreselijk duur in verhouding met het slechte eten! Sfeerloos is het, personeel allemaal zuur, chagrijnig en / of spreken geen woord Nederlands of engels ik kom er nooit weer.

6. Chris

7. Harry Kloezen

29 april. Na een uur wachten kwamen de bestelde Pizza's. Weinig begrip voor ons ongeduld. Zeg gewoon dat de bestelling was vergeten en maak het goed. Niet verhullen. Hoe goed je eten ook is, een uur wachten op een pizza is te lang.

8. Heerlijk gelunched in een lekker ontspannen ongedwongen sfeer. Een lekkere maaltijd voor een mooie prijs.

9. Monique Blonk

10. Hannymb

11. Koen van Esterik

12. Slecht eten en nog slechtere service voor ons en onze vrienden nooit weer.

13. Eten was niet lekker en koud of werd niet bijgevuld, bevroren spekkoek en soesjes. Geen schonen glazen en bestek. Frisdrank in de automaat was op. Heel onvriendelijk personeel, ons zoontje had zn potje uitgespuugd dus we vroegen om een emmer sop en doekjes maar ze hadden het te druk. Uiteindelijk iemand gevonden die ons wel wou helpen aan een emmer sop, later kwam ze terug of we de emmer sop wel even zelf weg wilde gooien... voor ons nooit weer.

14. Sas Kia

15. Vanavond hier gegeten met mijn vrouw.
    Zelden zo slecht.
    Wij beoordelen op een paar bijzondere gerechten. Te weten biefstuk, lamskotelet en wok.
    En uiteraard het drinken.
    Om met het laatste te beginnen, het bier was goed. De wijn, rosé, was net water, de rode wijn veel te warm en wrang, de witte wijn ging net.
    De koffie waterig, de esspresso is geen espresso. Gewoon beetje sterke koffie.
    Dan het eten. De biefstuk was geen biefstuk, niet te kauwen, niet opgegeten. De lamsreck niet gaar, veel te snel van het vuur af. En de wok, altijd beoordeeld met oestersaus, veel te zout. Het voorgerecht en nagerecht kon er mee door. Al met al een slechte ervaring. Dit was de derde keer en voorlopig ook de laatste. Op basis van sterren op een schaal van 5, een 2 min.

16. Niels Uitenbogaart

Wij komen inmiddels een jaar of zes hier en zeker nog nooit klachten gehad.
    Vriendelijke bediening en super lekker sushi.
    Klantenbinding staat hoog in het vaandel in dit restaurant.

17. Shantelly

Goed restaurant, vers eten, goed smaak, vriendelijke mensen, zeker waard om te komen eten🤩

18. Eggo Tiemens

Uitstekend wereldrestaurant met als specialiteit de Aziatische keuken. Lekker eten, vriendelijke bediening, goede service. Ze weten het je hier goed naar de zin te maken. Een fijne plek voor jong en oud!
    Als je lekker, gevarieerd, gezond en voldoende wilt eten, eet dan hier!

19. Jan Zomer

We hebben daar hele goede ervaring, lekker eten voor een goede prijs.
    Zeer vriendelijk ontvangen, goede en behulpzame bediening 👍

20. Weer heerlijk gegeten, was weer goed voor elkaar. Vriendelijke bediening, ondanks het te kort aan personeel zie je dat ze heel goed hun best doen!!
    Hiervoor moeten we allemaal wat begrip tonen.

21. Gisteren, na een langere tijd, hier weer gegeten. Het was druk, zeker voor een dinsdag. De eigenaresse vertelde dat er te weinig bedienend personeel was door ziekte en het algeheel tekort aan personeel. Toch was de service goed en vriendelijk. Het eten was als voorheen: gewoon prima als je naar de prijs kijkt.

22. Willeke

23. Vanavond hier gegeten, helaas voor ons niet weer! Witlof en friet ligt lang in de bakken net als vele andere producten. Personeel kan de drukte niet aan en zijn niet vriendelijk!
    Je kan beter ergens wat meer betalen en dat je dan echt lekker eten hebt!

3,6
  24. Ro

25. Lunchroom Beilen

Super gegeten. Vriendelijk en netjes. Aardig personeel.
    Met drukte doen ze uiterst hun best, even langer wachten vind ik dan zeker geen probleem.

26. Lunchroom Beilen
  27. Lunchroom Beilen

AD

Meerdere keren geweest voor afhaal. Heel vaak bestelling verkeerd en daar voor terug moeten komen ook al bestel je voor 3 personen. Waaronder bij foute bestelling met 3 groot patat 2 gekregen 3 betaald. Voor de 3e terug gekomen maar moest die betalen omdat die dan zogenaamd niet op bestelling stond. En vervolgens kreeg ik ook nog klein patat ipv groot.. Gewoon oplichterij heb dus voor 4 groot betaald en 2 groot en 1 kleine gekregen...
    Personeel eten op de werkvloer en gaan vervolgens weer met zelfde handen verder werken. Ook zijn er personeel die je onvriendelijk behandelen. Denk aan stem verheffing en achter je rug om praten..
    Enige wat ze hier goed hebben is vaak open en lekker eten. Probleem is toch echt de mensen die werken.

28. Lunchroom Beilen

AD

29. Broodje shoarma besteld. Pita broodje was half verbrand. Kon die kant niet opeten. Qualiteit vlees is niet goed. Alleen wat sla op het broodje. Ik had honger, nu nog steeds. Slechte zaak.

30. Goed eten en vriendelijke bediening