Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beetsterzwaag verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Gezellige mensen, lekker gegeten voor een goede prijs.
    Hier komen we zeker weer.

2. Even een snelle hap eten. Patatje met een berenhap met pindasaus. Patat was prima, maar wat een rare berenhap zeg! Een aan stukjes gesneden gehaktbal (type stuiterbal) met daaroverheen gebakken uien van de bakplaat en daar dan weer veel pindasaus overheen. Niet echt mijn ding. Maar goed, wel heel vriendelijk personeel. Nog een tip: gezien het grote aantal vliegen in de zaak zou zo'n blauwe insectenvanger een goede investering zijn.

3. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Wij hebben heerlijk gegeten met ons gezin. Vriendelijke bediening en onze kinderen hebben zich prima vermaakt, zeker voor herhaling vatbaar.

4. Fam. Kasimier

Met een groep van 20 personen heerlijk gegeten, alles goed geregeld. Compliment voor de bediening! Ook voor de twee kinderen werd goed gezorgd.

5. De vakantie afgesloten op dit adres. Ook de hond was welkom en kreeg, op ons verzoek, water. We mochten een ander tafeltje nemen, zodat de hond uit de loop lag. Eten heerlijk. Mooi opgemaakte borden, lekkere wijn erbij. Het was gezellig druk. Iedere gang werd prima toegelicht. De aanwezige dame met een enorme spontaniteit. Ook de heren waren overigens erg vriendelijk. Veel eten biologisch van afkomst. Prijs tikje aan de hoge kant, maar het geheel was een fijne lekkere avond!

6. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Corry Krawczak

Geweldig genoten en heerlijk gegeten, ook geweldig voor kinderen en een uitstekend ontvangst en bediening. Top, ik kom hier zeker weer terug.

7. Smaken verrassen nergens, vis was niet gaar, er werd niet gevraagd of we nog drankjes wilden en een door ons besteld bijgerecht, heel simpel geroerbakte paksoi, moest 12,50 kosten. Hele matige prijs/kwaliteit verhouding, echte afrader, ik begrijp niks van die extreem hoge beoordelingen en op basis van mijn ervaring met dit restaurant vertrouw ik ze ook niet.

8. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Fam; Zwarts

Het is een mooie zomerdag op zaterdagmiddag, het terras is mooi schoon gemaakt en is mooi vlak betegeld, buiten op de terras is al mooi druk en gezellig. Er was nog een plekje vrij in de zon waar wij konden plaats nemen. Al snel kwam een gastvrouw bij ons om een bestelling op te nemen: voor mij heb ik een actie uit gekozen wat aan stond gegeven van koffie of thee met appelgebak voor vier euro.
    Wij werden vriendelijk geholpen door de enthousiaste gastenvrouw, ondanks dat het zo druk was hadden wij snel de bestelling ontvangen. Voor de kinderen is er een speciaal buiten speelrek naast het terras.
    De menukaart is heel uitgebreid: in de middag kan je tot vier uur vijf verschillende broodjes bestellen. Zelf bestel ik één derde stokbrood Baboeshka en een goede vriendin bestelt een broodje tonijnsalade, dit was heel lekker. Maar alleen wat ons opviel was dat alle garneringen zijn veranderd het ziet er nu veel mooier eruit. Het is niet een heel duur restaurant, voor een klein bedrag kan je lekker met je gezin of familie uit eten.
    Toen ik besloot om naar binnen te gaan zagen dat het heel modern was en met kookspullen waar ze vroeger mee kookten hing her en der zag er mooi uit, niet te overdreven er is ook aparte ruimte een zaaltje daar hangen portretten de eigenaar van deze zaak de zus daarvan maakt ze en verkoopt ze verder als mensen er interesse in hebben kunnen zij ook een kaartje meenemen voor verdere informatie, aan de andere kant van de restaurant staat een ruimte waar je lekker op de bank kan gaan zitten. Binnen is er ook een speel plek voor de kinderen waar zij lekker kunnen vermaken en de gasten hebben daar geen last van want het kinderhoek zit achterin het restaurant, maar als je liever de kinderen bij je wilt houden hebben zij ook kleurplaten met potloden waar de kinderen gewoon bij je aan tafel kunnen blijven zitten. Je wordt leuk ontvangen door een gezellige sfeer in de zaak en de enthousiaste gastheer of gastvrouw, onder het eten werd je een paar keer gevraagd of alles smaakte. Mijn goede vriendin en ik zijn zeer enthousiast en komen zeker weer eens langs.

9. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Ik ben er al meerdere keren geweest en elke keer is het weer een succes! Bediening is top, en het eten smaakt lekker. De kinderen hebben genoeg ruimte om te spelen, zowel binnen en buiten. Een prima sfeertje en vriendelijk personeel!

Ik kom er zeker weer!

10. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

J.Botma

Heerlijke pannenkoek gegeten. Eerste paasdag, het was druk maar toch snelle en vriendelijke bediening. Prachtige locatie. Prima sfeer, gezellige aankleding en leuke speelhoek voor de kinderen zowel binnen als buiten.

11. hans kuipers

12. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Bedompte etensgeur bij binnenkomst. Simpel gedekte tafels met saaie placemats en bestek in servet gerold. Grote bak dunne soep. Koude pannekoeken. Simpel zurig garnituur erbij. Veel te duur. Zomers leuk om wat te drinken op het terras maar verder een sfeerloze eetschuur.

13. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Wij zijn nu totaal 3x bij Baboeshka wezen eten, 2x in 2012 dat was naar mijn idee geen succes, maar afgelopen weekend hebben wij het nog eens overwogen en er is veel veranderd. Ik ben er nu wel over te spreken. Wij hadden een mexicaanse tortilla besteld en wij vonden hem erg lekker. Ondanks de drukte zijn wij zeer snel geholpen.

14. High tea: voor 25 euro p.p. verwacht ik meer. Veel meer! De thee was lekker, maar de hapjes waren maar matig. De broodjes waren bijvoorbeeld niet vers. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog (voormalig Lauwwold, vroeger werd je hier als gewone man vriendelijk maar dringend verzocht om te vertrekken). Het was allemaal niet verfijnd. Wat mij betreft een misser. Jammer!

15. Vanavond met een groep bij Kota Radja gegeten. De smaak van het eten was goed, alleen veel te weinig voor een groep van 15 personen. Er is niet gevraagd of er voldoende was.

Toen wij hier bij het afrekenen over klaagden werd er gezegd dat het wel gevraagd is. In dit geval wordt je als klant niet serieus genomen.

Voor ons een teleurstelling. Jammer, geen reclame. Voorlopig even niet meer naar Kota Radja.

2,7
  16. Lekker eten en vlotte bediening.

17. Niels de Vries

De creme de la creme op culinair gebied van het noorden! Meerdere malen wezen eten, en telkens met dezelfde gastvrijheid ontvangen. Het personeel is enthousiast en deskundig en weten je precies te vertellen wat je eet. Het eten is in één woord verrukkelijk! Door de goed opgebouwde menukaart is het eenvoudig kiezen, en telkens kom ik met een voldaan gevoel thuis.

18. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Mooi terras. Wijn in een PSV (Port, Sherry en Vermout) glas in plaats van een echt wijnglas. Zeer matige omelet (niet van eieren, maar van vloeistof), oud brood en boter die al drie maanden (!) door de expiratie datum was. De op zich vriendelijke bediening 'zou het door geven'.
    Kortom: een afrader.

2,8
  19. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Annie v/d Berg

Bij Baboeshka kun je zowel binnen als buiten leuk zitten. Veel keuze aan pannekoeken. Aan de dure kant maar prijs / kwaliteitsverhouding is goed. Zeker een leuk restaurant voor kinderen: zowel binnen als buiten is er voldoende plek om te spelen.

20. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

familie de jager

Met de familie gegeten bij Baboeshka. Heerlijk een drankje gedaan op het terras. We konden buiten het eten al bestellen we wilden het binnen opeten. Toen het klaar was werden we geroepen stond het eten binnen al klaar super!
    Pannenkoeken waren heerlijk, ook voor de kinderen waren er leuke kindermenu's. Heerlijk gezellig gezeten voor weinig geld! Fietsen vast nog eens langs.

Familie de Jager

21. Zeer goed gegeten, alleen jammer dat je bij de spare ribs geen kommetje water met citroen kreeg voor de vette vingers.
    Bij de drankjes zat er steeds minder beerenburg in de cola beerenburg, in de laatste comsuptie zat bijna geen beerenburg meer.
    Verder goede en snelle bediening, zeker een aanrader.

22. Rikus.Bergsma

23. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Inmiddels is er een nieuwe eigenaar. Wij werden heel vriendelijk begroet toen we binnen kwamen, en zeer netjes bedient. Het eten was erg lekker!! Wij hadden een tafel gereserveerd, was geen probleem, de tafel die we hadden gereserveerd was netjes opgedekt. De ijsjes waren heel lekker en een van ons was jarig en kreeg hem leuk versiert. Het was heel erg gezellig wij komen zeker terug!

24. Eemsrobben heren 3

Lekker gegeten, prima bediening, lekker vlot.

25. Jelmer de Jong

Sinds een paar weken roken ze de zalm zelf bij Lyfs en dat proef je, we hebben gisteren bij restaurant Lyfs (heel vroeg al dit jaar) heerlijke gemarineerde asperges gegeten met eigen gerookte zalm! Wat ontzettend lekker, de rest was ook erg goed, we hadden als hoofdgerecht een stukje gegrilde griet filet met aspergerisotto, saffraansaus en asperges en boerenkwarksouffle na (goddelijk) met maanzaadijs. Eten bij Lyfs? Ik zeg: doen!

26. Net terug van een avondje MeiMei. Het zusje van Kota Radja. Echt heerlijk gegeten. Vooraf de shasimi van tonijn en als hoofdgerecht de gebakken zeetong, super lekker eigengemaakte appeltaart als dessert. Daarnaast is de service gewoon goed. Stokbrood en water is gewoon van het huis en extra stokbrood bij het voorgerecht wordt ook niet op de rekening gezet. En bij de koffie zetten ze wat lekkers op tafel. Het is allemaal een kleine moeite, maar daarmee laat je zien dat je het snapt! Daarnaast is de bediening erg vriendelijk. Ik kwam er heel af en toe. Nu ga ik er echt vaker eten.

27. Zaterdagavond gegeten bij deze beste Chinees van het noorden, wij hebben gekozen voor het 3 gangen menu. Het was erg lekker en verrassend. Eén iemand aan tafel was vegetarisch en er werd voor hem een aangepast menu gemaakt. De bediening was erg sympathiek en maakte ook bij iedereen even een kort praatje aan tafel, hierdoor ontstond een gemoedelijke sfeer. Kortom; een heerlijke, gezellige avond gehad. We komen zeker terug.

28. Wij hadden een brunch bij kota radja, de ambiance was super helemaal onze stijl. Alleen het eten was niet van top kwaliteit. De sushi was erg slecht zelf, droog en korrelig rijst. Ook vond ik het heel erg duur. 3,50 euro voor een kopje thee is een beetje te vind ik.

29. Eetfamilie

Heerlijk gegeten al meerdere keren echt een aanrader. Liefde voor het vak op gebied van service en voeding

30. Heerlijk gegeten wederom! Wij moeten een stukje rijden voor deze top Chinees maar dat hebben wij er graag voor over. Wij geven toch 10en en zien daar niks verdachts in. Zeker na de verbouwing ziet alles er weer helemaal bij de tijd uit: vroeger vonden we het weleens wat oubollig aandoen maar daar is niks meer van te merken. Bediening is altijd super attent en ja soms is het druk maar daar merken we weinig van, juist door de gastvrije bediening en ruime indeling. Eten: we vinden het zo lekker dat we elke keer ons weer laten verrassen, een aanrader