Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beetsterzwaag verdeeld zijn.

1. Eten was prima maar het dessert😱 Dat vind ik een heel belangrijk onderdeel van het eten. Ik schrok van het toetje. Ik dacht nog dit moet een grapje zijn. Een heel klein bolletje ijs met nog kleinere toefjes van één en ander er naast. Ik had een gepofte peer, een halve conference peer met een hele harde bruine schil. Niet te eten, schil was er ook niet af te krijgen. Aangegeven bij de serveerster. Maar ze zei dat ze nooit klachten had gehad en dat de kok en zij het lekker vonden. Ik zeg ja maar dat maakt mij niet uit. Heb nog gezegd dat ik ook schrok van hoe klein de desserts waren. Ik heb ook aangegeven dat ik het redelijk zou vinden als ik één toetje niet hoefde te betalen. Mevrouw ging hevig in discussie. Heel dom want ik ging met een heel slecht gevoel weg. Maakte er zelfs een scene van. Zo'n mini toetje kost hun niks en ik had de andere nog wel willen betalen wat ook ver onder de maat was en veel te duur.

2. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

R.van der Vaart

Lekker gegeten heerlijke pannenkoeken ruim assortiment.
    Vriendelijk personeel.
    Mooi terras.
    Echte aanrader.

3. T.Tomassen

03-09-2019 geluncht zelf een broodje zalm zeer goed,maar de andere mensen hadden fish and chips sorry was zeer slecht. Geen goede vis en de frietjes ging,maar dan zon hoge prijs was dat niet waard

4. M Tinga

Voor een feest van 40 man hebben ze een prima catering voor ons tuinfeest verzorgd.
    Het eten werd door de gasten geprezen, service was goed en vriendelijk.
    Binnenkort mogen ze weer voor 18 man leveren.

5. Hema

Even naar Kota Radja geweest met dochter van 8 en zoon van 5. Tomatensoep besteld met een menu met Chinese bami, foe Yong Hai, sate en in plaats van babi pangang Chinese mini loempia's. Met grote verbazing zag ik maar liefst 1 satestokje, een plakje foe Yong Hai van 6 bij 6 cm, maarliefst 2!! Mini loempia's en 't kopje soep wat beide kinderen deelde paste ruim in een espresso kopje. Het bakje Chinese bami (toeslag 3,50) zat in een bakje met de inhoud van een grote soepkom. Maar de klap op de vuurpijl komt nog. Ook bestelde ik er nog een beetje (en 't was ook echt een beetje dus op zich prima) Chinese shoarma bij. Het eten stond ook binnen 5 minuten op tafel en zowel de bami als Chinese shoarma was lauw. Zo uit de au Bain Marie op de schaaltjes gegooid. Ga regelmatig uit eten bij diverse Chinese restaurants maar zo karig en slecht op temperatuur heb ik het nog nooit me gemaakt. Zelfs de drankjes ( zoon had een fristi welke uit geschonken was in een glas) waren zeer klein. Hij lurkte 2x aan zijn rietje en 't was leeg. Mijn flesje cola was amper 20 cl. Maar goed.. Toen de rekening.. Bijna 46 euro!! Voor de 8 stukjes Chinese shoarma werd 10 euro gerekend!! 1 flesje fristi uitgeschonken in 2 consumpties koste 5,50 euro en het kleine glaasje cola 2,75. Op mijn graag waarom dit allemaal zo karig en duur was antwoorde de dame dat het in een restaurant altijd minder en duurder is als afhaal.. Toen ik dat hoorde zijn we maar weg gegaan maar wel met de boodschap dat ze ons er nooit meer terug zien. Al vele Chinese restaurants bezocht in Nederland maar dit was absoluut de aller slechtste.

2,6
  6. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

mattie westra

We hadden de serre geboekt en daar was keurig voor ons gedekt voor 10 personen. Eerst op het terras een drankje gedronken, was prachtig mooi weer! Kinderen hebben zich goed vermaakt, zowel binnen als buiten! De pannenkoeken waren erg lekker! In verhouding was het eten en drinken goed betaalbaar!

7. Boy Skoor

Eet zeer regelmatig bij restaurant lyf's, zowel lunch als diner. Altijd top, een van de beste restaurants in Friesland. Voor de kwaliteit zeker niet duur. Goede Producten, goede bediening en een mooi restaurants.

8. Wij hebben heerlijk gegeten via Social Deals en werden met alle égards behandeld.
    Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk.
    Zeker aan te raden, geen overvolle borden maar wel genoeg en lekker!

9. Quiseppo Werkman

10. Andrea van der Valk

Het eten was van zeer goede kwaliteit evenals de bediening. Ondanks dat het erg druk was werden we goed ontvangen. We voelden ons meteen welkom. We vonden het allemaal (4 personen) een zeer geslaagde avond en sterk aan te bevelen.

11. Omdat mijn man weer eens oesters wilde eten naar Nijeholt gegaan. De oesters vielen in de smaak zo ook mijn brandade met gerookte forel, op de eendenbout was niets aan te merken, maar je moet wel durven om voor een kaasplankje met 4 kleine stukjes Nederlandse kaas €4 extra te vragen op de menuprijs. Ik wil best meer betalen voor een kaasplank, maar dan moet het ook iets zijn.

12. Snackbearske is altijd top! Eten is top, prijzen zijn top, personeel is top! I love snackbearske!

13. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Gezellig en sfeervol. Vooral de Kreeftensoep was heerlijk.

14. Na een eerdere culinaire ervaring de dag ervoor in hetzelfde dorp, was Mei Mei een verademing. Goede prijs/kwaliteit-verhouding, uitstekende smaakvolle gerechten en een prima bediening zonder culinaire arrogantie. Dat dit restaurant vol zat in een dergelijk stil dorp zegt al genoeg. Prima!

15. Vriendelijke ontvangst in dit culinaire Friese restaurant. Behoorlijk prijzige kaart, maar de gerechten waren zeker smaakvol. Helaas ook kleine porties zoals dat een echt culinair gebeuren betaamt. De droge frietjes waren waarschijnlijk niet vers en dat was een afknapper. Alles verder prima, behalve de prijs/kwaliteit verhouding.

6,3
  16. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Jantsje Steendam

17. Ireen Koning

Op een prachtige zomeravond was het weer ouderwets genieten bij Prins Heerlijck: de Carpaccio was mooi puur, de salade goed op smaak evenals de ratatouille (mag ik het recept?), en qua kleur knalde de bieten?risotto er uit. Origineel was de heilbot met zeekraal met prachtig gele dressing. Van dat laatste had ik wel wat meer willen hebben, ook al omdat de andere smaken wat vlakker waren. Ook mijn medegasten hebben heerlijk gegeten!

18. Piet veenstra

Voor Miakel en zijn team, jullie hebben het beste restaurant van de verre omgeving altijd erg vriendelijk en erg lekker zal ieder aanraden hier eens te gaan eten u bent dan zeker van een top belevenis.
    Piet veenstra.

19. Wij hebben eerste paasdag bij kota radja in beetsterzwaag gegeten, het was heerlijk ook merkten wij dat we lekker relaxt konden blijven zitten en niet als bij een wokrestaurant steeds iemand van tafel was. Heel aardig personeel echt een aanrader!

20. Met groep genodigden gegeten. Te weinig voor groep, niet gevraagd of er voldoende was. Eenmaal het eten totaal geen oog meer voor klant tot er betaald gaat worden. Verhouding prijs/kwaliteit is ver te zoeken. Te duur voor hetgeen geboden wordt, deel was niet warm. Smaak is goed. Voorlopig niet meer.

4,7
  21. Het gezelschap, bestaande uit 6 personen, waren unaniem van mening een zeer geslaagde "eet-uitje". We kennen Kota Radja al jaren een chinees restaurant van niveau.

22. Jacqueline Fokkinga

Geweldig eten altijd, meestal 1 keer per maand gaan we daar genieten van het heerlijke eten, vriendelijk personeel een goede service de beste van Friesland.

23. Veel geld voor weinig eten.
    Hoofdgerecht kwam koud op tafel.
    Het drankje ter compensatie komt waarschijnlijk per post thuis.
    Geen aanrader.

24. Arnold van zoest

Wat hebben wij geweldig lekker gegeten. Perfecte bediening en een heerlijk menu voor een zeer goede prijskwaliteisverhouding. Vergeet vooral de kreeftensoep niet te proberen.

25. Leo

Kwaliteit was echt onvoldoende. Salades zonder dressing. Als je er beleefd iets van zegt krijg je "Wat jammer". Hoofdgerecht matig tot voldoende. Toen even naar buiten om te roken. Nog niet een stap over de drempel of de bediening roept hard naar de keuken "JA KAN DOOR" Wilde kennelijk naar huis. Kortom veel beter gegeten in restaurants die minder bekend zijn en stukken goedkoper. Kom er de eerste jaren niet weer!

2,4
  26. Wij hebben op 22 juli gedineerd bij de Heeren. Weer een echte smaak-beleving. Verder een goede bediening. Erg prettige avond gehad.

27. Supper vriendelijke bediening en lekker eten.
    Eenvoudig maar lekker voor de lunch.

28. Top geregeld! Lekker gegeten.

29. We gingen er heen voor de sushi, maar dit gaat niet zoals je verwacht. Dus maar aan de chinees, je krijgt alles wel heel snel achter elkaar, binnen 1 uur waren we weer buiten. Verder keurige zaak met vriendelijk personeel. Maar niet wat we er van hadden verwacht.

30. Heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening. Amuse en een broodplankje van het huis. Lekkere gerechten en genoeg keus. Voor herhaling vatbaar.