Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beetsterzwaag verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Beetsterzwaag

Jacqueline Fokkinga

Geweldig eten altijd, meestal 1 keer per maand gaan we daar genieten van het heerlijke eten, vriendelijk personeel een goede service de beste van Friesland.

Veel geld voor weinig eten.
    Hoofdgerecht kwam koud op tafel.
    Het drankje ter compensatie komt waarschijnlijk per post thuis.
    Geen aanrader.

Arnold van zoest

Wat hebben wij geweldig lekker gegeten. Perfecte bediening en een heerlijk menu voor een zeer goede prijskwaliteisverhouding. Vergeet vooral de kreeftensoep niet te proberen.

Leo

Kwaliteit was echt onvoldoende. Salades zonder dressing. Als je er beleefd iets van zegt krijg je "Wat jammer". Hoofdgerecht matig tot voldoende. Toen even naar buiten om te roken. Nog niet een stap over de drempel of de bediening roept hard naar de keuken "JA KAN DOOR" Wilde kennelijk naar huis. Kortom veel beter gegeten in restaurants die minder bekend zijn en stukken goedkoper. Kom er de eerste jaren niet weer!

Wij hebben op 22 juli gedineerd bij de Heeren. Weer een echte smaak-beleving. Verder een goede bediening. Erg prettige avond gehad.

Supper vriendelijke bediening en lekker eten.
    Eenvoudig maar lekker voor de lunch.

7. Chinees-Indisch Beetsterzwaag

Top geregeld! Lekker gegeten.

We gingen er heen voor de sushi, maar dit gaat niet zoals je verwacht. Dus maar aan de chinees, je krijgt alles wel heel snel achter elkaar, binnen 1 uur waren we weer buiten. Verder keurige zaak met vriendelijk personeel. Maar niet wat we er van hadden verwacht.

Heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening. Amuse en een broodplankje van het huis. Lekkere gerechten en genoeg keus. Voor herhaling vatbaar.

We hebben hier eerder gegeten en toen was het eten prima. Helaas was dit nu niet het geval. De smaak van een aantal gerechten was niet de beleving die je doorgaans in een met een ster bekroond restaurant verwacht. Ook waren een aantal gerechten niet bijzonder genoeg. Bijvoorbeeld een prei in een brood gewikkeld met een kaasje. Te machtig en ook flauw qua smaak. Daarnaast een aantal stukjes niet te kauwen vlees in gerechten tegen gekomen. Met ons tweeën waren wij 250 euro kwijt......dat is het niet waard. De bediening gaf op onze vraag aangaande het opvallende verschil in kwaliteit over onze ervaring aan dat de chef-kok in Tokio was voor een project. Wellicht dat het hieraan heeft gelegen en het weer beter wordt wanneer hij terug is. Mijn laatste opmerking is dat het veel te warm was in het restaurant, namelijk 24,5 graden. Dat zit niet prettig.

Bouk en riky

Zeer goed en lekker eten, complimenten voor de kok , maar ook voor de bediening.
    Een 10 +.
    Goed voor herhaling.
    Fijne feestdagen toegewenst

Bouk en riky 👌👍

Ben van der Putten

In een sfeervolle ambiance werd op een charmante wijze een lastige bestelling tot een goed einde gebracht. Er zou wel meer bruin brood mogen worden geserveerd.

13. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Op zondagmiddag hier terecht gekomen na een heerlijke wandeling. Gelukkig nog een vrije plek gevonden (het was een mooie herfstdag) op het terras - en toen begon het wachten... Er liepen 2 mensen in de bediening, die van elkaar niet wisten wie welke tafel had bediend. We kregen niet eens oogcontact, wat niet echt gastvrij overkomt. De dame liep 10 minuten met een schoteltje cheesecake te leuren - degene voor wie het bestemd was was inmiddels ook al weggegaan. Om ons heen zaten nog wel meer mensen te wachten op bediening.
    Nadat er 20 minuten later nog geen teken van leven kwam, zijn we maar weggegaan.
    Wat een gemiste kans...

14. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Vandaag even daar gegeten. Was super lekker en goed.

Zowel lunch als diner een prettig Restaurant. In alles vers, echt een aanrader zowel voor passanten als in je dorp. Wij zouden de volgende maal zeker op bezoek komen. Perfect - M. Meeuwissen Ede.

16. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Vanavond met z'n vijfen hier gegeten om de verjaardag van onze dochter te vieren. We kozen allemaal een andere pannenkoek; een zelf samengestelde, een Hollandse stoof pannenkoek, een Oer-Hollandse boeren pannenkoek, een Portugese kip pannenkoek en een Oostenrijkse apfelstrudelpannenkoek. Ze waren stuk voor stuk heerlijk. Ook de toetjes smaakten uitstekend. De bediening was vlot en aardig. Kortom; wij hebben een geslaagde avond gehad!

17. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Wat een ramp,we hadden ons zo verheugd op de platte/pannenkoek van het huisgemaakte stoofpotje maar dat viel vies tegen. Met de nadruk op vies, zo zout was het! Nadat de vraag kwam of alles in orde was, gebeurde er niets. Na drie happen zijn we gaan afrekenen de mevrouw zei toen dat de kok helemaal geen zout gebruikt, ze was zo verschrikkelijk bot en onaardig. 36 euro betaald voor die vieze zooi en snel naar buiten. We waren er echt misselijk van.

Goede service en gewoon goed eten. Eigenlijk meer een restaurant dan een snackbar.

19. Chinees-Indisch Beetsterzwaag

Stervensduur maar wel erg lekker!
    Wij eten hier met grote regelmaat en de kwaliteit is (zeker de laatste 2 jaar) erg constant.
    Geen snelle chinees maar een goede chinees.
    Personeel is er klantgericht en dat stellen wij op prijs.
    Aanpassingen in menu of gerechten is ook geen probleem en worden vaak niet doorberekend.
    Prima plek!

20. Chinees-Indisch Beetsterzwaag

Hanny Glas

Een maaltijd afhalen bij Kota Radja was geen succes. Sterker nog: super slecht.
    Wij bestelden een combinatiemenu met drie gerechten.
    De gerechten lagen te drijven in een plas chilisaus uit de fles. De saté bestond uit droge harde stukjes kip met een flauwe smakeloze pindasaus.
    Wij hadden ook vier miniloempiaatjes besteld. Die waren ooit misschien lekker knapperig maar werden nu opgediend in een flinke plons van diezelfde Chilisaus, dus een sompige aangelegenheid.
    Kortom : een misser.

21. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Lekkere pannenkoeken! Jammer dat de opgenomen bestelling niet geheel goed overkwam, beetje slordig.
    Verder; leuke speeltoestellen voor kinderen.

Het eten is goed, maar deze snackbar vraagt restaurantprijzen voor hun maaltijden.

Er is geen duidelijke beleid over gratis water. Het ene personeelslid vindt het normaal, terwijl de anders weigert om je kraanwater te geven. Kraanwater zou overal beschikbaar moeten zijn!

23. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Ons 1e bezoek en tevens de laatste. Bij binnenkomst en na lang wachten moesten we zelf vragen of we wat konden bestellen, daarna nog 10 minuten gewacht toen kwam het drinken ook nog verkeerde bestelling gekregen, er werd wel gezegd dat de wachttijd langer dan een half uur was maar werd uiteindelijk 1 uur .Daarna maar gevraagd dat het al in de pan zat en dan krijg je doodleuk te horen nee nog niet. Voor bezoekers die lang wachten wordt er totaal geen aandacht aan je geschonken. want we hebben het veel te druk met elkaar aankijken van wat doe jij hier en wat moet ik doen. Nee voor ons nooit meer een herhaling. dit is geen aanrader.

Lodewiek

Een heerlijke avond gehad met 4 vriendinnen. We hadden gekozen voor het vijfgangen verrassingsmenu. Vooraf werd vriendelijk gevraagd of we allergieën hadden of bepaalde dingen niet lustten. Er werd een smakelijk broodmandje geserveerd met aioli, olijventapenade en boter. Wij kozen van de wijnkaart een Hongaarse Chardonnay. De bediening was jong en attent zonder opdringerig te zijn. Het menu bestond uit een kalfstartaar, soep van gele paprika, grietfilet en voor de niet-viseter speenvarken, parelhoen en een heerlijk dessert met een warm chocoladetaartje. Zie foto's. Het smaakte ons allemaal uitstekend en de avond was zeker voor herhaling vatbaar.

26. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Ida Verwoert

We hebben heerlijk gegeten in Beesterzwaag. Prima bediening, vlot en attent. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

27. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

lectori Salutem. Zondagavond 17.50 u binnen gelopen, restaurant was tjokvol, toch konden we met z'n tweeën blijven. Bestel glaasje coca cola en tonic, twee kopjes soep v/d dag, spek pannenkoek en naturel pannenkoek. Eet op, reken 20 minuten later af, betaal ik maar liefst 48,50€. Ik betaalde en later viel muntje pas. Ja wie breed heb laat breed hangen.

28. Pannenkoekenhuis Beetsterzwaag

Lekker eten, goede bediening en een gezellige entourage.

29. Chinees-Indisch Beetsterzwaag

Eten is zeker weten super goed, maar wel super duur.

30. Chinees-Indisch Beetsterzwaag

Hlem