Kota Radja in Beetsterzwaag

1419903873 77
1462068003 79
1497204778 85

1. Jacqueline Fokkinga

Geweldig eten altijd, meestal 1 keer per maand gaan we daar genieten van het heerlijke eten, vriendelijk personeel een goede service de beste van Friesland.

2. Top geregeld! Lekker gegeten.

3. Stervensduur maar wel erg lekker!
    Wij eten hier met grote regelmaat en de kwaliteit is (zeker de laatste 2 jaar) erg constant.
    Geen snelle chinees maar een goede chinees.
    Personeel is er klantgericht en dat stellen wij op prijs.
    Aanpassingen in menu of gerechten is ook geen probleem en worden vaak niet doorberekend.
    Prima plek!

4. Hanny Glas

Een maaltijd afhalen bij Kota Radja was geen succes. Sterker nog: super slecht.
    Wij bestelden een combinatiemenu met drie gerechten.
    De gerechten lagen te drijven in een plas chilisaus uit de fles. De saté bestond uit droge harde stukjes kip met een flauwe smakeloze pindasaus.
    Wij hadden ook vier miniloempiaatjes besteld. Die waren ooit misschien lekker knapperig maar werden nu opgediend in een flinke plons van diezelfde Chilisaus, dus een sompige aangelegenheid.
    Kortom : een misser.

5. Eten is zeker weten super goed, maar wel super duur.

6. Hlem

7. Afgelopen weekend voor de 4e keer naar Kota Radja geweest in 2 jaar tijd. Het is iets duurder dan de gemiddelde Chinees, maar dat hebben we er voor over! Wat je krijgt is een sfeervol restaurant, met lekker vers eten en voorzien van een prima service. Afgelopen zaterdag zat op een gegeven moment het complete restaurant vol, maar toch bleef de service onveranderd goed. Er werd op gelet of we nog wat te drinken hadden en de tijd tussen de maaltijden was normaal. We hebben weer genoten, hou dit niveau vast!

8. Fam. Kasimier

Met een groep van 20 personen heerlijk gegeten, alles goed geregeld. Compliment voor de bediening! Ook voor de twee kinderen werd goed gezorgd.

9. Smaken verrassen nergens, vis was niet gaar, er werd niet gevraagd of we nog drankjes wilden en een door ons besteld bijgerecht, heel simpel geroerbakte paksoi, moest 12,50 kosten. Hele matige prijs/kwaliteit verhouding, echte afrader, ik begrijp niks van die extreem hoge beoordelingen en op basis van mijn ervaring met dit restaurant vertrouw ik ze ook niet.

10. Vanavond met een groep bij Kota Radja gegeten. De smaak van het eten was goed, alleen veel te weinig voor een groep van 15 personen. Er is niet gevraagd of er voldoende was.

Toen wij hier bij het afrekenen over klaagden werd er gezegd dat het wel gevraagd is. In dit geval wordt je als klant niet serieus genomen.

Voor ons een teleurstelling. Jammer, geen reclame. Voorlopig even niet meer naar Kota Radja.

11. Eemsrobben heren 3

Lekker gegeten, prima bediening, lekker vlot.

12. Zaterdagavond gegeten bij deze beste Chinees van het noorden, wij hebben gekozen voor het 3 gangen menu. Het was erg lekker en verrassend. Eén iemand aan tafel was vegetarisch en er werd voor hem een aangepast menu gemaakt. De bediening was erg sympathiek en maakte ook bij iedereen even een kort praatje aan tafel, hierdoor ontstond een gemoedelijke sfeer. Kortom; een heerlijke, gezellige avond gehad. We komen zeker terug.

13. Wij hadden een brunch bij kota radja, de ambiance was super helemaal onze stijl. Alleen het eten was niet van top kwaliteit. De sushi was erg slecht zelf, droog en korrelig rijst. Ook vond ik het heel erg duur. 3,50 euro voor een kopje thee is een beetje te vind ik.

14. Heerlijk gegeten wederom! Wij moeten een stukje rijden voor deze top Chinees maar dat hebben wij er graag voor over. Wij geven toch 10en en zien daar niks verdachts in. Zeker na de verbouwing ziet alles er weer helemaal bij de tijd uit: vroeger vonden we het weleens wat oubollig aandoen maar daar is niks meer van te merken. Bediening is altijd super attent en ja soms is het druk maar daar merken we weinig van, juist door de gastvrije bediening en ruime indeling. Eten: we vinden het zo lekker dat we elke keer ons weer laten verrassen, een aanrader

15. Opvallend: als je Kota Radja Beetsterzwaag intikt op deze site krijg je 2 beoordelingen te zien. Ik heb ervoor gekozen mijn recensie te plaatsen op degene met in mijn ogen wat te hoge beoordeling en zie gelijk hoe dat komt: en hele rij 10-en. Dan moet je op je hoede zijn. Er wordt in 1 van de reacties zelfs een andere Chinees terloops in diskrediet gebracht.

In mijn nogal dorpse omgeving wordt overal gerept van Kota Radja, dát is de Chinees waar je heen moet. Ik ben er geweest tijdens een drukke zondag en heb á la carte in het restaurant gegeten. Derhalve kan ik een goede beoordeling geven ook van de service en sfeer. Om daar mee te beginnen: het was druk en krap. Zo krap dat ik pijn in m'n lijf kreeg. De bestelde maaltijden lieten lang op zich wachten. Dat drukt het gemiddelde cijfer, want het eten was best goed al was het vrij karig. De "spetterbak" is de specialiteit, naar ik mij herinner een kipspies is een soort van Kong Po/ soja achtige saus die (waarschijnlijk als gevolg van een olie/water mix) spetterend direct uit de keuken wordt aangeleverd. De Chinese shoarma is elders bekend als Chia Siew en tegenwoordig alom vertegenwoordigd in de afhaalmenu's. Afgezien van de spetterbak is deze Chinees zowel qua assortiment als qua kwaliteit gemiddeld van niveau. In plaatsen als Drachten, Burgum en Dokkum bevinden zich Chinees-Indische restaurants die (minstens) even goed eten bieden en qua sfeer en bediening ook niet onder zullen doen. De royale reputatie van het dorp Beetsterzwaag zal Kota Radja geen windeieren leggen, maar is zoals zo vaak meer geblèr dan wol.

16. sasja

Sunday

Marco de Jong

17. Ik kan met zekerheid zeggen: Het beste chinese restaurant van het noorden. Wij komen hier al vele jaren, voor zowel te eten in het restaurant en afhaal. Zeker 2x per maand. Wij rijden speciaal naar Beetsterzwaag voor deze chinees, en dan rijden we Heerenveen voorbij waar ook een 5-tal chinezen zitten. Alles is altijd prima van smaak en de gerechten hebben ook allemaal zijn eigen smaak! De bediening is altijd top en zeer vriendelijk, en ook het restaurant zelf is uitstekend verzorgt. Op de menukaart vindt je ook dingen die je ergens anders niet kunt krijgen, o.a. de chinese shoarma en de chinese lenterol en deze gerechten moet je proberen! Ga zo door, en wij blijven komen!

18. Erik

19. Van de week hier gegeten, en in een woord top!
    We zijn hier heengegaan wegens de bekendheid van het restaurant en de goede verhalen erover, en ik kan het alleen maar bevestigen. Vooral de Chinese shoarma is een aanrader! De bediening is top, en de sfeer is goed, wat wil je nog meer?!

20. Ik vind het restaurant van binnen erg groot en massaal aan doen. Ik ben niet zo fan van het rose interieur.

Het personeel is erg aardig en behulpzaam.

Het eten is heerlijk (lopend buffet) en er is veel keuze. De afhaalmaaltijden zijn snel klaar en smaken ook erg goed. Ik vind het ook fijn dat er altijd een bak kroepoek op de afhaalbalie staat, zodat je alvast kunt snacken terwijl je wacht.

Echt een aanrader!

21. Wij noemen dit restaurant onze huischinees. Wij komen hier al jaren een keer of 6 per jaar en halen ook geregeld. Wij hebben hier ook onze 35 jarig huwelijk gevierd en ook onze gasten stonden versteld want die dachten bij de Chinees een huwelijksfeest, dat is niks. Maar ze hebben allemaal een heerlijke avond gehad en velen zijn nu regelmatig klant bij dit restaurant. Het is ook zo fijn dat ze je persoonlijk benaderen en ja, de Chinese shoarma is ons lievelings gerecht evenals de Indische rijsttafel.

22. Gisteren hebben we ons 30-jarig huwelijksfeest bij Kota Radja gevierd. Niet alleen wij, maar ook alle genodigden vonden het een geweldige avond. Het eten en de service waren top. De naam en faam van dit restaurant werden in elk opzicht bevestigd. Een aanrader of je met z'n tweeën bent of met een groot gezelschap.

23. De beste Chinees van Noord Nederland in elk opzicht.

Mocht je er ooit eens komen eten, probeer dan eens de Chinese shoarma...... super en een 10+

Hij is iets prijziger vergeleken met andere Chinese restaurants, maar dat mag de pret niet drukken.

24. Wij komen er al jaren en het is er altijd goed!

De mensen zijn erg vriendelijk ook eten in het restaurant is erg gezellig en het eten komt ook redelijk vlot aan tafel.

De slechte Chinese restaurant is die in Gorredijk!

Ik hoop dan ook dat kota radja er nog jaaaaaren blijft!

25. In één woord prima!

Enige nadeel(tje) zou kunnen zijn dat het er erg vaak druk is, waardoor wachttijd nog wel eens wat langer is.

26. Een echte "smaakverrassing" door uitstekende kwaliteit Babi-Pangang en Peking Duck, zelfs voor verwende China / Hong Kong gangers.

27. Niet zo goedkoop als de reguliere Chinees, maar de kwaliteit is uitstekend. Ossenhaas en pekingeend zijn absolute aanraders. Overige (eet)wensen van de gast worden probleemloos gerealiseerd. Een van de beste Chinese restaurants mij bekend.

28. Heerlijke ossehaas in pittige saus. Supervriendelijke bediening ook. Zelfs de kinderen vonden het heerlijk. Een leuk speelhoekje met games en speelgoed. Zeker nog een keer hier naar toe.

Beste Chinees tot nu toe!

29. Beste Chinees van Nederland.

30. Jildau 985 punten

Dit is een van de betere Chinese restaurants vind ik.
    Lekker gegeten, goeie kwaliteit, aardige bediening.

31. Soms heb je van die restaurants waarvan je zeker weet dat je er vaker gaat komen.
    Kota Radja is er één van!

Het eten is er in één woord fantastisch en de bediening is super.
    Het is verrassend om te zien dat de bediening grotendeels Nederlands is.

Voor mij behoort Kota Radja tot de betere (Chinese) restaurants van Nederland.

32. Beste Chinees van nederland!

33. Veel magnetron en instantwerk wat de ambiance niet doet verwachten. Met dat je er wat over zegt krijg je als antwoord dat je dan wat anders van de kaart had moeten bestellen (spetterpannetje ofzo).
    Smaak is flauw en weinig fantasievol. Dranken prima; bediening oke. Culinair niet voor herhaling vatbaar maar dat geldt voor het merendeel aan restaurants in dit genre dus was niet verassend.

34. Veel magnetron en instantwerk wat de ambiance niet doet verwachten. Met dat je er wat over zegt krijg je als antwoord dat je dan wat anders van de kaart had moeten bestellen (spetterpannetje ofzo).

35. Ik ken geen betere Chinees dan deze, echt een aanrader!

36. het was echt super lekker ALLES! We eten zondag's chinees en van die tijd dat we daar hebben gegeten gaan we altijd daar naartoe om het eten optehalen ( we wonen in Gorredijk en hier zijn twee chineese restaurants dus dat zegt wel genoeg toch?:)

37. We zijn verhuisd maar anders...
    Dik in orde daar in Beetsterzwaag en we zullen weker nog af en toe langskomen als we in de omgeving zijn.

38. Prachtig uitziende restaurant sfeervol netjes en verzorgd
    Heerlijk eten.

Kan het iedereen aanraden..

39. heerlijk eten, ziet er heel net uit en schoon

40. d.h.de vries

Super service!
    hoge kwalite

41. De beste chinees in Nederland, kwaliteit eten en een hele goede bediening. Zeker een aanrader voor een avond lekker uit eten.

42. Wij gaan niet zo héél vaak uit eten, (gezin met één dochter),maar áls we gaan, gaan we bijna altijd hier naar toe. We reserveren dan voor het lopend buffet. Het is écht heel uitgebreid en het smaakt HEERLIJK! Aanstaande Kerst gaan we er weer naar toe, met onze (schoon)zus en haar kinderen. Voor hun is het de eerste keer. Wij verheugen ons er nu al weer op en ik weet zeker dat zij het ook SUPER zullen vinden!

43. leo de nijs

Beter eten en beter ingericht dan de gemiddelde chinees

44. lekker. kindvriendelijk, leuke bediening, veel keuze