Nieuwste foto's in Beesel

Laatste updates in Beesel

1. Ovos's profielfoto
    Ovos heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bongerd

Nog nooit zo een slechte high tea gezien. Ten eerste kreeg ik een vuil glas prosecco, wat vol hing met de lippenstift van iemand anders. Vervolgens kregen we een etagère met op het bovenste bord een afdeling van een snackbar, het tweede bord waren sneetjes brood met heel karig beleg. En op het onderste bord lagen soesjes en donuts van de aldi. Gevraagd of dit normaal was voor een high tea? Na afloop nogmaals mijn kritiek geuit, dit werd genegeerd door het personeel. De vouchers werden gescand en er werd doei gezegd. Zeer onvriendelijk personeel! Raad dit zeker niemand aan!

2. P.j.'s profielfoto
    P.j. heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bongerd

P.j.

Ongezellig. De serre leek wel een opslagplaats van heaters. De geur van de vaatwasser kwam je met vlagen tegen moet. Het eten was goed. Bediening kan beter. Lees vriendelijker en flexibeler.
    Maar het toppunt was wel dat bij thuiskomst bleek dat men bijna 10 % meer had gerekend door bij enkele gerechten er gewoon een paar euro op te doen (vergeleken met de menukaart op de website)

3. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bongerd

Wij waren lunchen. Dit is zeker geen aanrader. Op internet staat een redelijk uitgebreide kaart. Kom je bij het restaurant dan is het zg een oude kaart. De nieuwe kaart stelt niets voor. Gebakken eieren!!! Geen aanrader hier naar toe te gaan. In de omgeving zijn er die meer te bieden hebben voor een lunch.
    Voor ons geen 2e keer.

4. Bart Janssen's profielfoto
    Bart Janssen heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bongerd

Wij hadden een highbier arrangement besteld, echt fantastisch.
    Heerlijke speciaal biertjes in een perfect glas.
    Heerlijke soep, gevarieerde hapjes en zeer vriendelijke bediening.
    Wij komen zeker terug, echt een aanrader!!

5. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bongerd

Een hele grote tegenvaller.
    Twee heren personeel en waarschijnlijk moesten ze ook nog koken want het duurde gigantisch lang. Zelfs op het drinken moest je lang wachten.
    Een zakje friet voor vier personen is veel te weinig en de scampi's moest je vissen uit de roomsaus waarvan de groenten niet te eten waren, terwijl er op de menukaart stond dat de scampi's met rode peper werden bereid. Als nagerecht een coupe ijs voor 6,50 met maar twee bolletjes ijs, ingezakte slagroom en ijskristallen
    Met honger naar huis en een desillusie rijker... Helaas.

6. Jorny's profielfoto
    Jorny heeft gereageerd op een recensie van Herberg de Bongerd

Beste Tom,

Verontschuldigingen van de keuken heb ik niet gekregen, was ook niet nodig want de bestelling was door de bediening vergeten. Het eten heeft niet voor niets het hoogste cijfer, de keuken heeft ook geen enkele bijdrage geleverd voor deze minder positieve recentie

Verontschuldigingen van de bediening was ook nadat we nog eens naar de status van onze bestelling moesten vragen omdat er niks meer gevraagd werd aan ons.

Dat gratis drankje heb ik niks van gehoord, en als dit wel zo was, zou t natuurlijk handig zijn om dit te vermelden aan je gasten.

Verder heeft de bediening zelf gezien dat het zogenaamde bedrag wat als korting zou gelden op de wowdeal niet vermeld stond, en zal ik bij deze nog maar even duidelijk maken dat het absoluut niet vermeld is voor aanvang van het diner.

Verder zie ik dat ik niet als enige kritiek op de service en het personeel heb, en ook niet als enige commentaar heb over de wowdeal.

Ik vind het erg jammer dat ik smoesjes, en zelfs leugens als antwoord krijg waardoor het lijkt alsof ik gek ben. Erg onprofessioneel en eerlijk gezegd niet netjes om op zo'n minachtende manier antwoord te krijgen. Een aanbeveling om bij jullie te gaan eten zullen mensen nu dus ook echt niet meer krijgen, integendeel. Wat jammer dat jullie zo met kritiek omgaan

Nogmaals complimenten aan de keuken, het eten was dik in orde, en vanuit de keuken waren de problemen snel opgelost.

Met vriendelijke groet,
    Jorny

7. Jorny's profielfoto
    Jorny heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bongerd

Vandaag wezen eten met een wow-deal die we cadeau hadden gekregen. Na een lekker soepje hebben we langer dan een uur moeten wachten, om vervolgens van de ober de vraag te krijgen: Zouden jullie nog interesse hebben in een dessert? Na gemeld te hebben dat we nog niet eens ons hoofgerecht gehad hebben, werd er navraag gedaan wat er gebeurd was. Na anderhalf uur kregen we dan eindelijk het hoofdgerecht.

Ondertussen hebben we ook 3 kwartier met een leeg glas gezeten. Na 2 keer roepen konden we dan nog eens drinken bestellen en vragen wat nu de bedoeling was met het hoofdgerecht. Het was vergeten, en kwam er aan. Prima, kan gebeuren.

We gingen afrekenen, met de veronderstelling dat onze dinerbon voor een 3 gangen diner volstond en dat de drankjes nog afgerekend moesten worden. Krijg je het leuke nieuws dat het schijnbaar alleen voor 15 euro korting was op het etentje. Dit stond echter niet vermeld op de bon van wowdeal, maarja volgens de ober stond dit zo wel op de website en de deal was al heel lang online onder zijn genoemde voorwaarden. Wel zou er gezorgd worden dat dit weer duidelijk op de site zou komen te staan. Echter was de complete wowdeal niet te vinden op internet, en konden we nog niet eens checken of het klopte wat de ober verkondigde. Op de bon stond het toch echt vermeld als een bon voor een 3-gangen diner.

Het eten was lekker, maar de slechte service en het gevoel dat we bedonderd werden met de rekening maakt het voor ons ook de laatste keer.

8. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bongerd

Zijn zeer tevreden. Heerlijk wildmenu.

9. 4 vriendinnen's profielfoto
    4 vriendinnen heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bongerd

4 vriendinnen

Gisteren zijn wij voor een hightea naar De Bongert gegaan. Bij aankomst kwam er niemand naar ons toe (we stonden midden in de zaak voor de bar met personeel), er was geen hightea-tafel ingedekt waar we aan konden gaan zitten. Uiteindelijk zijn we zelf iemand anders gaan zoeken en legden uit waarvoor we kwamen. Na lang draaien in een bijna lege zaak kregen we een tafel aangewezen.
    We hebben met onze sjaals om gezeten en zelf had ik mijn jas aan omdat het steenkoud was. Na dit aangegeven te hebben werd hier niet op gereageerd. Na een tijdje kwamen wij erachter dat een van de deuren die open stond, de koude veroorzaakte. Dus wij hebben gevraagd of deze dicht mocht. Helaas hebben we hem nog een keer of acht dicht moeten maken. Het personeel praatte er wel over aan de bar, maar maakte hem zelf niet dicht. Klaarblijkelijk irriteerde het hen dat hun gasten het koud hadden.
    Enfin, de hightea zelf en verder een beetje gezellige service konden het wellicht toch nog goedmaken. De theesoorten waren (gewone zakjes in een klein kommetje) gewone thee, ceylon, groene, 1x mint en 1x bosbessen. In de gemiddelde horeca gelegenheid zijn de theedozen rijkelijker gevuld, voor een higtea vind ik dat de keuze ietsje meer dan gemiddeld mag zijn. Ook de service bleef aan de kille kant helaas, wij moesten zelf om nieuw theewater vragen. Toen de hartige etagières leeg waren, werden deze meer dan een uur nadat we klaar waren, pas weg gehaald. Het leek alsof wij hen eraan moesten herinneren dat er nog een zoete gang was.
    De hapjes koek waren qua deeg niet gaar. De vruchtenkwark leek uit een bekend pak te komen. Dit ervaarden wij ook bij het soepje vooraf. De hartige ronde was redelijk, het halve broodje met huzaren salade had wat op smaak gebracht kunnen worden en het stukje worstenbroodje was kurkdroog. Inmiddels hadden wij het zo koud dat we van de zoete gang haast alles hebben laten liggen.
    Toen wij ons klaarmaakten om te vertrekken werden wij wederom genegeerd. Wij zijn op zoek gegaan naar warmte en gezellige service en zijn een stukje verderop in Asselt beland op een leuke plek met open haard waar we lekker verwend werden met lekkers. Dit maakte ons uitje toch nog tot een succes.

10. Thoolen's profielfoto
    Thoolen heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bongerd

Met een deal naar "de Bongerd" in Beesel geweest. Eten en drinken was oké.

Er werd van tevoren geen tafel gedekt. Toen het eten opgediend werd hebben we moeten vragen om bestek. Het bestek werd zo op tafel gelegd. Moesten ook vragen om een servet, kwam de medewerkster met één servet terwijl we met twee personen waren.

Het nagerecht (ijs) werd gepresenteerd in een kartonnen bakje. Net of je een ijsje "uit het vuistje" was gaan halen bij een ijssalon. Dit vonden we onder de maat voor zo'n restaurant.

Het was druk die dag, maar het was te merken dat je met een deal hier gebruik maakte van hun faciliteit.

6,5
  11. May Theelen's profielfoto
    May Theelen heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bongerd

Lekker gegeten, helaas door een misverstand geen uitleg gekregen hoe ze de WoW-deal verrekenen met de gerechten. Vriendelijke bediening soms iets te, maar goed bedoeld.

12. Els Timmermans's profielfoto
    Els Timmermans heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bongerd

Els Timmermans

We waren wat aan het rondrijden en zo kwamen we bij de Herberg in Beesel uit. Het zag er gezellig uit en dachten hier gaan we maar een hapje eten.
    Dat hapje werd zeer verrassend. Wij kozen voor vis of vlees en daar spreken wij vol lof over, het was in een woord geweldig. De bediening zeer vriendelijk. We gaan er zeker nog eens terug.

13. Leny Janssen's profielfoto
    Leny Janssen heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bongerd

Leny Janssen

Heerlijk gegeten was super . De Locatie heel mooi. De bediening vriendelijk en die behulpzaam was bij het fileren van de vis. Kom hier zeker terug

14. Jeanne Hermans's profielfoto
    Jeanne Hermans heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bongerd

Mooie lokatie, heerlijk eten, bediening vriendelijk en behulpzaam bij het fileren vd vis. Kom zeker terug.

15. Blaazer's profielfoto
    Blaazer heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bongerd

Onlangs bij Herberg de Bongerd een asperge menu gegeten. Zowel het eten, de service, de geweldige locatie (de patio is geweldig) als de prijs/kwaliteit is voortreffelijk. Echt een aanrader. Wij gaan weer snel terug.

16. Henk van der Markt's profielfoto
    Henk van der Markt heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bongerd

Henk van der Markt

Ons jaarlijkse asperges-uitje in Limburg was dit jaar niet geslaagd.

Als eerste bestelden we aspergesoep. Het bleek een basissoep te zijn waarin nogal rauwe stukken asperges gedaan waren. De basissoep smaakte in het geheel niet naar asperges.

Als tweede hebben we beide een aspergeschotel besteld, een met ham en een met gepocheerde zalm. Ook nu bleken de asperges vrij rauw te zijn. Na een opmerking hierover werden de schotels mee teruggenomen naar de keuken en de asperges waarschijnlijk iets langer gekookt. Na het weer opdienen van de schotels waren de asperges misschien iets beter maar zeker niet wat we ervan verwacht hadden. Asperges moet je niet rauw eten.

De volgende keer gaan we weer naar ons vertrouwde aspergerestaurant in Roermond.

2,3
  17. els's profielfoto
    els heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bongerd

Sfeer en inrichting prima, bediening prima, eten was zeer lekker. Aanrader als er weer een wowdeal is.

18. Geurts's profielfoto
    Geurts heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bongerd

Op zondag 3 april met de familie gaan brunchen bij de Bongerd. Het was zwaar onder de maat, echt schandalig! Bij binnenkomst bleken er al te weinig kinderstoeltjes te zijn, terwijl ik met reserveren de leeftijden van de kinderen heb doorgegeven. We moesten zelf vragen naar koffie en thee, waarbij de ene aan de tafel wel wat kreeg en de ander niet gevraagd werd. De rijen bij het eten waren erg lang, ze stonden ook maar met 2 man personeel achter de tafel.
    Soep was niet meer warm, werd niet snel bijgevuld en deze was niet eens vers getrokken van soepvlees. Er was geen sap of iets aanwezig en voor de kinderen alleen melk (of je moest apart betalen). Ook miste ik harde broodjes, croissants, vers gekookte eitjes en iets van candij- en rozijnenbrood. De zachte broodjes waren al om 12.45 uur op en werden niet meer bij gevuld. Ook bv de zalm werd slecht bijgevuld.
    Bovendien stonden er veel te veel tafels, waardoor er moeilijk door te komen was. Hierdoor was het vooral voor mijn moeder veel te rumoerig en druk om haar heen en kon ze niet genieten van haar verjaardag die we daar wilden vieren.
    Ook was er een klein hoekje bij de ingang waar de kinderen wat konden spelen, maar het personeel kon er daardoor niet goed door en de kinderen werden geacht om minder in de weg te gaan zitten.
    Ondanks dat dit een aanbieding was van wowdeal had het echt veel beter mogen zijn. Ergens gaat het in de organisatie al mis als er zoveel mensen gereserveerd hebben terwijl jullie dit helemaal niet aankunnen. Ik zal nooit iemand aanraden om hier naartoe te gaan door deze ontzettend slechte ervaring!

1,6
  19. Herberg de Bongerd heeft een nieuwe foto