Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beesd verdeeld zijn.

1. Snackbar Beesd

Super lekker. Goeie prijs, Leuke sfeer. Mooie snackbar. Heel gezellig. Net verbouwd, super mooi geworden.

2. Italiaans Beesd

Marijke vd Koelen

Eten bij dit restaurant is een feestje. Het eten is verrukkelijk en de sfeer, mede door de italiaanse ober, een belevenis! Voor herhaling vatbaar!

Heerlijk gegeten. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
    Lekkere wijnen.
    Vriendelijke bediening.
    Al met al voor herhaling vatbaar.

4. Italiaans Beesd

Rivierenlander

Fantastisch eten. Eén van de weinige echte Italianen in Nederland. Sfeer kan beter. Prijs is aan de maat. Genoten!

5. Italiaans Beesd

Met drie personen gegeten, heerlijke antipasti en daarna nog een lekker pasta gerecht. Wat mij bijzonder ergert is als je twee flessen wijn hebt gedronken de karaf kraanwater die we er graag bij wilde, 5 euro voor moeten afrekenen en dat bij een rekening van 160 euro. Heel jammer.

6. Italiaans Beesd

J. Gielen

Bij binnenkomst mochten wij een tafel kiezen in de eerste ruimte die je binnenkomt. Aangezien deze bijzonder ongezellig oogde (veel teveel verlichting, grote tl in dessertvitrine...) verzochten wij een tafeltje in de tweede ruimte met veel meer sfeer. Helaas, dit werd geweigerd omdat daar alleen 4-persoons tafeltjes stonden. Zo jammer dat je hier, als je met 2 personen komt, blijkbaar niet gezellig mag eten. Bediening was overigens erg vriendelijk, liep zich in z'n eentje de benen uit z'n lijf. Zowel voor- als hoofdgerecht werden in zeer rap tempo geserveerd. Erg smakelijk gegeten maar wel stevig aan de prijs: 2 x soep, 2 x hoofdgerecht, 4 glazen wijn, 2 koffie en een fles water: 95,= euro. Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.

7. Chinees-Indisch Beesd

Esmee Bambacht

8. Chinees-Indisch Beesd

Prima afhaalchinees, klein van binnen, afhalers komen langs je lopen. Geinformeerd bij de eigenaressse, iedere dag geopend vanaf 16:00 uur

9. Italiaans Beesd

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.

10. Italiaans Beesd

Dat is nog eens echt lekker eten. Alle 5 namen wel het 4 gangen verrassingdiner. Alle 5 zeer tevreden met versheid, smaak en hoeveelheid. Goed uitgebalanceerd menu! Ook de geadviseerde fles wijnsaus is super. Ga zo door

11. Shoarma Beesd

3 x koud eten bezorgt. Gewoon jammer.

We hebben uitstekend gegeten, we hadden de Lakenvelder Entrecote gegeten deze was erg smakelijk. Als nagerecht hadden we een kaasplankje en een apfelstrudel ook deze nagerechten waren heerlijk! De sfeer in het restaurant is warm en gezellig. We komen zeker nog een keer terug.

Marion Blom

14. Chinees-Indisch Beesd

Harry Jansen

Het geheim van Beesd. Je verwacht het niet. Een, qua inrichting, jaren '70 chinees. Met 4 tafeltjes, waarvan 2 in gebruik. Maar lekker gegeten!! Geweldige Tipan, 1 met ossehaas en 1 met varkensvlees. Mooie nasi en bami erbij. Zeer vriendelijke bediening. Kortom, aanrader.

Heerlijk gegeten. Jammer dat ze niet hebben wat op de kaart staat. Er staat maar 1 persoon in de bediening waardoor het allemaal wat langer duurt. Het was het wachten waard

16. Snackbar Beesd

Martin

17. Snackbar Beesd

Is goed bikken.

18. Snackbar Beesd

Henk en Anja

Heel goed gegeten. De sfeer was perfect. Gaan zeker nog een keer daar eten.

19. Italiaans Beesd

Gisteren heerlijk gegeten met goede smaken. Knus en gezellig klein restaurantje. Leuke bediening. Kortom een tip om te bezoeken.

Begin januari 2013 voor het eerst bij Brasserie Marie gegeten. Zeer goed en lekker gegeten. Erg gezellige sfeer. Goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

21. Italiaans Beesd

Simpele kaart, heerlijk puur eten! Aanwinst voor de omgeving!

Pellegrom

Na de wat mindere recensies, hebben deze mensen een doorstart gemaakt, en kunnen wij het iedereen aan bevelen hier te gaan eten, goede en vriendelijke bediening, heerlijk eten, voor treffelijke huiswijn, een echte aan rader.
    Wij hebben hier 30 km voor gereden, maar gaan hier zeker nog vaker terug komen

Beatrice & Jisk

Net als de eerste keer, weer heerlijk gegeten in een relaxte sfeer. De bediening was weer heel vriendelijk en professioneel. We komen zeker terug!

Petra Kirpestein

Onze ervaring met Brasserie Marie is onverminderd slecht!
    Om 5 minuten over 7 waren we ter plekke, dit i.v.m. de strikte
    keukensluiting van ons vorige bezoek. We bestelden bruisend water (kwam zonder bruis ter tafel) en een fles witte wijn voor bij het voorgerecht en een fles rode voor bij het hoofdgerecht. Na 1 uur kwam her voorgerecht en daarbij pas het brood wat de buurtafel al direct bij binnenkomst kreeg. Het hoofdgerecht kwam redelijk op tijd, zonder saus bij de rode poon. Geen serveerster in de buurt dus zelf maar even naar de keuken gelopen. Er kwam een vreemd soepje in een hoge kan wat voor saus door moest gaan. Om half 10 werd de tafel afgeruimd, buurtafel zat al aan de thee, en in de keuken was men druk bezig de boel op te ruimen.
    Je krijgt hier goed eten voor een forse prijs met zeer slechte service. Waarschijnlijk moet je bij reserveren aangeven dat je een dessert wenst.

25. Italiaans Beesd

Zo dat is nog eens eten daar. Je betaald een zeer gering bedrag en je krijgt toch een bord vol.
    En dan de smaak. . . Heerlijk, top eten moet ik zeggen.

Voorgerecht Antipasta Jammo Ja en mijn vrouw carpaccio di zuchina, heerlijk.
    Hoofdgerecht vlees met zomer truffel en een lekkere pasta carbonara met citroen. Was ook super.
    En als laatst hadden wij de creme napulitana, zelfgemaakt en goddelijk.
    Mensen: Super-Goed en goede service met een zeer betrokken eigenaar.

26. Shoarma Beesd

Het pand zelf ziet er niet uit. Maar als je verder kijkt zie je dat de afzuigkap en de frituur en de andere apparatuur brandschoon zijn. Daarbij is het eten lekker en zijn de mensen vriendelijk.

27. Chinees-Indisch Beesd

Jānis Lūšenis

Was lekker bij Lotus! Geweldige bediening+ heerlijke maaltijden. Zeker een aanrader!

28. Italiaans Beesd

Jeanette van den berg

Heerlijk gegeten. We hebben een zalige pasta mogen nuttigen. Ook de wijn was een genot voor de mond.
    Via via had ik gehoord dat je hier heerlijk kan eten en ik kan het alleen maar beamen. Kom zeker vaker terug. Voor ons ook een uitkomst dat de keuken tot na 21 uur open is. Waar vind je dat nog dat je om half tien nog een menu kan bestellen.

29. Italiaans Beesd

Kniesoor

Hmm. Vergeleken met andere restauranten in verschillende landen - maar mindermatig. De pasta (met 4 soorten paddestoelen en Parmesaanse kaas) was niet indrukwekkend, er zat maar weinig smaak aan. Geen wijn, dus daar geen oordeel over. We waren buiten geplaatst (in een guur windje, aan een wiebelend tafeltje) omdat alles binnen gereserveerd was. Vanwege deze omstandigheden was de pasta in minimale tijd te koud om lekker te smaken. Vijftien euros voor een bord koude pasta was een beetje prijzig. In het klein uurtje dat we er waren bleven echter twee tafels van vier leeg.

Nee, ik kan er niet over roepen. Misschien, aangezien de recensies zo goed zijn, heb ik het net even slecht getroffen. Maar aangezien we slechts bezoekers van de omgeving waren, zal er ook geen tweede kans zijn.

30. Italiaans Beesd

Wat een genot om hier te eten. Heerlijk huiskamer idee. Niet te groot en het eten is voortreffelijk. Net genoeg van alles. Heerlijk om in ons dorp zo'n geweldig, gezellig restaurant te hebben. Weer eens wat anders, lopend of op de fiets naar een toprestaurant.
    Ga zeker nog vele malen terug.