Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beerzerveld verdeeld zijn.

23-09-2017 Zijn wij wezen eten bij Greta’s Eetcafe, ik vond de service heel erg matig, dit omdat ons bonnetje van het dessert kwijt was geraakt. Eenmaal opnieuw besteld kregen wij ineens het dessert+koffie op tafel. De comminucatie van het personeel was duidelijk niet op orde. We kregen ook meerdere malen bier op tafel wat half schuim half bier was. Zonde van het geld, maar het eten was perfect!

Super, no nonsense gezellig. Goed eten. Zeer goede prijs/pret verhouding. Je merkt dat de mensen daar plezier aan het werk hebben. Zeer service gericht. Later ook nog een feest gehad met ruim 200 personen. Prima buffet.

We hebben er een feestje gevierd. Het eten van het buffet smaakte heerlijk. De snitsels waren lekker gaar en de salades waren prima. Zeker een aanrader!

Laatst gefêteerd op een Twent Buffet. Lauwe, oude slappe koffie bij binnenkomst (ik geef toe, we waren wat aan de late kant...) (b)leek een voorbode? De droge schnitzel (ook de zigeunersaus bood geen soelaas), speklappen tikkie aangebrand en niet gaar, de salade miste elke smaak (behoudens het gekookte ei: proefde een metaalsmaak), balletjes gehakt uit de magnetron(?), doorgekookte groente, nasi (uit blik??), weeig stokbrood, glazige haring en ribbetjes waarvan ik moest griebelen, stelde me teleur. Daarentegen oversteeg de friet en de satésaus het niveau van de gemiddelde friettent; de fricandel volgens een aantal kinderen ook. Er is dus nog hoop.
    Misschien ben ik een verwende eter, maar de prestatie van dit etablissement vind ik van een schaamteloos niveau.

Het eten was geweldig in een rookvrije ruimte. Smaakte prima, zeker voor herhaling vatbaar.

Eten matig. Jammer dat er gerookt word binnen.

Het was er helemaal blauw van de rook.

Snel gegeten en weer weggaan.