Laatste updates in Beerzerveld

1. Ruth's profielfoto
    Ruth heeft een recensie geschreven voor Content

Helemaal uit Hengelo rijden we altijd speciaal naar Content. Met hele familie poolen we en eten we aan lange tafel heerlijk pizza of mixed grill. Ontzettend aardige bediening. En zalige pizza's. Aanrader!

2. Jh holtvluwer's profielfoto
    Jh holtvluwer heeft een recensie geschreven voor Content

Jh holtvluwer

Gisteren voor de eerste keer eten gehaald, spareribs ik rook in de auto al dat ze verbrand waren. Jammer.

3. Patrick ramaker's profielfoto
    Patrick ramaker heeft een recensie geschreven voor Content

Patrick ramaker

De eerste 2 pizza's van onze bestelling dreven in het vet. Teruggebeld en aangegeven dat deze niet goed waren. Half uur a drie kwartier later kregen we nieuwe. Deze waren nog vettiger dan de eerste. Weer terugbellen en wat krijg je te horen?! Jij niet liegen pizza is goed jij zeur mevrouw ik heb meer te doen tuut tuut tuut. Opgehangen... Content uit Beerzeveld is nog niet klaar met mij. Ook krijgen wij ons geld niet terug. Wees verstandig en bestel nooit bij deze oplichters!!

4. kosters's profielfoto
    kosters heeft een recensie geschreven voor Content

kosters

Afgehaald mixed grill en 3 pizzas.
    Saus was vergeten.
    Rest was absoluut niet te vreten.
    Andere pizza gekregen dan betaald.
    Al met al 50 euro betaald. Was als hondenvoer nog niet acceptabel.
    Nooit weer naar toe gaan echt niet te eten en beslist geen waar voor je geld.
    Alles stinkt naar knoflook en smaakt naar hondenvoer.

5. dick's profielfoto
    dick heeft een recensie geschreven voor Content

De sperribs zijn echt goed nu dat ze weer sla er bij hebben en schijfjes is het helemaal goed de pizza s waren ook goed.

6. Marko's profielfoto
    Marko heeft een recensie geschreven voor Content

Ik heb kwart voor 6 eten besteld, en het kwam kwart voor 9! pas aan.. Terwijl het maar 15 minuten rijden is.
    Vervolgens kreeg ik taaie patat en een ongelofelijk vette pizza.

Zeker een afrader

7. Betsy de Lange's profielfoto
    Betsy de Lange heeft een recensie geschreven voor Greta's Eetcafé

Betsy de Lange

We hebben heerlijk gegeten met onze kinderen en kleinkinderen. Erg gezellig, goed eten en prima service.

8. Maik's profielfoto
    Maik heeft een recensie geschreven voor Greta's Eetcafé

23-09-2017 Zijn wij wezen eten bij Greta’s Eetcafe, ik vond de service heel erg matig, dit omdat ons bonnetje van het dessert kwijt was geraakt. Eenmaal opnieuw besteld kregen wij ineens het dessert+koffie op tafel. De comminucatie van het personeel was duidelijk niet op orde. We kregen ook meerdere malen bier op tafel wat half schuim half bier was. Zonde van het geld, maar het eten was perfect!

9. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Hotel | Café | Restaurant Beerzerveld

Super, no nonsense gezellig. Goed eten. Zeer goede prijs/pret verhouding. Je merkt dat de mensen daar plezier aan het werk hebben. Zeer service gericht. Later ook nog een feest gehad met ruim 200 personen. Prima buffet.

10. Diana's profielfoto
    Diana heeft een recensie geschreven voor Hotel | Café | Restaurant Beerzerveld

We hebben er een feestje gevierd. Het eten van het buffet smaakte heerlijk. De snitsels waren lekker gaar en de salades waren prima. Zeker een aanrader!

11. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Hotel | Café | Restaurant Beerzerveld

Laatst gefêteerd op een Twent Buffet. Lauwe, oude slappe koffie bij binnenkomst (ik geef toe, we waren wat aan de late kant...) (b)leek een voorbode? De droge schnitzel (ook de zigeunersaus bood geen soelaas), speklappen tikkie aangebrand en niet gaar, de salade miste elke smaak (behoudens het gekookte ei: proefde een metaalsmaak), balletjes gehakt uit de magnetron(?), doorgekookte groente, nasi (uit blik??), weeig stokbrood, glazige haring en ribbetjes waarvan ik moest griebelen, stelde me teleur. Daarentegen oversteeg de friet en de satésaus het niveau van de gemiddelde friettent; de fricandel volgens een aantal kinderen ook. Er is dus nog hoop.
    Misschien ben ik een verwende eter, maar de prestatie van dit etablissement vind ik van een schaamteloos niveau.

3,3
  12. mieke's profielfoto
    mieke heeft een recensie geschreven voor Hotel | Café | Restaurant Beerzerveld

Het eten was geweldig in een rookvrije ruimte. Smaakte prima, zeker voor herhaling vatbaar.

13. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Hotel | Café | Restaurant Beerzerveld

Eten matig. Jammer dat er gerookt word binnen.

Het was er helemaal blauw van de rook.

Snel gegeten en weer weggaan.

5,5