Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beers nb verdeeld zijn.

Het is daar goed! Goede service, eten super en naar je eigen wens. Ook een feest daar houden is super goed! Een dikke tien.

Beste Hans,
    Erg jammer om te horen dat je een slechte ervaring met onze zaak hebt gehad.
    Graag wil ik dit toelichten en tot een oplossing met je komen.
    Onze friet is afkomstig van het A-merk Aviko. We gebruiken altijd verse friet en geen diepvries. Momenteel vind er een oogstverandering van de aardappel plaats en zit er slechtere kwaliteit friet tussen. Dit heeft alles met de oogstwisseling en weersomstandigheden te maken. Graag zou ik je willen vragen me telefonisch te benaderen op telefoonnummer 0485-312226 en vragen naar Sjaak

Naar aanleiding van een huis aan huis bezorgde menukaart nieuwsgierig geworden. Vandaag was het dan zover om een bezoek te brengen aan het cafetaria van 't Wapen van Beers.
    Personeel uiterst vriendelijk. Interieur zaak: Prima 100%.
    Alleen het eten viel mij zwaar tegen. Kruimelfrietjes van het goedkoopste soort. Zoiets serveer je toch niet. Voor een paar centen meer heb je prachtige voorgebakken frites.
    Je breekt je zaak toch niet af door dit te verkopen.. Jammer!!!!

Kees Broersma

Ik heb vorige week bij 'T Wapen op het terras gezeten, en ik moet eerlijk zeggen dat de bediening uitstekend was, net als de kwaliteit van het eten. Er waren ongeveer 70 mensen op het terras, dat allemaal bediend door een iemand, complimenten hoor!

Groet,

Kees en Inge uit Friesland.

antoinette roetert van sambaband xammeramme

De laatste dag van 4daagse Nijmegen hebben wij met onze sambaband XAMMERAMME gespeeld bij het Wapen van Beers.

Het was ontzettend gezellig en we hadden niks te klagen wat betreft de inwendige mens. Harstikke goed verzorgd. Genoeg te drinken en heerlijk eten. Bedankt. Het was super.

Familie van de Laar

Ook aankomende zomer zullen wij weer veel genieten op jullie terras. Leuke bediening en service en de kwaliteit is er gewoon goed. Complimenten!

Gewoon heerlijk gegeten en wat een service! Complimenten aan het personeel!

heerlijk eten een leuk terras. Met daarbij een goede bediening, en sevices op niveau.

goed

beste watik ooit gegeten heb