U kunt parkeren achter ons restaurant.

Komt u vanuit Arnhem of Apeldoorn, dan kunt u ons restaurant prima bereiken per bus. U neemt dan lijn 91 en stapt uit bij de halte Vossenfarm. U loopt dan Recreatiepark Beekbergen op en u vindt ons restaurant na ca. 300 meter.

Welkom in ons restaurant, gelegen in het bosrijke gebied van Beekbergen.

De ligging is uitstekend: vlakbij verschillende omliggende vakantieparken. Makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg.

Wij zien u graag aan de Arnhemseweg 621 II in Beekbergen.

U rijdt Recreatiepark Beekbergen op en u ziet ons Restaurant na circa 300 meter liggen. U. Kunt achter het restaurant parkeren.

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

1430852000 82
1454181984 93
1477511969 93
1500841954 93
1519505941 94
1524171938 94

1. Vanavond hier gegeten. Wat fantastisch, lekker en erg gezellig. Vriendelijke bediening. We waren hier voor het eerst, maar komen zeker een keer terug.

2. We hebben echt heerlijk gegeten vanavond! Alles klopt hier, heel leuk concept, sfeervol ingericht, erg gastvrij, goede service en kwaliteit, zeer vriendelijke bediening, niks is teveel gevraagd...een echte aanrader!!!!

3. Hallo We hebben super lekker gegeten kon niet beter We komen zeker nog een keer terug

4. Een adresje om niet te vergeten. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Niet standaard, maar echt een keer wat anders dan anders.

5. Lex Goedhart

Een verrassende avond die begon met een zoektocht. Een restaurant met zwembad op Topparken Recreatiepark Beekbergen. Niet aangegeven met bewegwijzering. Maar dan… een ontvangst zoals het hoort. Je voelt je gelijk welkom. Een team mensen dat maar 1 doel heeft… jouw verwennen. Van ontvangst tot het toetje is een groot onverwacht feest. Een culinair feestje. Een start met heerlijk brood en tapenade en keuze uit twee soepen. Gevolgd door een proeverij van voorgerechten. Met als hoogtepunt een hoofdgerecht als een schilderij. Afgesloten met heerlijke diverse toetjes. Zelden meegemaakt zoiets! TOP! Voor een prijjs/ kwaliteit die je doet besluiten terug te komen. Ook al woon je in Maarssen.

6. Gisteravond met zijn tweetjes hier gegeten, wat een geweldige ervaring, bediening super, super vriendelijk en erg attent. Eten een hele aparte belevenis. Wat een geweldig concept. Zodra de drankjes zijn opgenomen wordt er meteen brood met boter etc neer gezet. Plank met minimaal 9 voorgerechten een echte verassing, hoofdgerecht uit de kunst. Vlees super, super mals (ik had lendebiefstuk, mijn partner varkenshaas) dessert een geweldige afsluiter, ook weer een keur aan verschillende gerechten. Alles bij elkaar zwaar, zwaar genoten. Komen 100% zeker nog eens terug!

7. margreet

Te laat voor de keuken (21.45) maar toch krijgen we een heerlijke maaltijd voorgeschoteld. Allemaal lekkere voorgerechtjes én vegetarische bitterballen. Heerlijk!

8. Tommy Vader

9. Van leeuwen

Heerlijk gegeten bediening was top fijn terras zeker nog een bezoek waard.

10. van stralen

11. Arjen, Thea, Mike en Anja

Leuk concept, lekker gegeten en heel veel verschillende gerechtjes kunnen proeven.
    ÉéN klein minpuntje; er was van sommige onderdelen van het voorgerecht maar 1 exemplaar (bijv de reuzegamba en het spiesje mozzarella tomaat) en dat is niet fijn delen als je daar met zijn vieren gek op bent🧐.
    Prima aan te raden restaurant en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

12. Familie T

Recentelijk heb ik hier met mijn familie gegeten. De kwaliteit van het eten was echt heel erg goed. We hadden 6 verschillende hoofdgerechten die allemaal stuk voor stuk mooi gedecoreerd waren en erg goed smaakte. De gerechten waren met zorg gemaakt, de combinaties van vlees en saus was subliem en zorgde voor een ware smaak sensatie. De service was ook erg fijn, de aandacht was persoonlijk en attent. We zullen als we in de buurt zijn zeker nog eens terug komen.

13. Alwin Peters

Super restaurant, gezellig personeel, leuk interieur. Jammer genoeg moeilijk te vinden, duidelijkheid over de locatie zou mooi zijn. Over het eten niets dan lof, geweldig goed en mooi eten van voor tot nagerecht. Complimenten aan de kok.
    Jammer dat het niet in de buurt is anders kwamen we elke week.

14. A.Scholte

Ter gelegenheid van ons 50 jarig huwelijk 22 maart gegeten met kinderen en kleinkinderen. 15 Pers.
    Het was geweldig!
    Twee van de kleintjes wilde graag een pannenkoek, stond eigenlijk niet op het menu maar voor deze keer een uitzondering gemaakt.
    Heerlijk gegeten en voor de kleintjes nog een cadeautje aan het eind, heel leuk.
    En voor ons nog een verrassing met wat vuurwerk (sterretjes) bij het dessert,
    en een flesje wijn cadeau.
    Wij vonden het super!
    We komen zeker nog eens terug.

15. John Janssen

Bij Robin Food eten was dus een geweldige verrassende ervaring.
    Bij binnenkomst werd je gelijk al zeer gastvrij ontvangen in een heel gezellig en knus restaurant. De kaart was ook heel aantrekkelijk met een zeer aantrekkelijke prijs.
    Maar toen het eten op tafel kwam was de verrassing compleet, wat een variëteit bij het voorgerecht. Daarna een geweldig opgediend en heerlijk hoofdgerecht. En dan het toetje: helemaal geweldig en o zo lekker.
    Alle lof voor de kok, eigenaresse en bedienend personeel.
    Als we hier in de buurt zijn gaan we er zeker weer een keer naar toe en ik kan het iedereen aanbevelen. Dus… op naar ROBIN FOOD! In Beekbergen.

16. Wat een verrassing dit restaurant verscholen in een bungalowpark. Een hartelijke ontvangst als binnenkomer. Meteen broodjes op tafel en al snel een heerlijk wijntje. Wij kozen voor het 4-gangendiner voor € 27,50. Die begon met een proeverij als voorgerecht in 10 picardi glaasjes gepresenteerd. Mooi gedaan en erg lekker. Daarna keuze uit 2 soepjes en een keuze hoofdmenu. Dit ook erg leuk gepresenteerd. Als klapper het dessert, ook deze in picardi glaasjes en zo lekker. Of wij genoeg hadden gegeten, nou echt wel en goed ook. Deze mensen hebben liefde voor het vak en stralen met veel enthousiasme dit uit. Zij begrijpen het vak om de gasten op en top te verwennen. Nogmaals bedankt!

17. Restaurant is met name in het donker wat lastig te vinden, op een bungalowpark. Nogal beperkte parkeerruimte. Gastvrije ontvangst, er wordt direct getutoyeerd. Inrichting aangenaam, boven het niveau van een parkrestaurant. Opvallend: gratis karaf kraanwater, gratis frites als extra, echte Laguiole messen. Origineel systeem bediening: als je het witte lampje op de tafel omdraait wordt het rood en is voor de bediening een teken dat er afgeruimd kan worden.
    Leuke formule: voorgerecht bestaat uit 10 (!) glaasjes met vlees-, vis- en vegetarische gerechtjes. Hoofdgerecht naar keuze. Wij hadden lendenbiefstuk: goed klaargemaakt maar had iets warmer gekund, en eendenborst: erg lekker met goede saus. Daarbij royale salade en frites. Nagerecht: weer een keur (8 stuks!) aan toetjes, stuk voor stuk heerlijk. Totale rekening incl. 3 glazen wijn, een bier en een dubbele espresso: slechts € 73,10.

18. Peter en Marjolein we hadden al een paar keer mogen ervaren hoeveel liefde jullie, met een fantastisch team, hebben voor het vak en zeker ook voor jullie gasten. Vanavond hebben we van jullie nieuwe concept mogen genieten. Dit was helemaal fantastisch. Lekker broodplankje, dan een heerlijke proeverij van voorgerechten (mooi gepresenteerd), daarna een soepje mag zelf gekozen worden. Het hoofdgerecht van de kaart naar eigen keuze en tot slot een proeverij van heerlijke desserts. Ook werkelijk een mooi plaatje. Al dit lekkers voor een hele redelijke prijs. WAUW wat hebben we lekker kunnen genieten. Complimenten voor jullie allemaal. Allemaal hartelijk bedankt voor alles. We hopen jullie vaker te bezoeken.

M.vr.gr.
    Familie Gertsen Huissen

19. Peter Driehuis

20. Anton Koster

Werkelijk een geweldige avond gehad.
    Het eten was heerlijk bediening erg vriendelijk. Ondanks dat wij in het oosten van het land wonen komen wij zeker terug.
    Zelfs mijn broer die zelf kok is is erg enthousiast.

Groeten Anton Koster

21. Marleen kanis

22. Het is vandaag een week geleden dat Robin een Food er voor heeft gezorgd dat ik een perfect 40 jarig jubileum heb gevierd. Ik kijk er met veel plezier en voldoening op terug. Fantastisch hoe Peter en Marjolijn meedeken in het creëren van de juiste sfeer die bij mij past. De reacties van mijn en dus ook van hun gasten waren allemaal lovend. Het serveren van meerdere keren verschillende kleine voorgerechtjes, warme gerechtjes en dessert gerechtjes was geweldig. Super lekker en bijzonder creatief opgemaakt. Een prima niet alledaags concept! De reacties naar mij over de bediening; wat een hartelijke en gezellige bediening!

23. Heel gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten met 6 volwassenen en 3 kinderen!

24. Hans van Dam

Dat was echt een beleving, lang geleden dat we zo heerlijk hebben geeten.
    De bediening was top en een geweldige kok die de meest uitlopende verassing uit de keuken toverde.
    Jammer dat het zo ver van Deurne ligt, anders werd dit ons favoriette restaurant.

25. Vandaag voor het eerst hier gegeten met 2 volwassenen en onze zoon van 1,5 jr. De mensen die hier werken zijn super lief en gastvrij. We werden zo in de watten gelegd. En het eten is fantastisch. Vers, lekker en alles in overvloed. En dat alles ook nog heel betaalbaar. Wij komen snel terug!

26. Familie Hubert Roeleveld

We hebben heerlijk genoten!!!
    Wat een verassende smaken.
    Zeer vriendelijk personeel en kindvriendelijk.
    We komen zeker terug!

27. Fam Rozendal

We werden erg vriendelijk ontvangen en bediend.
    Het eten was erg lekker en gezellig, met name het contact met de dochter van de eigenaar en haar man.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

28. korstanje

We hebben, buiten op het gezellige terras, heerlijk gegeten bij Robin Food in Beekbergen. Het vlees was zelfs perfect! We zijn werkelijk uitstekend bediend. Het is er heel kindvriendelijk.
    Alle complimenten. Echt een aanrader.
    Wij komen er zeker terug!!

29. Uitstekend gegeten; heel divers met verse, mooie producten; liefdevol bereid en opgediend en overvloedig!
    Zo goed en zo weinig hoeven te betalen! Wij bedanken Robin Food voor een heel geslaagde avond.

30. LW Akkerman Le Guen

Met vrienden, familie en Big Band-spelers, alle 44, hebben we van een heel goed verzorgd en een overheerlijk koud- en warm buffet genoten. Lieve mensen namens ons allen hartelijk dank voor jullie inzet en professionaliteit. Het was een compleet feest.

Tot ziens. Henk en Lucienne

31. Adri Lammers

Zomaar even eruit was ons voornemen maar... We hebben genoten! Culinair genot voor alle zintuigen! Wat een ontdekking in de bossen van Beekbergen. We komen spoedig weer terug.

32. leny litjens

Vanavond super lekker gegeten, borden mooi opgemaakt, veel aandacht aan besteed en een vriendelijke ontvangst en bediening.
    Een echte aanrader.

33. Suzan Witkamp

Gezellig familie restaurant. We hadden een leuke spontane meid in de bediening. Eten was lekker en aan de opmaak, van de borden, zit er passie achter!

34. Zaterdag zijn we met 19 volwassenen en 5 kinderen uit eten geweest bij Robinfood,
    een mooi en gezellig restaurant met erg vriendelijk personeel.

Het was in één woord: Geweldig!

Een prachtig opgemaakt warm- en koud-buffet met veel vissoorten, wat overheerlijk bleek te zijn!
    Daarna hadden we een dessert-buffet, wederom prachtig opgemaakt en bijzonder lekker!
    Voor de kinderen werd goed gezorgd d.m.v. een kindermenu en een cadeau uit de schatkist.

Wij hebben bij Robinfood een erg leuke, gezellige en heerlijke avond gehad met onze familie.
    Robinfood is absoluut een aanrader: een 'Top'-restaurant met normale prijzen.

35. Culinaire verrassingen, midden op een bungalowpark. Vriendelijke en attente gastvrouw. Echtgenoot/kok weet wat koken is. Bijzondere smaken, veel verse groenten. Service gaat heel ver. Ver na twaalven kwam eigenaar een per ongeluk verwisselde jas aanreiken in ons hotel. Top!! Een aanrader!! En de wijn is heerlijk en betaalbaar..

36. Gisteren geheel spontaan aangeschoven bij Robin Food. De verwachting was gewoon een gemaksrestaurant, niets bijzonders. Maar het eten was echt een grote verrassing! Zo mooi gepresenteerd, (zelfs de kindermenu's) en erg smakelijk. De bediening was erg goed en vlot, ondanks de drukte. Kortom: een aanrader, een pareltje in het bos. Geen pretenties, wel de kwaliteit en professionaliteit.
    Het terras ziet er erg aantrekkelijk uit, maar was nog niet open. Een goede reden om in de zomer nog een keer terug te komen! Chapeau!

37. amy potters

bij aankomst in een bungalowpark benieuwd wat voor restaurant we zouden treffen, maar t was super! een vriendelijke chef met verstand van eten en smaken. in balans, goede porties, leuk opgemaakt. een menu voor mensen die iets bekend willen en voor mensen die iets nieuws willen proberen. gezellige sfeer, goede bediening. vriendelijk voor kinderen, een kinderhoek, een kado voor onze dochter en zelfs voor onze baby die niet eens mee at.

kortom een aanrader!

38. Been/Wagemaker

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en heel lekker maar niet overdreven chique eten. Chef komt ook supernetjes aan tafel om te vragen of het smaakt. Super, echt een aandrader.

39. Rick mulder

Nooit ergens de behoefte gehad een recensie te schrijven. Maar dit was gewoon super! Eten was heerlijk en het personeel vriendelijk. Heerlijke avond gehad! Ik kom zeker terug.

40. Na de vele positieve recensies te hebben gelezen, zijn we 's middags langs gegaan om er wat te drinken. Achter de bar troffen we de eigenaar, die tevens de Chef kok is, aan. Al snel raakte wij met hem in gesprek en binnen de kortste keren werden we mee genomen naar zijn passie voor het eten en de liefde voor het vak. Na een gezellig uurtje kletsen, hebben we voor de avond een tafel besproken. Om zeven uur werden we naar onze tafel gebracht en even later, na een drankje, konden we bestellen.
    Het eten en de opmaak van het bord was geweldig. Inderdaad alsof je in een sterrenrestaurant zat. Een mooi en meer dan vol opgemaakt bord, een prachtig plaatje op zich. En over de smaak kan ik weinig meer zeggen dan absoluut geweldig. De gehele combinatie van het gerecht en de balans qua smaken waren perfect. De passie voor het eten en de liefde voor het vak waren duidelijk in zijn gerechten terug te vinden. We hebben heerlijk genoten van het eten en de sfeer. Het personeel was uiterst gastvrij en plezierig. Een bezoek aan jullie restaurant heeft ons weekendje weg zeker tot een succes gemaakt. En voor een ieder die dit leest, voor een gezellige avond uit met heerlijk eten, kunnen wij jullie Robin Food zeker aanraden. Wij zijn zeker van plan om hier nog eens terug te komen.

41. Vincent Hertgers

Wow... Wat hebben wij lekker gegeten. Je krijgt eten op je bord alsof je in een sterrenrestaurant zit met vergrote porties. Het was echt geweldig. Zeer verrassend. Zeer aardig en behulpzaam personeel. De chef komt zelf met een grote glimlach aan tafel. Hij geniet er gewoon van. Dat zie je dus terug op je bord. We zijn geweest met 3 kinderen. 10, 3 en 1. Zeer geslaagd. Tevens een mooi kleinigheidje voor de kids. De jarige werd goed in het zonnetje gezet met een mooi cadeau van het huis. Bedankt... Super bedankt voor deze mooie avond!!

42. Heerlijk gegeten gisteravond, bij het opengaan van de deur werd het wel wat koud. Maar verder zeker aanrader!

43. Zaterdag 7-1-2017 met 6 personen in dit verrassend leuke restaurant gegeten. Het was even zoeken vanaf de Arnhemseweg, want op deze provinciale weg rij je al gauw iets te hard en dan ben je er voorbij, maar er staat een groen lichtgevend bord met witte letters, dus het lag aan ons.

Het restaurant is gezellig, modern en warm ingericht en we voelden ons er direct thuis. Als familierestaurant doet het zijn naam eer aan. Er zaten gezellige gezinnen met kinderen te eten.

De bediening is vlot, vriendelijk en behulpzaam en vanaf het moment dat je binnenkomt voel je je welkom. Op tafel staat een modern lampje om de hulp van het personeel in te roepen. Draai je het lampje om dan kleurt het rood en komt er direct iemand aan tafel.

De kaart is leuk, zeer divers en de keuzes zijn ruim voldoende en niet overdadig zodat je geen 'kiespijn' krijgt en moeiijk tot een keuze komt. De opmaak van de gerechten is origineel en verrassend en dat er een creatieve chef aan het werk is wordt snel duidelijk. De presentatie, hoeveelheid en verfijnde smaak is helemaal in balans. Na afloop kwam ook de chef nog even de tafels langs om oprecht te vernemen of alles naar wens was geweest.

Alle lof voor dit geweldige restaurant waar we zeker nog eens vaker zullen komen. Een aanrader!!

Bedankt voor de fijne avond Robin Food!

44. Federico Silva

Wij hebben fantastisch gegeten. Heerlijke verse producten, zeer prettige bediening en een fijne ontspannen sfeer. Kortom wij komen graag weer eens terug.

45. Ellen&Dennis

Heerlijk gegeten, mooie presentatie, goede en vriendelijk service. Echt een aanrader!
    Leuk hoekje voor de kinderen om te spelen.
    De kinderen en wij hebben genoten!

46. Zeer goed eten. Een lust voor het oog op de wijze waarop het gepresenteerd wordt. Goed afgestemde kwaliteitswijnen. Goede en prettige bediening. De sfeer is zeer gemoedelijk.

47. We hadden hoge verwachtingen na het lezen van de recensies. Helaas blijkt kwantiteit belangrijker dan kwaliteit.

48. Super gegeten met de familie hier. Goede bediening en leuke sfeer. Inderdaad bijzonder op een bungalowpark, maar echt een aanrader!! Ook leuk met kinderen.

49. Familie van de Kamp

Gisteren genoten van een overheerlijk kerstarrangement. Fantastisch!

50. Nicolien Hilferink

Heerlijk gegeten, goede service, kinderen hebben zich heerlijk vermaakt.

51. Geweldig eten, uiteraard ook meer dan genoeg. Hele fijne 65ste verjaardag kunnen vieren.

52. Het begon al heel mooi, toen de deur voor ons werd opengedaan, zei ik heel galant tegen de jonge dame na u, maar zij hield juist de deur voor ons open. Dat was een leuke binnenkomer. We waren met 6 personen en kregen gezellig een ronde tafel toegewezen. Het eerste drankje hadden we vlot te pakken van de erg vriendelijke bediensters. We hadden voordeelbonnen van de AH, maar mochten gewoon van de kaart kiezen. Het voorgerecht was erg lekker en mooi opgemaakt. Daarna kregen de heren een oerkluif en de dames 2x zalm en 1x garnalen opgediend. De gerechten werden weer fantastisch opgediend. De oerkluif was geweldig lekker en we konden hem amper op. De toetjes waren heel mooi opgemaakt en erg fijn van smaak. Wat hebben we gesmuld en zijn dan ook unaniem van mening dat dit een geweldig restaurant is. We gaan Robin Food zeker in onze vriendenkring adviseren.

Hein Kers

53. Restaurant dat hoort bij een bungalowpark, daar verwacht je normaliter niet zo veel van... Welnu, Robin Food is de positieve uitzondering! Gezellige restaurant, prima eten, vlotte bediening... (en dat terwijl ze maar met 2-en stonden te bedienen, de 3e had zich ziek gemeld en de zaak zat goed vol!) Wij waren met 4-en hebben geen voorgerecht genomen omdat we van te voren al het idee hadden dat we anders het hoofdgerecht niet op zouden kunnen en dat bleek dan ook! Mooie grote porties, goed bereid en alle aandacht van de bediening, prima systeem met de gekleurde lamp, omdraaien werd ie rood en dat was voor de bediening het sein om aan tafel te komen. Werkte zeer goed! We hebben de oerkluif, spareribs, lende biefstuk en hertenbiefstuk besteld en de meningen waren unaniem: lekker! Met moeite hebben we alles opgegeten. De toetjes daarna waren ook de moeite waard! Dit restaurant is zeker een aanrader, er komen was een uitdaging, maar eenmaal binnen niets dan lof!

54. Met z'n tweeën hebben we heerlijk gegeten. Attente en vlotte bediening. Top gerechten, die ook nog eens heel mooi zijn opgemaakt.

Enige minpuntje is de koffie, die ik persoonlijk absoluut beneden niveau vindt.

55. We werden hartelijk ontvangen terwijl het personeel er nog niet was. Ze hebben ons heel goed en super vriendelijk geholpen. De kinderen voelden zich hier ook prettig. Het eten was heel goed en er was genoeg.

We hebben er gezellig gezeten en komen zeker een keer terug. Een echte aanrader ook voor gezinnen, super. Bedankt voor de goede verzorging en ga zo door.

56. Fam van eck

Het eten is super, maar erg veel. De bediening is ook erg goed, vraagt ook regelmatig of het heeft gesmaakt. Wij zullen ze aan bevelen bij anderen. Een top van een zaak. Ga zo door.

57. Prima gegeten, lekker eten, meer dan voldoende, opmaak borden geweldig, personeel gastvrij en vriendelijk. Een gelegenheid waar je graag voor een 2e keer naar toe gaat.

58. Familie Buitenhuis

We werden vriendelijk ontvangen en de sfeer was goed. Het eten was zeer goed. Mooie opgemaakte borden waar veel aandacht aan besteed was. Op elke tafel staat een lampje en als je de lamp omdraait word die rood. Dan komt de serveerster bij je of je wat te vragen hebt of nog een bestelling voor een drankje wilt doorgeven.
    Het is zeer de moeite waard om daar te gaan eten. Het was super. Alle lof voor de kok en het personeel.

59. Super. Uit eten met mijn tante van 92 voor haar verjaardag. Bij de deur uit kunnen stappen. Omdat ze slecht ziet was er een fellere lamp boven de tafel gehangen. Een kussen op haar stoel om hoger te zitten. Een fles rosé als cadeau van de chef. Echte gastvrijheid, erg vriendelijk.

Het eten was erg goed. Van de sate tot de gamba's, van de herfstbitterbal tot het verjaardagsdessert. Vlees heerlijk mals en alles prachtig opgemaakt. Heerlijk van smaak, vonden we alle zes zonder uitzondering.

Nooit verwacht zo uit eten te gaan op een bungalowpark. Voor mijn tante,en ons, een onvergetelijke verjaardag!

60. Heerlijk gegeten en er is vooral veel aandacht besteed aan de opmaak op het bord. Kwaliteit is echt bovengemiddeld en het personeel is zeer vriendelijk en heeft tijd en aandacht voor je.
    Wij komen hier zeker nog eens terug.

61. Heerlijk gegeten. Ribs en saté, goed bereid en borden erg mooi opgemaakt. Voor de kinderen een goed verzorgd bordje frietjes, aangevuld met vers fruit.

Leuke knusse speelruimte en zeer kindvriendelijk. Service is 10 punten waard, vriendelijk en kundig. Fijn sfeertje, restaurant is gezellig aangekleed.

Persoonlijk zouden we dit restaurant liever in het centrum van een dorp zien i.p.v. op het parkje wat wat minder sfeer uitstraald, maar ga er zeker lekker eten!

62. We hebben heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte borden. Hele leuke bediening.

Komen zeker terug, een aanrader.

63. Frieda en Wim

Geweldig gegeten,de kerriesoep was heerlijk.Wij hadden sate en French koffie enIJs.Het was voortreffelijk.Goede bediening en het lampe op tafel omdraaien als je een bestelling of een vraag hebt.Vind ik geweldig,niet steeds vragen wilt u wat drinken maar het zelf aangeven.En het is een echt een familie restaurant,ook als je met 2 personen is het het goed.Gaan er beslist weer naartoe

64. Wij hebben zo heerlijk gegeten bij Robin Food. Het eten was fantastisch. De bediening zeer vriendelijk. Er hing een goede sfeer. Maar het belangrijkste vonden wij dat je er gewoon van de kaart mocht kiezen op onze AH kaart. De kok kwam ook nog even vragen of het eten lekker en goed was. Top. We gingen voldaan weg. Komen zeker nog eens terug.

65. Simon Wassenaar

We hadden een feestje te vieren, ik was jarig. Met de hele familie naar Burger's zoo en op de terugweg een hapje eten.

Gegoogeld op familierestaurants, de keuze viel op Robin Food vanwege het zwembad en het prettige gesprek met de eigenaar.

Bij aankomst wat verrast door de ligging. Kinderen vermaakten zich uitstekend, wij ook, alles wat op tafel kwam was een verrassing.

Culinair eten voor een vriendenprijs, ongekend.

Komen hier zeker terug
    Simon

66. Nog nooit zo goed gegeten! Prachtige presentatie en het eten was heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar!

67. Susanne van Beek

Super lekker gegeten vanavond, complimenten aan de chef en zijn team!

68. fam van Itegem

Eten was heerlijk, de borden mooi opgemaakt, de bediening was goed en er was een vriendelijke, gemoedelijke sfeer. Er was maar 1 ding erg jammer en dat was dat niet het hele restaurant vol zat!! Je mist wat als je hier niet bent geweest! Het is wel even zoeken waar het restaurant is, maar het is de moeite waard. Top.

69. Judith Pex

Wat een verrassing is dit restaurant! We kwamen aan en werden hartelijk ontvangen. Door het heerlijke weer hebben we de gerechten, die door de kok voortreffelijk worden bereid, op het geweldige terras kunnen eten. Wat een prachtig opgemaakte borden. Erg smaakvol en verfijnd bereid. Ook de wijn was heerlijk.
    Onze kinderen mochten zwemmen in het verwarmde zwembad. Omdat wij geen handdoeken bij ons hadden vroeg de aardige gastvrouw of zij wat handdoeken zou brengen.
    De prachtige omgeving, het heerlijk eten en de zeer gastvrije bediening hebben onze avond tot een mooie herinnering gemaakt.
    Wij zullen dit restaurant aanbevelen en zelf zéker nog een terug gaan.
    Vriendelijke groet, Judith

70. Marianne en Hans Kalkman

Vanavond hier gegeten met de Shell-actie en daar hebben we geen spijt van gehad! We konden vrij kiezen uit de kaart, die ruim en gevarieerd genoeg is om een keuze (en als het zou moeten nog wel meerdere keuzes) te maken. Het eten is niet alleen erg lekker, het is ook schitterend om te zien. Het fijne bij Robin Food is dat men zowel in het eten als in de bediening (heel vriendelijk en behulpzaam) de moeilijk te vinden perfecte balans heeft gevonden tussen bijzonder en ongedwongen. Het eten is chique zonder protserig te worden; gewoon/vertrouwd met toch verrassende dingen er in. De bediening is netjes en ongedwongen zonder te vervallen in 'popie-gedoe'. Wie echt een avondje uit wil met niet alleen lekker (en mooi) eten maar ook een fijne sfeer en dat alles voor een hele redelijke prijs, is bij Robin Food zeker op het goede adres. We hebben hoge cijfers gegeven, maar die hebben ze echt en eerlijk verdiend. Van harte aanbevolen!

71. anne fennema-rijkee

Zeer goed. Bediening was top. Veel gevoel voor humor. Gerechten kwamen bij onze grote groep allemaal tegelijk aan.

72. Anoniem

Wij hebben ontzettend lekker gegeten en zullen als we weer in de buurt zijn ongetwijfeld nog een keer bij jullie komen eten... Tevens hebben jullie het voor ons klein kind heel erg naar de zin gemaakt.

73. Fam Nieuwenhuis

Top restaurant. Erg lekker gegeten, vriendelijk en correcte bediening. We komen hier zeker nog eens terug.

74. Reinier Venema

Sublieme eetervaring, mooie ambiance en kindvriendelijk! Zeker de moeite waard om uit te proberen. Ik kom zeker nog een keer terug.

75. We hebben hier met 4 personen gegeten. Super lekker! Het personeel is heel aardig en ongedwongen. Ze nemen duidelijk de tijd voor je vragen. Zelfs een kleine verrassing als we vragen om uitleg van een gerecht. Even een klein voorbeeld en we konden even proeven. We gaan hier zeker nogmaals eten.

76. M. de Bruijn

De locatie van het restaurant op een camping is staat nergens aangegeven, waardoor het slecht te vinden is. We waren er al een aantal keer langs gereden en dus veel te laat! Eenmaal aangekomen waren we aangenaam verrast door de knusse en gezellige inrichting van het restaurant. En het eten was smaakvol, vers en de gerechten zagen er prachtig uit. Al gauw waren we onze frustraties vergeten. Jammer was wel dat er 4 gerechten die op de kaart stonden er niet waren. Voor een enkel gerecht bood men een alternatief. Ook de bediening was vriendelijk. Al met al de moeite waard om te gaan eten.

77. Dennis Theunissen

Als voorgerecht de zalmtartaar genomen en die was voortreffelijk. Daarna de ribeye die precies goed was zoals ik hem besteld had. Ik heb de sate van mijn vrouw ook geproeft en was heel smakelijk en de bijgerechten en opmaak van de borden was heel profesioneel en smakelijk.
    We kregen bij het plaatsnemen brood met tapenade, babaganoush en gevulde pepertjes met een soor kruidenmozzerella. Het toetje (nougatijs, waarvan ik de naam even kwijt ben) maakte deze culinaire ervaring compleet.
    Wij hebben een echte topavond gehad, je kunt proeven dat er met veel aandacht aan elk gerecht gewerkt is, mooi gepresenteerd en exelente service. Wij gaan zeker terugkomen, echte aanrader.

78. Vandaag weer heerlijk gegeten bij restaurant Robin food, en wat is het prachtig opgeknapt. Eten was weer zalig zoals de standaard van de kok gelukkig altijd is. De smaken zijn zo puur en vers en de combinaties zijn perfect. Verder was de service en sfeer erg goed. Bedankt voor weer een heerlijk diner.

79. Fam. Souren

Lekker eten, gezellige sfeer. Nadat we eerst met ons gezin hebben gegeten bij Robin Food, hebben we besloten om ook met een vriendengroep hier te gaan eten. Zowel in het kleine gezelschap als in de grotere groep werden we gastvrij ontvangen, en konden we kiezen uit lekkere gerechten op de ruime kaart. Met de vegetariërs in het gezelschap was goed rekening gehouden.

80. Verrassend, heerlijk gegeten, prima kok, leuke bediening. Kortom een aanrader, waar wij zeker nog eens terug hopen te komen.

81. Inmiddels 2 x hier heerlijk gegeten. De bediening is erg vriendelijk, het eten fantastisch. Naast standaard gerechten als malse ribeye en carpaccio ook ietwat apartere gerechten als groene salade met zwezerik en aspergeijs met balsamicopeperdressing. Goede wijnen maken het avondje uit compleet. Tot snel weer!

82. Ronny & jacqueline

Wat een leuke tent! Heel vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Een kok die absoluut zijn vak verstaat. Als leuke binnenkomer een plankje met tapenade, olijven, tzaziki/aoli en brood. Voorgerechten waren heerlijk, zelden zo'n smaakvolle combinaties geproefd als op deze Carpaccio. De rib-eye rood besteld en hij was zoals ie hoort!! Apart maar verassend smaakvol waren de gefrituurde groente. En het dessert was echt de kerst op de taart! Hartstikke bedankt voor een super avond. ik ga zeker terugkomen. Met vriendelijke groet, tafel 3.

83. lydia olivier

Heerlijk eten, goede service, vriendelijke bediening. In één woord geweldig!!

84. Een midweekje op dit mooie park. En heerlijk gegeten bij Robin Food. Het was ons zo bevallen, dat we opnieuw geboekt hebben voor een week in September, en natuurlijk gaan we dan weer genieten van de kookkunsten van de kok in het restaurant Robin Food....

85. Met z'n vieren heerlijk gegeten! Vrolijk en gezellig personeel!

86. Met 5 personen heerlijk gegeten, leuke entourage en erg vriendelijk personeel, een aanrader!!

87. Heerlijk gegeten. Het eten word met liefde voorbereid dat proef je en merk je aan alles. Erg klantvriendelijk en dat zie je niet vaak in Nederland. Echt een aanrader!

88. Lis & Kees Dorregeest

Voor de eerste keer bij Robin Food op het recreatiepark. Ik kan niet anders zeggen dat alles perfect was. Vanaf het warme welkom tot het verlaten van het restaurant. Wij hebben een heel goed gevoel over gehouden. Het eten was super. Mis en place uitstekend. Bleek ook uit het feit dat de chef kok/eigenaar voor een sterren restaurant gekookt heeft. Onze 2 jack Russels waren zo onder de indruk dat zij rustig onder de tafel gebleven zijn.
    Nogmaals het was geweldig en groetjes van Lia, Kees, Katoo & Kruimel.
    Tot ziens.

89. Den1979cin

Heerlijke avond gehad! Eten was heerlijk, de wijnen ook voortreffelijk, erg vriendelijke bediening en een sfeervolle locatie. We komen zeker terug!

90. Hartelijke ontvangst en ontzettend gezellige zaak. Het eten was heerlijk en de service was meer dan uitstekend. Het enige dat jammer is, is dat we op grotere afstand wonen, anders kwamen we hier zeker vaker. Maar ondanks de afstand komen we zeker nog een keer terug! Een aanrader en echt een avond om naar uit te kijken. We hebben ontzettend genoten!!

91. tonnie tel

Gisteren avond heerlijk gegeten, en het personeel was ook erg vriendelijk, en toen we weggingen kregen we nog een presentje mee voor valentijn, perfect. Zeker voor herhaling vatbaar als we weer in de buurt zijn.

92. Heerlijk eten en oplettende en vriendelijke bediening!! Zelfs de chef komt aan je tafel om te vragen of het smaakt! Top!

93. Scott Walson

Vriendelijk, uitstekend eten, creatief, kortom helemaal goed. Echt een aanrader. Wij waren met twee families jongen kinderen en ouderen kinderen. Voor ieder genoeg keus.
    Laat je niet afschrikten door de achteraf locatie in een bungalowpark!

94. Gwen Jonker

Heerlijk gegeten bij Robin Food. Attente vriendelijke bediening, heerlijke wijn voor een beneden marktconforme prijs en heerlijk voor- en nagerecht. De uitstekende kwaliteit van het eten en de presentatie zijn absoluut niet in overeenstemming met de entourage (denk: gezellige voetbalkantine..). Hier werkt de locatie niet echt in het voordeel van de uitbater helaas, de omgeving is nogal sfeerloos (Chaletpark Droomoord) en het restaurant lastig te vinden, maar als je er eenmaal bent is het absoluut de moeite waard. Het lijkt me ook een prima plek om zakelijk af te spreken, waar kan je op een steenworp van de A50 nu beter eten en in alle rust even bijpraten?

95. Gisteren heerlijk gegeten bij Robin Food, bediening erg vriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding. Enige is dat het een beetje lastig te vinden is, maar men gaf aan dat binnenkort de ingang verplaatst gaat worden, en het restaurant zou dan beter bereikbaar zijn.

96. Heerlijk gegeten bij Robin Food! Warme sfeer op 1 januari, ruime keuze aan goede wijnen, lekkere garnalen en geweldig stuk hertenrugfilet. Helemaal top het nieuwe jaar begonnen. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug, bedankt!

97. Hans & Marja

Geweldig eten en vriendelijke bediening in relaxte accommodatie.

98. Familie van Lier

Op oudejaarsavond op zoek naar het restaurant Robin food. Omdat we de omgeving niet kenden, hadden we geen idee waar het in Beekbergen zou liggen. We kwamen in het donker aan en de Tom Tom gaf aan dat we onze bestemming hadden bereikt; Een vakantiepark. Hadden we wel het goede adres in getikt? Het adres bleek te kloppen en al snel zagen we een bord staan met de daarop de naam Robin Food. We vervolgden onze weg op het pad op het vakantiepark en kwamen uit bij het restaurant.

Vriendelijk werden wij en onze hond verwelkomd. Het restaurant had een warme uitstraling en de sfeer voelde gelijk goed. En dan het eten... Voortreffelijk. Dit is koken met passie. De smaaksensaties die overweldigend waren. En dat voor een prima prijs.

In alles blijkt dat men daar bevlogen is met wat ze doen. Kortom een niet te vergeten oudejaarsavond. Wij wensen ze nog veel succes met hun verdere plannen.

99. Wij hebben de eerste verjaardag van onze dochter hier gevierd en Robin Food heeft ervoor gezorgt dat we die nooit meer vergeten!

Heerlijke hapjes en drankjes op een prachtig terras met uitzicht over het zwembad.

's Avonds onverwacht ook nog heerlijk genoten van de gerechten in een prettige ambiance.

Een echte aanrader ook voor gezinnen met kinderen!

100. Marlies van Dooren

Op zaterdag 3 januari bij het restaurant gegeten met kinderen en kleinkinderen. Wij hebben erg genoten van het heerlijke eten en de vriendelijke ontvangst en bediening. Het restaurant weet precies wat kinderen nodig hebben om zich te amuseren, een leuk eigen plekje met veel speelgoed en tv, daardoor konden de volwassenen ook van hun heerlijke diner genieten.

Volgende pagina