Restaurant De Pannekoek in Beekbergen

3. Betalen Visa Master Card pin

1232056151 25
1255020959 62
1295209374 73

1. Jaren geleden hier meerdere keren gegeten, met goede ervaringen.
    Na lange tijd hier weer eens terug en wederom waren de pannekoeken erg lekker.
    We hadden de recensie's hieronder gelezen, maar daar konden we ons absoluut niet in vinden.
    De bediening was vriendelijk en attent. De pannekoeken erg lekker. Kortom mocht ik weer eens in de buurt zijn, zal ik hier graag terugkomen. Wat ook een pluspunt is, de ingrediënten worden lekker meegebakken en er niet los bovenop gelegd, wat ik ook weleens meegemaakt heb. Ik kan het iedereen aanraden om hier eens lekker te eten.

2. Met zn 4tjes

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, wat wil je nog meer? Het eten was er snel, ook al was het best wel een beetje druk. Er was wat te doen voor de kinderen en precies genoeg gehad aan mijn pannekoek! Ik kom hier graag nog eens terug

3. Personeel erg gestrest. Ook te weinig personeel 3 meisjes voor alles binnen en buitenterras. De baas zelf geeft liever niet een extra stukje service ivm het opwarmen van een flesje babymelk. Ik hoorde hem zeggen dat daar geen tijd voor was. Duidelijk spanning tussen personeel en baas. Geen prettige man. We konden alles goed horen en zien omdat we vlak bij de keuken zaten. Er werd niet gauw bediend moesten steeds vragen of we iets te drinken kregen en ook wachten en vragen om de dessertkaart..

4. Cynthia

Lekkere pannenkoeken! Alleen jammer dat je voor een beetje uien bij moet betalen, als je de kaas als ingrediënt weglaat....

5. Wij dachten lekker een pannekoek eten. Onze zoon mag geen gluten en lactose, maar de meeste pannekoekenrestaurants kunnen daar goed mee over weg. Dit stond ook op de website van de pannekoek aangegeven. Onze zoon heeft 2 happen gegeten en wilde echt niet meer. Ook wij hebben zijn pannekoek geproefd, heel smerig! Het was alsof ze het zelf aan voelde want ze vermeden onze tafel. Overal werd gevraagd smaakt het, niet bij ons.
    Dus uit ons zelf aangegeven dat het echt heel vies was, kregen we de opmerking wat verwacht u dan bij gluten en lactose vrij. Onze reactie was anderen kunnen het wel! Nou we hadden pech, moesten hem ook gewoon betalen.

Het aller ergste was dat wij voor de pannekoek van onze zoon, die hij dus niet op at, ook nog eens 2x extra voor moesten betalen! Ok extra betalen voor glutenvrij meel begrijpen we. Maar voor lactose vrij, ze gaven aan dat de melk gewoon werd vervangen voor water! Nou dat kost geen 2 euro!

Kortom een hele slechte ervaring. Want ook de andere pannenkoeken waren niet bijzonder, die met giros was gewoon veel te pittig, niet lekker.

6. De lekkerste pannekoeken krijg je bij de Pannekoek! We komen hier al vele jaren en blijven terugkomen. In de tussentijd ook bij veel andere pannekoekenrestaurants gegeten.....echter de pannekoeken van de Pannekoek zijn onovertroffen.

7. Een authentieke pannenkoekenhuis uitstraling, maar helaas vonden wij de pannenkoeken niet zo bijzonder en eigenlijk zelfs duur voor hetgeen je daadwerkelijk op je bord kreeg.
    De bediening was een dame die dit naar ons idee deed als bijbaan. Evenals de "kok" in de keuken die onze pannenkoeken bakte. Ik had het thuis beter kunnen doen.

De indruk over het algemeen was eenvoudig.

Onze tafel was vies en alles onder de stroop. Aangezien de rest van de tent leeg was, had hier best aandacht aan besteed kunnen worden.

De serveerster deed echt haar best maar we kregen het gevoel dat de eigenaar zijn toko gerust in handen liet van jongelui om er zelf maar niet betrokken bij te hoeven zijn.

Hopelijk is het beter in het hoogseizoen?

8. Service was oké, maar het eten was slecht. Vooraf aangebrande ongesneden stokbrood. Pannenkoeken erg klein, smakeloos en dun. Saté was verbrand en om dat te verdoezelen had ik het idee dat ze de vele pindasaus er maar overheen hadden gegooid. Voor die prijs mag je echt wel wat meer verwachten vind ik.

9. Erik van Capelleveen

Pannenkoek niet gaar, geretourneerd. Na lange tijd de mededeling dat er weer iets niet goed was gegaan met de nieuwe pannenkoek, aangegeven dat het niet meer hoefde en dat ik wilde afrekenen (geen zin om verder in mijn eentje te gaan zitten eten), komt na vijf minuten niet de rekening maar een nieuwe pannenkoek. Ontstemming bij bediening dat ik die niet meer wil, maar zoals aangegeven de rekening. Jammer, de eerste en zeker de laatste keer bij dit restaurant.

1,1
  10. Met de hele familie op 1e kerstdag lekker gegeten. De pannenkoeken waren lekker smaakvol. Vriendelijk personeel en meedenkend. Tot de volgende keer.

11. Het was aardig geprobeerd, maar zeker geen kwaliteit. In de dunne kinderpannenkoek was het spek niet meegebakken, maar er los op gelegd. De even dunne bodem van mijn pannenkoek (wildragout) was zoetig en onregelmatig gebakken. Mijn vrouw vond haar pannenkoek smakeloos, zout ontbrak. Er was alleen maar vanille ijs, waarin bevroren stukjes. Mijn warme appeltaart punt had te lang in de magnetron gestaan en was klef.

Mijn gedachte: makkelijk verdiend, wij hebben betere pannenkoeken op voor dezelfde prijs.

12. Om zeker te zijn van een kindvriendelijke omgeving zijn we voor de kleine naar een pannenkoek restaurant gegaan. Aangetrokken door de kaart die naast de pannenkoeken te krijgen waren zijn we uiteindelijk overstag gegaan. Na een vriendelijk welkom en een complimentair mandje stokbrood (gewoon een af-bak-pistolet) zijn wij toch verleid door de kaart om een pannenkoek te nemen. De Texas pannenkoek en Italiaanse pannenkoek bevielen goed. Geen slechte dingen over het restaurant, wat wel jammer was is dat de bediening in de 1,5-2 uur dat we er gezeten hebben ons slechts twee keer hebben benaderd voor wat te drinken...

13. Paar dagen van tevoren gebeld om tafels voor 18 personen te reserveren. Werd hartelijk te woord gestaan aan de telefoon. Werden op de afgesproken dag net zo hartelijk ontvangen. Een knus pannenkoekenrestaurant met heerlijke pannenkoeken. We hopen er met onze jaarlijkse familiereunie in Beekbergen zeker nog eens terug te komen.

14. De pannekoeken waren van goede kwaliteit. Minpunt was dat er zelfs buiten op het terras niet gerookt mag worden. Dit kan de eigenaar beter bij de voordeur al aangeven zodat rokende gasten er nog voor kunnen kiezen ergens anders heen te gaan. Niet erg netjes van dit pannekoekenrestaurant.
    Ook het terras is niet erg rustig, langs een drukke doorgaande weg. Maar de pannekoek was prima.

15. G. van Buren

Met 7 pers. wezen eten op zondag om 18u. 1 kreeg zijn stokbrood met kruiden boter en 15 min. later kregen 3 de toast met champ. waarna weer 6 min. de rest hun soep kreeg. Een van de dames van de bediening, die allemaal wel heel behulpzaam waren, kwam vervolgens vertellen dat de snitzels die hersteld waren helaas op waren. Bleek dat de laatste 2 aangebrand waren door de kok. Zij wat anders besteld, kregen wel een gratis drankje, die 2. De pannenkoeken waren droog en zwart aan de onderkant, wel redelijk nog van smaak. Als toetje kreeg er 1 koffie, 1 cappuccino en de rest nam ijs. De koffie kwam gelijk en was al lang om voor het ijs kwam. De cappuccino kwam met flink voetenbad maar werd op verzoek wel makkelijk weer mee genomen en vervangen. Al met al voor ons niet gelijk een aanrader ondanks de erg vriendelijke bediening.

16. Vriendelijk personeel, echt "pannekoekhuis" inrichting, gezellig. Verwarmd buitenterras. Voldoende keuze en aanbiedingen. Een wildpannekoek gegeten, pannekoek normaal van smaak, wildragout voortreffelijk. De moeite waard. Ook aan de kinderen is gedacht zodat zij ook bij langer tafelen de tijd om krijgen.

17. Met ons gezin lekkere pannenkoeken gegeten, goed gebakken, verse producten. Ruime keuze. Komen er graag terug.

18. Anoniem

Een paar dagen geleden ben ik ook in dit pannenkoeken restaurant geweest.
    Ik vond het er erg leuk uit zien! En de pannekoeken waren echt verrukkelijk.
    Verder alles top het eten was ook redelijk snel klaar.
    Ik kom er zeker vaker.

19. rozette

Lekkere pannenkoeken, vond de bediening erg gestresst en weinig tijd voor je hebben. Ook rook het tafelkleed erg muf en vond ik het stoffig.

Pannenkoeken lekker maar uitstraling erg muf en het personeel een dikke min.

20. Jaap 1127 punten

Al meerdere keren hier gegeten, had (ook) het idee dat er een andere eigenaar het restaurant had overgenomen, of dit nu kwam door de andere bediening of dat er iets miste aan de sfeer....

De pannekoeken waren prima, het ijs ging helaas de mist in.

Ijs met (warme) rum en rozijnen, er waren bijna net zo veel rozijnen als ijs, hierdoor was de smaak van het ijs verloren gegaan en het ijs gesmolten, jammer.

Zo'n missertje kan gebeuren, voor de pannekoeken komen we zeker nog een keer terug.

21. Bijna perfect, als kind veel geweest, vaak gegeten en ik kom er graag.

Goed sfeertje, mooie service, heerlijke pannenkoeken en redelijk goedkoop!

Erg goed restaurant.

22. Verleden week weer eens gegeten tijdens een weekje Veluwe. Ik heb het vermoeden dat er sinds onze laatste bezoek een nieuwe eigenaar is, mede omdat het restaurant niet meer zo keurig verzorgd is. Brandplekken in het tafellaken en alles behalve fris en schoon. De pannekoeken op zich waren prima, maar de toevoegingen kwamen volgens mij uit het pak, pot of blik. Het stond ook wel vrij snel op tafel. Ik heb hier in het verleden beter gegeten. Op de bediening is niets aan te merken, maar ik heb mij wel gestoord aan de honden onder de tafel van onze buren. Na het paffen graag ook honden weren uit een restaurant.

23. Super gegeten. Pannenkoek was echt lekker. Bediening ook erg attent. Sfeervolle ambiance, kom zeker terug.

24. Vandaag in De Pannekoek gegeten. Dat viel behoorlijk tegen: Hoewel het eten goed was, is het een lawaaiige boel aan de straat. Verder totaal geen sfeer, een beduimeld kleedje en plakkerige menukaart. Verder is het rookvrij, ook op het terras, niet echt plezierig -;)

Kortom: geen haar op m'n hoofd die eraan denkt hier nog weer eens te eten.

25. ilse 10 punten

Geen gezellige sfeer, maar het eten is erg goed.
    Pannenkoeken smaken perfect.

26. Mijn oordeel: gemiddeld. Met 2 personen hier gegeten vandaag. Mijn pannenkoek was net iets te licht van kleur, niet goed genoeg gebakken dus. De andere, de Veluwse Pannenkoek was prima. De prijs viel best mee. De bediening was snel, binnen 20 minuten stond het eten op tafel.

27. Zeer matige sfeer, bediening en kwaliteit.Écht te duur..! flesje Rivella..E 2,10..!