Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beekbergen verdeeld zijn.

1. Internationaal Beekbergen

John Beeren

Zeer gastvrij, prettig en vriendelijke bediening,. En zeer goed eten. Verrassend.

2. Marja Vanleeuwen

3. Chinees-Indisch Beekbergen

Wij komen vaak bij dit heerlijke Chinese restaurant, omdat het eten hier altijd lekker en vers is. Eigenaresse is een spontane en erg lieve vrouw. Wij blijven komen.

4. Ondanks bord VOOR de deur met openingstijden vermelding, voor niets voor dichte deur gestaan.
    Dag ervoor gebeld voor info: Geen gehoor. Zijn ze binnen? 👎

5. Gastvrij, zeer vriendelijk personeel, gezellig warm ingericht en heerlijk eten.

6. Op 1e kerstdag heerlijk gegeten. Prima sfeer en bediening. Voor herhaling vatbaar.

7. Overzichtelijke maar vooral lekkere kaart, voor ieder wat wils en er wordt naar je wensen geluisterd, heel vriendelijk personeel.

Reuze betaalbaar en heerlijk gegeten.

8. Manuela meulenberg

Met zijn vieren gegeten. Heerlijke schnitzels, leuke sfeer. Zou zo weer gaan eten als het niet zo ver uit de buurt was.
    Top restaurant

9. De snitzelspecialist... echt niet!
    Een opgewarmde lap taai vlees met n plasje saus wat champignonssaus voor moest stellen...
    Bij binnenkomst zelf maar n tafel uitgezocht en na 20 min aan tafel wachten kwam er iemand voor t drinken. Na t doorgegeven van de bestelling nog ruim een uur moeten wachten op t eten, terwijl er maar 1 ander tafeltje bezet was. Er kwam ook niemand vragen of er we nog iets van drinken wilde of dat t smaakte.
    Toen we dit als klacht doorgaven werd er gezegd dat hij geen restaurant had als iedereen er zo over dacht. Tja...
    Nooit meer in ieder geval!

3,1
  10. Eten was zeer lekker van smaak en ook betaalbaar we zijn eral voor 2e keer geweest is aan te bevelen.

11. Pannenkoekenhuis Beekbergen

Vriendelijke bediening. Eten was goed en een leuke sfeer.

12. Internationaal Beekbergen

Hier in de vakantie gegeten. Pas heropend en was prima. Goede sfeer top bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. Beslist een aanrader.

13. Internationaal Beekbergen

a de jonge

14. Sylvia Janssen

Het eten was perfect, de bediening was ook goed, alleen het jammere vonden wij dat we lang moesten wachten om onze bestelling door te geven qua drinken en eten, ook de drankjes bijvullen moest ik zelf om vragen ipv dat het aangeboden word.
    Een ijsje hebben wij elders gegeten ivm het lange wachten, leermoment wellicht? Verder hebben wij genoten van onze schnitzel.

15. Mirelle Wolfswinkel

Na een heerlijke fietstocht.
    Geborreld op het terras bij de lierderhoeve.
    Zoals op de foto een prima plank met lekkere producten. Gezellige knusse sfeer.

16. Riet Buth

We hebben heerlijk gegeten, een lekker voorafje en ook een heerlijk hoofdgerecht.
    De bediening was erg vriendelijk.
    Ook fijn dat er vegetarische gerechten op de kaart staan, misschien nog 1 of 2 er bij als keuze. Als we in de gelegenheid zijn gaan we deze week nog een keertje.

17. Gelokt door het bord met advertentie voor grootste schnitzel gereserveerd en gaan eten. De sfeer binnen was niet geweldig, maar de stoelen wel. Gefrituurde champignons waren heerlijk! Om nieuwe drankjes te krijgen moest je echt vragen. De schnitzel was groot en lekker, maar de jagersaus was gewoon sju. Liep overal onder het eten door en het was echt geeen jagersaus! Mijn vrouw had pepersaus, ook dit was sju met een paar pepertjes. Jammer, hier komen we niet terug....

3,2
  18. Rinus Lindoorn

19. Paul Woolthuis

Ons slotdiner van de vakantie 2019 was een mega succes bij Robin Food. Het menu van €30 bestond uit een ware stortvloed van in- en uitheemse voorgerechten in glaasjes, de soep was top, het hoofdgerecht van ons beiden was voortreffelijk bereid en het nagerecht was een proefsensatie van jewelste. We hebben echt ZO heerlijk gegeten! Het enig "minpuntje" was dat het zoveel was dat we het niet allemaal op konden eten.

20. Richard

Op 30-05-2019 hier wezen eten. Hele slechte ervaring. 40 minuten moeten wachten op ons drinken. Serveerster die de bestelling op nam kwam na een uur met bestek langs en vroeg of we al klaar waren met eten, we hadden ons drankje net. De meest vreselijke spare ribs die ik ooit gegeten heb, taai en niet van het bot te krijgen. Duits gezin naast ons kreeg bestelling na ruim een uur, eerst gast nummer 1, na een minuut of 7 gast nummer 2 zijn eten en na ruim 20 minuten na gast nummer 1 kregen gast 3 en 4 hun pizza. Hun drankjes hadden ze overigens nog niet eens gekregen, die kwamen nog later dan de pizza van gast 3 en 4. Kalfsbiefstuk was zeer matig, zeker het geld niet waard. Gastvrouw verontschuldigde zich voor de serveerster, die traag was en het gewoon niet begreep, ik bestelde de spare ribs en kreeg de vraag van haar, Staan die op de kaart dan? Kortom drama eerste klas, een dikke 1.

21. Agnes Wieringa

Wij wilden om even over zeven even iets kleins eten. Jongste zoon wilde gehaktbal met brood. Kon niet omdat het na 18:00 uur was. Moest iets van platemenu zijn. Heeft hij kipsate besteld. Zag ik later dat daar twee gehaktballen met friet tussen stond. Waarom wel met friet en niet met een broodje?? Mijn man en andere zoon konden dus ook niet bestellen wat ze wilden. Allebei een eigerecht. Eieren stonden nog in zicht bij bakplaat. Er waren weinig mensen en (te)veel personeel. Dus slechte service. Zeker niet meer het restaurant wat het geweest is. Wij komen er niet weer

22. Bijzonder sfeervol en vriendelijke bedieining, ik en mijn hond voelen ons er erg thuis en dat is voor ons heel bijzonder!

23. Marjan Joon

Met mijn dochter bij jullie binnengekomen na een lange wandeling en buiten de schoenen omgewisseld voor hakken, wat onmiddellijk gespot werd haha. Zeer aangenaam verrast door jullie concept met de voor- en nagerechtenproeverij. Een feest voor het oog en heerlijk van smaak. Wij voelden ons ontzettend verwend op elk gebied. Ik kom graag nog eens terug met mijn vriend, want dit is werkelijk genieten op topniveau! Van mij verdienen jullie sterren. P.s. de terugweg was nogal donker…

24. hans

25. Tim Gaasbeek

Wetende dat de eigenaar een aantal maal per jaar een wildavond organiseert waarbij hij diverse soorten wildgerechten bereidt, contact opgenomen met de eigenaar. Dit omdat er 2 Indonesiche collega's over waren gekomen naar Nederland voor een training en ik ze wild wilde laten proeven. Ondanks dat het seizoen voorbij was, heeft de eigenaar er een super wild schotel van gemaakt voor zowel het voor als hoofdgerecht waarbij 7 verschillende soorten wild waren klaar gemaakt. Al het al, heerlijk gesmuld en zelf een doggy bag aangeboden gekregen voor de resterende stukken vlees welke wij niet hadden opgegeten omdat we vol zaten.
    Super genoten.

26. Voelt welkom en fijn bij jullie! EN gezellig!

27. Relaxede sfeer en leuk oude gezellige locatie en lekker rustig.

28. j.j. hulshof

Zeer verrassend restaurant, vriendelijke bediening, de kok die je meteen te woord staat. Het menu was geweldig, eerst een plankje met brood met sausjes en kruidenboter daarna als voorgerecht een plank met 10 glaasjes (voor 2 personen) met allerlei voorgerechtjes, vis, vlees en vegetarisch. Daarna keuze uit twee soorten soep. Dan het hoofdgerecht wat je van de menukaart kunt kiezen (de zalm was heerlijk), ook dit werd heel verrassend opgediend en als dessert nog weer een plank met 10 glaasjes met mousse en pudding en ijs, heerlijk. Voor iemand die niet zo'n grote eter is, is het gewoon teveel.
    Een aandachtspuntje is misschien de hoge drempel die lastig is met een rolstoel, misschien is een oprijplaat handig? Maar men stond wel direct klaar om te helpen. (P.s. er is geen invalidentoilet aanwezig).
    In het donker was het wel lastig om de uitgang te vinden, wij waren via de achteringang gekomen maar die zat s'avonds dicht dus het halve park over gereden tot iemand ons de weg wees.

Toch zeer zeker de moeite waard.

29. Gewoon een gezellige bruine kroeg waar een toffe gekke eigenaar je een geweldige avond geeft op bijzondere wijze.
    Het eten is voor een eetcafé super lekker en de borden zijn goed gevuld. Deze kokkin kookt met hart en ziel.
    Ook is er een enorme keuze in drank en veel bier soorten. Dit moet je zelf eens meegemaakt hebben.
    Groeten, DE BELG.

30. Cockx Kurt