Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beekbergen verdeeld zijn.

1. Aangebrande pannenkoek maar geen initiatief om het ruim 10€ kostende misbaksel te corrigeren. Onervaren personeel.

5. Ik haalde vroeger al een broodje gehakt bij mendel, was altijd super. Ik dacht laat ik weer eens een broodje bal kopen bij mendel. Kom ik binnen en vraag een broodje gehaktbal om mee te nemen. Nee meneer, dat kan niet. Wat een slechte tent, een veredelde cafetaria wat zich restaurant noemt. Kun je niet eens een broodje kopen om mee te nemen. In menig restaurant op hoger niveau is het mogelijk om wat mee te nemen. Het is toch een kleine moeite om een broodje bal in een servet te geven. Wat een kapsones, voor een schuur met houten planken. Bah.. Het geld komt er waarschijnlijk vanzelf binnen.

6. Tijdens een fietstochtje over de Veluwe kwamen we bij toeval hier terecht. We hebben lekker gegeten en komen zeker nog eens terug.

7. Een aanrader! Lekkere pannekoeken voor eerlijke prijs. Kinderen kunnen lekker hun gang gaan in de speelhoek en bij lekker weer is het goed vertoeven op het terras!

8. Henry boschman

Lekker gevulde pannenkoeken. Goede bediening en kindvriendelijk.

9. Henry. Boschman

Vrijdag gegeten, waren vrij laat maar daar lieten ze ons helemaal niks van merken. We konden rustig blijven zitten en zelfs om 22.30 werd nog gevraagd of we wat wilden drinken. Bediening was gastvrij. Eten was super. En de sfeer uitstraling deed de naam eer aan (jachthuis). Wij komen zeker nog een keer terug.

10. René Pelzer

11. Glutenvrij pannenkoekenhuis. Ongezellige inrichting, lijkt een omgebouwde sportkantine. Bediening is niet echt gastvrij.

Boomstammetje (saté) van varkensvlees was taai en de satésaus komt volgens mij uit een pakje. Pannenkoeken waren niet gaar. Hieruit blijkt dat een pannenkoek met extra ingrediënten toch niet zo eenvoudig is als het lijkt.

Eens, maar nooit weer.

1,5
  12. Chinees-Indisch Beekbergen

Op aanraden van onderstaande recensies bij deze Chinees gaan eten. Het eten was heerlijk! Gezellig druk, vriendelijk bediend, met drankjes uiteindelijk 42,- euro afgerekend voor 2 personen. Aanrader.

13. Jan Willem Thomassen

Mooie zaak met zeer goed gevulde pannenkoeken. Helaas een beetje rustig.

14. Fam. Moerman

Gisterenavond met 7 personen gegeten. Erg lekker. Gevarieerde kaart, gerechten zagen er verzorgd uit en smaakte verfijnd. Een aanrader! Komen zeker nog eens eten.

15. Familie vermolen

Lekker gegeten!! Ze hebben een nieuwe kaart sinds afgelopen week en hier staan erg lekkere pannenkoeken op. Voor de kinderen een leuke speelhoek en de mogelijkheid om te knutselen... Erg kindvriendelijk ook dus. Bediening was erg vriendelijk en deed goed hun best om de gast zich welkom te laten voelen. Wij zullen zeker nog een keer gaan eten als we in de buurt zijn.

16. Mark van dam

Lekker gegeten, was wel rustig. Maar dat was voor de tijd van het jaar normaal. Wild gerechten een aanrader, zeer smakelijk. Tip; ondanks dat het rustig is, steek de open haard aan.

17. Heel lekker gegeten! Als grote eters gewoon uitgebreid voor en hoofd genomen maar dit was al ruim voldoende. Gezellig warme romantische sfeer. Goede bediening, pluspunten voor de kok!

18. Bij binnenkomst vroegen wij of we een hapje konden eten. We kregen als antwoord of we konden eten ? Want dan kunt u hier eten. Niet bepaald een vriendelijke binnenkomer. Ik ben zelf kok en ben onder de indruk hoe slecht eten een zo mooie lokatie kan verkloten.
    Geen lekker eten, flauw, dus weinig smaak, groenten waren volgens ons 3 keer opgewarmd en er zat smaak nog kraak aan. Bovendien voor vier personen veel te weinig. Geen rauwkost en de extra mayonaise voor twee personen werd 1 potje maar wel twee keer gerekend. Bij betaling werd er gevraagd of we lekker hadden gegeten, dus hebben wij ook eerlijk gezegd wat wij er van vonden. Ik heb ze wel en fooi gegeven omdat zij wel vriendelijk was. Jammer dat de lokatie van dit bedrijf beter is dan het eten. Het verdiend echt beter.

Henk en Adriana Metzlar

3,6
  19. Ik kan wel zeggen dat we hier al echt lang komen, vanaf ,,dat kleine tentje daar,, tot de tegenwoordige rest/truck stop. Als we vanuit Brabant naar de veluwe gaan, s`morgens koffie/gebak, sàvonds lekker eten, nooit niks mis mee. Ja 1 ding... de gehaktbal is niet meer, is nu tennisbal geworden. Maar keuze genoeg en bediening is altijd gewoon gewoon. De mendel is een vast onderdeel van een dagje veluwe, heel lang nog hopen wij. Jammer we worden ouder.

20. Een aanrader. Het is een gezellige locatie. Ze hebben een leuk 3-gangenmenu met ruime keuze. We hebben heerlijk gegeten.

21. Fam. Dettingmeijer

De pannenkoeken waren niet lekker, behalve dat ze erg dik waren waren ze ook nog eens niet gaar. Bij vragen over de Mexicaanse pannenkoek kon de kok die aan het werk was niets vertellen want hij had dat nog nooit gemaakt? Daar waar zij vermeldden een ruime keuze te hebben kwamen wij niet veel verder dan 5 zoete en 5 hartige! Wel dan de mogelijkheid om zelf wat samen te stellen.

Bediening straalt geen enthousiasme uit. Wat we moesten betalen staat niet in verhouding met de kwaliteit van het eten wat wij hebben gekregen.

Ik zou dit pannenkoekhuis niet adviseren aan anderen.

3,2
  22. Gezien alle positieve reacties hier zijn wij van de week er ook wezen eten. Ons viel het helaas heel erg tegen, we hebbben een uur moeten wachten op alleen ons hoofdgerecht (voorgerecht hadden we niet) terwijl het totaal niet druk was. (Gemiddeld 3 tafels). Toen we het eten kregen was mijn schnitzel te hard gefrituurd waardoor de randjes helemaal hard waren en bijna verbrand smaakten. De bediening was wel vriendelijk maar niet echt snel. Wij gaan er dus niet weer heen.

1,8
  23. Super slecht!! Dikke pannenkoek die wegdreef in het vet! Bediening deed hun best.

3,6
  24. Gisteren naar de Wildavond geweest was voor de 3de keer, was weer fantastisch! Goed eten en vooral vers en goed gebakken wild. Bediening was goed en de sfeer een dikke pluim. Tot volgend jaar weer, wij zijn zeker van de partij. Groetjes fam. van Erp.

25. Onderstaande slechte beoordelingen verbazen ons. Wij komen hier meerdere keren per jaar, al jaren lang. Nog nooit geen slechte ervaring gehad! Het eten is goed, de bediening is vriendelijk en de prijs ok!

26. Heerlijk gegeten.. kip sate met salade en friet.. en de lekkerste zelf gemaakte crème brulee ooit gegeten!! Niks anders dan positief!! Gezellige sfeer en heerlijke muziek.. kleine spelletjes op tafel, 4 op een rij, mikado... al 2 keer geweest maar komen zeker nog eens terug!

27. hoenderloo

Het restaurant is onderdeel van het hotel en dat merk je als locale gast. Hoeft niet storend te zijn, maar in dit geval wel. Dat werd veroorzaakt door personeel met merkwaardige timing (drank werd na diner geserveerd) en gebrek aan luisterend oor. Het eten was slecht geportioneerd. Echt te weinig groenten (likje puree en rode kool) bij het hert, dat overigens lekker smaakte. Waarschijnlijk drijft het restaurant op de hotelgasten die de deur niet uit willen en heeft het geen ambities te veranderen.

3,2
  28. vermeulen

Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Bram's pannenkoekenhuis. Wij heerlijk aan tafel en de kids lekker aan het spelen in de speelhoek. Erg leuk! Kids kregen een leuk cadeautje. Kortom een heerlijk ontspannen middagje samen. De mexicaanse pannenkoek is een echte aanrader!

Tot gauw Bram

29. Niet gastvrij! Eten is ronduit slecht! Eén keer maar nooit weer.

2,2
  30. Al een geruime tijd hier niet geweest maar de kwaliteit en service zijn behoorlijk teruggelopen. De ijsvitrine is onhygiënisch vies. Oude rozijnen van het Málaga ijs zijn paddestoelen aan het worden. Het ijs is behoorlijk gekleurd met kleurstoffen en heeft bij sommige smaken een kunstmatige smaak. Jammer. Maar ze hebben in Beekbergen natuurlijk een monopolie positie. Dus geen alternatieven.