Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beekbergen verdeeld zijn.

1. Nederlands Beekbergen

Smakeloos en vooral luidruchtige bediening

Zeker geen aanrader!!

2. Nederlands Beekbergen

Elisa

Marja Vanleeuwen

Doldersum

Er was gezellig goede service en het eten was perfect. Als ik weer op droompark of Landal zit zal ik er weer een avond daar eten.

Fam van Gils

Voorgerecht (wildsoep)was een gewoon kopje bouillon en dat voor € 5,50 is erg duur.
    Hoofdgerecht was heerlijk en vers.

6. Nederlands Beekbergen

Normaal schrijf ik geen recensies maar dit keer kan ik het niet laten! Wij komen al jaren eten bij wegrestaurant mendel wanneer wij terug komen van vakantie. (Meermaals per jaar!) Zijn dan altijd met een grote groep personen tussen de 10 a 15 man. Nooit problemen gehad tot vandaag.

Ook vandaag komen wij weer met 14 man aan, hopen dat er een tafel voor ons beschikbaar is. Na het te hebben gevraagd aan een ongelooflijk chagrijnige serveerster bleek dat er een tafel voor 12 personen beschikbaar was. Wanneer je aan ieder hoofdeinde een extra stoel zette, was het voor 14 personen goed. Maar dit mocht niet van mevrouw, want ze kon geen stoelen van andere tafels weghalen. Een andere tafel aanschuiven was ook niet mogelijk. (Merendeel van de tafels eromheen waren vrij!)

Vervolgens loop ik lichtelijk geïrriteerd naar buiten om met mijn familie te overleggen.

Terwijl we buiten aan t overleggen zijn komt er een groepje mensen naar buiten. Zij waren weggestuurd omdat ze een hondje bij zich hadden. Dit was een schok voor ons, want wij komen hier al jaren MET honden. Ook deze familie vertelde ons dat ze er al jaren MET de hond kwamen.

Wij besluiten maar weg te gaan, lopen naar de auto die achter het restaurant geparkeerd stond. Komt de eigenaar heel chagrijnig naar ons toe gerend en roept snauwenden: "hier niet parkeren want dat is van de vrachtwagens". Sorry hoor meneer, we gaan al weg, en komen NOOIT meer terug.

Vandaag een heerlijke biefstuk van de haas gegeten. Gezellig en vriendelijk personeel. Heerlijk wijntje erbij ik zeg top.

Het eten was lekker

9. Nederlands Beekbergen

Eten was lekker maar de service is verschrikkelijk. Een uitsmijter met 1 witte en 1 bruine boterham (ipv 2 dezelfde) is geen optie. Voor een kind de ui, sla en ei weglaten van het broodje Filet American is ook onmogelijk. Bizar! Ik zie hier een lange lijst met soortgelijke recensies… Blijkbaar verdienen ze toch voldoende zonder klantvriendelijk te zijn.

10. Nederlands Beekbergen
  11. Internationaal Beekbergen

Marli & Pieter

We waren op zoek naar een restaurant "halverwege" om met vrienden bij te kunnen praten. Naar aanleiding van de google recensies hier afgesproken en een heerlijke avond gehad. Goede attente bediening, heerlijk eten en een prettige sfeer. Een aanrader!

Vanavond gebeld voor reservering 2e Kerstdag voor 7 personen. Was plek immers nog extra navraag gedaan. Reservering aangenomen. Uur later wordt de voicemail ingesproken en ons diner op 2e Kerstdag afgemeld.
    Trieste service en zeker niet netjes. Ook geen alternatief aangeboden oid. Dus… vaker geweest dit niet gewend. 1× maar nooit meer dus!
    Mede door wijze van afmelden.

Jaren geleden hier meerdere keren gegeten, met goede ervaringen.
    Na lange tijd hier weer eens terug en wederom waren de pannekoeken erg lekker.
    We hadden de recensie's hieronder gelezen, maar daar konden we ons absoluut niet in vinden.
    De bediening was vriendelijk en attent. De pannekoeken erg lekker. Kortom mocht ik weer eens in de buurt zijn, zal ik hier graag terugkomen. Wat ook een pluspunt is, de ingrediënten worden lekker meegebakken en er niet los bovenop gelegd, wat ik ook weleens meegemaakt heb. Ik kan het iedereen aanraden om hier eens lekker te eten.

Peter Driehuis

15. Nederlands Beekbergen

Ik beoordeel alleen de service. De rest zijn wij niet aan toe gekomen. Klantonvriendelijk. Na 18u alleen plates van rond de 15 euro. Typisch nederlandse horecatent. Het eerste wat ze uit hun mond krijgen is: 'wat wilt u drinken?'. Echt zo'n standaard eerste vraag in de Nederlandse horeca. Alleen een 'over bekende gehaktbal van Mendel' (zoals ze het zelf noemen) is niet mogelijk na 18u. Alleen in platevorm. Misschien handig om even op FB en op de website te vermelden. Je voorkomt een boel narigheid en teleurstellingen. Iedereen loopt niet met dik gevulde portemonnees in z'n broekzak. Wij hebben per direct dit etablissement verlaten. Nee, ik waag er m'n remschijven er niet meer aan. Ik hou gewoon de poot op 't gas. Met de vlam in de pijp.

16. Nederlands Beekbergen

Billie Turf

Erg trage service en een serveerster met weinig kennis. Kwaliteit van het eten was erg goed, zeer smaakvol en goed vlees. De portiegrootte lieten echter te wensen over, meerderen van ons gezelschap hadden er niet genoeg aan.

18. Chinees-Indisch Beekbergen

We hebben er heerlijk gegeten.

Anton Koster

Werkelijk een geweldige avond gehad.
    Het eten was heerlijk bediening erg vriendelijk. Ondanks dat wij in het oosten van het land wonen komen wij zeker terug.
    Zelfs mijn broer die zelf kok is is erg enthousiast.

Groeten Anton Koster

Marleen kanis

W.Genders

Onbegrijpelijk zoveel goede recensies. Reebiefstuk gegeten. Ten eerste was alles koud en ten tweede vreselijk taai, Heel erg teleurgesteld. De bijgeleverde aardappeltjes waren ook koud en de sla was gewoon uit een zakje zonder iets van dressing. Jammer dat dit restaurant de negatieve recensies niet laat zien.

Ik werd er niet vrolijk van.
    Gezien het prijsniveau verwacht je kwaliteit.
    Op het voorafje wildplankje was niets aan wild te ontdekken maar een onsamenhangende verzameling restjes.
    De herten biefstuk bestond uit enkele taaie stukjes? Waar je met je mes niet doorheen kwam.
    Dat een fles wijn muf rook ksn ik niet verwijten.
    Verder maar niets meer besteld.
    Zeer teleurstellende ervaring.

Heerlijke pannekoeken met appel. Voor de kindjes een cadeautje bij de pannekoek. Vriendelijke bediening. Een aanrader!

Jeanette en cees hoogstraten

Vandaag weer heerlijk met mijn man gegeten bij Ria's Bar. Heerlijke varkenshaas-saté met groente, sla en patat. Alles smaakt zo lekker en heerlijk vers. Geweldige saté. Komen er al jaren en altijd gezellig en goede bediening. Tot snel weer. Cees en Jeanette.

Robert G.F van den Berg

Tafelschikking en indeling in de ruimte (wij waren met 13 personen) was uitstekend. De sfeer was goed. Het eten werd niet opgediend op verwarmde borden (wat bij een dergelijke hoeveelheid mensen goed zou zijn). Het garnituur was fantasieloos en was niet vers. Zeker daar er vrij veel wild werd genomen zijn prefab salades etc uit den boze.
    Er was geen tafelwater.
    We hadden een gezellige avond in een fijne ambiance maar de kwaliteit van het gegetene is sterk voor verbetering vatbaar.

Het is vandaag een week geleden dat Robin een Food er voor heeft gezorgd dat ik een perfect 40 jarig jubileum heb gevierd. Ik kijk er met veel plezier en voldoening op terug. Fantastisch hoe Peter en Marjolijn meedeken in het creëren van de juiste sfeer die bij mij past. De reacties van mijn en dus ook van hun gasten waren allemaal lovend. Het serveren van meerdere keren verschillende kleine voorgerechtjes, warme gerechtjes en dessert gerechtjes was geweldig. Super lekker en bijzonder creatief opgemaakt. Een prima niet alledaags concept! De reacties naar mij over de bediening; wat een hartelijke en gezellige bediening!

27. Chinees-Indisch Beekbergen

Heerlijk gegeten en ze maakten de bami precies zoals mijn dochter het wilde. Zeer vriendelijke bediening!!

28. Nederlands Beekbergen

Van de dames in de bediening kon er geen lachje of vriendelijk gezicht vanaf. Totaal niet geïnteresseerd in hun klanten, schuifdeur naar het terras open laten, terwijl het niet erg warm was en toen mensen de deur zelf dicht deden, kregen ze ook nog commentaar van een van dames.
    Erg jammer.

Heerlijk wildstoofpotje gegeten. Was er ontzettend druk en daardoor ook rumoerig. Maar niets was teveel. Tafels werden verschoven om ons een plekje te geven. Het eten was super lekker

Met zn 4tjes

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, wat wil je nog meer? Het eten was er snel, ook al was het best wel een beetje druk. Er was wat te doen voor de kinderen en precies genoeg gehad aan mijn pannekoek! Ik kom hier graag nog eens terug