Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beekbergen verdeeld zijn.

Een wildkenner

Vanavond gegeten bij het jachthuis maar bij binnenkomst moesten we al heel lang wachten op de kaart, nou die hadden we gekregen van 1 van de sjagerijnige bediening moesten we lang wachten op onze drankjes. Wij hebben heel veel verstand van wild want daarom komen wij daar, we hadden een wildpate als vooraf nou geen wild gewoon ardennenpate! Hoe kan je je mensen zo bedonderen! Daarna hadden we hert nou geen hert hoor maar kangeroe hadden we op ons bord! Schandalig om mensen zo te bedonderen! En nog niet gesproken over de twee personeelsleden verschrikkelijk nou voor ons nooit meer bij het jachthuis mensen u word bedonderd waar je zelf bijstaat echt schande!

Sinds 2 maart 2018 zit er een nieuwe uitbater in, de hotelfuncties zijn komen te vervallen.
    Erg lekker gegeten en prima service, aanrader!

Arjen, Thea, Mike en Anja

Leuk concept, lekker gegeten en heel veel verschillende gerechtjes kunnen proeven.
    ÉéN klein minpuntje; er was van sommige onderdelen van het voorgerecht maar 1 exemplaar (bijv de reuzegamba en het spiesje mozzarella tomaat) en dat is niet fijn delen als je daar met zijn vieren gek op bent🧐.
    Prima aan te raden restaurant en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

4. Nederlands Beekbergen

Klant vriendelijk? Hahahaha is ver te zoeken. Je kan beter ergens anders terecht. Alles is vriendelijker dan hier.

5. Nederlands Beekbergen

Familie T

Recentelijk heb ik hier met mijn familie gegeten. De kwaliteit van het eten was echt heel erg goed. We hadden 6 verschillende hoofdgerechten die allemaal stuk voor stuk mooi gedecoreerd waren en erg goed smaakte. De gerechten waren met zorg gemaakt, de combinaties van vlees en saus was subliem en zorgde voor een ware smaak sensatie. De service was ook erg fijn, de aandacht was persoonlijk en attent. We zullen als we in de buurt zijn zeker nog eens terug komen.

Alwin Peters

Super restaurant, gezellig personeel, leuk interieur. Jammer genoeg moeilijk te vinden, duidelijkheid over de locatie zou mooi zijn. Over het eten niets dan lof, geweldig goed en mooi eten van voor tot nagerecht. Complimenten aan de kok.
    Jammer dat het niet in de buurt is anders kwamen we elke week.

A.Scholte

Ter gelegenheid van ons 50 jarig huwelijk 22 maart gegeten met kinderen en kleinkinderen. 15 Pers.
    Het was geweldig!
    Twee van de kleintjes wilde graag een pannenkoek, stond eigenlijk niet op het menu maar voor deze keer een uitzondering gemaakt.
    Heerlijk gegeten en voor de kleintjes nog een cadeautje aan het eind, heel leuk.
    En voor ons nog een verrassing met wat vuurwerk (sterretjes) bij het dessert,
    en een flesje wijn cadeau.
    Wij vonden het super!
    We komen zeker nog eens terug.

John Janssen

Bij Robin Food eten was dus een geweldige verrassende ervaring.
    Bij binnenkomst werd je gelijk al zeer gastvrij ontvangen in een heel gezellig en knus restaurant. De kaart was ook heel aantrekkelijk met een zeer aantrekkelijke prijs.
    Maar toen het eten op tafel kwam was de verrassing compleet, wat een variëteit bij het voorgerecht. Daarna een geweldig opgediend en heerlijk hoofdgerecht. En dan het toetje: helemaal geweldig en o zo lekker.
    Alle lof voor de kok, eigenaresse en bedienend personeel.
    Als we hier in de buurt zijn gaan we er zeker weer een keer naar toe en ik kan het iedereen aanbevelen. Dus… op naar ROBIN FOOD! In Beekbergen.

10. Nederlands Beekbergen

Vroeger was dit een leuk restaurantje. Tegenwoordig niet meer. Kom je binnen met je vrouw vraag je naar het WIFI gasten wachtwoord. Krijg je te horen dat dit alleen voor chauffeurs is bedoeld??? A. ik ben chauffeur (auto) B. Wie zegt niet dat ik een vrachtwagenchauffeur ben? C. Rename je WIFI router naam dan naar vrachtwagenchauffeur. Mij zie je daar niet meer terug. Wat een slechte tent!

11. Nederlands Beekbergen

Edwin Leeuwangh

Wat een verrassing dit restaurant verscholen in een bungalowpark. Een hartelijke ontvangst als binnenkomer. Meteen broodjes op tafel en al snel een heerlijk wijntje. Wij kozen voor het 4-gangendiner voor € 27,50. Die begon met een proeverij als voorgerecht in 10 picardi glaasjes gepresenteerd. Mooi gedaan en erg lekker. Daarna keuze uit 2 soepjes en een keuze hoofdmenu. Dit ook erg leuk gepresenteerd. Als klapper het dessert, ook deze in picardi glaasjes en zo lekker. Of wij genoeg hadden gegeten, nou echt wel en goed ook. Deze mensen hebben liefde voor het vak en stralen met veel enthousiasme dit uit. Zij begrijpen het vak om de gasten op en top te verwennen. Nogmaals bedankt!

13. Internationaal Beekbergen

Wij hebben hier prima en lekker gegeten met 4 volwassenen en een jong volwassene. Personeel is super vriendelijk en het restaurant ziet er gezellig uit. Maar wat ik persoonlijk erg jammer vond is dat je voor 2 kannen kraanwater 5 euro moet betalen. En dat je met 4 personen een klein bakje patat, een paar gebakken aardappels en een schaaltje salade krijgt. En als je dan extra patat vraagt je dan extra moet betalen terwijl het voor 4 personen gewoon te weinig was. Dat vonden wij een domper aan het eind van de avond.

14. Nederlands Beekbergen

Op zondagmiddag een rondje met de racefiets gemaakt. Het was koud! Samen met mijn maatje warme chocolademelk gaan drinken bij wegrestaurant Mendel.We komen aangereden en ik kon de ingang niet vinden! Dus ik fiets over het terras naar de ingang. Komt er een serveerster met een boze blik naar buiten en ZEGT DE FIETSEN MOETEN IN DE FIETSEN STALLING! Ik zeg hoe zo! De stalling is 25 meter van het restaurant af.
    Een racefiets is snel gestolen als er geen slot op zit.
    Het moet!! Vervolgens komt er een boze eigenaar naar buiten en begint achter uit de keel tegen mij uit te vallen . Ja met een pakje shag in de handen. Wie ik wel niet wás, zo maar over het terras te fietsen. Ik ben hier de baas!! Volgens mij heb je dan een voorbeeld functie als gastheer!!
    Pardon zei ik, ik kom hier iets drinken en dan wens ik niet zo behandeld te worden. Ik was een stomme Mongool , en moest oprotten. Ik wil niet eens meer iets hebben van jullie!!
    Nog nooit ben ik zo ongastvrij behandeld!!!!
    ONGELOOFLIJK!!!!

Restaurant is met name in het donker wat lastig te vinden, op een bungalowpark. Nogal beperkte parkeerruimte. Gastvrije ontvangst, er wordt direct getutoyeerd. Inrichting aangenaam, boven het niveau van een parkrestaurant. Opvallend: gratis karaf kraanwater, gratis frites als extra, echte Laguiole messen. Origineel systeem bediening: als je het witte lampje op de tafel omdraait wordt het rood en is voor de bediening een teken dat er afgeruimd kan worden.
    Leuke formule: voorgerecht bestaat uit 10 (!) glaasjes met vlees-, vis- en vegetarische gerechtjes. Hoofdgerecht naar keuze. Wij hadden lendenbiefstuk: goed klaargemaakt maar had iets warmer gekund, en eendenborst: erg lekker met goede saus. Daarbij royale salade en frites. Nagerecht: weer een keur (8 stuks!) aan toetjes, stuk voor stuk heerlijk. Totale rekening incl. 3 glazen wijn, een bier en een dubbele espresso: slechts € 73,10.

Suzanne pot

Een hele gezellige locatie, heel knus en sfeervol. Het is op een traditionele Veluwse manier ingericht en dat maakt het heel uniek. Zeker een aanrader!

Henk vd Kamp

Ouderwets dorps bar restaurant maar de koffie en het eten was goed en goe klaargemaakt.

Peter en Marjolein we hadden al een paar keer mogen ervaren hoeveel liefde jullie, met een fantastisch team, hebben voor het vak en zeker ook voor jullie gasten. Vanavond hebben we van jullie nieuwe concept mogen genieten. Dit was helemaal fantastisch. Lekker broodplankje, dan een heerlijke proeverij van voorgerechten (mooi gepresenteerd), daarna een soepje mag zelf gekozen worden. Het hoofdgerecht van de kaart naar eigen keuze en tot slot een proeverij van heerlijke desserts. Ook werkelijk een mooi plaatje. Al dit lekkers voor een hele redelijke prijs. WAUW wat hebben we lekker kunnen genieten. Complimenten voor jullie allemaal. Allemaal hartelijk bedankt voor alles. We hopen jullie vaker te bezoeken.

M.vr.gr.
    Familie Gertsen Huissen

Gezellig en knusse eetgelegenheid. Snelle service en lekker gegeten (friet met kroket/gehaktbal) Aanrader!!

20. Nederlands Beekbergen

Smakeloos en vooral luidruchtige bediening

Zeker geen aanrader!!

21. Nederlands Beekbergen

Elisa

Doldersum

Er was gezellig goede service en het eten was perfect. Als ik weer op droompark of Landal zit zal ik er weer een avond daar eten.

Fam van Gils

Voorgerecht (wildsoep)was een gewoon kopje bouillon en dat voor € 5,50 is erg duur.
    Hoofdgerecht was heerlijk en vers.

24. Nederlands Beekbergen

Normaal schrijf ik geen recensies maar dit keer kan ik het niet laten! Wij komen al jaren eten bij wegrestaurant mendel wanneer wij terug komen van vakantie. (Meermaals per jaar!) Zijn dan altijd met een grote groep personen tussen de 10 a 15 man. Nooit problemen gehad tot vandaag.

Ook vandaag komen wij weer met 14 man aan, hopen dat er een tafel voor ons beschikbaar is. Na het te hebben gevraagd aan een ongelooflijk chagrijnige serveerster bleek dat er een tafel voor 12 personen beschikbaar was. Wanneer je aan ieder hoofdeinde een extra stoel zette, was het voor 14 personen goed. Maar dit mocht niet van mevrouw, want ze kon geen stoelen van andere tafels weghalen. Een andere tafel aanschuiven was ook niet mogelijk. (Merendeel van de tafels eromheen waren vrij!)

Vervolgens loop ik lichtelijk geïrriteerd naar buiten om met mijn familie te overleggen.

Terwijl we buiten aan t overleggen zijn komt er een groepje mensen naar buiten. Zij waren weggestuurd omdat ze een hondje bij zich hadden. Dit was een schok voor ons, want wij komen hier al jaren MET honden. Ook deze familie vertelde ons dat ze er al jaren MET de hond kwamen.

Wij besluiten maar weg te gaan, lopen naar de auto die achter het restaurant geparkeerd stond. Komt de eigenaar heel chagrijnig naar ons toe gerend en roept snauwenden: "hier niet parkeren want dat is van de vrachtwagens". Sorry hoor meneer, we gaan al weg, en komen NOOIT meer terug.

Vandaag een heerlijke biefstuk van de haas gegeten. Gezellig en vriendelijk personeel. Heerlijk wijntje erbij ik zeg top.

Het eten was lekker

27. Nederlands Beekbergen

Eten was lekker maar de service is verschrikkelijk. Een uitsmijter met 1 witte en 1 bruine boterham (ipv 2 dezelfde) is geen optie. Voor een kind de ui, sla en ei weglaten van het broodje Filet American is ook onmogelijk. Bizar! Ik zie hier een lange lijst met soortgelijke recensies… Blijkbaar verdienen ze toch voldoende zonder klantvriendelijk te zijn.

28. Nederlands Beekbergen
  29. Internationaal Beekbergen

Marli & Pieter

We waren op zoek naar een restaurant "halverwege" om met vrienden bij te kunnen praten. Naar aanleiding van de google recensies hier afgesproken en een heerlijke avond gehad. Goede attente bediening, heerlijk eten en een prettige sfeer. Een aanrader!

Vanavond gebeld voor reservering 2e Kerstdag voor 7 personen. Was plek immers nog extra navraag gedaan. Reservering aangenomen. Uur later wordt de voicemail ingesproken en ons diner op 2e Kerstdag afgemeld.
    Trieste service en zeker niet netjes. Ook geen alternatief aangeboden oid. Dus… vaker geweest dit niet gewend. 1× maar nooit meer dus!
    Mede door wijze van afmelden.