Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beekbergen verdeeld zijn.

Peter Driehuis

2. Nederlands Beekbergen

Ik beoordeel alleen de service. De rest zijn wij niet aan toe gekomen. Klantonvriendelijk. Na 18u alleen plates van rond de 15 euro. Typisch nederlandse horecatent. Het eerste wat ze uit hun mond krijgen is: 'wat wilt u drinken?'. Echt zo'n standaard eerste vraag in de Nederlandse horeca. Alleen een 'over bekende gehaktbal van Mendel' (zoals ze het zelf noemen) is niet mogelijk na 18u. Alleen in platevorm. Misschien handig om even op FB en op de website te vermelden. Je voorkomt een boel narigheid en teleurstellingen. Iedereen loopt niet met dik gevulde portemonnees in z'n broekzak. Wij hebben per direct dit etablissement verlaten. Nee, ik waag er m'n remschijven er niet meer aan. Ik hou gewoon de poot op 't gas. Met de vlam in de pijp.

3. Nederlands Beekbergen

Billie Turf

Erg trage service en een serveerster met weinig kennis. Kwaliteit van het eten was erg goed, zeer smaakvol en goed vlees. De portiegrootte lieten echter te wensen over, meerderen van ons gezelschap hadden er niet genoeg aan.

5. Chinees-Indisch Beekbergen

We hebben er heerlijk gegeten.

Anton Koster

Werkelijk een geweldige avond gehad.
    Het eten was heerlijk bediening erg vriendelijk. Ondanks dat wij in het oosten van het land wonen komen wij zeker terug.
    Zelfs mijn broer die zelf kok is is erg enthousiast.

Groeten Anton Koster

Marleen kanis

W.Genders

Onbegrijpelijk zoveel goede recensies. Reebiefstuk gegeten. Ten eerste was alles koud en ten tweede vreselijk taai, Heel erg teleurgesteld. De bijgeleverde aardappeltjes waren ook koud en de sla was gewoon uit een zakje zonder iets van dressing. Jammer dat dit restaurant de negatieve recensies niet laat zien.

Ik werd er niet vrolijk van.
    Gezien het prijsniveau verwacht je kwaliteit.
    Op het voorafje wildplankje was niets aan wild te ontdekken maar een onsamenhangende verzameling restjes.
    De herten biefstuk bestond uit enkele taaie stukjes? Waar je met je mes niet doorheen kwam.
    Dat een fles wijn muf rook ksn ik niet verwijten.
    Verder maar niets meer besteld.
    Zeer teleurstellende ervaring.

Heerlijke pannekoeken met appel. Voor de kindjes een cadeautje bij de pannekoek. Vriendelijke bediening. Een aanrader!

Jeanette en cees hoogstraten

Vandaag weer heerlijk met mijn man gegeten bij Ria's Bar. Heerlijke varkenshaas-saté met groente, sla en patat. Alles smaakt zo lekker en heerlijk vers. Geweldige saté. Komen er al jaren en altijd gezellig en goede bediening. Tot snel weer. Cees en Jeanette.

Robert G.F van den Berg

Tafelschikking en indeling in de ruimte (wij waren met 13 personen) was uitstekend. De sfeer was goed. Het eten werd niet opgediend op verwarmde borden (wat bij een dergelijke hoeveelheid mensen goed zou zijn). Het garnituur was fantasieloos en was niet vers. Zeker daar er vrij veel wild werd genomen zijn prefab salades etc uit den boze.
    Er was geen tafelwater.
    We hadden een gezellige avond in een fijne ambiance maar de kwaliteit van het gegetene is sterk voor verbetering vatbaar.

Het is vandaag een week geleden dat Robin een Food er voor heeft gezorgd dat ik een perfect 40 jarig jubileum heb gevierd. Ik kijk er met veel plezier en voldoening op terug. Fantastisch hoe Peter en Marjolijn meedeken in het creëren van de juiste sfeer die bij mij past. De reacties van mijn en dus ook van hun gasten waren allemaal lovend. Het serveren van meerdere keren verschillende kleine voorgerechtjes, warme gerechtjes en dessert gerechtjes was geweldig. Super lekker en bijzonder creatief opgemaakt. Een prima niet alledaags concept! De reacties naar mij over de bediening; wat een hartelijke en gezellige bediening!

14. Chinees-Indisch Beekbergen

Heerlijk gegeten en ze maakten de bami precies zoals mijn dochter het wilde. Zeer vriendelijke bediening!!

15. Nederlands Beekbergen

Van de dames in de bediening kon er geen lachje of vriendelijk gezicht vanaf. Totaal niet geïnteresseerd in hun klanten, schuifdeur naar het terras open laten, terwijl het niet erg warm was en toen mensen de deur zelf dicht deden, kregen ze ook nog commentaar van een van dames.
    Erg jammer.

Heerlijk wildstoofpotje gegeten. Was er ontzettend druk en daardoor ook rumoerig. Maar niets was teveel. Tafels werden verschoven om ons een plekje te geven. Het eten was super lekker

Met zn 4tjes

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, wat wil je nog meer? Het eten was er snel, ook al was het best wel een beetje druk. Er was wat te doen voor de kinderen en precies genoeg gehad aan mijn pannekoek! Ik kom hier graag nog eens terug

Tamara en alex

De lekkerste saté en schnitzel van Beekbergen en omgeving bij Ria

Heel gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten met 6 volwassenen en 3 kinderen!

We kwamen hier langs rijden en wouden een hapje eten, zo gezegd zo gedaan. We kwamen binnen en er hing een hele doordringende geur van geurkaarsen, mag wat mij betreft iets minder. Het was erg rustig aan de bar gevraagd of we konden eten, geen probleem zoek een tafel uit. Dat hebben we gedaan drankje werd netjes opgenomen even later het eten het eten werd gebracht verder geen bedoening meer gezien! Niet om te vragen of het naar wens was niet om te vragen of we nog wat wouden drinken en zelfs niet om de borden weer weg te halen. Uiteindelijk zelf naar de bar gelopen om af te rekenen. Als het druk is kan ik er misschien nog wel inkomen dat je geen tijd hebt maar nu verbaast mij dat echt.
    Het eten was redelijk biefstuk was aan 1 kant te hard gebakken waardoor er een korstje op zat wat jammer was, als ik bediening had gezien had ik het zeker gezegd maar helaas niemand gezien.

We komen hier zeker niet nog eens.

Gisteravond met een gezelschap van 35 personen een buffet avond genoten, zijn wat teleurgesteld omdat wat zaken niet waren zoals wij van te voren hadden afgesproken. Tijdens de avond en ook de volgende dag reactie ontvangen van gasten dat bv sommige warme gerechten te koud waren. Gesproken met de eigenaresse over het feit. Zij regeerde nogal fel en furieus wat erg jammer is. Ook van een teleurgestelde waarneming kan men leren.

22. Nederlands Beekbergen

Addie Wiersma

Een prima pleisterplaats met uitstekende koffie. Verwacht geen luxe, maar voor eenvoudig en toch lekker eten: Prima.

23. Chinees-Indisch Beekbergen

Willem Blom

Erg lang gewacht op het drinken en eten. Na een half uur pas drinken gehad.

ten Boske Tegelaar

Waardeloos. Het duurde veel te lang voordat we het voorgerecht kregen. Hoofdgerecht was lauw en pannenkoek was niet gaar. Moest weer terug. Een hertenbiefstukje was een zeen. We waren met z'n achten en ik wil wel wat geld uitgeven maar dan moet het wel goed zijn. Het was geen leuk familie etentje tijdens mijn vakantie weekje.

25. Nederlands Beekbergen

We kwamen vanmorgen 28 september met onze camper aan op de parkeerplaats bij Mendel om daar koffie te gaan drinken. Binnen een paar minuten bonkte er een man op de deur. Het eerste wat hij zei was: "Dit is míjn terrein, u gaat hier niet zelf koffiezetten, want dat doen heel veel campers en dat mag niet op mijn terrein. Wij bleven vriendelijk en zeiden dat we van plan waren om bij hem koffie te drinken. Toen zei hij onvriendelijk oké dan is het goed en hij ging weer. Wij hadden toen geen zin meer in zijn koffie. Zeer klantonvriendelijk. Wij zijn gelijk weggereden.

Hebben net saté gegeten paar plakjes vlees en saté saus was net zo dun leek nergens op. Hebben nog nooit zulke slechte saté gehad. Volgens ons viertjes was het 1 portie wat door vieren is gedeeld Prijs kwaliteit was heel erg slecht. Vier saté was € 63.00. Wij vonden het nog geen € 20,00 waard.

Voorgerecht was niet echt lekker. Hoofdgerecht vlees was goed, groenten veel te gaar. Bediening was wel aardig, maar wij kregen niet echt het idee dat ze plezier hadden in hun werk. Vorige week daar zonder te reserveren proberen te lunchen. Maar na 10 minuten weer vertrokken omdat er niemand kwam vragen wat we wilden bestellen. Al met Al geen positief beeld van het jachthuis gekregen. Voelden ons niet echt welkom. Heel jammer.

Hans van Dam

Dat was echt een beleving, lang geleden dat we zo heerlijk hebben geeten.
    De bediening was top en een geweldige kok die de meest uitlopende verassing uit de keuken toverde.
    Jammer dat het zo ver van Deurne ligt, anders werd dit ons favoriette restaurant.

k.v.Dreunen

Gereserveerd bij het Jachthuis, 11 sept een officiële bevestiging gekregen dus wij gingen vanaf het park Droomparken Beekbergen daar naar toe maar tot onze verbazing alles gesloten.
    Wij stonden dus met 4 personen voor joker voor een gesloten deur.
    Totaal geen reactie gekregen hierover.

30. Nederlands Beekbergen

Dag en nacht verschil met wat jaren terug.
    Eten niet om over naar huis te schrijven maar het ergste de bediening onvriendelijke toon.