Op dit adres zit nu: Sophia's Italian

1520482910 80
1603019766 79
1619527137 79
1702063993 79

1. Gastvrij, zeer vriendelijk personeel, gezellig warm ingericht en heerlijk eten.

2. Op 1e kerstdag heerlijk gegeten. Prima sfeer en bediening. Voor herhaling vatbaar.

3. Riet Buth

We hebben heerlijk gegeten, een lekker voorafje en ook een heerlijk hoofdgerecht.
    De bediening was erg vriendelijk.
    Ook fijn dat er vegetarische gerechten op de kaart staan, misschien nog 1 of 2 er bij als keuze. Als we in de gelegenheid zijn gaan we deze week nog een keertje.

4. Bijzonder sfeervol en vriendelijke bedieining, ik en mijn hond voelen ons er erg thuis en dat is voor ons heel bijzonder!

5. Tim Gaasbeek

Wetende dat de eigenaar een aantal maal per jaar een wildavond organiseert waarbij hij diverse soorten wildgerechten bereidt, contact opgenomen met de eigenaar. Dit omdat er 2 Indonesiche collega's over waren gekomen naar Nederland voor een training en ik ze wild wilde laten proeven. Ondanks dat het seizoen voorbij was, heeft de eigenaar er een super wild schotel van gemaakt voor zowel het voor als hoofdgerecht waarbij 7 verschillende soorten wild waren klaar gemaakt. Al het al, heerlijk gesmuld en zelf een doggy bag aangeboden gekregen voor de resterende stukken vlees welke wij niet hadden opgegeten omdat we vol zaten.
    Super genoten.

6. ge 25 punten

Leuke sfeer, prima eten.

7. We hebben goed gegeten bij het jachthuis, het was erg prettig dat er honden welkom waren.
    De sfeer was goed, de kwaliteit van de maaltijden was ook goed. (Wel een beetje jammer dat de sausjes en salade in plastic bakjes werden opgediend bij het kerstmenu).
    Prijs /kwaliteit was daarom ook goed :)
    Service was redelijk, de tijd tussen de maaltijdgangen was prima en er werd goed uitgeserveerd, echter moesten we wel zelf tussendoor vragen om wat te drinken.
    Dit zou ook bij het uitserveren gevraagd kunnen worden. (Tipje)
    Verder genoten van de maaltijd.

8. Goed gegeten,echter niet bijzonder. Was wel koud, voelde tocht. Eet hier een pannenkoek, daar is niets mis mee.

9. Gisteravond met een groep van 10 personen gegeten. Geen positieve ervaring.
    Uitserveren drankjes duurde erg lang. Er werd verkeerde wijn geserveerd.
    Bediening was tweede drankbestelling vergeten. Na melding werd alsnog geserveerd.
    Het duurde erg lang voordat het eten werd gebracht. Het eten werd te koud opgediend.
    De hoeveelheid bijlagen in relatie met het aantal personen was karig.
    Bediening reageerde nogal laconiek; “we zullen het de kok zeggen”.
    Al met al een teleurstellende ervaring. Prijs-/kwaliteit verhouding was zoek!

4,9
  10. Hebben een heerlijke pannenkoek gegeten!!

11. Doldersum

Er was gezellig goede service en het eten was perfect. Als ik weer op droompark of Landal zit zal ik er weer een avond daar eten.

12. Fam van Gils

Voorgerecht (wildsoep)was een gewoon kopje bouillon en dat voor € 5,50 is erg duur.
    Hoofdgerecht was heerlijk en vers.

5,7
  13. Het eten was lekker

14. Erg trage service en een serveerster met weinig kennis. Kwaliteit van het eten was erg goed, zeer smaakvol en goed vlees. De portiegrootte lieten echter te wensen over, meerderen van ons gezelschap hadden er niet genoeg aan.

15. W.Genders

Onbegrijpelijk zoveel goede recensies. Reebiefstuk gegeten. Ten eerste was alles koud en ten tweede vreselijk taai, Heel erg teleurgesteld. De bijgeleverde aardappeltjes waren ook koud en de sla was gewoon uit een zakje zonder iets van dressing. Jammer dat dit restaurant de negatieve recensies niet laat zien.

3,2
  16. Ik werd er niet vrolijk van.
    Gezien het prijsniveau verwacht je kwaliteit.
    Op het voorafje wildplankje was niets aan wild te ontdekken maar een onsamenhangende verzameling restjes.
    De herten biefstuk bestond uit enkele taaie stukjes? Waar je met je mes niet doorheen kwam.
    Dat een fles wijn muf rook ksn ik niet verwijten.
    Verder maar niets meer besteld.
    Zeer teleurstellende ervaring.

3,5
  17. Robert G.F van den Berg

Tafelschikking en indeling in de ruimte (wij waren met 13 personen) was uitstekend. De sfeer was goed. Het eten werd niet opgediend op verwarmde borden (wat bij een dergelijke hoeveelheid mensen goed zou zijn). Het garnituur was fantasieloos en was niet vers. Zeker daar er vrij veel wild werd genomen zijn prefab salades etc uit den boze.
    Er was geen tafelwater.
    We hadden een gezellige avond in een fijne ambiance maar de kwaliteit van het gegetene is sterk voor verbetering vatbaar.

18. Heerlijk wildstoofpotje gegeten. Was er ontzettend druk en daardoor ook rumoerig. Maar niets was teveel. Tafels werden verschoven om ons een plekje te geven. Het eten was super lekker

19. ten Boske Tegelaar

Waardeloos. Het duurde veel te lang voordat we het voorgerecht kregen. Hoofdgerecht was lauw en pannenkoek was niet gaar. Moest weer terug. Een hertenbiefstukje was een zeen. We waren met z'n achten en ik wil wel wat geld uitgeven maar dan moet het wel goed zijn. Het was geen leuk familie etentje tijdens mijn vakantie weekje.

20. Voorgerecht was niet echt lekker. Hoofdgerecht vlees was goed, groenten veel te gaar. Bediening was wel aardig, maar wij kregen niet echt het idee dat ze plezier hadden in hun werk. Vorige week daar zonder te reserveren proberen te lunchen. Maar na 10 minuten weer vertrokken omdat er niemand kwam vragen wat we wilden bestellen. Al met Al geen positief beeld van het jachthuis gekregen. Voelden ons niet echt welkom. Heel jammer.

21. k.v.Dreunen

Gereserveerd bij het Jachthuis, 11 sept een officiële bevestiging gekregen dus wij gingen vanaf het park Droomparken Beekbergen daar naar toe maar tot onze verbazing alles gesloten.
    Wij stonden dus met 4 personen voor joker voor een gesloten deur.
    Totaal geen reactie gekregen hierover.

22. Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Leuke inrichting, gezellige sfeer, leuke bediening en ook gericht op kinderen.

23. Het was fantastisch… gezellige sfeer heerlijk eten en fijne mensen in de bediening… het was top…

24. Heerlijk gegeten, in een sfeervolle zaak! Het personeel is zeer vriendelijk en dringt niets aan. Wij hebben een zeer leuke avond gehad!

25. Heerlijk gegeten in het jachthuis! Gerechten van goede kwaliteit, voor een eerlijke prijs. Vriendelijke bediening!

26. Superlekker gegeten en erg vriendelijk en gastvrij geholpen
    Eten van erg goede kwaliteit
    Het terugkomen waard

27. Spare ribs gegeten, echt geweldig.
    Ook gezien het feit dat ik ze graag heet wilde wat dus bij navraag in de keuken gewoon mogelijk was.
    En een perfecte gaarheid en smaak.
    Complimenten.
    We zijn er snel weer.

28. groenewoud

Heerlijk gegeten! Met name over de voorgerechten en hoofdgerechten is goed nagedacht en een mooie variatie aangebracht. Dessert mag wat specialer. Heel vriendelijke gastvrouw. Ze doet echt haar best om jouw avond te laten slagen. Mooie sfeer. Sanitair kan beter (gedateerd).

29. Erwin Huizing

Prima restaurant!

30. Heerlijk gegeten alleen de pannenkoeken waren niet gaar van de kidz.

31. johan 123 punten

Afgelopen maandag heerlijk gegeten in dit restaurant. Van binnen is de zaak erg gezellig ingericht, typisch wat je van een jachthuis zou verwachten. Mijn vriendin nam een wijntje waar zij ook nog duidelijke uiteg bij kreeg. Vooraf had zij gamba's en ik een bospaddenstoelensoep. Dat begon al goed. erg lekker en we konden niet wachten tot het hoofdgerecht. Gezien het restaurant op dinsdag een pasta gerecht serveert en niet op maandag vroeg ik de aardige dame in de bediening of dit evt. op maandag ook kon. Zij heeft dit gelijk geregeld en ik heb een heerlijk pasta gerecht mogen nuttigen. Mijn vriendin had een mixed grill deze was ook lekker. Top tent. Door het gezellige napraten helemaal vergeten een fooitje af te tikken, sorry guys. hoop dat deze dikke tien ook goed smaakt.

32. Wij hebben erg genoten van de gezellige avond. Het eten de verschillende pannenkoek waren goed gevuld. Zaten ook aardig vol, maar een toetje hoort erbij..
    Helaas zijn de beekse bollen door midden gesneden. Veel mensen konden het toetje niet op. Mijn inziens klopt de naam van het toetje niet meer nu... Immers het is geen beekse bol meer maar een halve...

Vriendelijke groet
    Fam al

33. Dorinda mayer

Ten eerste echt helemaal geweldig Wij zijn 18 mei met ons naaste familie gaan eten bij het jachthuis, het was al 20.00 en ik zocht een restaurant waar je glutenvrij kon, even gebeld en geen probleem. We kwamen binnen in een zeee sfeervol restaurant de chef(kok) kwam vertellen wat allemaal glutenvrij kon. Mocht je een dieet hebben kun je hier gerust heen want hij heeft zich heel erg verdiept in alle allergenen. Mocht je wel van te voren reserveren kan er nog meer glutenvrij gemaakt worden. Ook de gene die aan tafel serveerde heeft ons avond echt heel bijzonder gemaakt. Een avond om niet snel te vergeten

34. De Vries

Een gezellige locatie, heerlijk eten en een aardige gastvrouw. Een aanrader met een grote hoofdletter À. Vooral door de verse producten die gebruikt worden kom je terug.

35. Jarno Moeken

Zeer gezellig aangekleed restaurant. Hebben lekker gegeten. Personeel is heel klantvriendelijk en hebben heel attent ingespeeld op het verzoek of er iets geregels kon worden in verband met het 25-jarig huwelijk van (schoon)ouders!

36. van slageren, ellen

Rustige omgeving, prima keuze menu voor lunch, super service!

37. GERRIT DE JONG

Pannekoeken waren erg lekker.
    Jammer dat er geen banaan meer was op de pannekoek. Ondanks dat was het erg goed. De kok kwam zelfs even informeren of het allemaal naar wens was. We komen zeker nog een keer weer.

38. kootwijk

Zeer gezellig en uitgebreid etablissament

39. Lekker gegeten. Sfeervolle warme inrichting en vriendelijk personeel.

40. Heerlijk gegeten, gezellig en vriendelijke bediening . aandacht voor iedereen. Morgen weer Jachthuis!

41. Het ziet er gezellig uit, heel vriendelijk personeel. Mooie gerechten, wij hebben erg lekker gegeten. Vooral het trio van wild en het jachtplankje zijn aanraders.

42. Lekker eten en gezelligheid mooie combinatie

43. Romy D 1013 punten

Omdat ik glutenvrij eet komt de kok meteen na de bestelling aan tafel met een suggestie en daarna nog voor een gezellig praatje. Die man heeft hart en passie voor zijn werk.
    Ook het overige personeel is warm en betrokken.
    Gewoon een goed, gezellig, laagdrempelig restaurant.
    Zijn we weer in de buurt dan komen we zeker terug!

44. Ervaring was er niet! Volgens website zou Het Jachthuis op woensdag 8 maart gewoon geopend moeten zijn. Voor de zekerheid toch maar een reservering gemaakt, die direct werd bevestigd per mail en per SMS. Gezien de afstand en natuurlijk omdat we ons allemaal verheugden op een glas wijn bij de wildgerechten op de menukaart, besloten naar het restaurant te lopen. Na 20 minuutjes lopen stonden we voor een volledig donker restaurant. Alles op slot en geen mens te zien. Tevergeefs gebeld naar het restaurant, antwoordapparaat stond aan. Ingesproken maar tot op heden geen reactie. Zwaar teleurgesteld maar weer 20 minuten teruggelopen om ergens anders te gaan eten. Had de volgende dag toch nog wel een reactie verwacht, maar wellicht is alles nog steeds donker?

45. Vanavond hier gegeten, na gisteren voor tweede keer. Echt goed met prima bediening en een kok die zichtbaar was en de mensen aansprak. Grote waardering voor het geheel.

46. Prima Veluwse eettent. Veel wild en erg lekker, de kok snapt het....

47. Sfeervol restaurant. Mixed grill gehad. Was zeker genoeg en lekker maar kreeg het niet op voordat het afgekoeld was. Spruitjes niet bijzonder. Zat bijsmaak aan bier. Denk dat de leidingen en spoelbeurtje konden gebruiken. Tocht wel beetje op het podium onder deur door.

48. Het eten was klasse, echt heerlijk en de bediening vriendelijk en welwillend.
    Zelfs de kok gesproken en we zijn extra verwend!!
    Na 2 avonden gaat zeker een derde volgen. Bedankt!

49. Mixed grill was super, personeel vriendelijk en alert. Restaurant van buiten niet aantrekkelijk, maar binnen leuk ingericht.

50. George Verschoor

Voor de tweede keer in korte periode gegeten. Zowel voor- als hoofdgerecht heerlijk en voldoende goede en nette bediening, top!
    Fam. Verschoor 11/02/17

51. R. van der Veen-de la Croix

Top!!! heerlijk geluncht. Jagerspannenkoek met een heerlijk fles witte wijn. Mochten zelfs even proeven want we wisten niet welke te nemen.
    Super bediening dus!!
    Onze hond mocht mee, daarom had ik ook dit restaurant gekozen. En bovenal mochten wij in een ruimte zitten dat werd afgesloten. Het was gelukkig niet zo heel druk en wij waren vrij vroeg.
    Echt geweldig. M.a.w. wij komen zeker terug.

52. arjen en adinda

Super gezellige sfeer en het eten was geweldig.

53. J.S. van der Linde

Lekker gegeten voor een goede prijs met prima bediening.

54. We hebben kerstavond met ons achten gegeten bij het jachthuis. Het was heerlijk! De vleesgerechten waren super en ook de bediening was erg goed en vriendelijk. Een echte aanrader vooral de mixed grill.

55. Prima bediening, heerlijk gegeten.

56. Een aanbeveling om ff heerlijk te eten, goede en zeer vriendelijke bediening. 👍👍

57. Famili Muskens

We hebben uitstekend gegeten bij het Jachthuis. De wildgerechten waren prima. Iets meer kennis van alles bij een enkel personeelslid kan wel.

58. Giel van Eck

Goed eten. Gezellige en informele ambiance. Echt een aanrader

59. ria gunst

Werkelijk heerlijk gegeten, zeker een aanrader.

60. Hertenvlees was taai. Spare ribs waren niet lekker. Bediening was niet alert. Prijs/kwaliteitsverhouding was niet oké.

2,5
  61. De high tea was niet om naar huis te schrijven. Oud brood veel te dik belegd met kip kerrie. De spek veel te doorregen. De toast te hard. Het zag er al met al niet heel fris oud. Jammer, niet even theepot op tafel, moeten vragen om thee water. Nee, veel en veel beter meegemaakt.

Jammer.

62. Romy de Wagenaar

Werkelijk heerlijk gegeten, top kwaliteit. Leuke variatie van gerechten en een goede sfeer. Ik raad Het Jachthuis zeker aan! Zelf had ik surf en turf, een hele goede biefstuk met gamba's. Wij komen snel weer terug!!

63. J.J. van Wijhe

Hier uit eten gaan is een waar genot, zowel voor de sfeer/service als wel voor het eten. Zeer zeker een aanbeveling waard!

64. Willemien van der Horst

Gastvrije ontvangst en vriendelijke bediening! We hebben met 4 volwassenen en een peuter van 2 hier gegeten. Er was voldoende keus in de voorgerechten en de maaltijden waren gewoon lekker.

65. Freek & Jeannette Schuurmans

Onlangs, 25 mei, hebben wij heerlijk gegeten in het Jachthuis dat tot onze verrassing ook een uitstekende eetgelegenheid voor mensen met een dieetbeperking blijkt te zijn. Alles was bespreekbaar en waar nodig werd het menu zonder problemen aangepast. Het was niet alleen zeer smakelijk, ook werd een en ander smaakvol geserveerd. Kortom, het was echt genieten in het Jachthuis waar we zeker terug hopen te komen.

Chapeau voor de kok en gastvrouw Tamara!

66. Berber Borgman-Roorda

Vanavond gegeten in 'Het Jachthuis'. Het was echt geweldig! I.v.m. een allergie kreeg ik de mixed grill met allemaal heerlijke kipfilet stukjes. Verder hadden wij de schnitzels, gewone mixed grill en de absolute aanrader was de stoofpotje van verschillende soorten wild. Onze zoon kreeg kipnuggets op een heel feestelijk versierd bord. Kortom... echt een aanrader om hier te gaan eten!!

We komen zeker weer een keer eten, als we weer met vakantie gaan in Hoenderloo of Beekbergen!!

67. Jos Sint Nicolaas

Met een gezelschap van 9 personen waaronder 2 kleine kinderen heerlijk gegeten. We hadden diverse gerechten zowel bij het voor-hoofd-bijgerecht. Alles perfect voor elkaar. Sommige onder ons vonden het zelfs wat te veel, maar vat dat maar als compliment op. Als we weer in de buurt zijn komen we weer terug.

68. We hadden onze jas nog aan, we keken naar een tafel en werd meteen gevraagd wat we wilden drinken. Je kreeg niet eens de tijd om je jas uit te trekken en op de kaart te kijken. Toen ik zei van we willen eerst even zitten, keek ze ons raar aan. Toch wat gedronken, niet gegeten, gauw weer weggegaan. Ga er nooit meer heen, wel een mooie locatie en interieur.

69. S.Delannoye-Dekker

2e paasdag heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant.

70. Danielle Prinsen

Met Valentijnsdag hier het 3 gangen verrassingsmenu gegeten. Het eten was heerlijk! Complimenten aan de kok hiervoor. De bediening was vriendelijk en de sfeer in het restaurant erg gezellig. We hebben een top avond gehad en komen zeker nog een keer terug!

71. Valentijnsactie, verrassingsmenu gegeten, in één woord... verrukkelijk!

72. Ontzettend lekker gegeten! Een echte aanrader! We werden verrast door de chef tijdens de Valentijnsdag actie met heerlijk voor-, hoofd- en nagerecht. We komen snel weer langs om weer te genieten.

73. Via internet gevonden, zaten in een hotel in Beekbergen. Omdat we wat beters wilde eten kwamen we hier terecht. Doordeweekse dag, het was erg rustig maar dat kan natuurlijk voor de tijd van het jaar. Toch deden deze mensen er alles aan om ons naar het zin te maken. Dikke pluim voor de keuken het was echt genieten. Meisje in de bediening beetje verlegen maar wel oké. Wildtrio een aanrader en de vega salade zeer vernieuwend. Eenvoud siert, ga zo door.
    Wil Terpstra

74. Zaterdagavond op de jaarlijkse wildavond wild gegeten voor het derde jaar was weer heerlijk, bedankt Wil en Angela tot volgend jaar.

75. Gisteren hier gegeten om het begin van de vakantie te vieren en dit was gewoon goed.

De ruimte is gezellig aangekleed en is geheel in de stijl van de naam van het restaurant. Wat ik als rolstoeler een grote plus vond was dat het restaurant goed toegankelijk is EN een rolstoeltoilet heeft.Ook het feit dat de tafels met gepaste tussenruimte gerangschikt zijn vond ik plezierig 'eten'. Een minpuntje was dat je tafeltjes laag zijn en een rand hebben waardoor onder de tafel zitten met een rolstoel lastiger is.

De service was vriendelijk en vlot (al was het niet druk dus het mocht ook wel). Ook dacht de serveerster mee over het hoe en wat met de rolstoel.

Het eten was goed maar niet heel bijzonder (ja de kaart is vooral 'wild' georiënteerd maar dat is het thema van dit restaurant). De borden zijn mooi opgemaakt en de hoeveelheid bijgerechten zijn precies goed (niet teveel en prima passend bij de bestelde gerechten). Ik vond de wilde eendenborst met de sinaasappel saus erg lekker maar de wildstoof van mijn man daarentegen was erg dun en matig gevuld (waardoor er van het wild/vlees-smaak weinig overbleef, jammer).

76. Wijnand & Hermien Egberts

Vrijdag gegeten, goed verzorgd en veel! Heel smakelijk. Bediening was top. Mochten voor het eten aan de bar zitten om wat te drinken en hebben gezellig met Kok Wil over vroeger gepraat toen het nog De Valouwe was. De sfeer was prima! Niets is te veel of te gek. Zeker een aanrader! De prijs is ook prima. Veel voor weinig geld en erg smaakvol. Gaan zo snel mogelijk een keer terug. Heel veel groetjes van Wijnand en Hermien Egberts uit Duiven.

78. Henry. Boschman

Vrijdag gegeten, waren vrij laat maar daar lieten ze ons helemaal niks van merken. We konden rustig blijven zitten en zelfs om 22.30 werd nog gevraagd of we wat wilden drinken. Bediening was gastvrij. Eten was super. En de sfeer uitstraling deed de naam eer aan (jachthuis). Wij komen zeker nog een keer terug.

79. René Pelzer

80. Mark van dam

Lekker gegeten, was wel rustig. Maar dat was voor de tijd van het jaar normaal. Wild gerechten een aanrader, zeer smakelijk. Tip; ondanks dat het rustig is, steek de open haard aan.

81. Gezien alle positieve reacties hier zijn wij van de week er ook wezen eten. Ons viel het helaas heel erg tegen, we hebbben een uur moeten wachten op alleen ons hoofdgerecht (voorgerecht hadden we niet) terwijl het totaal niet druk was. (Gemiddeld 3 tafels). Toen we het eten kregen was mijn schnitzel te hard gefrituurd waardoor de randjes helemaal hard waren en bijna verbrand smaakten. De bediening was wel vriendelijk maar niet echt snel. Wij gaan er dus niet weer heen.

1,8
  82. Gisteren naar de Wildavond geweest was voor de 3de keer, was weer fantastisch! Goed eten en vooral vers en goed gebakken wild. Bediening was goed en de sfeer een dikke pluim. Tot volgend jaar weer, wij zijn zeker van de partij. Groetjes fam. van Erp.

83. Wat ik vanavond heb meegemaakt heb ik nog nooit meegemaakt. We komen binnen en geen mens te bekennen dus we hadden al zoiets van is dit wel een goed restaurant? Dus er kwam gelijk iemand naar ons toe om te vragen wat we wilden drinken. Even later kwam ze daar mee aan en had de kaart bij der. Wij hebben op ons gemak gekeken en er werd gevraagd of we een keus hadden gemaakt. Ja, ik begon. Doe maar een pizza magherita. Ze onderbrak me en zei "we hebben maar voor 1 persoon pizza in huis"! Je hebt plek voor 120 man en je heb maar voor 1persoon pizza in huis?! Ik vroeg wat krijg je van me voor het drinken? En dat heb ik betaald en toen we wilden opstaan kregen we te horen we regelen wel wat bij de buurman! Nee sorry, dat had je eerder moeten bedenken. Wij gingen lekker ergens anders heen waar ze wel voor meer mensen pizza in huis hebben!

Groet Danny

84. Tja, wat zal ik er over zeggen. Ik vind het een beetje een te hoog Van der Valk gehalte hebben. De garnering van de gerechten is net wat te 1982 met de stukken meloen en ananas. De inrichting is druk, rommelig en volgens mij nooit goed schoon te houden wat voor een restaurant toch wel een vereiste is.

Het formaat van de gerechten is vrij magertjes voor de prijs die je er voor betaald.
    5 garnalen voor 9,25- vind ik prijzig. En 18,75 voor 1 rack spareribs is aan de prijs.
    De frietjes komen zonder mayonaise. De pepersaus bij de wat droge varkenshaas is meer jus met wat peperkorrels dan een op smaak zijnde gebonden saus en de groente en compote zijn niet erg rijk van smaak.

De bediening is vriendelijk en alert maar wij zullen er niet meer eten.

3,2
  85. Zelden zo slecht gegeten. Stokbrood met boter vooraf: een keiharde bol, die van binnen niet gaar was. Vegetarisch gerecht met verse groenten in knapperig deeg: diepvriesgroenten in een zompig sponsachtig deeg. Salade erbij met een slechte dressing, en een grote stapel fruit, bizarre combinatie. Bovendien was het knap prijzig. Prijs kwaliteit verhouding slecht.

2,1
  86. Zoals altijd weer genoten van het lekkere eten. De gezelligheid en de fijne service.
    Zeker een aanrader

87. wenda douma

Geweldig gegeten met mijn collega. Wat een geweldige sfeer en midden in de bossen, dat is nog eens 'echt' een verrassing. Een aanrader als je echt eens wat anders wilt. Ook de bediening gaf mij het gevoel van heerlijk verwennen. De menukaart was creatief, iets wat je thuis niet altijd zou klaarmaken. Leuk!

88. We hebben het afgelopen jaar meerdere keren gegeten in dit restaurant, omdat we in het begin zeer enthousiast waren over de menu's, maar het werd telkens iets minder. Deze zomer twee keer geweest, waarbij er een keuze kon worden gemaakt uit een salade buffet. Dat was alles behalve geslaagd. Kwalitatief vergelijkbaar met de Johma huzarensalade uit de supermarkt. Warme groente werd niet meer apart geserveerd en dat wat er op je bord lag mocht geen naam hebben. Ook de bijlagen waren karig. De prijs/kwaliteit verhouding is derhalve niet best.

5,9
  89. 8 april 2013
    Afgelopen zaterdag hier met z'n vieren gegeten. Beetje Oostenrijks sfeertje bij binnenkomst; dus redelijk gezellig. Bij de open haard op de Chesterfield banken ons aperatief gebruikt en het diner besteld. We maakten gebruik van een Groupon aanbieding welke ons vertelde dat we een 3-gangen verrassingsmenu met een keuze voor vlees, vis, wild of vegetarisch mochten opgeven. Als voorgerecht mochten we een keuze maken uit 5 verschillende soepen (tjonge jonge, wat een verrassing). OK, de soep was goed. Afijn, 1 van ons koos voor vis, de anderen voor wild. De visschotel bestond uit een enorm bord met 3 miezerige stukjes verschillende gebakken vis, begeleid met een stuk citroen en wat streepjes vissaus. De wildschotels bestonden uit 3 verschillende soorten wild (hert, zwijn en moeflon werd ons verteld) begeleid door een wildsaus. Het vlees op zich was goed bereid, maar ook hier raakte je niet erg vol van. Hiernaast kregen we met 4 personen een 1-persoons schaaltje bleke friet (uiteraard zonder mayonaise), een 1 persoons schaaltje met spek bereide veel te gare gebroken sperciebonen (uit blik?) en een schaaltje stoofpeercompote. Wat opviel was, dat ook gasten die alleen of met z'n tweeen een tafeltje hadden, dezelfde schaaltjes geserveerd kregen. Wij bestelden dus meteen wat friet en mayonaise bij. Het dessert was ook weer een lachertje: een bolletje sorbetijs op een keiharde merenque aangekleed met een schijfje ananas en een aardbei en wat slagroom. Het was met recht een verrassingsmenu, zeker toen we op de rekening ook nog de extra friet en de mayonaise gepresenteerd kregen. Wij hoopten dat zo'n restaurant door bij Groupon mee te doen aan klantenwerving en binding zou doen, maar dit was eens en nooit meer.

90. Wildgerecht van groupon was heerlijk! Echt super. Nagerecht was ijs, zag er mooi uit maar niet echt spannend of exclusief. Bediening prima, vrij vlot.

91. Het eten was absoluut niet slecht, beetje kleine porties maar dat kan ook aan het gerecht liggen. De service was echter dramatisch knudde. Onvriendelijk met een glimlach. De prijzen op de kaart zijn natuurlijk gewoon nederlands, dus bespottelijk duur voor een achteraf kantine op de veluwe.

92. Via groupon gegeten. Bediening was vriendelijk. Maaltijd werd snel uitgeserveerd en was gemiddeld van kwaliteit. Prijzen van de drankjes vonden wij, in verhouding tot de prijzen van de maaltijden, aan de hoge kant.

93. Angela Bonne

94. Joyce Straatman

Feestje van 2 Sarah's met Moorddiner:

Een afrader, i.p.v. van 4 tafels, waren er maar 3 gedekt. Geen moorddiner acteur, geen microfoon, geen podium. Het spel was dus bijna niet te spelen, onverstaanbaar Prijs was incl.drinken , maar geen personeel die je te drinken aanbood, pas nadat de tijd verstreken was, kwamen ze wel.Deze laatste drankjes moesten ook nog eens achteraf afgerekend worden. Personeel vond het voetbal op TV belangrijker. Rookruimte werd bezet door een echtpaar met 2 kinderen, zodat de rokende feestgangers alsnog naar buiten de kou in moesten om te roken. Een van de kinderen ( van het echtpaar in rookruimte) was zeker 30 minuten aan het huilen. "Vreemde" mensen liepen in en uit, wat storend was. Voor de kinderen moest ook de volledige prijs betaald worden. Het moorddiner was ongeorganiseerd, het eten was redelijk, maar veel gasten hebben dorst gehad,dus slechte bediening. Voor mij nooit meer 't Jachthuis hoe mooi de locatie ook is.

3,5
  95. Een nieuwe kaart vroeg wel wat gewenning van het personeel. Personeel uiterst vriendelijk. De kwaliteit van het eten was uitstekend met als enige kritiekpuntje dat de hoofdgerechten niet tegelijk werden opgediend. (foutje in de keuken?). Eén maaltijd kwam ruim 10 minuten later ... en dat is te lang. (Anders had de service zeker een puntje meer gescored).

Bovenstaande dissonant buiten beschouwing gelaten een absolute aanrader.

96. Verblijf op het park. Bungalow geweldig. Maar het Jachthuis is helemaaal top. Zeer gastvrij en heerlijk smullen. Ook kindvriendelijk en gezellig.

Wij komen zeker weer terug

97. Feestje Janny 65 jaar.

Ik heb een super feest gehad. Wil & Angela en het personeel.

Zijn zeer gastvrij en de bediening was SUPER!

Op zondag zijn we wezen dineren en dat was ook geweldig.

Goede keuken, geweldige locatie, vriendelijk personeel.

Het was in één woord SUPER!

Bdankt!