Bram's Pannenkoekenhuis in Beekbergen

Er is voldoende parkeerplaats, ook voor bussen, paardentrailers etc.

• Suikervrij

6. Betalen pin

1420355954 62
1532018974 72
1643681995 72

1. Met 2 kleinkinderen op zondagavond: we werden in een achterzaaltje geplaatst, waar verder ongezellig niemand zat en de stoelen langs de kant opgestapeld stonden. Serveerster wist niet of er prik zat in de icetea en de glaasjes bier waren erg klein. Pannenkoeken weinig smaak. Voor de kleinkinderen (6 en 3 jaar) vol verwachting "Knuffelmenu" besteld. De knuffels konden pas achteraf uitgezocht worden, nadat er om gevraagd moest worden bij het afrekenen! De verrassing bij de kinderpannenkoek bestond uit een lolly, die in plastic verpakt in het ijsje was gestoken en een spekje. Volgende keer toch maar ergens anders naar toe...

2. In de herfstvakantie een vakantie geboekt op Droompark Beekbergen. Bij het inchecken een folder gekregen dat je bij Bram's Pannenkoekenhuis ook pizza's kan afhalen. Dus op een avond naar Bram om een paar pizza's te halen. Eerst wordt je al verbaasd aangekeken dat je pizza's komt halen. Ze moeten dan navragen of er nog pizza's zijn. En ja hoor en zijn nog pizza's. Fijn want we hadden trek. Vervolgens krijg je een scheef gekopieerd A4'tje in je handen gedrukt met keuze uit een paar pizza's. Omdat er ook een pizza bijstond die Bram's pizza heette vroeg ik wat daar op zat. Dat moesten ze weer navragen. Uiteindelijk wisten ze wat er op zat en bestelde we onze pizza's. We rekenden vast af en bleven wachten aan de bar. Na 20 minuten komen ze vervolgens met het bericht dat de pizza's toch op zijn. Het was nota bene net half 6!! Ik kon wel mijn geld terug krijgen. Ja dat lijkt me ook het minste wat je kunt doen. Dus wat ons betreft een kansloze tent.

3. Familie Muskens

Heerlijk gegeten. Toppannenkoeken. Ontzettend vriendelijk en goed geholpen.

4. j den tuinder

Goede pannenkoek. In verhouding met andere pannenkoekenhuizen prijzig en de
    reservering met Eet.nu werkt niet.

5. Afgelopen zaterdag waren we bij jullie met z'n 12en, waarvan 2 kinderen. Dit is geen aanbeveling om hier dan allemaal pannenkoeken te gaan eten. De kinderen van onder de 2 kregen pas 15 min later hun eten dan de eerste. Als laatst dus!! Bediening vond ik zeer matig. Ze had ons moeten informeren dat dit dan niet allemaal te gelijk kwam en de kinderen, zorgen dat die bij de eerste ronde erbij zitten! Zeer slecht. De pannenkoeken waren heerlijk en de kinderhoek is ook geweldig.

6. Wij hebben er heerlijk gegeten, boven verwachting goed.
    Het eten was top, zeker een aanrader om hier eens te gaan... En ook genoeg vertier voor de kleintjes.

7. Slecht, slechter, Brams. Van een pannenkoekenhuis weet je dat het geen culinair hoogtepunt van je vakantie wordt, maar je hoopt ook niet op een dieptepunt. Is het helaas wel geworden. Bediening/service was slecht, eten slechter en genaaid worden door dingen op je rekening te zetten welke je niet besteld heb is ronduit schandalig. Mijn tip: lekker zelf pannenkoeken bakken thuis.

8. Leuk eten bij Brams pannenkoeken restaurant. Twee volwassenen en twee kinderen. Er is voldoende vertier voor de kinderen en de pannenkoeken zijn van goede kwaliteit. Ruim beleg en een vriendelijke bediening. Zeker een aanrader en wij zullen vaker komen. Bedankt!!

9. Fam. Schuurman, Driebergen

Hier worden nog ouderwets lekkere en gevulde pannenkoeken, zoals hun Gelderse pannenkoek, geserveerd. Heerlijk! Zo kom je ze, helaas, nog maar zelden tegen!

10. Barbara van Gessel

Heerlijke pannenkoeken! Tenminste nog echt gebakken in plaats van pannenkoeken gebakken door een machine. Deze waren lekker dun en goed op smaak. De kinderen hebben de pannenkoek helemaal opgegeten. Wij haddendum gekozen voor een ander gerecht ook prima!

11. Prima kwaliteit en gezellige ambiance. Goede bediening. Glutenallergie geen probleem, werd gewoon goed opgelost. Aanrader om gewoon lekker en voldoende te eten.

12. Gekozen voor een biefstuk in dit restaurant, waar de prijzen te hoog liggen voor de ambiance. Plate biefstuk is 19.50 EUR. Nog nooit zo'n ongeïnspireerd bord gezien. Enige wat nog enigszins redelijk was: de biefstuk. Verder een enorme hoeveel aangebrande aardappel frieten plus wat sla blaadjes met daarop een kwak joma huzaren slaatje uit een kg bak.

13. Heerlijk gegeten en de bediening is zeker in voor een praatje, wat een gezellige avond! Wij komen zeker nog een keer terug, bedankt!

14. Heerlijke pannenkoeken! En super leuke en aardige mensen in de bediening! We komen snel weer eens langs als we in de Buurt zijn.

15. B. van Breukelen

Via google dit restaurant uitgekozen anders hadden we het nooit gevonden. Het restaurant is de kantine van een camping maar niet ongezellig. De bediening is vriendelijk. Voor kleine kinderen is genoeg te doen om ze bezig te houden.

De kaart heeft meerdere gerechten maar wij kwamen voor de pannenkoeken. De keuze is gevarieerd en groot genoeg, de prijzen zijn normaal. De kwaliteit van de pannenkoeken vonden wij erg goed. Ze zijn behoorlijk groot en heel goed gevuld.

Aanraders zijn de "Franse slag" en "Bram's jagers" pannenkoek. Op de laatste zit een heerlijke ragout met stoofpeertjes, en zeker niet weinig.

Ook de desserts waren prima. Niet duur en groot genoeg.

Al met al de moeite waard om heen te rijden als je in de buurt bent.

16. H. Crozier

Vanavond met een groep van acht gegeten. De wildragout op de pannenkoek was geweldig. Ook de andere pannenkoeken waren op smaak. Ik kreeg het niet allemaal op. De kinderen hebben zich vermaakt in de speelhoek.

17. Ab Suiker

Wij eten elk jaar wel een paar keer in dit pannenkoekhuis,met kinderen en kleinkinderen

Ook dit weekend, de bediening was goed en vriendelijk,de pannenkoeken lekker en de kleinkinderen kunnen leuk spelen in de speeltuin

Dit restaurant is zeker een aanrader de volgende keer gaan wij weer

18. Nadat de keuken gesloten was, mochten we toch nog een pannekoek komen eten van de chef kok! Vriendelijk personeel, en het eten was heerlijk! Top service van Sven & Natascha bedankt voor het creatief inpakken van het restant;-)!

19. Vanavond met ze 3e bij Bram's Pannenkoekenhuis gegeten. Mooie sfeervolle zaak. De bediening was vlot en vriendelijk, en de pannekoeken waren heerlijk. Wij komen zeker terug. Bedankt.

20. Net met de familie hier gegeten, werden snel geholpen door een hele aardige dame en kregen snel drankjes en eten. De plek is moeilijk te vinden, maar als je er eenmaal bent is alles super. Dank jullie wel voor een leuke avond :)

21. Hebben vandaag met 10 personen gegeten bij Bram. We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was prima en snel op tafel. De service was uitstekend, we hadden een aardige dame. De kids hebben zich prima geamuseerd. Lekker buiten gespeeld in de speeltuin en daarna lekker aan de tekentafel gekleurd en geknutseld. Bedankt voor een fijne afsluiting van de dag.

22. Ik heb vandaag heerlijk gegeten hier, mijn nichtje van twee heeft zich prima vermaakt in de speeltuin en is nog geschminkt tot leeuw! Een geweldige middag!

23. Max Tuinier

Lekkere pannenkoeken, gemoedelijke sfeer, ga zo door.

24. Duurt erg lang. Uur moeten wachten op een paar simpele pannenkoeken.

25. Raalte vr.. groep

Shoarma pizza was een beetje aangebrand. Pannenkoeken waren lekker.

26. Renzo Commandeur

Het smaakte erg goed. Pannenkoek zeer groot. Zit er snel van vol!

27. Voor de 4e keer bij brams pannenkoekenhuis. Kids in de speeltuin vermaken zich goed. Eten is weer vanouds. Lekkere pannenkoeken en de biefstuk was heerlijk mals. We komen zeker terug.

28. Dit pannenkoekenrestaurant heeft een desolate sfeer (met name de omgeving). Uitgestorven, verlaten en dus allesbehalve gezellig.

Ik nam 3 gangen keuzemenu met vooraf stokbroodje kruidenboter. Stokbroodje was te kort gebakken en nog deels 'rauw' van binnen. Ook heel slordig gesneden met een te bot mes waardoor de stukjes ongezellig in elkaar gedeukt waren. Gyros pannenkoek op zich goed, maar de tzatzikisaus die erbij zat was enorm zuur en overheerste de gehele smaak helaas. Toetje (ijs met bavaroise) was niet zo bijzonder verder, maar misschien nog het best gelukt van alle drie de gangen.

Meisje in de bediening was niet heel hartelijk, maar in orde.

4,9
  29. Gister met mijn vrouw bij het pannenkoekenhuis gegeten. Het was redelijk druk, maar het meisje in de bediening deed haar best en was erg vriendelijk. De pannenkoeken waren heerlijk en zeer goed gevuld (mijn vrouw kreeg hem niet eens helemaal op). Het pannenkoekenhuis ziet er gezellig uit, echt een pannenkoekenhuis!! Wij hebben heerlijk gegeten! Echt een aanrader.

30. Met z'n 4en even uit eten bij Bram's Pannenkoeken. 1 serveerster die het veel te druk heeft. Lekkere patat die net de frituur heeft aangeraakt. Saté van € 17,95 wat rauw is (teruggeven wat we nog nooit eerder hebben gedaan. Maar helaas krijg je dan je gerecht dat er beter uitziet maar niet smaakt. Is het alleen maar het idee dat ze er wat mee gedaan hebben). Pannenkoek met rozijnen zonder rozijnen. Nog nooit eerder een review gegeven. Maar hiervoor was het een review waard. Waarschijnlijk een dip na de drukte. Maar niet eerder zo slecht gegeten.

3,6
  31. Snelle bezorging van bestelling. En een goede keuze uit speciaal bieren.

32. Was hartstikke lekker, vriendelijke meiden!

33. Tijdens een weekend op landal gisteravond gegeten. Voor ons geen sterren bediening, onvriendelijk en druk met elkaar. Pannenkoek veel te vet, totaal geen smaak. Mooie locatie maar voor ons nooit meer.

34. Gisteren hier even een pannenkoek gegeten ivm met een vakantie in de buurt. De pannenkoeken smaken goed en worden volgens mij ook redelijk ambachtelijk gebakken (ze zien erg in ieder geval 'huisgemaakt' uit qua vorm en dikte). De 'Bram's Jacht' met wildragout is erg goed op smaak en je proeft dat er tijd en aandacht in de wildragout zit. En ook de Veluwse pannenkoek van m'n tafelgenoot smaakte erg goed. Het meubilair vond ik wat gedateerd qua uitstraling maar verder wel gewoon netjes. De ruimte is verder gezellig en voldoende ruim opgezet. Wat ik als rolstoeler een minpuntje vond was dat de tafels een balk hebben waardoor het lastiger is om onder tafel te komen.
    De service was gewoon goed (vriendelijk en oplettend).

35. Pas een huisje gekocht op Droomparken en voor het eerst gegeten bij Brams Pannenkoekenhuis. De serveerster die aanwezig was heeft met haar enthousiamse en gastvriendelijkheid ons overgehaald te komen eten want wij zijn geen hele grote fan hiervan. De pannenkoeken waren heerlijk en wij zijn blij met de vriendelijke ontvangst en bediening, dat kom je niet overal meer tegen. Wij zullen zeker vaker hier gaan eten.

36. William

37. Aangebrande pannenkoek maar geen initiatief om het ruim 10€ kostende misbaksel te corrigeren. Onervaren personeel.

39. Tijdens een fietstochtje over de Veluwe kwamen we bij toeval hier terecht. We hebben lekker gegeten en komen zeker nog eens terug.

40. Een aanrader! Lekkere pannekoeken voor eerlijke prijs. Kinderen kunnen lekker hun gang gaan in de speelhoek en bij lekker weer is het goed vertoeven op het terras!

41. Henry boschman

Lekker gevulde pannenkoeken. Goede bediening en kindvriendelijk.

42. Glutenvrij pannenkoekenhuis. Ongezellige inrichting, lijkt een omgebouwde sportkantine. Bediening is niet echt gastvrij.

Boomstammetje (saté) van varkensvlees was taai en de satésaus komt volgens mij uit een pakje. Pannenkoeken waren niet gaar. Hieruit blijkt dat een pannenkoek met extra ingrediënten toch niet zo eenvoudig is als het lijkt.

Eens, maar nooit weer.

1,5
  43. Jan Willem Thomassen

Mooie zaak met zeer goed gevulde pannenkoeken. Helaas een beetje rustig.

44. Familie vermolen

Lekker gegeten!! Ze hebben een nieuwe kaart sinds afgelopen week en hier staan erg lekkere pannenkoeken op. Voor de kinderen een leuke speelhoek en de mogelijkheid om te knutselen... Erg kindvriendelijk ook dus. Bediening was erg vriendelijk en deed goed hun best om de gast zich welkom te laten voelen. Wij zullen zeker nog een keer gaan eten als we in de buurt zijn.

45. Fam. Dettingmeijer

De pannenkoeken waren niet lekker, behalve dat ze erg dik waren waren ze ook nog eens niet gaar. Bij vragen over de Mexicaanse pannenkoek kon de kok die aan het werk was niets vertellen want hij had dat nog nooit gemaakt? Daar waar zij vermeldden een ruime keuze te hebben kwamen wij niet veel verder dan 5 zoete en 5 hartige! Wel dan de mogelijkheid om zelf wat samen te stellen.

Bediening straalt geen enthousiasme uit. Wat we moesten betalen staat niet in verhouding met de kwaliteit van het eten wat wij hebben gekregen.

Ik zou dit pannenkoekhuis niet adviseren aan anderen.

3,2
  46. Super slecht!! Dikke pannenkoek die wegdreef in het vet! Bediening deed hun best.

3,6
  47. vermeulen

Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Bram's pannenkoekenhuis. Wij heerlijk aan tafel en de kids lekker aan het spelen in de speelhoek. Erg leuk! Kids kregen een leuk cadeautje. Kortom een heerlijk ontspannen middagje samen. De mexicaanse pannenkoek is een echte aanrader!

Tot gauw Bram

48. Joop Klaassen

49. S. Marks

Erg gezellig en kindvriendelijk restaurant. De pannenkoeken waren erg lekker en de sfeer was top! Leuk ook dat er een midgetgolf baan, speeltoestellen en een zandbak rond om het restaurant te vinden zijn. Het personeel was heel vriendelijk en onze bestelling werd snel opgenomen en gebracht! Al met al echt een aanrader!!

Wij komen zeker weer!

50. Wat een waardeloze plek. Nadat we al 20 minuten aan de tafel waren gaan zitten en na 2 keer vragen kregen we eindelijk de kinderstoelen. We hebben 1,5 uur gedaan om een pannenkoek te krijgen en op te eten en de serveerster liep regelmatig weg zonder de lege flesjes of lege borden mee terug te nemen. We zaten buiten en hebben regelmatig gedacht om maar iemand te gaan halen want uit zichzelf kwam er niemand naar ons toe. En als het nou druk was geweest... Maar er waren hooguit 3 tafeltjes bezet.

De pannenkoeken zijn dik en smaakloos. De pannenkoek met shoarma heeft niets weg van shoarmavlees. Het zijn reepjes smaakloos varkensvlees met champignons uit blik en een brokken ui en paprika. De pannenkoek met warme kersen is een lauw warme prutje uit blik wat er op gekwakt is. De desserts zijn ook al treurig. Mijn man bestelde een sorbet. Dat was niet meer dan fruit uit blik met een kwak slagroom en wat ijs. Dat is geen sorbet dat is treurig als je dat durft aan te bieden aan je gasten en daar ook nog 5,75 voor durft te rekenen.

Nee, voor ons geen bezoek meer aan Bram.

2,4
  51. Nick Groenewold

Vanavond hier op de weg terug met mijn vrouw een pannekoek genuttigd.

Pannekoek was eerder een uienkoek en was tegen de rand aan gaar. Ook bij de hartige pannekoek van mijn partner was er op de uien zeker niet bespaard. Pannekoeken waren allebei aan de dikke kant en vooral erg vet.

Algehele sfeer is eerder van een bruin café zonder de muziek. Voor de rest redelijke service.

52. hans adriaansen

Afgelopen zaterdag hier gegeten met me mn gezin. Het restaurant zat helemaal vol maar qua kwaliteit was het niet minder. We werden netjes en vlot geholpen door de vriendelijke bediening en de pannenkoeken waren heerlijk. De kids hadden een verrassing menu en daar zaten hele leuke kados bij. Wij waren erg tevreden en komen hier graag nog eens terug als wij weer in de buurt zijn!! Een aanrader..

53. albert klerks

Het eten was heel erg melig. Aan de pannenkoeken zat geen echte pannenkoeken smaak. Wel een melige en aangebrande smaak. De menu keuze was niet groot, maar net aan voldoende.
    Kortom ga er niet heen, maar neem de moeite om een dorpje dichtbij in te rijden.

1,7
  54. Vandaag heerlijk op het terras gezeten. Mooi terras en leuke speelgelegenheid voor de kids. De mevrouw die ons eerst hielp was erg onvriendelijk en totaal niet gastvrij. Gelukkig maakte de jonge dame die later die middag begon alles goed. Vrolijk en erg gastvrij! Top! Dus wij komen zeker terug

55. De ontvangst van de bediening was kortaf; meld je maar bij mijn collega?! Bij onze buren viel drinken van het dienblad, collega kwam schoonmaken: "ik was het gelukkig niet?!". Pizza was te vet! Terugtellen met afrekenen is ook moeilijk...

56. Op eerste kerstdag heerlijke pannenkoeken menu wezen eten, ruime keuze voor weinig geld. Vlotte, leuke bediening. We komen beslist nog een keer terug.

57. Afgelopen maandag gegeten
    Leuk restaurant erg kindvriendelijk
    Jammer dat het zo achteraf ligt
    Maar zeker de moeite waard

58. Geen woorden over vuil maken gewoon goed
    Vriendelijke bediening.
    Wel eventjes moeten wachten maar dat mocht de pret niet drukken.
    Waren met 21 personen en dan kun je dat ook verwachten.

59. Vandaag er geweest
    Laat positief beginnen.
    Ruime parkeer gelegenheid in een mooie omgeving.

De sfeer aller aardigst en eigentijdse inrichting met tafels voor de ingang en toilet.

Bediening:
    Nou zo als het daar gaat hoort het niet.
    De bestelling werd opgenomen
    Dus ook de cola order. Op de kaart staat Coca Cola. Ze serveren Pepsi. Als je dat zegt dan word er bits gereageerd dat is ook coca-cola. Nee dat is Pepsi.

Dan komen de maaltijden
    2 pannenkoeken. 2 pizza's

De pannenkoeken zijn ondefinieerbaar. En beslist niet gaar. Verder is het vlees erop droog.

De pizza's zijn goed. Alleen zijn ze erg gierig met de saus.

Bij het afrekenen de vraag "was het naar wens?":

Nee. "Maar uw pizza's zijn wel op", was de reactie van de serveerster. Maar ze komt wel direct met de rekening.

Het vlees was droog op de pannenkoek. De pannenkoeken niet gaar. Ze loopt weg en wij stappen na betaling ook op.

Bij het naar buitenkomen volgt de serveerster ons en biedt excuses aan en wil de pannenkoeken vergoeden. Laat maar. Dat is mosterd na de maaltijd.

1 ding hebben we weer geleerd. Nooit meer bij Bram's
    Pannenkoekenhuis gaan eten of drinken.
    Jammer voor ze maar de 1 e de beste patattent serveert betere kwaliteit.

2,8
  60. fam. Van Popering

Vanaf ons vakantieadres zijn wij afgelopen woensdag bij Brams pannenkoekenhuis wezen eten. We hadden gereserveerd, maar dat was niet echt nodig geweest. Gelukkig was er voor de kinderen buiten wat te spelen, want we moesten een tijd wachten op de pannenkoeken, terwijl het niet druk was op dat moment (andere tafeltjes hadden de pannenkoek wel eerder dan wij; we waren overigens met 4 volwassnen en 2 kinderen). Voor de kinderen hadden we een naturel pannenkoek besteld met voor de ene fruit om erop te doen en voor de andere snoepjes. De snoepjes waren nog wel wat, maar wat een zielig bakje blikfruit krijg je voor die 2 euro die je ervoor neerlegt. De pannenkoek van mijn dochtertje heb ik teruggestuurd. Deze was zo abnormaal klein dat geen mens daar 4,95 voor zou betalen (daarbij kwam dat dezelfde kinderpannenkoek van mijn zoontje wel een redelijk formaatje had). We kregen na een paar minuten een nieuwe, maar ons werd wel verteld dat het formaat van mijn dochtertje normaal was en die van mijn zoontje groot was uitgevallen!! De pannenkoeken waren redelijk gevuld, maar hadden zwartgeblakerde stukjes, niet erg genoeg om een nieuwe te gaan vragen (zou je weer een tijd hebben moeten wachten, wel gemeld trouwens), maar dit zou een kok niet door hebben mogen laten gaan, o.i. Mijn exemplaar met kip-saté was lekker, wel frappant dat je zowel bij een Mexicaanse als bij een Chinese pannenkoek hetzelfde hoopje garnituur krijgt. Is niet zoveel Mexicaans / Chinees aan dus. Al met al niet onaardig, maar om nou te zeggen dat dit een briljant pannenkoekenrestaurant was om nog eens naar toe te gaan, nee dat ook niet, we hebben echt betere gezien / geproefd.

5,3
  61. Annelies

Na diverse malen vragen waar ons eten bleef, kregen we na 1,5 uur wachten ons stokbrook met kruidenboter. Na nog eens vragen waar ons hoofdgerecht bleef waren we een kwartier verder. Dit alles zonder uitleg of excuses. Een groep van 10 man die tegelijk met ons aankwam had gegeten en was alweer vetrokken voordat wij konden gaan eten.

Het varkensvlees van mijn man was niet goed doorbakken en de pizza was niet lekker. M'n dochter heeft gesmuld van haar pannenkoek en de snoepjes die erbij zaten. Ook de knuffel die ze erbij kreeg was een succes.

De knuffel maakte het een beetje goed, maar al met al zullen wij er nooit meer terugkomen.

62. Eric 5 punten

We hebben hier 2e Pinksterdag heerlijk pannenkoeken gegeten. Ook de pizza was prima.
    Een dag eerder hebben we er midgetgolf gespeeld. De baan ligt er mooi bij en het is niet duur.

63. W&M 745 punten

Met de kinderen en de kleinkinderen pannenkoeken wezen eten. Het restaurant is mooi gelegen. Het is een kindvriendelijk restaurant, waar zelfs honden worden toegelaten. De pannenkoeken (in grote en kleine maten) zijn goed van smaak en niet duur. Voor herhaling vatbaar als we weer eens in Beekbergen zijn.

64. Wij hebben hier heerlijk gegeten.
    De pannekoeken waren rijkelijk belegd en goed gebakken.
    4 jaar geleden zijn wij hier ook geweest en wel onder de naam Pluims pannekoekenrestaurant.
    Voordat wij vorige week weer op vakantie gingen naar Beekbergen hadden wij de site van Pluim nog bezocht. Daar stonden slechte recensies op.
    Nu blijkt dat deze meneer er misschien geen zin meer in had want er zitten nu andere eigenaars in.
    Alleen zolang die site nog bestaat van pluim met negatieve geluiden zal de nieuwe eigenaar extra hard moeten vechten om klanten aan te trekken.
    Daarom deze recensie geschreven. Het is daar ontzettend goed eten, dus mensen bezoek gerust brams pannekoekenhuis.(voorheen dus pluim)
    Wij wensen Bram heel veel succes toe.