Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beek Montferland verdeeld zijn.

Zeer vriendelijke bediening.
    Eten uitstekend genoeg keuze en erg smakelijk voor iedereen wat wils.
    Niet al te groot restaurant wat het erg gezellig maakt.
    Genoeg pakeerplaats.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

Hendriks

Ontvangst prima bediening prima voldoende keus
    Prijs aan de hoge kant

Wim

Anita Seuren

Fijne bediening , heerlijke eten en overheerlijke toetjes 😁

Dinsdag heerlijk gegeten! Mooie locatie en ook veel te doen voor onze kinderen.
    Ook het eten was lekker en werd snel bediend ondanks het erg druk was.
    Vriendelijke bediening en een gezelige sfeer
    Zeker een aanrader!

R Tolhuisen

Het eten is zeer zeker goed. Al vind ik wel van de keren dat we geweest zijn, hetzelfde buffet aangeboden wordt, dat vind ik jammer!
    En vind het prijzig, ik haal zelf 1x eten, maar oké andere gaan 3/4 keer. Komt overeen dan he.

Heerlijk gegeten hier.. Erg mooi restaurant en goede bediening. Snel eten gekregen terwijl het best druk was.

Goede service, het eten was goed. Voor herhaling vatbaar

Annie spronk

We hebben er super lekker gegeten. De bediening was echt super goed. Het eten was echt super lekker. Een aanrader voor iedereen!

Vanavond heerlijk gegeten bij de Bourgondiër in Beek. Gehele buffet van goede kwaliteit en prima qua smaak. Groot aanbod en zeker voor ieder wat wils. Service was uitstekend. Gastheer legde alles goed uit en nam de tijd. Kortom een aanrader!

Had er meer van verwacht, met 7 volwassenen en 4 kinderen. Helaas niet voor herhaling vatbaar. De € 360.00 was het niet waard.

rieky arts-joop dales

Altijd keurig ontvangen. Tijd voor een praatje. Lekker eten, voor elk wat wils. Fijne bediening. Altijd naar wens.

P.M. De Boer

Gisteravond zijn we in het Peeske fantastisch uit eten geweest. Vanwege een ingewikkelde voedingsallergie mijnerzijds heeft de kok zijn creativiteit getoond zoals een kok dit echt behoort te doen, ieder detail van het gerecht nalopen en indien nodig aanpassen: een dikke pluim! Deze service en aandacht voor het vak zie je heel weinig. Juist geprikkeld door een moeilijk dieet komt een kok tot creativiteit, dus ervaart hij dit als een uitdaging. Heel mooi, een aanrader dus!

rob jansen

Na een mooie fietsroute van 43 km heerlijk gegeten bij de barriere in Beek. Heerlijke biefstuk met alles erop en alles eraan. Goed verzorgt en heel smakelijk. Ook mijn collega fietsers hebben heerlijk gegeten. Hein, Ineke, Annemiek en Harry.

Anke Demont-Boosten

Gisteren ter ere van ons 40-jarig huwelijk met onze kinderen bij de Bourgondier gegeten. Het was in een woord geweldig. De bediening, het eten, de locatie. We hebben en geweldige avond gehad! We komen graag nog eens terug.

Walter R

Prachtige locatie. Gastvrij ontvangen. Vriendelijk te woord gestaan. Heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Heel erg goed en verzorgd eten voor een mooie prijs.

Carina

Al menig jaartje hebben wij met onze kinderen en kleinkinderen onze verjaardag gevierd met een lopend buffet bij de Bourgondiër, eerst voornamelijk in Wehl en de laatste jaren op de locatie in Beek. Voldaan en tevreden keren we dan huiswaarts en zien uit naar een volgende gelegenheid om ons daar weer te laten verrassen...

Helaas.. wij waren de énige fan van dit restaurant... nu niet meer. Er is duidelijk een ander beleid in de keuken: de mooie grote stukken vers saté-vlees waren al een hele poos geleden vervangen door fabrieks-saté. Hetzelfde verhaal met de kibbeling. De kaas-pannenkoek had zo lekker kunnen zijn, als er geraspte kaas gebruikt zou zijn, maar nee, opkrullende vierkante plakjes fabriekskaas die er niet uitnodigend uitzagen. Het dagmenu is óók enige euro's duurder geworden en stelt helaas óók niet veel voor.
    Het was niet verbazend, dat wij tegen etenstijd de enige klanten waren, de heren chauffeurs rijden waarschijnlijk liever een blokje om... Wat absoluut niet veranderd is, is het personeel. Nog stééds zeer vriendelijk en snel. We komen hier al jaren, er is een fijn rustig terrasje, en de dranken zijn prima. Voortaan bestellen we gewoon iets, waar we tóch al geen hoge verwachting voor koesteren, een patatje en een kroketje of een slaatje...en het bier is best...

Perfecte snacks en friet. Je word altijd vriendelijk en snel geholpen. We komen er elke vrijdag met veel plezier. Als je op vakantie bent en ergens anders wat haalt weet je hoe goed het in Beek is!

a van deelen

Heerlijk gegeten in een goed restaurant met een goede sfeer, prima bediening en gastvrijheid. Prijs/kwaliteit uitstekend, voor herhaling vatbaar.

Heerlijk eten. Goeie bediening.

Ellen Swiggers

Was alweer lang geleden dat we hier gegeten hebben, inmiddels op 'n nieuwe locatie, maar nog net zo lekker als voorheen! Heerlijke herfst gerechten, zoals bospaddestoelensoep, hertebiefstuk en witlof. Vriendelijke bediening en fijne ambiance! Superleuke avond gehad met de familie, een aanrader!

Komen regelmatig en het is altijd goed. Personeel altijd vriendelijk.

Esmeralda Jenster

In een woord: fantastisch!

Meerdere keren gegeten, elke keer top, een absolute aanrader.

Jeroen b

Leuke aankleding en personeel wat je graag helpt. Buffet werd snel aangevuld en had voldoende keuze, echter bleef hierdoor sommige gerechten vrij lang onder de warmtelamp liggen. Dit had tot gevolg dat het hard en uitgedroogd was.

Bestelde speciaalbieren sloegen direct dood, personeel leek niet erg veel af te weten van bieren. Terwijl er wel een aardig aanbod was, wat goed paste bij het buffet.

Mart

Hier gisteren een wijntje en koffie gedronken. Een prachtige zaak en erg aardig personeel. Top!

Mart

Het eten is erg lekker. De service niet. Ik heb een vega burger gekocht en volgens het plaatje dat ik heb gezien aan de muur zit er onder andere een broodje bij. Deze kreeg ik niet. De verkoper wilde hier geld voor rekenen. Jammer en teleurstellend.