Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beek lb verdeeld zijn.

1. Eten lekker, maar niet heel bijzonder. Weinig smaak aan risotto. Wijnen goed. Personeel te nadrukkelijk aanwezig in navolging van eigenaar.
    Hele avond koud gehad en spinnenwebben in plant tussen de tafeltjes.

2. Marcia Ubachs-Bezem

Het is al jaren mijn lievelingsrestaurant. Ik kom er heel graag en mijn man gelukkig ook. Het eten is heerlijk en de bediening heel vriendelijk en attent.

3. J.M. Schluper

Op een doordeweekse dag hebben we geluncht bij La Bergerie en waren aangenaam verrast door de hartelijke ontvangst door de eigenaar/chef-kok. Alles was keurig verzorgd en het eten van de uitgebreide menukaart was boven verwachting. De eigenaar was alleen; hij kookte, bediende en ruimde af, maar we hoefden nooit lang te wachten tussen de gangen. Wij komen zeker nog eens terug.

4. We hebben zeer lekker gegeten, een echte aanrader.

5. Erik van de Berg

Pipasa is NIET eerlijk met afrekenen! Tellen gewoon méér als je afrekent en als je er dan iets van zegt is het antwoord: "jij hebt ook meer vlees gekregen"! Dit is dan ook voor ons de allereerste en meteen de allerlaatste keer dat ik hier heb gegeten!

Met hele ontevreden groet,

Erik van de Berg

1,8
  6. Anja Lardenoye

We hadden alledrie iets anders gekozen maar het was allemaal even lekker en mooi geserveerd.
    Ook vriendelijke bediening en het is zo knus en gezellig in het restaurant, we komen er graag.
    Het is redelijk prijzig maar wel meer dan waard.

7. Afgelopen dinsdagavond met ons 6e voor mijn zoon & Dochters verjaardag voor de zoveelste keer gaan eten bij Bickels! Pakjesavond dus het was niet heel druk. Mijn zoon had er kunnen regelen dat we een speciaal menu kregen (Vis of Vlees) dit was allemaal super verzorgd.

Elke en Justin bedankt voor de top service! En de meeste complimenten gaan naar Maurice in de keuken. De gerechten waren overheerlijk en echt met passie gemaakt.
    Als afsluiter kregen we ook nog een GrandDessert met een glaasje prosseco! Diner bij bickels! Is een belevenis die je zeker weten moet komen beleven!

En vergeet dat lekkere koempeldrupke niet!

Tot de volgende keer!

8. Iris Kalinitsch

Wij zijn al sinds vele jaren te gast bij La Bergerie. En in al die tijd zijn de sfeer, en de kwaliteit van eten en drinken op hetzelfde hoge niveau.
    Het is een absolute aanrader.
    De passie van de eigenaar en tevens kok en gastheer straalt het restaurant merkbaar uit.
    Ook het personeel verdient een pluimpje!

9. Wat een super ervaring bij Bickels!
    Onverwacht hier terecht gekomen tijdens het winkelen in Makado.
    Attente bediening, lekker eten en een hele mooie zaak! Vooral de kip van het spit was heerlijk.
    Mijn man had de hamburger en ook deze was erg goed.

Zeker niet de laatste keer dat we er zijn geweest!!

10. Wdb

11. Qua sfeer een heel gezellig en leuk ingericht (thema mijnbouw) restaurant! Lekker eten en royale porties, voor een goede prijs. Je kunt naast de loopgang van het winkelpubliek gaan zitten, maar ook iets verder door als je iets rustiger wenst te eten.

De service was goed! Vriendelijk personeel! Geen moeite om even de babyvoeding op te warmen en iedere tafel kreeg een gratis drankje. Zeker de moeite waard om te lunchen of dineren tijdens het winkelen in winkelcentrum de Makado.

12. Bediening is langzaam en niet vriendelijk. Duurt lang voordat er iemand komt, bij drukte hebben ze het helemaal niet onder controle, bestellingen gaan dan mis. Slagroom die je krijgt bij de koffie is te zielig voor woorden, vul de glaasjes fatsoenlijk of laat het helemaal achterwege.

13. Lieve en Gerard, Dorien, Madeleine en Andre

Fijne namiddag gehad, fijne sfeer, vriendelijke ontvangst, het eten was lekker, met een speciale vermelding voor het dessert.

We kwamen uit Belgisch Limburg -Kinrooi- en we hopen nog eens terug te komen.

14. Arrogante bedieninging. Na drie kwartier, 45 minuten, nog geen eten, ben vertrokken, mij zien ze daar nooit meer. Alleen een broodje brie is ze nog te veel werk om in een redelijke tijdslimiet te serveren.

2,9
  15. In een woord verschrikkelijk.

Ik werk zelf in de horeca en ben geen fan van recensies maar dit is een uitzondering.

Met 4 personen gaan eten bij deze sushi zaak (tevens ook tapas.) wij waren binnen om 18.30

Eten.
    Eerste half uur keuze uit.
    2-3 Soorten noedels.
    2-3 Soorten groente (behalve de taugé die 1× voorbij kwam, was alles van goedkope diepvrieskwaliteit. Niks vers.)
    vis (1× voorbij gekomen. Stukje witvis)
    vlees (bevroren rundvlees en varkensvlees in plakjes)
    schaal/schelpdieren (scampi en mosselen)
    sushi (een aantal soorten maar niet van hoge kwaliteit of smaak)

na 19.00 Stopten de Nederlandse meisjes met sushi rollen en kwam er zo goed als niks meer langs. We hadden wel de optie om sushi uit de kaart te bestellen maar dit duurde even en de sushi die we besteld hadden met krab surimi was zo ontzettend vies en rubberig. Normaal valt dit uit elkaar in draden, dit was gewoon een raar blokje met de textuur van kaas. Raar maar waar.

De "asian fondue"

In de tafel staat een grote ijzeren kom die aangesloten is op een inductieplaat. Je kunt kiezen uit 4 soorten bouillon maar als je dus je kommetje vult met je afgekookte noedels, groente en vis heb je vervolgens iets wat absoluut niet op smaak is. Thuis breng je ook alles op smaak met zout/peper/kruiden etc. Hier heb je de keuze uit 2 sausjes. 1 Zeer pittig en dus niet voor iedereen geschikt en de ander is een pinda sausje.

Service.
    Meisje wat aan onze tafel kwam legde goed uit wat de bedoeling was wat betreft de lopende band/asian fondue en de verschillende kleuren bordjes etc. Het duurde even voor ons drinken op tafel stond en de bouillon er was maar ach. Ze had genoeg te doen.
    Ze heeft ons 2× gevraagd of alles smaakte (daar hebben we ja op gezegd, er viel immers niets aan te verbeteren op dat moment)

vanaf half 8 waren er nog maar 4 tafels met mensen over en je zag dat ze over gingen op het zo snel mogelijk naar huis gaan. De meisjes stopten met sushi maken en waren diep aan het zuchten wanneer we iets uit de kaart bestelden. We werden echt naar buiten gekeken. Geen enkele keer is er gevraagd of we nog iets te drinken wilden.
    Prima als je al wat dingen gaat poetsen en hier en daar wat opruimt maar het was nog geen 20.00 En ze wilden duidelijk al naar huis. Dit maakte de sfeer niet veel beter.

Het restaurant.
    Normaal specialiseer je je in 1 keuken en niet meerdere. Tapas en sushi onder hetzelfde dak vond ik dus al erg twijfelachtig. Ik heb vaker en bij verschillende zaken sushi gehad maar dit was helaas niet speciaal. Je ziet ook zelden Nederlanders sushi maken (er zullen er vast wel zijn die het kunnen, maar eigenlijk is het een kunst vorm) het interieur is niet gezellig te noemen. Je zit in een lange klamme gang allemaal achter elkaar aan de sushi band. De oude vloer van de Jumbo lag er nog in en er is volgens mij nooit echt geprobeerd om deze goed schoon te krijgen.

Al met al een ervaring die nogal tegenviel. We hadden er zeker op dat moment wat over kunnen zeggen maar dat ging over dingen waar ze niets meer aan konden doen of veranderen.

Hoop dat ik hier op zn minst 1 persoon mee kan waarschuwen. Voor goede sushi moet je gewoon naar een sushi restaurant. Met of zonder lopende band.

1,5
  16. leunissen

Het was prima eten en de bediening was heel attent, ook het oog en het vriendelijke woord van de chef hebben we als verrassend ondervonden..
    Bedankt

17. J.Limpens

Zeer slecht. Voorheen een goed restaurant, nu erbarmelijk. De soep was niet warm. Toen ik er iets van zei legde de ober er zijn handen omheen om te voelen. Het vlees van slechte kwaliteit en niet vers. Na een telefonisch gesprek hierover zei mevrouw "We zijn maar een middenklasse restaurant." Ook in een middenklasse restaurant moet het voedsel vers zijn. Dit heb ik nog nooit meegemaakt en wij gaan wekelijks uit eten.
    Niet voor herhaling vatbaar - Jac en Wilma.

1,3
  18. imara deuss

Heerlijk eten, super service. In 1 woord super!

19. Zeer discriminerende dame achter de balie.
    Mocht niet schuilen omdat ik niks bestelde.
    Buiten regende het keihard.
    Oudere man mocht wel op zijn taxi wachten.

20. 3 gasten hadden menu's vd chef, waren goed, 4e gast ontevreden over het karige voor/tussengerecht tonijn: flinterdunne tonijn die je niet proefde op dunne bodem. 17.50€ echt niet waard. Ook de risotto was fantasieloos en weinig als hoofdgerecht. Zeker geen bib gourmand niveau. Caramelnagerecht wel lekker.
    Waarom geen amuses serveren bij dit prijsniveau?
    "Bob"glaasje wijn minimaal, hier 1€ korting op normaal glas..
    Bediening iets te populair en haakt af bij opmerking over voorgaande.
    Ik zou volgende keer ander bib gourmand restaurant kiezen.

6,1
  21. Bart Pricken

Arrogante bediening. Er wordt 6 keer ( zonder iets in de handen ) voorbij je tafel gelopen zonder de tafel af te ruimen. Na meer dan een half uur aan het wachten te zijn op 2 kindertosti's en 2 sandwiches, vraag je of er iets is fout gegaan of dat ze het vergeten zijn, krijg je een arrogant antwoord van een lange smalle jongeman.Een 2e keer?, niet met dit personeel. Eten was niks op aan te merken.

5,9
  22. Kevin

23. Van de chiquere restaurants waar ik geweest ben, is De Lindeboom zeker mijn favoriet! Persoonlijk ga ik niet zo graag deftig dineren, maar voor De Lindeboom maak ik een uitzondering.

Meestal kiezen we een 4-gangen menu. Tot nu toe iedere keer weer heerlijk! Porties zijn groot genoeg. Ik ben een groter eter. Het cliche dat je achteraf naar de frituur moet omdat je nog honger hebt, is hier absoluut niet van toepassing!
    Van voor- tot nagerecht nog nooit een negatieve opmerking gehad.

Ik ben persoonlijk een bierdrinker en ben geen fan van wijn. Mijn vrouw besteld met regelmaat het wijnarragement. Ze is altijd zeer te spreken over de wijnen.
    We zijn beide liefhebbers van gin-tonic en die zijn hier echt een aanrader! Hun kaart van gin-tonic is uitgebreidt en het is een feestje als ze de gin aan je tafel komen mixen.

De inrichting vind ik niet bijzonder maar er is ook niets mis mee. Kwestie van smaak...de sfeer is goed, evenals de bediening!

24. Met 2 kinderen hier gegeten. We waren aan de vroege kant, dus alle tafels waren nog leeg. Nog nooit hier geweest en dus even getwijfeld of we voor de tapas zouden gaan bij Ovenheerlijk of sushi van de lopende band bij Také Sushi.

Het concept van twee restaurants in 1 is leuk en zorgt voor een afwisselend decor. Bij Ovenheerlijk pasten de aparte lampen mooi bij de menu's. Omdat we niet zeker waren of de kinderen sushi zouden eten zijn we voor de tapas gegaan bij Ovenheerlijk. Of eigenlijk 3x tapas en 1x pizza.

De eigenaresse kwam langs en is duidelijk enthousiast over haar producten. Ze had ook snel door dat de verkeerde pizza uit de keuken was gekomen en deze werd terug gestuurd voordat hij de tafel bereikte. We kregen vol de aandacht.

Het eten was smakelijk, maar zeker niet uitmuntend. Je bent ook wat beperkt in je keuze als je gezondere dingen wilt eten. Ook als verschillende personen andere dieetwensen hebben moet je flink afstemmen en consessies doen, want ondanks dat je 3 tapas per persoon per ronde mag bestellen, mag je niet meer 6 verschillende tapas per tafel bestellen.

De kinderen hadden na de pizza en 2 gangen tappas wel genoeg gehad en dan wordt het opeens een lange zit. Tussen de gangen zit behoorlijk wat tijd. Uiteindelijk 3 gangen gehad in bijna 2 uur en dat is toch echt te lang met kinderen.

Er leek verder ook geen vermaak te zijn, maar na 2 keer vragen (ondertussen waren er meerdere tafels bij gekomen die nu de volle aandacht kregen) was het mogelijk om potloden en een kleurplaat te krijgen die geen enkel kind denk ik leuk vind om in te kleuren.

Ik weet niet of een vierde gang nog had gemogen ivm de tijdsrestrictie, maar het zou ook krap zijn geworden. Het restaurant houd zelf de regie stevig in de hand als het gaat om hoeveel je mag eten bij deze all-you-can-eat constructie.

In het kort. Redelijk eten, niet al te duur, prettig om te zitten, goede service, maar geen goede plek om met (kleine) kinderen heen te gaan, en afhankelijk van je wensen en mede-gezelschap kun je behoorlijk beperkt in je keuzes zijn.

25. Goede cappucino, gezellige ambiance, heerlijk buiten onder een parasol gezeten en genoten van het prachtige landschap.

26. Slecht bedrijf.
    1. Eten komt pas na 1,5 uur
    2. porties zijn klein. mixed grill van 15,- past in een half bakje
    3. Bestelling compleet verpest, 3 dingen vergeten.
    4. Als je ze daarop attendeert, wordt de hoorn erop gegooid.

Nooit meer!

2,8
  27. Daisy Roets

28. Marjo Pepels

29. tilleman, els

Het fijne is dat hier seniorenporties gegeven worden en ook met voedsel allergie rekening gehouden wordt.

30. ria van de wal

Mooie locatie. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Eten en prijs goed. Is voor herhaling vatbaar. Was een gezellige dag daar. 😎