di lunch 12:00 - 15:00

Serre Restaurant La Bergerie is gelegen in het idyllische kerkdorp Geverik, Zuid-Limburg. Een aangename plek omringd door grazende schapen en prachtige landerijen. Vanuit de grote serre heeft u uitzicht over de gehele omgeving. Kom bij ons eten en ontspannen in zowel klein als groot gezelschap tot 90 personen.
U kunt kiezen uit een wekelijks wisselend menu. Hierop vindt u altijd volop seizoen- en streekproducten zoals verantwoord biologisch varkensvlees.
Daarnaast heeft u keuze uit enkele arrangementen. Zo geniet u woensdag- en donderdagavond al voor € 19,50 van een heerlijk hoofdgerecht inclusief een glas wijn.
Combineer uw bezoek met een heerlijke wandeling door het Kelmonderbos of een kunstzinnige activiteit. Geverik is namelijk een echt kunstenaarsdorp.
Hebt u vragen na het lezen van het menu of wilt u reserveren, dat kan meteen via de reserveer optie. Ook is het mogelijk om te bellen naar 046-4374727.

• Veganistisch

1236931901 84
1382196662 77
1420424231 85
1519815910 87

1. Fijne sfeer. Goede service en altijd een goed voorstel tot improvisatie/aanpassen van een gerecht bij bepaalde allergieën of intolerantie. Weer heerlijk gegeten!

2. Ter gelegenheid voor mijn 65ste verjaardag op 29 sept. Heerlijk gegeten. Ambiance top in de “serre” samen met mijn broers en zussen. Niets dan positieve reacties gehad. 👍🏻

3. Fam Canton

Zeer sfeervol, romantisch restaurant waar een gezellige sfeer hangt.
    Heel leuk ingericht en geweldige bediening.
    Bart, de uitbater zelf, komt altijd vragen hoe het ons heeft gesmaakt en is altijd in voor een praatje. Top.
    Hebben feestje gehad in de serre.
    Super geregeld Bart. Toppie.
    Zelfs mensen die speciale wensen hadden, wegens diabetes, geweldig goed verzorgd.

4. Ter ere van mijn echtgenoot zijn verjaardag hier gegeten en het was zoals altijd geweldig lekker en prima wat betreft sfeer en service, zo was er ook goed rekening gehouden met de dieetwens die van te voren was doorgegeven. Groot compliment voor Bart en zijn personeel!

5. Dank U wel, we hebben heerlijk gegeten en genoten van de sfeer en goede service. Graag weer.

6. Het eten was goed, eerlijk en heerlijk van smaak. De sfeer in de sierre vond ik redelijk was wat aan de luide kant, als de mensen via de nooddeur naar buiten gingen werd het kil.
    De jonge dame die ons bediende had geen overzicht betreffende de service aan tafel. Je moest lang wachten voor je iets te drinken kon bestellen.

7. A.Katzenbauer - Piatek

Eten was voortreffelijk fijne plaats in serre.
    Echte aanrader.

8. Erg gehorig er was een grote grote groep aanwezig. De bediening was zeer slecht geïnformeerd, iedere vraag moesten ze gaan vragen, ze bleven dialect praten (wij niet) de fles wijn werd neergezet maar niet ingeschonken.
    De smaak van de zwezerik ging helemaal verloren had geen idee wat ik aan het eten was, maar geen zwezerik naar mijn idee, de kwarteltjes waren prima.

9. Dennis van Tetering

Heerlijk gegeten!. Prachtige serre en verdere omgeving. Personeel kan wel wat meer uitleg geven tijdens het eten.

10. Patricia

Gisteren gegeten bij La Bergerie in geverik. In mooie sfeervolle serre die zelfs met dit warme zomerweer heerlijk gekoeld was.

Eten was erg smakelijk. De tajine met gamba's was heerlijk als vooraf, hoofdgerecht met kabeljauw was precies genoeg lekker van smaak. Het nagerecht tiramisu was eveneens heerlijk.

Kortom rijd er even voor om als je de volgende keer eens lekker wil eten

11. Denise Sluiter

Prima gegeten, lekkere wijnen. Porties wat groot. Eten in de oude wijnkas is een zeer bijzondere ervaring qua sfeer.
    Als we weer in het dorpje logeren gaan we er zeker weet eten.

12. Marco

13. Jacqueline

Heerlijk gegeten, verassende combinaties voor een goede prijs 👌

14. Hans Kikken

Prima gegeten in een gezellige ambiance met een heel prettige bediening.

15. H.J.G. Wighman

Bij binnenkomst zeer gastvrij en uitermate klantvriendelijk ontvangen. Een gezellig knus restaurant met een niet al te uitgebreide menu kaart met smakelijke niet alledaagse gerechten. De vis en vleesgerechten waren goed gegaard naar onze wensen. De wachttijden tussen de maaltijd gangen zijn zeer acceptabel. We hebben nooit een opgejaagd gevoel gehad. Als de gelegenheid zich voor doet, zullen we dit restaurant zeker weer bezoeken. Dit restaurant is een aanrader.

16. Leuke ontvangst. Tournedoswas niet saignant zoals besteld. Gerechten goed op smaak. Ruime keus in zowel gerechten als wijnen.

17. Myriam Deurenberg

De eerste keer daar gegeten en er volgen er beslist nog meer. Het eten was echt voortreffelijk en de bediening was vriendelijk en attent.
    Als rolstoelgebruiker kon ik er ook terecht, want dat is echt nog niet overal zo. Ik moest wel via de serre en er moesten nog wat obstakels worden verschoven, maar dat neem ik dan graag voor lief. Zoals bij veel gelegenheden waren de tafels wel te laag, kon ik er niet onder komen.Maar een stapeltje bierviltjes doen dan wonderen!
    Ook een leuke gelegenheid voor van de zomer om na een wandeling in de mooie omgeving in de serre te lunchen.

18. De eigenaar Bart presenteert zijn pure en eerlijke gerechten op een voortreffelijke manier. Mooie lekker groenten en het vlees om je vingers bij af te likken.
    We komen er graag terug.

19. J.M. Schluper

Op een doordeweekse dag hebben we geluncht bij La Bergerie en waren aangenaam verrast door de hartelijke ontvangst door de eigenaar/chef-kok. Alles was keurig verzorgd en het eten van de uitgebreide menukaart was boven verwachting. De eigenaar was alleen; hij kookte, bediende en ruimde af, maar we hoefden nooit lang te wachten tussen de gangen. Wij komen zeker nog eens terug.

20. Iris Kalinitsch

Wij zijn al sinds vele jaren te gast bij La Bergerie. En in al die tijd zijn de sfeer, en de kwaliteit van eten en drinken op hetzelfde hoge niveau.
    Het is een absolute aanrader.
    De passie van de eigenaar en tevens kok en gastheer straalt het restaurant merkbaar uit.
    Ook het personeel verdient een pluimpje!

21. Lieve en Gerard, Dorien, Madeleine en Andre

Fijne namiddag gehad, fijne sfeer, vriendelijke ontvangst, het eten was lekker, met een speciale vermelding voor het dessert.

We kwamen uit Belgisch Limburg -Kinrooi- en we hopen nog eens terug te komen.

22. leunissen

Het was prima eten en de bediening was heel attent, ook het oog en het vriendelijke woord van de chef hebben we als verrassend ondervonden..
    Bedankt

23. tilleman, els

Het fijne is dat hier seniorenporties gegeven worden en ook met voedsel allergie rekening gehouden wordt.

24. Het eten smaakte voortreffelijk, echt een aanrader! De sfeer in dit restaurant is erg relaxed. Tip voor de eigenaar: zorg voor vriendelijk personeel. Een lach op een gezicht doet heel veel!

25. Ronald van Raaij

26. Leon Geelen

Bijzonder lekker gegeten.
    Unieke ambiance in de serre.

27. Heerlijk gegeten en een leuke sfeer in de serre.

28. Nel Trommel-Visser

Heerlijk gegeten in La Bergerie. Groot pluspunt dat het hoofdgerecht goed warm werd geserveerd.

29. M. Lodder

Hebben lekker gegeten in een gezellige omgeving. Bediening was zeer vriendelijk. Het was heel fijn dat we kleine porties konden bestellen. Voor veel senioren is dat een prettige zaak.

30. Jac Henneman

Heerlijk gegeten, goede bediening, lekker wijntje.

31. Heerlijke paasbrunch gehad was weer keuze genoeg en alles zeer smaakvol super

32. lio matheu

gegeten met 5 man goed verzorgd persoonlijke aandacht eigenaar kok leuke huiselijke sfeer eten lekker niet bijzonder prijs kwaliteit zeer zeker een aanrader.

33. Joris Vroemen

Zeer creatieve keuken! Het was top!!

34. Hanneke Bogaarts

Wij hebben heerlijk gegeten. Lekker verse groenten en goed klaargemaakt. De porties waren niet te groot, waardoor je na afloop niet met een te vol gevoel wegging. Ook het toetje, met vruchten en ijs is aan te bevelen.

Een tip: misschien iets minder zout gebruiken. De smaak van het gerecht kwam hierdoor iets minder tot zijn recht. Verder alleen maar complimenten.

35. Weer heerlijk gegeten met vrienden. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Het enige minpuntje was de slagroom uit een spuitbus van het dessert, dat verwacht je eigenlijk niet in zo'n restaurant. Maar we komen zeker terug!

36. Na enige aarzeling werd de duidelijk geoxideerde pouilly-fumé 2007 vervangen door een verser exemplaar. Ons tafeltje van 3 personen werd echter als enige door de patron genegeerd bij zijn rondgang langs de gasten. Niet erg correct. Bediening niet erg professioneel (o.a. Afruimen als iemand aan tafel nog aan eten is)

37. Altijd een goed adres voor (h)eerlijk eten. Michelinsterren zullen hier niet vallen, maar dat zoeken we ook niet. Bart en zijn team doen goed werk. Nette prijzen.

38. HEAO eetclub

Op een locatie waar je het niet verwacht een top restaurant. De chef weet veel smaken waarvan je het niet verwacht op sublieme wijze te verbinden. Chapeau!

39. Fam Berkers Smeets

Wij hebben met mijn broers zussen en warme aanhang een heerlijke fijne avond gehad.
    Bart heeft wederom heerlijke menu's voor ons neergezet .
    En je personeel is uiterst zorgzaam en vriendelijk.

40. In huiselijke sfeer van de meest bijzondere creaties mogen genieten aan gezellig tafeltje... Geweldig!

41. Heerlijk gegeten! Bediening was zeer attent. Voor herhaling vatbaar.

42. Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was ook erg vriendelijk. Dus zeker voor herhaling vatbaar.

43. Het eten, de sfeer en de locatie in de serre: voortreffelijk. We waren er met een teamuitje, iedereen heeft ervan genoten.

44. Mia Duijf

Wij hebben wederom genoten van een lekker diner, dit maal met de keuze erbij van de asperge als voorgerecht.
    Heel bijzonder om weer in de Oranjerie te zitten en een prettige bediening.

45. Gisteren heerlijk gegeten bij dit restaurant. De gerechten hebben een perfecte smaak en worden tevens heel mooi op het bord opgemaakt. Lekkere wijn erbij zorgt voor een perfect avondje. Hier gaan we zeker vaker komen. 👍

46. Natascha Christinakis

Op woensdagavond 4 mei 2016 zijn wij bij La Bergerie gaan dineren met 2 volwassenen en 2 kinderen. Wij hebben heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer, lekker lang getafeld onder het genot van een goede wijn. Het eten en de service zijn erg goed! Bedankt voor de fijne avond!

47. Heerlijk gegeten. Fijne sfeer, prima prijs kwaliteit verhouding. Aanrader!!

48. Friendship international bv

In een woord; het eten en de bediening waren super.

49. Heerlijk gegeten in prima huiselijke sfeer. We komen hier al jaren en zullen dit blijven doen!

50. echtpaar Nuth

Zeer lekker gegeten voor een goede prijs. Voorgerecht van gerookte vis met rucola was uitstekend, hoofdgerecht kalfswang was boterzacht, goed van smaak met een perfecte saus. Voldoende frites, groente en een frisse rauwkostsalade. Grand dessert was echt grand en heerlijk. Bediening vriendelijk en attent, gemoedelijk sfeer. Enige minpunt het had iets warmer mogen zijn, en we zaten wat op de trek. Kortom echt een aanrader.

51. Goed voor zakendiner, prijs/kwaliteit is formidabel.

52. Chrit Pepels

Vriendelijke bediening, goede kaart, heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Leuk ingericht.

53. Prima restaurant, het had wat aangekleder mogen zijn en de bediening iets vrolijker, maar voor de rest echt prima. Vooral omdat de kok langs komt om te vragen of het gesmaakt heeft.

54. Charles & Ine

Samen met vrienden hebben we met vier personen in restaurant La Bergerie heerlijk en lekker gegeten voor een redelijke prijs. Ik had de tournedos van de haas met verse groenten en voortreffelijke rode wijn saus. Er heerst een huiselijke sfeer mede door Bart, de Jong Chef-kok. Met een leuke bediening die alles goed onder controle had. Nu weet ik zeker dat we vaker terug komen en het is dicht bij huis.

Ine & Charles

55. Niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer! In een ontspannen sfeer genoten van topkwaliteit. Van de amuses tot en met de Irish coffee, alles gewoon perfect!

56. Francisca

We zijn komen eten met onze tante het was voortreffelijk, eerlijk eten, lekkere groentjes. Zéér vriendelijke bediening, kortom een echte aanrader. Een klein foutje; frietjes kwamen veel te laat, we hadden bijna het hoofdgerecht op... minpuntje dus. Maar we gaan zeker weer gauw terug, heerlijk!

57. Jammer, maar tot een ervaring is het niet gekomen. Daar mijn vrouw me wou verrassen met een etentje ter ere van mijn verjaardag 17 oktober reserveerde ze een tafel reeds op maandag 12 oktober voor 18 oktober. Echter tot onze verbazing worden we op woensdag gebeld met de mededeling dat er opeens geen plek meer is. Daar we via de AH acties geboekt hadden blijkt dan opeens dat we niet meer welkom zijn. Daar de heer aan de telefoon alleen maar sprak over hoeveel eters hij al had met de acties, en hij zijn klanten al geen plek meer kon bieden bleek des te meer dat hij van ons af wou daar er ook geen alternatieve datum bespreekbaar was. Dus voor ons is dit een flut gastvrijheid en een restaurant om niet aan te bevelen.

Groetend ,

Jan Lemmens.

59. Heerlijk eten, met verrassende smaakcombinatie's en eindelijk ook aandacht voor de groente. Een bevlogen kok. Heerlijke wijn. Lekkere nagerechten. Goede service en aandacht geen vraag is teveel en men krijgt de tijd om desnoods de hele avond te blijven zitten om te relaxen en te genieten van de heerlijke gerechten.

60. Gezellig wezen eten met oude vriendin.

Door de goede service en extra aandacht was iedereen zeer tevreden. Het eten was prima op smaak en de groente was uitstekend. Prijs/kwaliteit is uitstekend.

Dit word ons favoriete restaurant in Beek.

61. Ik heb hier nu 3 keer gegeten en 3 keer ben ik uit mijn stoel gelazerd over het eten, ambiance en de service die ik hier gekregen heb. Heerlijk eten! Echt exquise! Heerlijke wijn! Ontzettend aardig en behulpzaam personeel. De eigenaar komt altijd even een praatje maken aan je tafel. Ik zou hier een veel hoger gemiddelde verwachten dan dit "schamele" achtje! Mij krijg je hier niet meer weg! Echt een restaurant zoals het bedoelt is!

62. Heel gezellig, leuk personeel, heel leuk voor kinderen, komen absoluut terug.

63. Wat hebben we vanavond toch lekker gegeten! We hebben echt genoten! De taijne van zalm was lekker, de paté van parelhoen heerlijk. Maar het hoofdgerecht was perfect! De ossenhaas smolt op je tong en de haasschouder viel van malsheid van het bot. Wil je lekker en verrassend eten, dan moet je hier zijn! Het is lang geleden dat we zo lekker heb gegeten. De sfeer heeft een franse insteek, het personeel is vriendelijk en de eigenaar Bart is super gastvrij! Wij zijn fan!

64. Prettige sfeer met een goede gastheer. Ook werd geheel aandacht gegeven aan de beperkingen van gasten met dieet/allergie. Onze gasten waren zeer tevreden over het gebodene. Voor ons is dit een vaste stek en voor anderen een echte aanrader

65. Prima adresje.

Bart is een heel goede, vindingrijke en bevlogen kok.

De ambiance is echter ietsje oubollig maar da's ook wel weer gezellig.

66. Ruud en jessica

Heerlijk gegeten, gezellige ambiance en goede prijs kwaliteit verhouding. Ons zien ze er zeker terug!

67. Leuke sfeer, de hele avond genieten van lekker eten.

68. Dit is puur genieten op gunstig prijs/kwaliteits niveau.

Goede producten worden professioneel bereid.

Mooie presentatie. Tevens heerlijk zitten in de druivenkas.

Enig minpuntje, de bediening. Voor deze zaak mag het wel wat losser en vlotter.

Ga hier zeker vaker naar toe.

69. Roy 302 punten

Ben er al een aantal keren geweest en heb er niets over op- of aan te merken.

70. Lekker eten, heerlijke sauzen bij het vlees en heerlijke toetjes. Er heerst een gezellige, huislijke sfeer mede door de chefkok Bart, zijn vrouw Jose maar natuurlijk ook het bedienend personeel.
    Wij gaan vaker terug!
    Ineke & Livio

71. Wij komen hier al enkele jaren en altijd is het weer eeb prettige verrassing.
    Zeer leuke en wisselende kaart in een prachtige ambiance. En de sfeer is erg rustig en zeker niet formeel.

72. gezellig gegeten uitleg menu's en wijnkaartwas helder het gebodene zag goed uit en was smaak vol,niets danlof.

73. Echt heerlijk eten hier, ik kom hier vaker en ik moet zeggen ik ben verzot op de medaillons. Goede gerechten, lekker eten voor een redelijke prijs.

74. Voor mijn pensionering bezocht ik dit restaurant al regelmatig met mijn opdrachtgevers en klanten en heb er ervaren dat de prijs kwaliteit verhouding zeer goed is De producten altijd puur en vers zijn en er een goede wijnadvisering is. Heb altijd genoten van het voorafje met olijven met knoflook en oogstrelende presentatie van de gerechten. In de gezellige en rustige ambiance heb ik menig contract afgesloten en werk opgeleverd.Begrijp dan ook de reactie niet van Maud??

75. Als vast gast heb vaker bij La Bergerie gegeten. Mijn ervaring is dat het eten heerlijk is. En dat de sfeer in het restaurant top is. Ik kom hier graag terug en begrijp de negatieve recensies niet

76. Ik kom vaak bij la begerie eten samen met een vriendin. Ik vind het eten heerlijk en vraag met ook af waar maud het idee vandaan haalt dat er uit pakjes en potje word gekookt en dat het niet vers zou zijn. Waar haalt zij die kennis vandaan??

Ik vind het een heerlijk restaurant waar je lekker de hele avond kan blijven tafelen.

77. Daan 594 punten

Eten is behoorlijk, prijs is te hoog. De chips (uit pakje) die vooraf op tafel liggen zijn belachelijk.

Voorgerecht was goed op smaak.

Het hoofdgerecht, 'gebraad van hert' was behoorlijk goed, en zag er mooi uit, alleen de groentes die erbij kwamen waren matig. De friet was ronduit slecht (oud vet?).

Het nagerecht, een parfait van passievrucht was van keihard ijs.

Redelijk eten, maar niet voor herhaling vatbaar.

78. Dit restaurant wil de indruk geven dat zij zeer veel belovend zijn. Het tegendeel is echter waar. Bijna 80,- betaald voor 2 personen, terwijl er gekookt werd uit pakjes en potjes. Als het een eetcafe was geweest met een leuke prijs, had ik een prima avond gehad. Nu voel ik mij belazerd.