La Bergerie in Beek

Hip, kindvriendelijk, romantisch en zakelijk

di lunch 12:00 - 15:00

Serre Restaurant La Bergerie is gelegen in het idyllische kerkdorp Geverik, Zuid-Limburg. Een aangename plek omringd door grazende schapen en prachtige landerijen. Vanuit de grote serre heeft u uitzicht over de gehele omgeving. Kom bij ons eten en ontspannen in zowel klein als groot gezelschap tot 90 personen.
U kunt kiezen uit een wekelijks wisselend menu. Hierop vindt u altijd volop seizoen- en streekproducten zoals verantwoord biologisch varkensvlees.
Daarnaast heeft u keuze uit enkele arrangementen. Zo geniet u woensdag- en donderdagavond al voor € 19,50 van een heerlijk hoofdgerecht inclusief een glas wijn.
Combineer uw bezoek met een heerlijke wandeling door het Kelmonderbos of een kunstzinnige activiteit. Geverik is namelijk een echt kunstenaarsdorp.
Hebt u vragen na het lezen van het menu of wilt u reserveren, dat kan meteen via de reserveer optie. Ook is het mogelijk om te bellen naar 046-4374727.

4. Betalen Master Card Visa

1497194893 86
1504196438 85
1511197983 85

1. Lieve en Gerard, Dorien, Madeleine en Andre

Fijne namiddag gehad, fijne sfeer, vriendelijke ontvangst, het eten was lekker, met een speciale vermelding voor het dessert.

We kwamen uit Belgisch Limburg -Kinrooi- en we hopen nog eens terug te komen.

2. leunissen

Het was prima eten en de bediening was heel attent, ook het oog en het vriendelijke woord van de chef hebben we als verrassend ondervonden..
    Bedankt

3. tilleman, els

Het fijne is dat hier seniorenporties gegeven worden en ook met voedsel allergie rekening gehouden wordt.

4. Het eten smaakte voortreffelijk, echt een aanrader! De sfeer in dit restaurant is erg relaxed. Tip voor de eigenaar: zorg voor vriendelijk personeel. Een lach op een gezicht doet heel veel!

5. Ronald van Raaij

6. Leon Geelen

Bijzonder lekker gegeten.
    Unieke ambiance in de serre.

7. Heerlijk gegeten en een leuke sfeer in de serre.

8. Nel Trommel-Visser

Heerlijk gegeten in La Bergerie. Groot pluspunt dat het hoofdgerecht goed warm werd geserveerd.

9. M. Lodder

Hebben lekker gegeten in een gezellige omgeving. Bediening was zeer vriendelijk. Het was heel fijn dat we kleine porties konden bestellen. Voor veel senioren is dat een prettige zaak.

10. Jac Henneman

Heerlijk gegeten, goede bediening, lekker wijntje.

11. Heerlijke paasbrunch gehad was weer keuze genoeg en alles zeer smaakvol super

12. lio matheu

gegeten met 5 man goed verzorgd persoonlijke aandacht eigenaar kok leuke huiselijke sfeer eten lekker niet bijzonder prijs kwaliteit zeer zeker een aanrader.

13. Joris Vroemen

Zeer creatieve keuken! Het was top!!

14. Hanneke Bogaarts

Wij hebben heerlijk gegeten. Lekker verse groenten en goed klaargemaakt. De porties waren niet te groot, waardoor je na afloop niet met een te vol gevoel wegging. Ook het toetje, met vruchten en ijs is aan te bevelen.

Een tip: misschien iets minder zout gebruiken. De smaak van het gerecht kwam hierdoor iets minder tot zijn recht. Verder alleen maar complimenten.

15. Weer heerlijk gegeten met vrienden. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Het enige minpuntje was de slagroom uit een spuitbus van het dessert, dat verwacht je eigenlijk niet in zo'n restaurant. Maar we komen zeker terug!

16. Na enige aarzeling werd de duidelijk geoxideerde pouilly-fumé 2007 vervangen door een verser exemplaar. Ons tafeltje van 3 personen werd echter als enige door de patron genegeerd bij zijn rondgang langs de gasten. Niet erg correct. Bediening niet erg professioneel (o.a. Afruimen als iemand aan tafel nog aan eten is)

17. Altijd een goed adres voor (h)eerlijk eten. Michelinsterren zullen hier niet vallen, maar dat zoeken we ook niet. Bart en zijn team doen goed werk. Nette prijzen.

18. HEAO eetclub

Op een locatie waar je het niet verwacht een top restaurant. De chef weet veel smaken waarvan je het niet verwacht op sublieme wijze te verbinden. Chapeau!

19. Fam Berkers Smeets

Wij hebben met mijn broers zussen en warme aanhang een heerlijke fijne avond gehad.
    Bart heeft wederom heerlijke menu's voor ons neergezet .
    En je personeel is uiterst zorgzaam en vriendelijk.

20. In huiselijke sfeer van de meest bijzondere creaties mogen genieten aan gezellig tafeltje... Geweldig!

21. Heerlijk gegeten! Bediening was zeer attent. Voor herhaling vatbaar.

22. Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was ook erg vriendelijk. Dus zeker voor herhaling vatbaar.

23. Verstopt pareltje. Hier wordt heerlijk eten bereid met verse ingrediënten. Bart kookt een heerlijke maaltijd en de sfeer is heerlijk gezellig. Ga zo door, Bart!

24. We werden buiten opgewacht door de baas met de mededeling dat er geen stroom was, dus geen eten. Daar sta je dan, in je beste kleren met een bon van je zoon gekregen om eens lekker te gaan eten voor ons 40-jarig huwelijk. Dus het was een flinke tegenvaller.

25. Het eten, de sfeer en de locatie in de serre: voortreffelijk. We waren er met een teamuitje, iedereen heeft ervan genoten.

26. Mia Duijf

Wij hebben wederom genoten van een lekker diner, dit maal met de keuze erbij van de asperge als voorgerecht.
    Heel bijzonder om weer in de Oranjerie te zitten en een prettige bediening.

27. Gisteren heerlijk gegeten bij dit restaurant. De gerechten hebben een perfecte smaak en worden tevens heel mooi op het bord opgemaakt. Lekkere wijn erbij zorgt voor een perfect avondje. Hier gaan we zeker vaker komen. 👍

28. Natascha Christinakis

Op woensdagavond 4 mei 2016 zijn wij bij La Bergerie gaan dineren met 2 volwassenen en 2 kinderen. Wij hebben heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer, lekker lang getafeld onder het genot van een goede wijn. Het eten en de service zijn erg goed! Bedankt voor de fijne avond!

29. Heerlijk gegeten. Fijne sfeer, prima prijs kwaliteit verhouding. Aanrader!!

30. Friendship international bv

In een woord; het eten en de bediening waren super.

31. Heerlijk gegeten in prima huiselijke sfeer. We komen hier al jaren en zullen dit blijven doen!

32. echtpaar Nuth

Zeer lekker gegeten voor een goede prijs. Voorgerecht van gerookte vis met rucola was uitstekend, hoofdgerecht kalfswang was boterzacht, goed van smaak met een perfecte saus. Voldoende frites, groente en een frisse rauwkostsalade. Grand dessert was echt grand en heerlijk. Bediening vriendelijk en attent, gemoedelijk sfeer. Enige minpunt het had iets warmer mogen zijn, en we zaten wat op de trek. Kortom echt een aanrader.

33. Heerlijk gegeten bij La Bergerie! Er hangt een gezellige sfeer. Hier gaan we zeker terug komen.

34. Goed voor zakendiner, prijs/kwaliteit is formidabel.

35. Wij hebben weer genoten van de kookkunst van Bart en zijn personeel, echt geweldig en gevarieerd. Gezellige sfeer en druk. Bediening is altijd super, leuke dames en Bart heeft altijd tijd voor een praatje.

36. Chrit Pepels

Vriendelijke bediening, goede kaart, heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Leuk ingericht.

37. Prima restaurant, het had wat aangekleder mogen zijn en de bediening iets vrolijker, maar voor de rest echt prima. Vooral omdat de kok langs komt om te vragen of het gesmaakt heeft.

38. Charles & Ine

Samen met vrienden hebben we met vier personen in restaurant La Bergerie heerlijk en lekker gegeten voor een redelijke prijs. Ik had de tournedos van de haas met verse groenten en voortreffelijke rode wijn saus. Er heerst een huiselijke sfeer mede door Bart, de Jong Chef-kok. Met een leuke bediening die alles goed onder controle had. Nu weet ik zeker dat we vaker terug komen en het is dicht bij huis.

Ine & Charles

39. Niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer! In een ontspannen sfeer genoten van topkwaliteit. Van de amuses tot en met de Irish coffee, alles gewoon perfect!

40. Francisca

We zijn komen eten met onze tante het was voortreffelijk, eerlijk eten, lekkere groentjes. Zéér vriendelijke bediening, kortom een echte aanrader. Een klein foutje; frietjes kwamen veel te laat, we hadden bijna het hoofdgerecht op... minpuntje dus. Maar we gaan zeker weer gauw terug, heerlijk!

41. Jammer, maar tot een ervaring is het niet gekomen. Daar mijn vrouw me wou verrassen met een etentje ter ere van mijn verjaardag 17 oktober reserveerde ze een tafel reeds op maandag 12 oktober voor 18 oktober. Echter tot onze verbazing worden we op woensdag gebeld met de mededeling dat er opeens geen plek meer is. Daar we via de AH acties geboekt hadden blijkt dan opeens dat we niet meer welkom zijn. Daar de heer aan de telefoon alleen maar sprak over hoeveel eters hij al had met de acties, en hij zijn klanten al geen plek meer kon bieden bleek des te meer dat hij van ons af wou daar er ook geen alternatieve datum bespreekbaar was. Dus voor ons is dit een flut gastvrijheid en een restaurant om niet aan te bevelen.

Groetend ,

Jan Lemmens.

43. Heerlijk eten, met verrassende smaakcombinatie's en eindelijk ook aandacht voor de groente. Een bevlogen kok. Heerlijke wijn. Lekkere nagerechten. Goede service en aandacht geen vraag is teveel en men krijgt de tijd om desnoods de hele avond te blijven zitten om te relaxen en te genieten van de heerlijke gerechten.

44. Gezellig wezen eten met oude vriendin.

Door de goede service en extra aandacht was iedereen zeer tevreden. Het eten was prima op smaak en de groente was uitstekend. Prijs/kwaliteit is uitstekend.

Dit word ons favoriete restaurant in Beek.

45. Ik heb hier nu 3 keer gegeten en 3 keer ben ik uit mijn stoel gelazerd over het eten, ambiance en de service die ik hier gekregen heb. Heerlijk eten! Echt exquise! Heerlijke wijn! Ontzettend aardig en behulpzaam personeel. De eigenaar komt altijd even een praatje maken aan je tafel. Ik zou hier een veel hoger gemiddelde verwachten dan dit "schamele" achtje! Mij krijg je hier niet meer weg! Echt een restaurant zoals het bedoelt is!

46. Heel gezellig, leuk personeel, heel leuk voor kinderen, komen absoluut terug.

47. Wat hebben we vanavond toch lekker gegeten! We hebben echt genoten! De taijne van zalm was lekker, de paté van parelhoen heerlijk. Maar het hoofdgerecht was perfect! De ossenhaas smolt op je tong en de haasschouder viel van malsheid van het bot. Wil je lekker en verrassend eten, dan moet je hier zijn! Het is lang geleden dat we zo lekker heb gegeten. De sfeer heeft een franse insteek, het personeel is vriendelijk en de eigenaar Bart is super gastvrij! Wij zijn fan!

48. babette

49. Prettige sfeer met een goede gastheer. Ook werd geheel aandacht gegeven aan de beperkingen van gasten met dieet/allergie. Onze gasten waren zeer tevreden over het gebodene. Voor ons is dit een vaste stek en voor anderen een echte aanrader

50. Prima adresje.

Bart is een heel goede, vindingrijke en bevlogen kok.

De ambiance is echter ietsje oubollig maar da's ook wel weer gezellig.

51. Ruud en jessica

Heerlijk gegeten, gezellige ambiance en goede prijs kwaliteit verhouding. Ons zien ze er zeker terug!

52. Leuke sfeer, de hele avond genieten van lekker eten.

53. Dit is puur genieten op gunstig prijs/kwaliteits niveau.

Goede producten worden professioneel bereid.

Mooie presentatie. Tevens heerlijk zitten in de druivenkas.

Enig minpuntje, de bediening. Voor deze zaak mag het wel wat losser en vlotter.

Ga hier zeker vaker naar toe.

54. Roy 252 punten

Ben er al een aantal keren geweest en heb er niets over op- of aan te merken.

55. Lekker eten, heerlijke sauzen bij het vlees en heerlijke toetjes. Er heerst een gezellige, huislijke sfeer mede door de chefkok Bart, zijn vrouw Jose maar natuurlijk ook het bedienend personeel.
    Wij gaan vaker terug!
    Ineke & Livio

56. Wij komen hier al enkele jaren en altijd is het weer eeb prettige verrassing.
    Zeer leuke en wisselende kaart in een prachtige ambiance. En de sfeer is erg rustig en zeker niet formeel.

57. gezellig gegeten uitleg menu's en wijnkaartwas helder het gebodene zag goed uit en was smaak vol,niets danlof.

58. Echt heerlijk eten hier, ik kom hier vaker en ik moet zeggen ik ben verzot op de medaillons. Goede gerechten, lekker eten voor een redelijke prijs.

59. Voor mijn pensionering bezocht ik dit restaurant al regelmatig met mijn opdrachtgevers en klanten en heb er ervaren dat de prijs kwaliteit verhouding zeer goed is De producten altijd puur en vers zijn en er een goede wijnadvisering is. Heb altijd genoten van het voorafje met olijven met knoflook en oogstrelende presentatie van de gerechten. In de gezellige en rustige ambiance heb ik menig contract afgesloten en werk opgeleverd.Begrijp dan ook de reactie niet van Maud??

60. Als vast gast heb vaker bij La Bergerie gegeten. Mijn ervaring is dat het eten heerlijk is. En dat de sfeer in het restaurant top is. Ik kom hier graag terug en begrijp de negatieve recensies niet

61. Ik kom vaak bij la begerie eten samen met een vriendin. Ik vind het eten heerlijk en vraag met ook af waar maud het idee vandaan haalt dat er uit pakjes en potje word gekookt en dat het niet vers zou zijn. Waar haalt zij die kennis vandaan??

Ik vind het een heerlijk restaurant waar je lekker de hele avond kan blijven tafelen.

62. Daan 514 punten

Eten is behoorlijk, prijs is te hoog. De chips (uit pakje) die vooraf op tafel liggen zijn belachelijk.

Voorgerecht was goed op smaak.

Het hoofdgerecht, 'gebraad van hert' was behoorlijk goed, en zag er mooi uit, alleen de groentes die erbij kwamen waren matig. De friet was ronduit slecht (oud vet?).

Het nagerecht, een parfait van passievrucht was van keihard ijs.

Redelijk eten, maar niet voor herhaling vatbaar.

63. Dit restaurant wil de indruk geven dat zij zeer veel belovend zijn. Het tegendeel is echter waar. Bijna 80,- betaald voor 2 personen, terwijl er gekookt werd uit pakjes en potjes. Als het een eetcafe was geweest met een leuke prijs, had ik een prima avond gehad. Nu voel ik mij belazerd.