Kreta in Beek

goede kwaliteit eerlijk prijs...

Bezorgrestaurants in de buurt van Kreta

Grieks restaurant Kreta ligt sinds 2003 in Neerbeek. Het is een niet te groot, maar wel een romantisch en sfeervol restaurant waar u zich meteen thuis zal voelen. Wij hebben ook de keuze om al onze gerechten mee naar huis te nemen. Ook kunt bij ons gebruik maken van een rijk vers gevulde saladebar.

Wij bieden voor de grote groepen een speciaal open buffet voor een goede prijs. Ook hebben we de mogelijk voor catering aan huis te brengen.

4. Betalen Visa Master Card pin

1332010995 78
1348312017 66
1462419174 72
1478720196 69

1. Baekenaer

Heerlijk gegeten maar wat is het toch een troosteloze inrichting. Dode planten voor de ramen en de bekleding van de banken is ronduit vies. De placemats zijn misschien al 20 jaar oud en de ramen zijn duidelijk al heel lang niet meer gewassen. Ik kan zo nog wel even doorgaan.

2. Per toeval zijn we bij restaurant Kreta uitgekomen omdat we een eet cadeaukaart hadden gekregen. Online had ik al wat rond geneusd op hun site wat erg duidelijk en overzichtelijk is, en heb op mijn gemakje daar de menu kaart kunnen bestuderen. Gezien ik vegetarisch ben is het altijd moeilijk om iets passend te vinden op de menu kaart maar restaurant Kreta heeft 1 gerecht uit de oven. En het was geweldig, ik heb nog nooit zo lekker vegetarisch gegeten, al die verschillende smaken op 1 bord was een geweldige ervaring. ook het eten van Man en zoonlief was top.

3. Anoniem

Wij waren mooi op tijd aanwezig, het was op dat moment nog niet druk. 15 min. later zat alles vol. Na een welkomst drankje en de bestelling opgenomen te hebben zei ik na een uur wachten, tegen mijn vrouw, zouden ze ons vergeten zijn. Ondertussen kregen alle tafels die na ons binnen waren gekomen al eten.
    Na 1:40 uur wachten op ons eten, ondertussen hadden alle tafels al gegeten en waren met het toetje bezig,
    riep ik de jongen die onze bestelling had opgenomen erbij en vroeg hoe dit kon. Ja sorry meneer, het is bijna klaar, nog niet helemaal. Waarop ik zei, nou weet je wat wij hebben 3 drankjes gehad die betaal ik je en dan gaan wij naar huis.
    Ik had nog niet de kans gehad (1 minuut later) om te betalen, kwam het meisje met het eten toen was het opeens wel klaar. Ik zei nou nee, ik hoef het eten niet meer ik betaal de drankjes en ga naar huis. Daarop kwam de kok (schijnbaar de baas) hij zei eet maar op anders moet ik het in de prullenbak gooien. Onze excuses voor het te lange wachten het eten hoeft u niet te betalen. Nou het eten was heerlijk was niets mis mee, ook hadden ze het, voor mijn gevoel, goed opgelost. Echter mag dit toch niet gebeuren.

4. M. Spaetgens

Vanavond gaan eten met vrienden. Het eten was heerlijk en de bediening perfect, zeker voor herhaling vatbaar.

5. In september 2016 één keer gegeten, goed eten gehad, prettige bediening ook. Prijs / kwaliteit verhouding is prima.
    Vandaar op 5-2-2017 nog eens terug gaan met vrienden. Vriendelijke groet: Nico van de Pol

6. Het eten was super lekker, leuke bediening!

7. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Zag er allemaal mooi en verzorgd uit. Bediening en keukenpersoneel waren heel vriendelijk, ondanks de drukte in het restaurant en bij het afhalen. Ook leuk dat je in de keuken kunt kijken. Wij komen vast nog eens terug.

8. Echt heerlijke koteletjes, smeuïge T-Bone en alleraardigste bediening.

9. John Pinxt

Hij vloog uit tegen zijn zoon, helaas was de Gyros niet te pruimen, voor ons de laatste keer in Neerbeek!

10. Voor de 2e keer gaan eten bij Kreta. Prijs/kwaliteit verhouding was prima. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een uitgebreid verse saladebar. Wij gaan hier zeker weer terug.

11. We lekker gegeten en gedronken in de gezellige sfeer van het restaurant. Het was ook gezellig druk.
    Opmerking: graag bij de schalen opscheplepels verstrekken!

12. 06 -12-2015: We hebben afgehaald. Niet vers, vis was echt opgewarmd en erg weinig. Dit is niet wat wij gewend zijn van een Grieks restaurant. Vlees eveneens erg droog. Het was het geld niet waard. Geen aanrader. Om daar te eten niet gezellig.

13. Gewoon goed lekker eten. Vriendelijke bediening. Lekker.

14. We komen al jaren meestal met een deal en meestal door de weeks. We vinden het heerlijk eten en de bediening doet altijd hun best. Soms duurt het wat langer en dan denk ik dat ik een avondje uit ben en mij niet hoef te haasten.
    Van alle Griekse restaurants die ik heb bezocht, vind ik deze het eerlijkste eten serveren en het vriendelijkste personeel. Sommige zijn echt geweldig en zoals overal heb je hier ook personeelsleden die het niet in de vingers hebben, maar dan nog vind ik het hier het prettigste.

15. In een leuke ambiance hebben we heerlijk gegeten. Dit is een aanrader. Bediening was aardig en goed. Het eten was naar wens.

16. Gereserveerd en geen plek. Belachelijk. Wij komen hier nooit meer!

17. Zijn hier gisteren gaan eten, alles was prima. Meisje in de bediening deed erg goed haar best om het iedereen naar de zin te maken. Tot de volgende keer.

18. Mart en Kittie Lemmens

Al vaak hier gegeten, altijd heerlijk eten en snel.

19. Heerlijk gegeten. Jammer dat ze er niet bij hadden geschreven dat de lamsbout langer duurde om klaar te maken, maar het was het wachten meer dan waard! Ook prima service. Vooral complimenten aan de jongeman in de bediening.

20. Marcia Ubachs-Bezem

Zojuist een tafeltje voor mijn man en mij besteld. Wij zijn er al verscheidene keren geweest en vinden het eten en de bediening heel goed!! Jammer al die slechte kritieken, dat verdienen deze hardwerkende mensen, in mijn ogen, niet.

21. Bijzonder lekker gegeten! Alles heel vers en smaakvol. Prima saladebar. Erg warm binnen, maar zo ook de hartelijke ontvangst, zeker toen we een paar woordjes Grieks spraken. We komen zeker terug! Goede prijs-kwaliteit verhouding.

22. Miranda

Ons favoriete Grieks restaurant. Super eten en vriendelijke bediening. Aanrader.

24. Wij komen al 6 jaar in dit restaurant, ik word moe van al die deal zeurders. Je kunt hier heerlijk eten en dat er geen bloemetje op de tafel staat boeit mij absoluut niet, wat telt is het product wat op het bord ligt.

25. We waren er voor de eerste keer en ondanks de reservering hebben wij 20 minuten moeten wachten op een tafel en stoel. Toen we uiteindelijk een plekje hadden, kregen we het voorgerecht en hebben we 2 uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Tot twee keer toe gevraagd, waren ons vergeten. Om 19 uur daar om 21.30 ons eten. Uiteindelijk was het vlees van mijn man rauw en koud.
    De twee meisjes in de bediening waren vriendelijk, maar konden de drukte niet aan. De bazin was uiterst onvriendelijk er kon amper een excuus vanaf, meerdere mensen hebben die avond geklaagd.
    Wij gaan nooit meer!

26. Nu voor de 3e keer geweest maar wij komen niet meer terug.

1ste keer mocht ik €5,= betalen voor 1 suzuki. 2e keer werden wij niet eens gevraagd of we een toetje wilden, na 25 minuten te hebben gewacht maar de rekening gevraagd.

Gisteren met een Social Deal bon nog maar eens geprobeerd. Bij het inleveren van de bon begon het ge-emmer al. Schijnbaar hebben ze recentelijk de voorwaarden van de deal veranderd. Op onze bon stond er niks van vermeld maar op een andere bon waar de serveerster mee aankwam stonden dingen die er bij ons niet op stonden. Ze konden de bon dus niet voor 2 pers. laten gelden. En zou 1 persoon voor € 30,= moeten eten (zonder consumpties).

Nadat ik zei dat ik dan netjes de 2 consumpties zou afrekenen en dan de zaak zou verlaten, is de serveerster toch nog maar eens gaan vragen en toen kon e.e.a. ineens wel. Na het eten werd ons wederom niet gevraagd of we nog een toetje wilden.

Heel erg jammer.

Mohammed, ik denk dat je hier wel e.e.a. aan moet gaan veranderen.

Kurt.

27. A. Dreessen

Wij hebben met z'n drieën bij Kreta gegeten en het was zeer goed van kwaliteit. Het eten was voldoende en de bediening uitstekend. De prijs / kwaliteitsverhouding is perfect en de sfeer is goed.

28. Ik ben naar veel Griekse restaurants geweest in mijn leven, maar dit was bij uitstek de allerslechtste en ook de druppel voor mij met het Social Deal gebeuren. Ik snapte niet dat deze zaak praktisch vol zat, maar op het einde zag ik een enorme stapel social deal bonnen.

Maar met zo'n drukte liepen er twee serveersters rond en één kok in de open keuken. Veel te weinig personeel! Constant gingen bestellingen fout om ons heen en uiteindelijk kreeg ik een schotel vol garnalen en zeevruchten terwijl ik dit niet lust.

Het hoofdgerecht kregen we hierdoor pas 1 uur en 45 min na binnenkomst, en als klap op de vuurpijl werden de schotels bij de mensen achter ons neergezet!! Overal hoorde we mensen klagen dat ze honger hadden! Foute wijnen werden er geserveerd etc.

Gezellig is het er ook niet, tafels stonden zo dicht op elkaar dat de omringende mensen je gesprekken allemaal volgen. Geen bestek, kaarsje of überhaupt enige versiering op de tafels en het plafond bestond uit van die platen die je in een kantoor hebt.

De gyros was flauw, souvlaki kon je geen souvlaki noemen, een saté stokje van 30 ct bij de Aldi smaakt nog beter.

Ik snap niet dat die eigenaar zijn zaakjes zo aanpakt en dan als laatste redmiddel mensen lokt met een goedkope Social Deal en dan een bezetting van 3 mensen heeft tegenover pakweg 50 gasten.

Wat een aanfluiting zeg, onwetende mensen die een goedkope deal menen te vinden op Social Deal zijn bij deze gewaarschuwd!!

Mijn avond was verpest.

29. Wij hadden een social deal gekocht. Maar dit was het zelfs niet waard. Er was eigenlijk niks positiefs. Er waren 2 meiden in de bediening, veel te weinig personeel. Het hele restaurant zat vol en iedereen zat maar een beetje om zich heen te kijken met lege glazen. Het duurde een kwartier voordat je je drankje kreeg en dan mocht je hopen dat het de juiste bestelling was. Ik heb 1 keer verkeerd drinken gekregen en voor ons beiden hadden ze het verkeerde gerecht klaar gemaakt. Dus wij zaten er met honger te wachten op de juiste bestelling. We moesten om bestek vragen want deze lag niet op tafel. Ook geen kaarsje of bloemetje.
    Het voorgerecht was veel, maar het waren iets te eenvoudige hapjes wat heel goedkoop smaakte. Het hoofdgerecht wat ook niet om naar huis te schrijven. De souvlaki was taai en de gyros vol met stukken vet. Er was wel iets positiefs; de saladebar, deze was goed gevuld en veel keus.
    Het damestoilet was erg smerig, er zat bloed op de rand en pot. Dit heb ik gemeld bij 1 van de dames. Toen ik weer ging was de bril schoon, maar de pot zelf niet. Het was duidelijk dat er te weinig personeel was. De meiden werkten wel hard hoor, alleen jammer dat ze geen ondersteuning hadden waardoor zij op hun tenen liepen en fouten maakten.

30. Lekker gegeten. Goede prijs en service.

31. In het kleine maar o zo gezellige Restaurant Kreta in Neerbeek (L). Met een fijne sfeer, goed eten en een prima bediening is dit zeker een aanrader. Wij waren er nu al weer voor de derde keer, en gaan er zeker weer terug.

32. Hier gegeten met gebruik van Wow Deal vouchers. Bediening was goed. Eten was ver beneden peil, in vergelijk met andere Griekse restaurants in de omgeving.
    Kom hier zeer zeker niet meer terug.

33. Wij komen er door de jaren geregeld en vinden het eten een van de beste in onze omgeving. Al me al goed aan te bevelen.

34. Maurice

Goed eten voor een normale prijs. We waren met 4 personen en hebben lekker gegeten. Alleen jammer dat het niet druk was wat naar mijn mening ook een beetje de stemming drukt in een restaurant.

35. Leuk restaurant. Eten was goed. Jammer dat de twee aanwezige meisjes niet attent waren. We moesten moeite doen om wat drinken te bestellen. Hier lopen ze wel omzet mis!

36. Lekker eten, snelle bediening. Het eten was goed van smaak, zowel vlees als ook vis. De prijs / kwaliteit verhouding is goed. Zeker een aanrader.

37. B 112 punten

Veel, maar vooral ook erg lekker eten voor een goede prijs. Bediening is vlot: ca. 15 min. voor alleen hoofdgerecht.
    Twee jaar terug ook hier gegeten op vakantie en is nog steeds dezelfde kwaliteit. Mochten we in de toekomst weer in de buurt zijn, dan komen we zeker terug.

Enig kritiekpuntje is niet over eten of bediening, maar de temperatuur: buiten was het 20C maar binnen leek het wel 27C! Dit ondanks dat we vlak bij de deur zaten. Je vraagt je af hoe dit in de zomer is. Wellicht dat er iets aan ventilatie of koelling gedaan kan worden?

38. Heel erg tevreden over de kwaliteit van het eten bij dit restaurant. Ruime keus, het vlees heeft veel smaak en de vis is heerlijk. Een romantische sfeer als je binnenkomt, personeel is heel vriendelijk. De prijzen zijn zeker niet te hoog voor het eten wat je krijgt. Al met al een super restaurant waar ik zeker nog eens terugkom!!

39. Kreta Neerbeek

40. Veronica Nieman

Een knusse sfeer en een vriendelijke bediening. De vis en vleesschotel smaken prima. De saladebar is goed gevuld en mooi verzorgd. De inktvisringen zijn heerlijk knapperig. Hier kom ik nog eens terug.

41. Vandaag weer geweest. Lekker stuk vlees, alles prima verzorgd.

42. Wij komen hier regelmatig, heerlijk en vooral een eerlijk stuk vlees, saladebar is super. Kortom, een goed restaurant waar je graag terug komt.

43. Krap restaurant dat bij daglicht een nogal stoffige indruk maakt. De kwaliteit van de bediening is wisselend, momenteel (zomer 2013) goed, maar voorheen soms zeer slecht.
    Het eten is van goede kwaliteit en ook de saladebar is een grote plus.
    Bij zomertemperatuur is het binnen niet te harden door het ontbreken van airco en de open keuken. Je ziet dan ook iedereen van ellende naar buiten vertrekken met tafel en stoelen om langs de straat op de stoep te gaan zitten want een echt terras is er niet.

44. Al een paar keer hier geweest. Prima restaurant. veel keuze, heel lekker vlees. Klein restaurant met half open keuken. Saladebar ook goed. Gelukkig niet zo'n grote en veel te drukke Griek zoals vaak het geval is. Wel kleine tafels trouwens.

45. Vandaag 17-06-12 was het na vele goede bezoeken toch echt te slecht.
    Bestelling niet goed opnemen en als iedereen zijn voorgerecht op heeft mag de laatste beginnen.
    Vis schotel kwaliteit beneden peil (diepvries?), wel flink wat kruiden erop.
    Schotels ook opeens karig belegd en de kids lusten het ijs niet eens..

Recessie ook hier toegeslagen ?

46. Maureen

We hebben 2 weken geleden op zondag met 7 mensen gegeten bij deze Griek. Het was druk, maar gelukkig na wat verschuiven van de tafels was er toch plaats.

Het eten was uitstekend, ook de prijs was goed in verhouding tot de kwaliteit.

Zeer vriendelijk personeel, wel jong, maar ze deden echt hun best.

Kok was ook erg vriendelijk.

Zeker een aanrader om een keer te gaan eten.

Tip, ik zou wel reserveren in het weekend.

47. Heerlijk eten en erg vriendelijk personeel! De prijs is goed en de kwaliteit is voortreffelijk. Kortom de beste Griek in deze regio.

48. Goede prijs voor goede kwaliteit, eigenaren zijn super en personeel is vriendelijk en het is er lekker sfeervol. In het weekend is er een beetje drukte achter de bar maar verder top, Een echte aanrader.

49. Met 7 personen gegeten zonder te reserveren en de tent zat vol. Je moet hier geweest zijn, als je in de regio woont.

50. De kaart was veel te groot, waarschijnlijk is dit ook de reden dat je een nummer moet doorgeven in plaats van de naam van een gerecht. Het eten zelf is wel lekker, maar niet speciaal.

Bediening was jong en onervaren, maar deden wel hun best. Helaas oogt het restaurant niet echt gezellig, en de rook die in het restaurant hing hielp niet mee.

Wellicht hebben we op een verkeerde dag gegeten, maar het restaurant krijgt van mij geen tweede kans.

51. Gerard 2526 punten

In Neerbeek is de keuze niet zo ruim qua eetgelegenheden, maar ondanks dat dit restaurant door een klant werd aangeraden, is het me niet echt bevallen.

De inrichting doet enigszins goedkoop aan. Plastic planten, een kamerscherm voor de toiletten, een bol staande vloer, maar heeft wel een huiselijke, lokale sfeer.

De open keuken is zo ingericht dat je helaas net niks kunt zien vanuit een zittende positie in het restaurant en na een toiletbezoekje viel het op dat de lucht in het restaurant behoorlijk blauw stond.

De mensen doen erg hun best en komen vriendelijk over, zij het enigszins onhandig.

De ouzo van het huis was lekker! Het voorgeschotelde kraanwater was helaas lauw. Smaken verschillen, maar geef mij een Limburgs biertje in Limburg in plaats van het Duitse vocht dat geserveerd werd.

De vegetarische schotel zag er gevarieerd uit, maar de smaak niet echt verfijnd. De compleet verschillende hapjes leken, qua smaak erg op elkaar. Ik had snel een vol gevoel van het vette eten en heb een flink deel laten liggen.

Een BTW bonnetje op naam was helaas niet mogelijk.

Al met al, geen hoge kwaliteit, maar wel huiselijk en gezellig. Niet geschikt voor een zakelijk uitje.

52. Vanavond gegeten bij Restaurant Kreta in Beek. Ik vond het eten middelmatig en de bediening onervaren overkomen. Helemaal als je door moet geven welk nummer je wilt i.p.v. wat je wilt eten. Er zijn 99 gerechten namelijk. Veel te veel in mijn ogen. Pluspunt is wel dat iedereen echt z'n best doet. Prima tentje om snel wat te eten, maar minder geschikt voor een leuke en lange avond uit.

53. Betaalbare prijzen voor hele goede kwaliteit.

Personeel is vriendelijk, eigenaars zijn erg hartelijk.

Aanrader als je een Griek zoekt.

Ga zo door!

54. Dit restaurant heette eerst Kuchy met volgens mij een Franse (waardeloze) keuken!

Echter sinds een jaar of anderhalf á twee is het omgedoopt tot Grieks Restaurant Kreta. En met succes.

Mooie inrichting, lekker drinken, een goede kok met een uitstekende kaart en dito eten!

Bovendien is de prijsstelling ook nog erg vriendelijk en de porties naar behoren.

Serieus, dt restaurant verdient een pluim.

Het eten is er gewoon super!