U bent van harte welkom in ons restaurant.

Brasserie de Poort: Hét restaurant in Beek en omgeving

Geniet van een betaalbare en heerlijke lunch of diner bij Brasserie restaurant de Poort. U vind ons restaurant in Beek. Het restaurant, dat gelegen is in de buurt van Maastricht en Geleen, heeft een unieke huiselijke stijl en is geschikt voor jong en oud.

Restaurant Brasserie de Poort

Het restaurant is geopend in 2017. Restaurant de Poort heeft een gezellige huiselijk stijl en ontspannen sfeer. De oorspronkelijke boerderij, waarin het restaurant zich bevind, kunt u op sommige plaatsen terugzien in onze inrichting. Het restaurant biedt plaats aan ruim 40 gasten. Naast het restaurant beschikken wij over een gezellige binnenplaats. Op een zonnige dag kunnen daar nog eens ruim 20 gasten genieten van een hapje en een drankje. Het restaurant is makkelijk bereikbaar voor alle omliggende steden zoals Maastricht, Geleen, Sittard en Roermond.

Wij serveren graag gerechten uit de Franse keuken. Deze gerechten zit u terug op onze lunch- en dinerkaart. Kinderen zijn natuurlijk ook van harte welkom. Voor de kleinste onder ons hebben wij een speciaal kindermenu. Ook kunnen wij zorgen voor leuke kleurplaten om de kinderen te vermaken. Wij kunnen ook speciale vegetarische of veganistische gerechten bereiden. Heeft u een allergie of een speciale dieetwens. Laat het ons gerust weten dan zorgen wij voor een passend gerecht en/of menu.

Heeft u een vraag?

Huiselijke sfeer

Voor iedere portemonnee

Intieme binnenplaats

Franse keuken

Lunch, diner en meer

Bij restaurant de Poort kunt u heerlijk ontspannen genieten van een heerlijke lunch of een diner. Op onze menukaart staan o.a. overheerlijk spareribs, huisgemaakte soepen en speciale seizoensgebonden gerechten. In restaurant de Poort kunt u ook terecht voor een gezellig high tea. Tevens kunt u bij ons een vergaderruimte of een zaaltje huren. Ook kunnen wij voor u een uitgebreide koffietafel voor u verzorgen.

Reserveren bij Brasserie de Poort?

Wilt u graag een tafel reserveren voor een lunch of diner? Bel dan naar 046-7370011 . U kunt ook uw voorkeur voor uw dag en tijdstip doorgeven via ons contactformulier. Wij bevestigen uw reservering dan zo snel mogelijk. Graag tot zien bij Restaurant en Brasserie de Poort!

Beste gebruikers, deze site bewaart cookies op uw computer.
Het doel is om uw ervaring op onze website te verbeteren en u tegelijkertijd meer gepersonaliseerde diensten aan te bieden. Cookies worden ook gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Als u meer informatie wilt over de cookies die wij gebruiken, raadpleeg dan ons Privacybeleid. Door cookies te accepteren, stemt u in met het gebruik ervan. U kunt de instellingen van de cookies ook aanpassen. Als u weigert, worden uw gegevens niet bijgehouden wanneer u deze site bezoekt. Er wordt slechts één cookie gebruikt in uw browser om uw voorkeur dat u niet gevolgd wilt worden te onthouden.
Cookie-instelling bewerken