De Lindeboom New Style in Beek

1204579890 91
1240291967 83
1261719214 84
1447422017 82

1. Eten lekker, maar niet heel bijzonder. Weinig smaak aan risotto. Wijnen goed. Personeel te nadrukkelijk aanwezig in navolging van eigenaar.
    Hele avond koud gehad en spinnenwebben in plant tussen de tafeltjes.

2. imara deuss

Heerlijk eten, super service. In 1 woord super!

3. 3 gasten hadden menu's vd chef, waren goed, 4e gast ontevreden over het karige voor/tussengerecht tonijn: flinterdunne tonijn die je niet proefde op dunne bodem. 17.50€ echt niet waard. Ook de risotto was fantasieloos en weinig als hoofdgerecht. Zeker geen bib gourmand niveau. Caramelnagerecht wel lekker.
    Waarom geen amuses serveren bij dit prijsniveau?
    "Bob"glaasje wijn minimaal, hier 1€ korting op normaal glas..
    Bediening iets te populair en haakt af bij opmerking over voorgaande.
    Ik zou volgende keer ander bib gourmand restaurant kiezen.

4. Van de chiquere restaurants waar ik geweest ben, is De Lindeboom zeker mijn favoriet! Persoonlijk ga ik niet zo graag deftig dineren, maar voor De Lindeboom maak ik een uitzondering.

Meestal kiezen we een 4-gangen menu. Tot nu toe iedere keer weer heerlijk! Porties zijn groot genoeg. Ik ben een groter eter. Het cliche dat je achteraf naar de frituur moet omdat je nog honger hebt, is hier absoluut niet van toepassing!
    Van voor- tot nagerecht nog nooit een negatieve opmerking gehad.

Ik ben persoonlijk een bierdrinker en ben geen fan van wijn. Mijn vrouw besteld met regelmaat het wijnarragement. Ze is altijd zeer te spreken over de wijnen.
    We zijn beide liefhebbers van gin-tonic en die zijn hier echt een aanrader! Hun kaart van gin-tonic is uitgebreidt en het is een feestje als ze de gin aan je tafel komen mixen.

De inrichting vind ik niet bijzonder maar er is ook niets mis mee. Kwestie van smaak...de sfeer is goed, evenals de bediening!

5. Met vrienden genoten in De Lindeboom van de heerlijke gerechten en de vriendelijke bediening, die rekening houdt met wensen van de gasten.
    GRAAG tot een volgende keer!

6. Richard Vleugels

Heerlijk eten, vriendelijke open bediening. We hebben ons gast gevoeld.

7. Harca

8. Ely 36 punten

Vorige week gegeten in de Lindeboom. Geen goede ervaring... Helaas... ik had als hoofdgerecht rode mul & scampi. Ik kreeg een bakje met risotto, spinazie, twee mini stukjes mul en welgeteld 2 scampi's (volgens mij waren het zelfs garnalen ipv scampi's). De spinazie was erg gezouten en de risotto was niet echt super. De rest v.d. tafel had een tournedo. De tournedo werd samen met een mandje frietjes en een bakje sla op een houten plankje geserveerd. Dit had ook zo in een eetcafe geserveerd kunnen worden. De kwaliteit stond dan ook totaal niet in verhouding met de prijs... En ook bij dit gerecht alweer te veel zout. Wat mij nog het meeste stoorde was de ober. Wat een overdreven gedoe. Tig keer komen vragen of we iets wilden drinken terwijl onze glazen nog niet eens leeg waren. Een ding weet ik zeker, hier komen we niet meer terug. Ik schaam me nog steeds voor de mensen die we hadden uitgenodigd om hier te gaan eten!

9. Prettige ontvangst. De gerechten waren overheerlijk. Wijnsuggesties in balans met de gerechten. Vriendelijke attente bediening. Heerlijke fijne avond gehad.

10. Hans Korsten

11. Chris Peeters

12. Heerlijk gegeten bij de Lindeboom in Beek.
    Pluimpje voor de medewerkers in de bediening.
    We gaan zeker nog eens terug.

13. Javier Mamix

Gisteravond heerlijk gegeten bij de lindeboom. Het eten en de wijnen waren(zoals altijd) uitstekend. als voorgerecht had ik de carpaccio die door de pesto een heerlijke smaak had, mijn hoofdgerecht was wederom rund us prime fed steak van de de grill. Geweldig vlees, je proeft de kwaliteit. De wijnsuggesties vielen in de smaak. Heb de bediening een compliment gegeven voor hun kennis van hun producten en wijnen. De hele sfeer in het restaurant is aangenaam, ze nemen de tijd voor een babbeltje en proberen je echt een avond te verwennen. Tenslotte, prijs/kwaliteit is erg hoog ze hebben niet voor niets een bibgourmand. Wij blijven komen..Tot gauw!

14. Teleurstellende ervaring eten bij de Lindeboom. Ontvangst was zeer populair. Pretentie groter dan realiteit.
    De amuses - voor zover die betiteling klopt - laat men staan tot na het hoofdgerecht. Voor de vele kruimels op de tafel heeft men geen oog. De houten vloer en dito stoelpoten veroorzaken een enorm lawaai in het restaurant. Klachten worden doorgegeven aan de keuken, vervolgens hoort men niets meer. Koffie wil men niet verkopen als je al meerdere malen gevraagd hebt om de rekening, net als de gasten naast ons. Al met al jammer. Hadden ons verheugd maar het geheel viel tegen.

15. S 7 punten

We zijn al een aantal maal geweest, vaak het keuzemenu met het wijnarrangement. Hoewel je inderdaad niet voor 30 euro pp zit te eten, is het mijn inziens de beleving geheel waard. Het Livar in een eetcafe de dag tevoren smaakte toch een stuk minder dan hier. Wij blijven zeer zeker terugkomen!

16. Kom hier net van tafel, wat een openbaring als je uit het noorden komt. Gastheerschap word hier met een vette hoofdletter geschreven, recht uit het hart. Als een warme deken, niets is deze mensen teveel.
    Het eten en de wijn was even uitmuntend, super lekker en ook nog voor een schappelijke prijs. Bravo, bravo zo hoort de horeca anno 2013 te zijn!

17. We waren al enkele malen klant geweest en iedere keer heel voldaan en tevreden huiswaarts gegaan. Echter toen wij gisteren wederom met onze kinderen gingen dineren, bleek dat de kwaliteit van het eten niet aan onze eerder opgewekte verwachtingen te voldoen. Het enige wat bijzonder lekker was was de scampi-soep. Vervolgens kreeg ik bloedworst met coquilles. De coquilles waren zeer klein en dun en de bloedworst zeer dun en niet knapperig aan de buitenkant. De dames kregen een vegetarisch hoofdgerecht geserveerd in een bakje met daarin ongeveer 4 tot 5 champignons bedekt met een stuk paprika en een enorme hoeveelheid pasta. De bediening en de ambiance was top. Het is jammer dat zo een goed restaurant na het verkrijgen van een nominatie van de Bib Gourmand kwalitatief er op het eten achteruit gaat.

18. Bart

19. Een geweldig restaurant met zeer vriendelijk personeel. Eten en wijnen in een uitstekende combinatie. Complimenten!

20. Super gegeten! een zelf samengesteld 4 gangen menu waarbij elke gang weer een smaak verrassing gaf. Bediening geweldig m.u.v. een jonge dame die volgens ons geen zin had om te werken. Erg jammer gezien de geweldige inzet van haar collega's. Een echte aanrader voor een avondje dineren. Neem wel genoeg euri's mee ;-). Enjoy!

21. Henk Stortelder

Het eten hier was geweldig en de bediening uiterst vriendelijk. Vooral Danny, hij heeft onze avond echt tot een feest gemaakt. We hebben het vier gangen dag menu gegeten en dit was geweldig en meer dan voldoende. De wijnen die Mike erbij had bedacht waren ook echt geweldig en voor deze ervaring hebben we zeker niet te veel betaald.

Deze zaak verdient misschien nog wel meer dan een BIB

Zeker een aanrader

22. antonietta

Als verwenavond voor onze dochter bedoeld en dat is het ook geworden.
    Personeel is kundig en erg vriendelijk, neemt alle tijd en rust, doen zich absoluut alle moeite.
    Het eten is heerlijk, prachtig opgediend, smaak is perfect, afwisseling is voldoende. Opvallend dat je alle rust tussen de gangen van het menu krijgt, en op vraag was zelfs de keuken bereid om iets langer te wachten terwijl het druk genoeg was.
    Enige opmerking is dat de hoeveelheden van het aangeboden eten te veel was, maar dat is absoluut een compliment aan het team.
    Wij waren zeker zeer tevreden, hebben een prachtige avond gehad, en komen wederom terug.

rachella en antonietta

23. hw 156 punten

wijnkaart / kennis van wijnen - 3
    service onvoldoende - 5
    eten - vaak niet gaar en flauw - 2
    sfeer - 6
    prijs - te duur voor de geboden kwaliteit
    prijs kwaliteit - 4 min

24. Bianca Zinken

Net terug van een perfect avondje uit.

Heerlijk gegeten en zeer fijne bediening.

Ons zullen ze zeker vaker zien.

25. Tim Kösters

Leuk restaurant, mooi gelegen aan de kerk in Beek. Zeer goed eten, goede service en sfeer. Alleen best prijzig, maar wel de moeite waard.

26. Kwaliteit gerechten, 9

Prijs/kwaliteitverhouding gerechten, 10

Bediening, 9

Ambiance (door slechte akoestiek), 6

Wijn (alleen Italiaanse wijnen per glas, geen Franse wijnen) in halve flesjes; wijnen te warm geserveerd), 7

27. Prima restaurant waar men goed zijn best doet voor je.

De maaltijden zijn lekker, de prijzen redelijk.

28. Een aardig restaurant maar had er eigenlijk meer van verwacht!

Helaas was het hoofdmenu aan de koude kant maar vond het (ook vanwege de tijd) niet de moeite om het terug te laten gaan. Aardig personeel op de eigenaar na die toch wat gestressed overkwam. Er was genoeg te doen. Eindconclusie, best aardig maar niet de moeite waard om nog eens te gaan.

29. mitch

30. fer olberts

Een restaurant waar je tegen heel redelijke prijzen perfect kunt eten. De gerechten zijn van een heel goed niveau, en de combinatie met de gekozen wijnen is perfect. De wijn kaart bevat heel veel wijnen die je per glas kunt bestellen en dat maakt het mogelijk op 1 avond meerdere goede wijnen te proeven. Daarnaast is de bediening heel erg vriendelijk, en bijna elke vraag kan door hun ingevuld worden. Een toppertje dus.

31. Het eten was goed. De creme brulee had echter geen warme bovenlaag, vermoedelijk zijn ze eerder klaar gemaakt en in de koeling bewaard.

Restaurant heeft weinig sfeer en is erg rumoerig. Het lijkt of alle gasten steeds harder gaan praten, zodat een gezellig gesprek aan tafel onmogelijk is.

Men serveert alleen water uit flessen. (Aan kraanwater wordt niets verdiend.)

32. Toppie avond gehad, genoten van het jubileum menu, uitgebreid met tussengang van vis, heerlijk.

Enige minpuntje is dat het tamelijk rumoerig is in de serre.

Voor de rest hebben ze het dik voor elkaar en is dit restaurant een echte aanrader.

We zullen er beslist terug komen.

33. Komen er geregeld. Altijd verrassend en altijd lekker. Leuke/ ontspannen sfeer. Deskundig en vriendelijk personeel. Erik is altijd tot een praatje bereid.

34. Roy 302 punten

Heel leuk en gezellig restaurant. Eric heeft zijn zaakjes erg goed voor mekaar. Een echte aanrader.

35. jos stalman

met heel weinig woorden het was gewoon klasse alles was af gezellige avond gehad heren ga zo door tot gauw

36. Erg lekker eten. Niet goedkoop, maar wel goede producten! Zeker voor herhaling vatbaar. Helaas wat rumoerig in serre, zullen volgende keer in restaurant zelf plaats vragen.

37. zaterdagavond, prima gegeten in de lindeboom
    heerlijke menukaart, je kunt gewoon niet kiezen zoveel lekkere gerechten.
    De prijs/kwaliteit is uitmuntend (zelfs iets te goedkoop). bediening zeer vriendelijk en enthousiast, op aanraden van de sommellier 2 heerlijke wijnen gedronken. bedankt voor een geweldige avond !!!

38. Daan 594 punten

Wij hebben laatst heerlijk gegeten bij De Lindeboom in Beek. We kozen voor a-la carte, wat ons letterlijk duur kwam te staan. De prijs van een menu zou beter in balans zijn.

De gerechten zijn smaakvol en van een goed niveau. De geconfijte eend vooraf was verrukkelijk. De coquilles met een kroketje van kreeft waren lekker, maar de rosti die erbij zat was nogal vet en erg veel. Het speenvarken als hoofdgerecht was heerlijk, de kazen actheraf prima.

Al met al aan te bevelen.

39. leuke trendy zaak. goede prijs kwaliteit verhouding
    goede bediening en lekkere wijnen per glas te bestellen
    kom zeker terug
    ga zo door jongens!!

40. Andrea Debije-Meessen

mooie lokatie met de serre, heelrijk en mooi eten. En vooral heel veel lekkere wijnen per glas, dus een goede mogelijkheid om eens iets nieuws te proeven;-)

41. super gegeten in dit trendy eethuis