De Chinese Muur in Beek

Altijd dagvers en op traditionele wijze bereid!

vr lunch vanaf 11:30 diner tot 23:00
za lunch vanaf 11:30 diner tot 23:00
zo lunch vanaf 11:30 diner tot 23:00

Het restaurant is niet alleen uiterst geschikt voor familiefeesten en bedrijfsuitjes, er kan ook in kleine gezelschappen intiem worden genoten van het allerbeste op het gebied van Wokken, Teppan Yaki, Sushi alsmede à la Carte eten met bijbehorende desserts.

Een uiterst vriendelijke bediening, koks met passie en een sfeervolle inrichting geven dagelijks aan vele gasten een beleving voor alle zintuigen.

Lekker thuis aan uw eigen eettafel genieten van onze keuken? Wij hebben een uitgebreid afhaalmenu!

Tot slot bieden wij diverse catering mogelijkheden aan. Zowel zakelijk als particulier kunt u bij ons de catering samenstellen die u wenst. Meer informatie vindt u onder “catering” in het menu.

vr lunch vanaf 11:30 diner tot 23:00

1332004465 85
1392411967 90
1419259746 79
1452819469 71

1. We hebben goed en lekker gegeten. Gelukkig geen groot restaurant, je was snel aan de beurt voor je keuze te laten wokken. Bakplaat was zeer goed met voldoende vlees of vis als keuze. Keurige bediening. Komen zeker weer terug.

2. wij komen al jaren bij de chinese muur in Neerbeek want de gastvrijheid en kwaliteit van het eten is echt top. zelfs familie uit Rotterdam is verbluft over de kwaliteit van het eten wat hier geboden word. helemaal happy dus

3. Jan Been

Zoals altijd is het eten en drinken goed en de service is geweldig.

4. Het was super, heerlijk gegeten en gedronken met mijn gezin op 1e paasdag. 👍👍🥂

5. Marina Been

Voor mij de beste wok restaurant in omstreken Sittard/Geleen. Top personeel, top eten, voel me daar helemaal thuis.

6. Familie Verjans

Heerlijk gegeten, leuke vriendelijke bediening en zomaar een fles Procecco gekregen omdat het onze trouwdag was. Bedankt 👍

7. Heerlijk gegeten, leuke bediening. Bij de bakplaat moet je wat langer wachten, is wel heerlijk klaargemaakt.
    Zeker voor herhaling vatbaar, tenminste niet zo'n vreetschuur!!

8. Het eten was goed en de sfeer ook. De bediening was heel vriendelijk en snel. Wij gaan zeker nog vaker en ik zal het aan iedereen aanbevelen.

9. Heb in maart op deze site gezet dat wij het de laatste keren erg vonden tegenvallen.
    Zijn nu toch nog eens terug gegaan, en gelukkig maar!!
    Nieuwe man achter de bakplaat, deed zijn werk prima. Heel kundig.
    Veel jonge mensen in de bediening die ervoor zorgden dat lege borden direct werden opgeruimd en dat je steeds van drankjes voorzien werd.
    Ondanks dat de zaak helemaal vol zat, liep alles gesmeerd en (voor de gasten) zonder stress.
    Compliment!!
    Is dus weer terug onze favoriete wokrestaurant.

10. H. de Haas

Lekker gegeten alleen lange wachttijden bij de bakplaat. Maar de smaak is het wachten waard.

11. Fred Velthuizen

Heel goed en voor herhaling vatbaar.

12. Ad 5 punten

Zeer tevreden over de kwaliteit en de service.
    Alleen het personeel achter de wok en de bakplaat zou wat klantvriendelijker mogen zijn, het enige wat ze vragen of zeggen is: "welke saus".

13. Ondanks dat het heel druk was, werden we vlot en vriendelijk geholpen. We vonden het eten heerlijk. De lekkere warme doekjes waren er ook. Ook nog een attentie en zelfs aan het pepermuntje werd gedacht. Ik vind het knap dat met zo'n drukte de regie in de hand wordt gehouden.

14. Zaterdag jl. was een mevrouw een bestelling aan het inpakken en nieste recht boven de bestelling. Erg vies en onhygiënisch. Ik kom er niet meer terug ondanks dat het eten er verder heerlijk is.

15. Eten was van goede kwaliteit en werd regelmatig aangevuld. Personeel is zeer vriendelijk, hadden service hoog in het vaandel staan. De ambiance was naar mijn mening te modern, te weinig sfeer, al met al een dikke voldoende.

16. Uitstekende service bij de afhaalbalie. Eten was lekker, ook de 2e dag was het eten nog heerlijk. We zijn van plan er in de nabije toekomst weer eten af te halen.

17. Ik vind het duur naar wat je krijgt. Weinig keuze, en het personeel aan de wok vond ik niet vriendelijk. Ook als je vraag hoe je het gebakken wilt gaat het fout. Ik zal er niet snel meer naar toe gaan.

18. Op vrijdag 27 februari gaan wokken met twee vrienden. Het is een zéér gezellig restaurant, maar het was er niet druk. Gekozen voor wokken. Zelden zo slecht gegeten bij een Wok. Sushi was droog. Chinese tomatensoep heb ik al lekkerder gegeten uit blik. Scampi's waren na het wokken niet gaar, vis ook niet. Van de zoetzure saus die ik gekozen had, was nauwelijks iets te proeven. Kok verstaat geen Nederlands en is ongeïnteresseerd. Rijst was véél te droog. De bediening is wel zeer vriendelijk, we hebben een leuke avond gehad. De wok is z'n geld echt niet waard! Véél te duur in vergelijking met andere Wok restaurants! Wat mij betreft géén aanrader.

19. fam. Klinkenberg

Het restaurant is binnen totaal gerenoveerd in 2014. We hebben a la carte en meermaals wok menu's gegeten. De bediening is zeer beleefd en altijd even vriendelijk.
    Een restaurant dat zijn sporen heeft verdiend en een aanrader voor liefhebbers van net iets anders dan de standaard. Kwaliteit gaat hier voor kwantiteit.

20. Ons vast wok restaurant. Hier komen we wel een keer in de 1 à 2 maanden.

Misschien niet het meest uitgebreide wokbuffet, maar wel overheerlijk, je ziet tijdens het wokken al dat er meer en betere aandacht aan wordt besteed. Daarom vind ik dit de beste wok in de regio.

Bediening altijd vriendelijk en beleefd.

21. Pas geleden heb ik hier Chinees gehaald en dat was uitermate slecht.
    De bami was al oud en koud en ook de saté was uitgedroogd. Hier kom ik nooit meer!

22. Super restaurant!! Heerlijke sfeer en ontzettend vriendelijk personeel.. Dit restaurant zit in mijn hart en ik kom hier al van kinds af aan. De keuze bij het wokken is niet onwijs groot maar wel van perfecte qualiteit en het smaakt heerlijk!

Een absolute aanrader en het beste restaurant in de omgeving!

23. jack frusch

Om half negen kwamen wij binnen voor te wokken. De koelojok was slechts voor 5 procent gevuld en was uitgedroogd, de rauwe zalm was voor 10 procent gevuld, de babi pangang was ook maar een restje in een hoek van de bak en werd niet aangevuld. De ijsbakken waren ver leeg en zagen uitgedroogd uit, alom was het hele gebeuren zeer slecht.
    Ik ga er dan ook wel van uit dat een iemand die al een keer ergens anders is gaan wokken hier nooit meer terug komt. In ieder geval, ik kom hier nooit meer. Diverse mensen van het personeel erkenden hun fout en boden excuus aan vanwege de tijd, volgens hun was half negen al laat om te komen eten, vandaar dat ze niks meer bijvulden. Echter betalen moet je toch voor een kwaliteit en kwantiteit van tien keer niks.

24. Het eten is van goede kwaliteit. De keuze is niet enorm maar voldoende. Ook na de verbouwing is dit nog hetzelfde, de inrichting is wel behoorlijk gemoderniseerd. Het heeft nu niet meer die "authentieke" Chinese uitstraling. De bediening is gelukkig wel als vanouds goed.

25. Heerlijk gewokt bij de Chinese Muur. Geweldig personeel, prima eten, wat zeer regelmatig aangevuld/ververst
    werd. De sfeer was zeer goed en ongedwongen, ondanks een "volle bak". De prijs/kwaliteit is in zeer goede verhouding. De consumpties zijn zeer goed en met goede regelmaat verzorgd.

Bijzondere complimenten aan het personeel en de keuken!!!

26. Op 25 december weer heerlijk bij de nieuwe chinese muur gewokt. Wat een prima personeel en wat een zeer goed verzorgd eten heeft dit restaurant. Helemaal TOP.

27. Dit is een restaurant waar je heerlijk kan wokken en op de plaat je eten kan laten bereiden. En je kan er ook heerlijk a la cart eten. Zeer vriendelijke bediening en de kwaliteit is helemaal top.

28. Deze wok is echt super!! En eigenlijk de beste wok wat ik ken! Niks dan lof over dit restaurant. Eten altijd supervers en netjes opgediend, overheerlijk, goed verzorgd, en kwaliteit van warm buffet ook super! Misschien niet de grootste wok, maar eens je ooit bij de Chinese muur in Neerbeek bent geweest, zul je weten wat een echte wok is en zul je niet snel een betere vinden! Bediening zeer vriendelijk.

29. Beste producten en veel smaak, jammer dat het vrij klein is, maar de kwaliteit is top!

30. Gezellig en knus restaurant met een uitgebreide en gezonde wok keuken en gelukkig niet te zout ! Alleen de toiletten kunnen beter en schoner.

31. Ben hier geweest om met vrienden mijn verjaardag te vieren. Meerdere malen bij Wok van Limburg een eindje verderop geweest in Geleen, maar de Chinese Muur overtreft op zowat alle gebieden.
    - Het mag dan niet zo groot zijn als daar, maar dat is te overzien.
    - Bediening is zeer vriendelijk, jas wordt aangenomen en je wordt naar de tafel gelopen. Zodra ze zien dat je glas leeg is wordt er al meteen gevraagd of je nieuw drinken wilt.
    - Eten is geweldig, tevens niet al te uitgebreid voor een wat kleinere wok. Maar wat er ligt wordt nagenoeg perfect bereid. Alleen lag er eens lauwe bami, maar dat werd meteen vervangen. Uitstekende service die een extra oog houdt op het eten.
    - De prijs valt iets hoger uit dan een andere wok, maar je komt in ieder geval voldaan naar buiten. Dus dan maken die extra paar euro's ook niets uit.

Tevens krijg je na het eten ook warme handdoeken om je handen te reinigen. Nog nooit eerder gezien bij een wok, verdient daarom ook een extra puntje.

32. J. Roselle

Ik was met mijn oma naar het restaurant geweest.
    We hebben heerlijk gegeten en er was veel keuze. Het groente en fruit was vers en de bediening was vriendelijk en spraken nederlands, behalve de koks. Het ijs was heerlijk.

Het enigste probleem was dat de tafels dicht bij elkaar zaten.

Zeker aan te raden.

33. Gewoon te zeggen in een woord uitstekend! zowel de wok (een betere in onze omgeving) als restaurant en tevens afhaal. Prijs iets duurder maar wel beter.
    Druk bezocht vanuit iedere omgeving.
    Toppie.

34. Afgelopen periode twee keer "de Muur" bezocht.
    Op oudjaar avond het Peking eend menu besteld (dag van te voren aanvragen). Dit was echt een culinaire verrassing! De smaak van de gerechten was bijna identiek met wat ik in Beijing, China heb geproefd.
    Hulde aan de kok en de altijd vriendelijke bediening.

Voor herhaling vatbaar!

35. Dit restaurant is gewoon super! Eten is perfect, bediening is vriendelijk en als je jarig bent krijg je gewoon een cadeautje helemaal voor niks! Zeker voor herhaling vatbaar.

36. Deze wok vind ik de beste van Limburg. Ben al overal geweest maar hier komen we al jaren. Het personeel is top, erg vriendelijk. Is er iemand jarig, vertel het en je krijgt op gepaste wijze een leuk kadootje. Het eten is super vers. Als ik b.v graag verse gebakken banaantjes wil, hup gaan ze regelen. Ik ga niet voor de friet maar voor de echte chinese keuken. Het helpt als je aangeeft wat en hoe je je eten wil, ze doen écht alle moeite voor je. Lily en haar familie en overige personeels leden hebben hart voor de zaak en de prijs is prima.

37. Fredriks

Een wat duurdere wok, maar kwalitatief een stuk beter. Exclusievere keuze en vriendelijk personeel. Was de moeite waard!

38. Vandaag gaan wokken. De sfeer is gezellig en intiem. Personeel erg vriendelijk...lopen wel als mieren drinken bij te vullen.

Helaas was de sushi beperkt en niet bijgevuld. De makkelijke komkommer versies waren er in overschot.

De sate, frites etc gedeelte was snel koud omdat er geen deksels op zaten.

Prijzig voor een wok die hun sushi niet eens bijvullen.

39. Paar keer afgehaald. Van alle Chinese restaurants (moeilijk om die smaak te betitelen) vond ik deze het minst naar Nederlandse uitvoering Chinees eten smaken. Erg duur ook.

Wij komen er niet meer.

40. Vele jaren bijna maandelijks enkele malen dit Chinees restaurant bezocht en ik nu ook nog als gepensioneerde dit adres geregeld bezoek kan ik maar een goede raad geven. Ga eens daar eten en U zult versteld van kwaliteit en kwantiteit.

Woon zelf in Hasselt (Belgie) en zie er niet tegen op voor een goed etentje daar heen te rijden.

14 Oktober 2010

41. We zijn al op veel plaatsen gaan wokken, maar vinden 'De chinese muur' nog altijd met kop en schouders boven de rest uit steken. Opvallend is ook dat mensen van ver buiten Beek/Neerbeek naar deze wok komen, dat wil toch ook al veel zeggen.

Een echte aanrader!

42. Gewoon helemaal top!

Als iemand hier problemen heeft, en het niet goed vind, kan hij beter naar een frituur gaan,

Deze tent is gewoon top!

43. Dat een kok niet naar alle monden kan koken is bekend.
    Wij komen er al een aantal jaren geregeld, en iedereen inclusief de koks zijn er altijd even vriendelijk, ook is het eten steeds top.

44. Het bedienend personeel is vriendelijk, maar de koks het tegenovergestelde.

De drukte is er alleen in het weekend, drukte voor de wok en bakplaat onstaat door de veel te kleine ruimte waar deze in staan, samen met de ingredienten.

De bakplaat wordt in ieder wok restaurant vaker bezocht, daar is de wachtrij ook het langst. De smaak van deze gerechten is ver te zoeken.

Nee, voor mij hier niet meer.

45. Hoort bij de betere wok restaurants. Bediening is zeer vriendelijk, de produkten worden prima verzorgd. Het is er wel eens (meestal) druk, maar dat is alleen maar positief te noemen.

46. Heerlijk eten wij komen er al 20 jaar en ik bestel vaak gevulde gamba's. SUPER LEKKER,

Mijn echtgenote een mihoen schotel en een heerlijke fles wijn (witte)

47. Roy 252 punten

Eén van de betere wokrestaurants in de westelijke mijnstreek, zoniet het beste. Als de kinderen mogen kiezen, dan gaan we telkens in Neerbeek eten. Ook de sushi is er heerlijk.

48. Onze ervaring is perfect. We zijn er nu 2 keer geweest, het eten is heerlijk, de bediening zeer attent. De sauzen zijn lekker. Lekker vers fruit, lekker ijs, voldoende keuze van alles, vers en wordt regelmatig bijgevuld. Echt een aanrader, reserveer van te voren en ga niet op "etenstijd" dan ben je meteen aan de beurt, ook op een zaterdag.

49. Heel attent. Ik kreeg een kadootje voor moederdag waar ik mijn vrouw mee kon verblijden.

Snelle service, lekker eten!

50. Rob Scheepers

Erg kleine locatie, lange wachttijden en geen vriendelijke koks. Bediening is goed.

51. Bert Lenaerts

Ik ga er ALTIJD eten uithalen. Zeeeer lekker, altijd hééél veel. Dus prijs/kwaliteitsverhouding is fantastisch.

52. Sprenkels A

Wij zijn gaan wokken in dit restaurant dit is een warme beveling waard