Nieuwste foto's in Beek

Laatste updates in Beek

1. Daisy's profielfoto
    Daisy heeft een recensie geschreven voor Mykonos

Bestel er niks!! Eten bij ons was niet bezorgd, uiteindelijk zelf naar het restaurant gegaan. Ontzettend agressieve eigenaar. Uiteindelijk alsnog het verkeerde eten meegekregen en te weinig!! Telefonisch niet bereikbaar! Niet erheen gaan!!

2. Daisy's profielfoto
    Daisy heeft een recensie geschreven voor Mykonos

We hadden Grieks besteld bij Mykanos via huisbezorgd.nl voor bijna €40,- rond 17:15 uur.
    Er werd toen aangeven bezorgtijden 60 min. Na ongeveer 30 minuten stond er opeens als status dat het eten was bezorgd?! Maar het was helemaal niet bezorgd. We probeerde direct telefonisch contact te zoeken met het restaurant maar we kregen automatisch voicemail. Na weer 30 minuten gewacht te hebben( ondertussen dus al 2 uur later) zijn we zelf naar restaurant gereden, om verhaal te halen!
    Aangekomen bij het restaurant ,gaf de eigenaar alleen maar aan dat het verkeerd bezocht was en bood niet eens zijn excuses aan. En gaf aan dat hij het ging maken, maar omdat wilde op dat moment gewoon ons geld terug. Dus was niet mogelijk volgens de eigenaar!
    Vervolgens heb ik aangegeven dat ik dat ontzettend klantonvriendelijkheid vond en dan zeker een compensatie eiste! Nou ik mocht aangeven wat ik wilde dus ik zei dat ik een gedeelte van het geld terugwilde of dergelijks. Nee een compensatie hierin wilde ze ook niet doen. Toen heb ik maar aangeven dat ik sowieso de bezorgkosten(€2) terug wilde. Nou dat deden ze met moeite! Terwijl ik wacht op het eten komt een andere klant binnen, die ook wilt bestellen. En die vraagt aan mij of ik al lang wacht, dus ik vertel gewoon eerlijk mijn verhaal en dat ik adviseerde om weg te gaan. Vervolgens gaat die eigenaar helemaal tegen mij schreeuwen en met zijn handen op de toonbank slaan(erg agressief en onbeleefd!)
    Na een paar minuten ging de eigenaar zich eindelijk weer focussen op het eten.
    Nou na heel heel veel moeite het eten mee gekregen en 2 extra drankjes.

Eenmaal thuis aangekomen blijkt dat beide voorgerechten niet geleverd zijn, verkeerd drinken en geen enkele saus.

Wat een vreselijke zaak!

3. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Twins Bakery

Goed dat dit restaurant hun openingstijden beschikbaar heeft. Verder is het dan ook handig als het dan ook daadwerkelijk open is. Kom hier vaker langs maar naar mijn mening is twins bakery nooit open… slechte zaak.

4. ten haaft's profielfoto
    ten haaft heeft een recensie geschreven voor Aan de Meule

Het was lekker eten en drinken. De prijs was wel hoog.

5. NIck en Alice uit Limburg's profielfoto
    NIck en Alice uit Limburg heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Het eten was goed, eerlijk en heerlijk van smaak. De sfeer in de sierre vond ik redelijk was wat aan de luide kant, als de mensen via de nooddeur naar buiten gingen werd het kil.
    De jonge dame die ons bediende had geen overzicht betreffende de service aan tafel. Je moest lang wachten voor je iets te drinken kon bestellen.

6. Sophie's profielfoto
    Sophie heeft een recensie geschreven voor Také Sushi

Heerlijke sushi, een gezellige zaak.
    Ook de lopende band is heel leuk.
    Ze hebben ook nog een asian fondue, heel leuk gedaan met een inductie kookplaat onder de tafel. Je kan een boulion uitkiezen en daar kun je dan noodles, vlees of vis in koken.
    Ze komen ook vaak genoeg vragen of alles nog naar wens is.
    Heel erg gezellig, en vooral heel lekker.
    Zeker een aanrader!

7. Iza's profielfoto
    Iza heeft een recensie geschreven voor Marhaba
    Shoarma Beek lb

Heerlijk gegeten, kom hier al jaren.
    Nog steeds geweldig, aardige mensen en een goede service.

8. A.Katzenbauer - Piatek's profielfoto
    A.Katzenbauer - Piatek heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

A.Katzenbauer - Piatek

Eten was voortreffelijk fijne plaats in serre.
    Echte aanrader.

9. PM's profielfoto
    PM heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Erg gehorig er was een grote grote groep aanwezig. De bediening was zeer slecht geïnformeerd, iedere vraag moesten ze gaan vragen, ze bleven dialect praten (wij niet) de fles wijn werd neergezet maar niet ingeschonken.
    De smaak van de zwezerik ging helemaal verloren had geen idee wat ik aan het eten was, maar geen zwezerik naar mijn idee, de kwarteltjes waren prima.

10. Dagmar van de Bergh's profielfoto
    Dagmar van de Bergh heeft een recensie geschreven voor Aan de Meule

Dagmar van de Bergh

Afgelopen juni hebben wij onze bruiloft gevierd in Aan de Meule. We hadden na een eerste gesprek afgelopen jaar en ook door de foto’s op facebook van eerdere bruiloften, die hier gehouden werden, het volste vertrouwen in dit bedrijf. Helaas kwamen we bedrogen uit. Bij aankomst (rond 17uur) zag het er allemaal tip top uit. Zoals we een paar dagen vóór onze grote dag nogmaals hadden besproken, was alles keurig versierd en de tafel stond gedekt onder de boom. Alleen vervolgens had niemand een idee wanneer we nu eigenlijk aan tafel zouden moeten (ons feest zou om 20uur beginnen). Als gevolg zaten we te laat aan tafel en mede doordat er een onervaren ober stond te bedienen (wist niet het verschil tussen ice tea en ice tea green, liet twee keer een vol dienblad vallen en de bestellingen zijn uiteindelijk door de bruidegom zelf opgenomen) stonden de eerste gasten al op de stoep, terwijl het toetje nog moest worden uitgeserveerd. Wat bleek ook, in de keuken zou het veel drukker zijn dan verwacht. Dit terwijl men toch echt al een jaar wist dat er een bruiloft zou zijn en het ook al weken (en dus ook die dag) stralend weer was (dus een vol terras).
    De echte rekening kregen we echter pas na de bruiloft gepresenteerd, letterlijk! Eerst volgt een niet gespecificeerde rekening. Als vervolgens om een specificatie wordt gevraagd, blijkt dat je gewoon bedonderd wordt. Hoewel wij dachten alles keurig besproken en vastgelegd te hebben, dacht men ons het viervoudige voor de tent te laten betalen, want ineens bleek het namelijk niet om 1 tent, maar om 4 tenten te gaan. Tsja, als je goed kijkt, bestaat de tent uit 4 punten, maar dit voelt voor ons toch als het bedonderen van klanten als je dit als bedrijf niet op voorhand met je klanten bespreekt. Ook de versiering bleek ineens duurder te zijn, dan afgesproken. En dan zullen we het maar niet hebben over de drank tijdens het eten, die op nacalculatie was.
    Nadat wij waren teruggekeerd van vakantie wilden wij een paar spullen (oa. Taarttopper) die op de avond van de bruiloft door personeel uit onze handen werden genomen en weggezet zouden worden (n.b. dit is daags nadien nog per mail bevestigd door de eigenaar) gaan ophalen. Hoe we toen te woord werden gestaan, daar lusten de honden geen brood van. Uiterst brutaal, werden we met spullen afgescheept die niet de onze waren (terwijl mevrouw nota bene aangaf te weten om welke spullen het ging). Omdat men het kennelijk niet nodig vond op korte termijn op zoek te gaan naar de juiste spullen, hebben we meermaals gevraagd hier haast mee te maken. Na ruim vier weken, werden we gebeld en letterlijk afgesnauwd aan de telefoon. We hebben hier een erg naar gevoel aan overgehouden en kunnen ons niet aan de indruk onttrekken dat men na het gesteggel over de rekening ons persoonlijke spullen gewoon heeft weggegooid. Al met al ziet het er allemaal mooi uit, kunnen ze het mooi verpakken, maar als je zelf niet alles goed bevestigt en vastlegt, van een koude kermis thuiskomt. En als er dan iets niet helemaal goed gaat, hebben ze ook nog geen enkele professionaliteit in huis om het fatsoenlijk op te lossen.

11. John en Pien Willems's profielfoto
    John en Pien Willems heeft een recensie geschreven voor Il Trattamento

Eten was prima, hele slechte akoestiek dus heel veel lawaai. Eigenares begroette ons niet, zeer gestresst wat ze overbracht op de toch vriendelijke bediening. De zoon (? Mark) stond overal te kletsen ipv extra handje hulp. Ondanks dat het eten goed was zal ik dit restaurant niet aaanbevelen.

12. Eline's profielfoto
    Eline heeft een recensie geschreven voor Ovenheerlijk

Gezellige sfeer, vriendelijke bediening.
    Het eten laat echter te wensen over: weinig groente, veel gefrituurd en bladerdeeg, een aantal gerechtjes waren niet beschikbaar. Hoeveelheid wijn dat in een glas wordt geschonken is mager. Mag geen tapas genoemd worden.
    Prijs/kwaliteit onvoldoende.

13. Sem Qwuirts's profielfoto
    Sem Qwuirts heeft een recensie geschreven voor Mykonos

Sem Qwuirts

Echt slecht geworden deze tent, vroeger nog goed toen de eigenaar zelf erin werkte… nu dramatisch. Het personeel is erg bot en kortaf als je een op- of aanmerking hebt, er zat zelfs een keertje bloed aan het broodje gyros en hier hebben we toen iets van gezegd maar toen werd wel sorry gezegd maar werd er verder geen actie ondernomen. Niet eens een nieuw broodje of het geld terug... erg slecht dit. Kan echt niet dit soort acties.

14. Sem Qwuirts's profielfoto
    Sem Qwuirts heeft een recensie geschreven voor Marhaba

Sem Qwuirts

Kom hier al jaren, altijd ontvangen ze je hartelijk, doen graag een stapje extra voor je als klant en niks is ze teveel. Eten is super lekker! En nooit gezeik om sauzen of iets je krijgt gewoon overal genoeg bij als je daar in huis eet. Pizzas zijn echt heel heel lekker en de shoarma en kebab zeker ook! Toptent!

15. Mientje's profielfoto
    Mientje heeft een recensie geschreven voor Pipasa
    Pizzeria Beek lb

Eten duurt veelste lang anderhalf uur gewacht gebeld maar doen niets met de klacht! Verder is het eten netjes.

16. smeets's profielfoto
    smeets heeft een recensie geschreven voor Marhaba

Werkelijk waar!!!
    2x achter elkaar krijgen ze het voor elkaar verkeerde bestelling te leveren. Eerste keer ham op pizza terwijl duidelijk gevraagd werd geen ham in de calzone.
    2de levering wederom ham in de calzone.
    We hebben de bestelling laten ophalen en geld terug gekregen. Uiteindelijk na ruim 2 uur friet gaan halen. Zeer teleurstellend in opnemen van bestelling, levering en te woord staan na klachten!

17. Chinese muur Beek's profielfoto
    Chinese muur Beek heeft gereageerd op een recensie van De Chinese Muur

Beste Jacques,
    Wat leuk om te lezen dat u heeft genoten. Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om een mooie review te plaatsen. Hartelijk dank voor deze fijne feedback en uw bezoek aan De Chinese Muur.
    Wij verwelkomen u graag nog eens.
    Met vriendelijke groet,
    Team van De Chinese Muur

18. Petra Driessen's profielfoto
    Petra Driessen heeft een recensie geschreven voor De Oude Pastorie

Regelmatig geweest nu en ik blijf terug komen. De kwaliteit van het eten is prima, er mag nog wat meer voor de vegetariër bij! De inrichting is authentiek en gezellig, ook buiten een mooi terras met uitzicht op een tuin gerund door vrijwilligers, leuk idee! De bediening is prima, je moet je je soms wel even melden. Prijzen zijn normaal.

19. Jacques van de Schoor's profielfoto
    Jacques van de Schoor heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur
    Chinees-Indisch Beek lb

Jacques van de Schoor

Prima restaurant met lekker en voldoende eten. Wokken all. inclusive is zeker aan te raden. Vlotte en prettige bediening. Zeker een bezoek waard!

20. Diana's profielfoto
    Diana heeft een recensie geschreven voor Het IJshuisje

Met regelmaat haal ik broodjes voor mijn collega's en mezelf.
    De broodjes zijn goed belegd en alle producten lekker vers.
    Personeel is aardig en behulpzaam.

Prijzen zijn wel gestegen conform inflatie, echter toch jammer.

21. Diana's profielfoto
    Diana heeft een recensie geschreven voor Ovenheerlijk

Via social deal een high tea gedaan, prijs van de deal 12,50 pp. Dus normaal betaal je 25.
    Best aan de hoge kant maar als het dan lekker is, is het wel waard.
    De eigenaresse is vol enthousiasme over haar bedrijf, dus dat beloofd wat zou je zeggen. De aankleding is leuk gedaan, veel moeite in gestoken.
    We zouden o.a. een sandwich krijgen, dit bleek een afbak broodje te zijn, die helaas niet lang genoeg de oven had geraakt.

De kwantiteit was goed, je kreeg veel. De kwaliteit liet echt ter wensen over,
    De opbouw van de high tea (etage indeling) was wat rommelig.
    Liever wat minder maar betere kwaliteit en aandacht.

Toen we het soepje lieten staan omdat het niet zo onze smaak was, hebben we de in eerste instantie enthousiaste eigenaresse niet meer gezien.

Toen we via fb recensie aangaven dat het niet het gene was wat we verwacht hadden. Is de feedback verwijderd.
    Dus een respectvolle feedback, waarvan je van verwacht dat men zou schrijven. Jammer, dat je het zo ervaren hebt. Zou je het via mail willen toelichten zodat we kunnen verbeteren /groeien.

22. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor Vishandel Rene List

Lekker verse haring, ter plekke schoongemaakt. Aardige mensen en zeer klantvriendelijk. Maar bovenal: voortreffelijke haring. Ik kom er al jaren graag!

23. Bernard's profielfoto
    Bernard heeft een recensie geschreven voor Het IJshuisje

Bernard

Een broodje gezond bereiden met blote handen VOORZIEN VAN RINGEN zegt genoeg.

24. Dennis van Tetering's profielfoto
    Dennis van Tetering heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Dennis van Tetering

Heerlijk gegeten!. Prachtige serre en verdere omgeving. Personeel kan wel wat meer uitleg geven tijdens het eten.

25. Berry's profielfoto
    Berry heeft een recensie geschreven voor Aan de Meule

Zwaar ontevreden over het eten!!!
    Met de gehele familie gisteren wezen eten bij Aan de Meule. Na drie keer vragen kregen we eindelijk het gevraagde broodje plankje als voorafje. Vervolgens een kabeljauw filet met aardappel garttin. De vis was donker bruin net niet aangebrand. Het aardappelgratin daarentegen was nagenoeg zwart. De frieten leken wel rauw. Er zat asperges op elk bord dat vis had. Deze was half geschild en niet gaar.

Kortom. Niet aan te raden!!

26. Lemmens Rina's profielfoto
    Lemmens Rina heeft een recensie geschreven voor Bickels! Grand Café

Lemmens Rina

Heel leuk, goed eten, fijne bediening, mooie ingericht, niets op aan te merken wij komen speciaal naar makado om bij Bickels te eten gewoon de moeite Wij komen van uit Belgie soms na het werk om bij jullie te komen eten 👍👍👍👍groetjes Lei en Rina van uit Belgie.

27. Elise's profielfoto
    Elise heeft een recensie geschreven voor Il Trattamento

Het eten is lekker maar aan de prijzige kant voor een pizzeria. De bediening is vriendelijk maar een beetje gespannen. De vele vliegen in het restaurant zijn een groot nadeel. Deze smerige beesten bederven toch min of meer je eetlust.

28. Patricia's profielfoto
    Patricia heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Patricia

Gisteren gegeten bij La Bergerie in geverik. In mooie sfeervolle serre die zelfs met dit warme zomerweer heerlijk gekoeld was.

Eten was erg smakelijk. De tajine met gamba's was heerlijk als vooraf, hoofdgerecht met kabeljauw was precies genoeg lekker van smaak. Het nagerecht tiramisu was eveneens heerlijk.

Kortom rijd er even voor om als je de volgende keer eens lekker wil eten

29. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Aan de Meule

Monique

We hebben hier gisteren met 17 man gegeten. Top service, top bedoening en heerlijk eten en drinken.

30. Bart de Jong's profielfoto
    Bart de Jong heeft gereageerd op een recensie van La Bergerie
    Bart de Jong
    Van restaurant

Hartelijk bedankt voor uw recensie en misschien tot volgende keer