Nieuwste foto's in Beek

Laatste updates in Beek

1. Lodder's profielfoto
    Lodder heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Lekker gegeten, vriendelijk bediening. Het restaurant geeft een huiskamergevoel. Ziet er ook zo uit, en ruikt ook een beetje naar een wat oudere woning. De bediening ( 1 dame) is veel uit beeld, waardoor je soms wat lang moet wachten als er iets is. De kok kwam langs voor een praatje, wat erg gewaardeerd wordt.

2. Cyrill van Schoubroeck's profielfoto
    Cyrill van Schoubroeck heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Cyrill van Schoubroeck

Eten was buitengewoon lekker.

• Eindcijfer 9,2
  3. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Flipt
    Pannenkoekenhuis Beek lb

Vandaag hier voor het eerst geweest. Tafels waren vies, niet met een doekje afgenomen. Doe je mi toch meteen als je een tafel afruimt? Toen ik vroeg of ze een doekje over de tafel wilde halen, kreeg ik een gepikeerde reactie ‘ het was druk geweest en daar hadden ze vandaag nog geen tijd voor gehad’. Beetje vreemde reactie in mijn ogen, maar oke, de tafel werd daarna wel afgenomen. Vervolgens bestellen we een wafel, je kunt een wafel bestellen met chocolade saus en banaan óf aardbeien. Dus ik vraag aan de serveerster of ik ze aardbeien hebben, waarop ze bevestigend antwoord. Waarop ik dus deze wafel met aardbeien bestel en dit ook nogmaals duidelijk zeg. Vervolgens komt ze de bestelling brengen en liggen er bananen op de wafel. Ik geef aan dat ik aardbei besteld had, reageert ze (het lijkt wel boos) dat het geen seizoen is en de wafel dus met banaan geserveerd wordt. Er worden geen verontschuldigingen aangeboden, geen compassie en niet gevraagd naar een oplossing. Zeer onvriendelijk. Ik vraag specifiek of ze aardbeien hebben en als er dan bevestigend wordt geantwoord, verwacht ik ook aardbeien en geen grote mond omdat zij een verkeerde bestelling serveert. En nee het is inderdaad geen officieel aardbeien seizoen, maar aangezien ze overal te koop zijn, vroeg ik er specifiek naar.

4. Heuts's profielfoto
    Heuts heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Goed verzorgd en voldoende te eten.

5. Virgenie Franken's profielfoto
    Virgenie Franken heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Virgenie Franken

We hebben heerlijk gegeten. Sfeer was gezellig. Fijn restaurant om heerlijk te eten en geen last hebt van andere gasten. Een huiskamer effect. Fijn dat je ook contact hebt met de kok. Voor herhaling vatbaar.

6. Hans Wijnen's profielfoto
    Hans Wijnen heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Hans Wijnen

Gezellig huiskamer restaurant in U vorm rond de bar waardoor het 3 intieme huiskamertjes worden. Eetkeuze overzichtelijk beperkt tot 3 gangen vega vlees en vis, maar onderling uitwisselbaar. Porties groot genoeg om op te kunnen zonder overvuld te raken. Vooral het gebakken witlof met kaas en zoete saus toetje blijft in de herinnering hangen. Kleine staf zorgt voor attente persoonlijke bediening. Aanrader

7. Saco Wijma's profielfoto
    Saco Wijma heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Saco Wijma

Mooi pand en wat er bereid en opgediend wordt is uitstekend en goed verzorgd. De kok heeft duidelijk plezier in wat hij doet. Prijstechnisch enigszins tegenvallend. Er wordt friet opgediend zonder mayo. Hier mag je 3 euro extra voor neerleggen. Op de wijn zit bijna een factor 3 overslag wat aan de hoge kant is. Het vleesgerecht was beperkt tot parelhoen. Dit is (met alle respect) geen topvlees gerecht waar je in combinatie met de geserveerde hoeveelheid 25 euro voor kunt vragen in onze optiek. Wij betaalden voor 2 personen 137,50 waar je op andere locaties gemakkelijk bief of iets dergelijks voor krijgt. Alles verder uitstekend en we hebben een plezierige avond gehad.

6,5
  8. Bertille Soogelee's profielfoto
    Bertille Soogelee heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Bertille Soogelee

Het eten was heerlijk, vers en goed. We waren met een groep van 11 vrienden en alles was fijn op tijd en werd prettig geserveerd. Goede sfeer, goede prijs kwaliteit. We komen hier zeker terug!

9. Paul Muller's profielfoto
    Paul Muller heeft een recensie geschreven voor Friture 't Pleintje

Nog altijd prima kwaliteit en supersnelle bediening.

10. Jos Kremer's profielfoto
    Jos Kremer heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Jos Kremer

Lekker gegeten in een ontspannen sfeer!

11. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Jacqueline

Het eten was heerlijk en een gezellige ambiance met een voortreffelijke gastheer.

12. Piet Slangen's profielfoto
    Piet Slangen heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Piet Slangen

Prima, gezellig en heel leuke contacten.

• Eindcijfer 9,6
  13. M. Van de Warenburg's profielfoto
    M. Van de Warenburg heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

M. Van de Warenburg

Eten is heerlijk! Sfeer is gezellig en ontvangst en bediening heel persoonlijk en vriendelijk. Kortom een aanrader!

14. Yvette's profielfoto
    Yvette heeft een recensie geschreven voor Il Trattamento

17.30 aan tafel en bij reservering weten dat je om 19.00 weg moet.
    Dit weet de bediening én keuken ook neem ik aan.
    Direct eten en drinken besteld, dus zeker vóór 18.00. 18.05: drinken op tafel.
    18.30 nog geen eten en géén drinken meer. Vooral ook geen bediening in de uithoek waar we zaten. Naast het koude raam.
    18.40 nog geen eten, lachend tegen elkaar zeggen "dat wordt door-eten!"
    18.50 eerst het ene bord, een minuut of 3 (!!!) later het tweede bord opgediend krijgen. Drinken wilden we bestellen, maar bediening was al weer weg.
    19.00 zelf maar eens opgestaan op zoek naar bediening om drinken te bestellen. En wat brood te vragen bij de saus.
    19.20 hoofdgerecht op. Of we dessert en/of drinken wilden? De "vaste" bediening leek geen last te hebben van tijdsdruk en was lekker relaxed.

Doe de rekening maar.
    19.25 betaald. Met fooi (juist vanwege die relax-heid)
    19.26 komt de eigenaresse (?!?) "Willen jullie nu wel gaan want de tafel was maar tot 19 uur en er zitten mensen te wachten" terwijl ze de tafel redelijk geïrriteerd opruimt.

Serieus?!?!!! Als om 18.50 het eten komt moet je niet bij je klanten zijn dat de tafel om 19 niet vrij is!!!
    We hadden alleen een hoofdgerecht. Pizza en ravioli. Dat moet normaal binnen 20 minuten op tafel kunnen staan!
    Daarbij waren er verschillende 4-persoonstafels vrij & niet opgedekt: doe aan OMDENKEN & zet daar het koppel dat al een half uur wacht. Minder irritatie bij je klanten en relaxter voor het personeel.

Eten:
    de truffel-ravioli was vooral heel zout (van de parmezaanse kaas in de roomsaus?) Ik heb heel nadrukkelijk gevraagd of er échte truffel in zit, of dat t -pasta of -crème (deze dingen staan namelijk bij de pizza's vermeld) was.
    Nee: échte truffel......
    Dat was niet helemaal eerlijk.
    Jammer en tegenvallend.

Wat een niet-italiaanse manier om mensen eten te geven.

15. Meyers's profielfoto
    Meyers heeft een recensie geschreven voor Kreta

😀 Helemaal goed !!!

• Eindcijfer 10
  16. Arnold's profielfoto
    Arnold heeft een recensie geschreven voor Il Trattamento

Geweldig!

Je kunt proeven dat er hier nog met passie echte Italiaanse pizza’s en pasta’s worden geserveerd.

Goede wijn tegen een redelijke prijs.
    (de primitivo is een aanrader)

Bediening is vriendelijk en het personeel werkt keihard om jou onbezorgd te laten genieten van een avondje uit.

17. F. Goldt's profielfoto
    F. Goldt heeft een recensie geschreven voor Bickels! Grand Café

Gewoon super. Bediening super aardig en behulpzaam. Hamburger was heerlijk en meerrrrrrr dan genoeg!!! Wat ik leuk vondt is de open keuken waardoor je kunt zien wat de koks zoal doen. Inspirerende inrichting ook. Aanrader.

18. Wouters's profielfoto
    Wouters heeft een recensie geschreven voor Kreta

Zo teleurgesteld, vroeger was dit een topper en kwamen wij meerdere keren per maand. Nu is het vooral een mooi restaurant om te zien. Wat er ontbreekt is naar mijn mening iemand die overzicht heeft en zaken kan oplossen.

Onze bestelling voor twee man was simpel. 1 voorgerecht en 2 gerechten. Maar het voorgerecht was helaas niet ingebracht in het systeem, zo vertelde mevrouw ons. Ja, hoe gaan we dit oplossen vroeg ze. Nou... neem maar terug, ik wil eerst mijn voorgerecht. Dan krijg je het terug, maar weet bijna zeker dat dit of warm gehouden is of opgewarmd. En de ossehaas was echt niet oke. 77 euro maar dit was het echt niet waard!

Schaam je, ons niet meer gezien!

2,5
  19. Irene Levy's profielfoto
    Irene Levy heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Irene Levy

We hebben een fijne avond uit gehad met lekker eten en hele prettige ontvangst en bediening!

20. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Heerlijk gegeten!!! Vriendelijke bediening. Zeer creatieve ervaren kok met passie voor het vak.
    Leuke eenvoudige zeer overzichtelijke menukaart met toch meer dan voldoende keus.