Nieuwste foto's in Beek

Laatste updates in Beek

1. Yara's profielfoto
    Yara heeft gereageerd op een recensie van Kreta

Beste Nerings,

We vinden het heel vervelend voor u dat u uw bezoek zo ervaren heeft.

Graag zou ik u willen vragen of u een mail met de klacht en de datum dat u bent komen eten zou willen sturen naar yara_jabary@hotmail.com

2. Hans Kikken's profielfoto
    Hans Kikken heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Hans Kikken

Prima gegeten in een gezellige ambiance met een heel prettige bediening.

3. nerings's profielfoto
    nerings heeft een recensie geschreven voor Kreta

nerings

Nog nooit zó slecht gegeten als in zulk soort restaurants! Echt te erg voor woorden. Het eten was vies, veel te zout, de zalm zat tegen bederf aan, deze stonk gewoon, en voor hetgeen je krijgt is de prijs aan de zeer dure kant. De frietjes waren nog rauw van binnen, de bediening was een puinhoop, het restaurant rook naar rioollucht, overal stonden vieze borden op tafels, ook al waren de gasten allang verdwenen, kortom, vermijd dit restaurant.

4. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Il Trattamento

Gerard

Eerlijk is eerlijk. Je verwacht niet veel van een pizza. Als je bedenkt hoe vaak je al een pizza in je leven hebt gegeten kom je op best veel uit. Zelfs als je niet vaak pizza eet.

Het is dan ook superleuk dat je een pizza eet in een restaurant waar je nog nooit bent geweest die met kop en schouders boven de vorige pizza's uitstijgt. Zeer smaakvolle ingrediënten. Prachtige balans. Jammer dat hij uiteindelijk op was.

Bediening was aardig en correct. Hoewel ik het antwoord "het is een soort vlees" wel wat summier vond op de vraag wat "Bresaola" eigenlijk is.

De gerechten waren snel klaar en komen rechtstreeks uit de houtgestookte steenoven op je bord. Leuk om te zien.

Je kunt ook pizza's afhalen hoewel ik ze daar te prijzig voor vind. Voor die prijs wil ik dan ook graag bediend worden.

Al met al een leuk en vooral lekker restaurant waar je je geen buil aan zult vallen.

5. Frank Schoonbrood's profielfoto
    Frank Schoonbrood heeft een recensie geschreven voor Aan de Meule

Frank Schoonbrood

Heerlijk gegeten.....fijne bediening.
    3 gangen keuze menu was Top!
    Proef de Dame Blanche....deze is lekkerrr.

6. H.J.G. Wighman's profielfoto
    H.J.G. Wighman heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

H.J.G. Wighman

Bij binnenkomst zeer gastvrij en uitermate klantvriendelijk ontvangen. Een gezellig knus restaurant met een niet al te uitgebreide menu kaart met smakelijke niet alledaagse gerechten. De vis en vleesgerechten waren goed gegaard naar onze wensen. De wachttijden tussen de maaltijd gangen zijn zeer acceptabel. We hebben nooit een opgejaagd gevoel gehad. Als de gelegenheid zich voor doet, zullen we dit restaurant zeker weer bezoeken. Dit restaurant is een aanrader.

7. Konings's profielfoto
    Konings heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Leuke ontvangst. Tournedoswas niet saignant zoals besteld. Gerechten goed op smaak. Ruime keus in zowel gerechten als wijnen.

8. Marjo Boychez's profielfoto
    Marjo Boychez heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Marjo Boychez

Heerlijk gegeten. Alles goed en netjes verzorgd. Goede bediening.

9. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor Bickels! Grand Café

9 Maart bestelde we 2 koffie.
    Na een tijd gewacht kwam de koffie.
    Er zat geen melk en geen lepeltje bij.
    De slagroom konden we niet dus niet opeten koffie was geen crème koffie.
    Maar gewone koffie uit de koffie container.
    Bediening geroepen maar kwamen niet.

10. Heidi Bogman's profielfoto
    Heidi Bogman heeft een recensie geschreven voor Bickels! Grand Café

Heidi Bogman

Bickels Grand Cafe is een geweldige ervaring. Vriendelijk personeel, gezellige sfeer en eten en drinken is prima. Of je nu alleen voor een kop lekkere koffie of een drie-gangen menu gaat. Het is altijd met liefde gemaakt en wordt gserveerd met een glimlach.

11. John 's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Pasta E Vino

Heel lekker gegeten.
    Lang geleden ook gegeten en destijds viel het tegen.
    Dit keer was het super lekker!
    Wat niet verandert is, is de patron die slechts selectief bij enkele tafels een praatje gaat maken. Alleen bij bekenden.
    Dat stoort ons keer op keer weer.
    Zou hij zo niet moeten doen.

12. Meneer de shemale's profielfoto
    Meneer de shemale heeft een recensie geschreven voor Marhaba
    Shoarma Beek lb

Meneer de shemale

Goeie service heel aardige mensen heel erg netjes. Het is niet duur. En de eten is super. Een echte aanrader. Voorkeur. Choarma en lamskotteletten.

13. Myriam Deurenberg's profielfoto
    Myriam Deurenberg heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Myriam Deurenberg

De eerste keer daar gegeten en er volgen er beslist nog meer. Het eten was echt voortreffelijk en de bediening was vriendelijk en attent.
    Als rolstoelgebruiker kon ik er ook terecht, want dat is echt nog niet overal zo. Ik moest wel via de serre en er moesten nog wat obstakels worden verschoven, maar dat neem ik dan graag voor lief. Zoals bij veel gelegenheden waren de tafels wel te laag, kon ik er niet onder komen.Maar een stapeltje bierviltjes doen dan wonderen!
    Ook een leuke gelegenheid voor van de zomer om na een wandeling in de mooie omgeving in de serre te lunchen.

14. jan camps's profielfoto
    jan camps heeft een recensie geschreven voor Vishandel Rene List

jan camps

Spijtig dat wij vanavond kabeljouwhaas hebben gegeten die zo waterig was dat er totaal geen smaakbeleving mogelijk is geweest.
    Omdat wij in het reguliere assortiment nogal tevreden waren, vinden wij dit een teleurstelling.
    Onze ervaring in het beoordelen van kwaliteit en het op een goede manier bereiden is op een niveau dat wij mogen verwachten dat er een betere kwaliteit aan ons verkocht wordt.

Graag uw reactie hierover,
    Met vriendelijke groet,

Jan Camps.

15. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

De eigenaar Bart presenteert zijn pure en eerlijke gerechten op een voortreffelijke manier. Mooie lekker groenten en het vlees om je vingers bij af te likken.
    We komen er graag terug.

16. Hanneke's profielfoto
    Hanneke heeft een recensie geschreven voor De Lindeboom New Style

Eten lekker, maar niet heel bijzonder. Weinig smaak aan risotto. Wijnen goed. Personeel te nadrukkelijk aanwezig in navolging van eigenaar.
    Hele avond koud gehad en spinnenwebben in plant tussen de tafeltjes.

17. Marcia Ubachs-Bezem's profielfoto
    Marcia Ubachs-Bezem heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Beek lb

Het is al jaren mijn lievelingsrestaurant. Ik kom er heel graag en mijn man gelukkig ook. Het eten is heerlijk en de bediening heel vriendelijk en attent.

18. J.M. Schluper's profielfoto
    J.M. Schluper heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

J.M. Schluper

Op een doordeweekse dag hebben we geluncht bij La Bergerie en waren aangenaam verrast door de hartelijke ontvangst door de eigenaar/chef-kok. Alles was keurig verzorgd en het eten van de uitgebreide menukaart was boven verwachting. De eigenaar was alleen; hij kookte, bediende en ruimde af, maar we hoefden nooit lang te wachten tussen de gangen. Wij komen zeker nog eens terug.

19. karin's profielfoto
    karin heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Beek lb

We hebben zeer lekker gegeten, een echte aanrader.

20. Erik van de Berg's profielfoto
    Erik van de Berg heeft een recensie geschreven voor Pipasa
    Pizzeria Beek lb

Erik van de Berg

Pipasa is NIET eerlijk met afrekenen! Tellen gewoon méér als je afrekent en als je er dan iets van zegt is het antwoord: "jij hebt ook meer vlees gekregen"! Dit is dan ook voor ons de allereerste en meteen de allerlaatste keer dat ik hier heb gegeten!

Met hele ontevreden groet,

Erik van de Berg

21. Anja Lardenoye's profielfoto
    Anja Lardenoye heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Anja Lardenoye

We hadden alledrie iets anders gekozen maar het was allemaal even lekker en mooi geserveerd.
    Ook vriendelijke bediening en het is zo knus en gezellig in het restaurant, we komen er graag.
    Het is redelijk prijzig maar wel meer dan waard.

22. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Bickels! Grand Café

Afgelopen dinsdagavond met ons 6e voor mijn zoon & Dochters verjaardag voor de zoveelste keer gaan eten bij Bickels! Pakjesavond dus het was niet heel druk. Mijn zoon had er kunnen regelen dat we een speciaal menu kregen (Vis of Vlees) dit was allemaal super verzorgd.

Elke en Justin bedankt voor de top service! En de meeste complimenten gaan naar Maurice in de keuken. De gerechten waren overheerlijk en echt met passie gemaakt.
    Als afsluiter kregen we ook nog een GrandDessert met een glaasje prosseco! Diner bij bickels! Is een belevenis die je zeker weten moet komen beleven!

En vergeet dat lekkere koempeldrupke niet!

Tot de volgende keer!

23. Iris Kalinitsch's profielfoto
    Iris Kalinitsch heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Iris Kalinitsch

Wij zijn al sinds vele jaren te gast bij La Bergerie. En in al die tijd zijn de sfeer, en de kwaliteit van eten en drinken op hetzelfde hoge niveau.
    Het is een absolute aanrader.
    De passie van de eigenaar en tevens kok en gastheer straalt het restaurant merkbaar uit.
    Ook het personeel verdient een pluimpje!

24. Wdb's profielfoto
    Wdb heeft een recensie geschreven voor Bickels! Grand Café

Wat een super ervaring bij Bickels!
    Onverwacht hier terecht gekomen tijdens het winkelen in Makado.
    Attente bediening, lekker eten en een hele mooie zaak! Vooral de kip van het spit was heerlijk.
    Mijn man had de hamburger en ook deze was erg goed.

Zeker niet de laatste keer dat we er zijn geweest!!

25. Kevin's profielfoto
    Kevin heeft een recensie geschreven voor Bickels! Grand Café

Qua sfeer een heel gezellig en leuk ingericht (thema mijnbouw) restaurant! Lekker eten en royale porties, voor een goede prijs. Je kunt naast de loopgang van het winkelpubliek gaan zitten, maar ook iets verder door als je iets rustiger wenst te eten.

De service was goed! Vriendelijk personeel! Geen moeite om even de babyvoeding op te warmen en iedere tafel kreeg een gratis drankje. Zeker de moeite waard om te lunchen of dineren tijdens het winkelen in winkelcentrum de Makado.

26. Mch67's profielfoto
    Mch67 heeft een recensie geschreven voor Bickels! Grand Café

Bediening is langzaam en niet vriendelijk. Duurt lang voordat er iemand komt, bij drukte hebben ze het helemaal niet onder controle, bestellingen gaan dan mis. Slagroom die je krijgt bij de koffie is te zielig voor woorden, vul de glaasjes fatsoenlijk of laat het helemaal achterwege.

27. Lieve en Gerard, Dorien, Madeleine en Andre's profielfoto
    Lieve en Gerard, Dorien, Madeleine en Andre heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Lieve en Gerard, Dorien, Madeleine en Andre

Fijne namiddag gehad, fijne sfeer, vriendelijke ontvangst, het eten was lekker, met een speciale vermelding voor het dessert.

We kwamen uit Belgisch Limburg -Kinrooi- en we hopen nog eens terug te komen.

28. Whitney's profielfoto
    Whitney heeft gereageerd op een recensie van Bickels! Grand Café

Beste,

Op deze drukste dag ooit zijn er maar heel weinig dingen misgegaan.
    Helaas ging er bij u wel iets mis. Toen jullie weg zijn gegaan hebben we even onderzocht wat er mis ging. De bon van jullie eten is helaas achter de printer gevallen. Hierdoor hebben jullie erg lang gewacht. Het spijt ons hiervoor.
    Mocht u in de buurt zijn, kom dan langs voor een herkansing, de broodjes zijn van ons!

Groet, team Bickels

29. H.peters's profielfoto
    H.peters heeft een recensie geschreven voor Bickels! Grand Café

Arrogante bedieninging. Na drie kwartier, 45 minuten, nog geen eten, ben vertrokken, mij zien ze daar nooit meer. Alleen een broodje brie is ze nog te veel werk om in een redelijke tijdslimiet te serveren.