Aan de Meule in Beek

Naast ons restaurant is er genoeg parkeergelegenheid.

di lunch vanaf 12:00 diner tot 21:00

1431954174 60
1468071909 60
1513219078 53

1. J.Limpens

Zeer slecht. Voorheen een goed restaurant, nu erbarmelijk. De soep was niet warm. Toen ik er iets van zei legde de ober er zijn handen omheen om te voelen. Het vlees van slechte kwaliteit en niet vers. Na een telefonisch gesprek hierover zei mevrouw "We zijn maar een middenklasse restaurant." Ook in een middenklasse restaurant moet het voedsel vers zijn. Dit heb ik nog nooit meegemaakt en wij gaan wekelijks uit eten.
    Niet voor herhaling vatbaar - Jac en Wilma.

1,3
  2. De bediening is prima in orde, maar prijs-kwaliteit gaat het hier compleet mis. Dit kun je niet maken als bedrijf

Hadden o.a. een salade Nicoise (a la carte 10,95!) met een presentatie die echt drama is.
    Puddingschaaltje vol gepropt met schijven meloen, plakjes tomaat en komkommer die mijn neefje nog kan snijden en tonijnsalade van joma.

Mix vlees met spare ribs, zo slecht krijg je ze nergens. Biefstukje zo droog als gort.
    Moot tonijn met spaghetti en spinazie, waar je net 1 blad spinazie in kan vinden.

Voor de menuprijs van 25,95 die ze ook aanbieden kun je op héél veel locatie betere kwaliteit en veel lekkerder eten

Om over de 250 vliegen en wespen binnen nog maar niet te spreken.

3. Pieters

Voorheen gingen we wekelijks heerlijk eten in de Meule, vorige weekend nog een keer geprobeerd. Werkelijk het kon niet slechter saté en toebehoren zeer pittig, tomatensoep zo vies leek wel tomatenpuree met water. En dan het nagerecht het was net een overblijfsel in een pot gegooid. Nu komen we dus nooit meer ! Jammer...

4. Gisteren gaan eten bij Aan de Meule. Zo slecht hebben we het nog niet service van gehad. Aardappel, frietjes, groente koud.
    Erg lang wachten. Bij de bestelling gevraagd om een maaltijd zonder melk dat ik niet mag. Dat ging bij het dessert. Ik zou sorbetijs krijgen, maar kreeg gewoon ijs van melk. Toen ik daar iets van zei was het antwoord er zat maar een procent melk in. Dat geloof je toch niet. Voor ons nooit meer naar dit restaurant.

5. Menu van de kasrt was echt heerlijk. Vriendelijk personeel, leuke entourage! Zeer grote speeltuin voor kinderen. Waar voor je geld!

6. Op zondag 5 februari 2017 zijn wij met z'n drieen gaan brunchen. Op de website van Aan de Meule wordt geschreven dat men kan kiezen uit 2 soepen. Helaas heb ik maar een soep mogen aantreffen, bospaddestoelensoep.
    De brunch kost €24,95 p.p. dit incl. drank. Dit is niet correct. Met incl. drank bedoelt men koffie, thee, melk en jus 'd orange. Dus niet denken dat het alle drank betreft. Misleidende reclame. Naar mate de brunch vorderde werd de jus 'd orange lichter en lichter. Was het in het begin nog verse jus, daarna was het gewoon aanleng. Ook de chocolade fontein was er niet.

Al met al wordt men lekker gemaakt met een dode mus. Is vies tegen gevallen.

7. Wij waren hier voor de tweede keer en weer dik tevreden, de ingrediënten zijn vers en goed bereid en het personeel was ook vriendelijk en correct. Zeker weer voor herhaling vatbaar

8. Zijn met een deal gaan eten vorige week, eten en bediening was goed. Voor de volledige prijs is het menu aan de dure kant.

9. Vorige week na een flinke wandeling heerlijk gegeten. Prijs/ kwaliteit is goed. Nette bediening. Alleen wat lang op de rekening moeten wachten.

10. Jos hofman

Gisteren wezen eten met vriendin. Eten was goed, alleen kwamen ze eerst met hoofdgerecht aan na drie kwartier wachten, voorgerecht hadden ze aan andere tafel gegeven, op drankjes ook lang wachten, en steeds moeten vragen of we nog iets konden drinken, bestek vergeten.

11. Schlenter

Brunchen op zondag. Om 12u start de brunch, echter alles moest nog klaargezet worden en dit duurde een tijd. Na het eerste drankje moesten we zelf vragen om nog een rondje. Vieze borden werden niet opgehaald. Brunch is normaliter op begane grond. Nu zaten we in de kelder, ongezellige ruimte en krapjes allemaal en moeizaam toegankelijk voor mensen slecht ter been. Dit mogen ze bij reserveren wel even melden. Cappuccino kwam uit automaat. Het is dat we op uitnodiging waren. De bediening kan nog veel leren op het gebied van service en klantvriendelijkheid. De eigenaar zelf trouwens ook. Jammer!

12. Jammer, vroeger onze plek maar nu... Telefoon laat men veel te lang overgaan of men neemt niet op. Eten is niet meer wat wij gewend waren, jammer

Doe iets met deze (en vele andere recensies) en ga weer voor een 8, 9 en tienen!

13. Gisteren gezellig gaan eten met 2 personen. De prijs van wijn is erg hoog. Kwaliteit/verhouding was goed, alleen jammer dat de vis niet gaar en niet warm was (vandaar 6je). Personeel zeer gehaaste indruk. Leuke inrichting. Tot volgende keer.

14. Gaan eten met 8 pers.bij Aan de Meule, maar de laatste keer.
    Waren hier wel eerder.
    Begon al met bestek waar etensresten nog bij diverse aanwezig waren.
    Eten was beneden de maat. Zeer matig en wij waren er zonder soc.deal.
    Dat schijnt helemaal beneden de maat.
    O.a. Tagliatelle met zalm,maar die moest je met de loep zoeken.
    Overige vielen ook tegen.Dus niet meer.
    Een glas radler € 3,75 beetje overdreven.

15. G. Peukens

Gisteren de plank totaal misgeslagen vis onvoldoende gaar en gejaagd personeel.

16. Kick Smeets

Entourage en locatie is leuk. Ice-tea en chocomel (iets anders hebben we niet gedronken) waren echt slechts halve glazen, echter de prijs was niet gehalveerd. Echt onder de maat dus. Verder betaalden we voor twee bolletjes ijs met chocoladesaus (niet eens echt vanilleijs) 6,95. Ook was de bodem van de pizza van onze dochter erg taai en smakeloos. Kortom, helaas niet voor herhaling vatbaar.

17. bep ummels

We komen er al zeker 5 jaar tot volle tevredenheid, maar vandaag was bediening beneden alle peil. Tussen soep en hoofdgerecht 1 uur moeten wachten.
    Dan... 1 menu vergeten, die persoon kon 35 min. later alleen eten. Na 3 keer vragen krijgen we dan na ruim 1 uur het ijs.
    Hier zul je ons niet meer zien.

18. Altijd als we in de buurt van Beek zijn of zomaar. Goede vriendelijke bediening. Snelle uitservering en altijd alles per tafel tegelijk. De uitstraling van je bestelling op het bord geeft al 'aanval' neigingen. En de smaak is daarna geweldig. Prijs is zeker de moeite en het gevoel waard. Chapeau!

19. Onlangs met vier personen met een wowdeal voucher gaan eten. We waren hier al een aantal malen geweest. Ontvangst was zoals altijd hartelijk en de bediening vriendelijk. Ik had een hertenbiefstuk (waarbij trouwens niet werd gevraagd hoe ik hem wilde), maar ik kreeg het idee dat er een vergissing was gemaakt en dat ik een gewone biefstuk op mijn bord had, want het had totaal geen wildsmaak (had ik eigenlijk moeten zeggen, ik weet het). Maar het was mooi medium rare en smaakte op zich prima, ook als het een gewone biefstuk was geweest. Alleen de wildsaus vond ik een beetje tegenvallen. Het eten van de rest van onze groep (zalm op oosterse wijze en slibtongetjes) was ook prima in orde. We dronken er een fles rode wijn bij à € 18,50 die heel goed beviel, maar nadat ik deze de volgende dag op internet had opgezocht kwam ik erachter dat die tussen de € 4 en € 4,50 te koop was. Zo'n fles gaat dan toch ruim vier keer over de kop. Maar al met al weer lekker gegeten. Alleen de volgende keer wat eerder reserveren bij een wowdeal-aanbieding, want in dat geval is er heel veel animo voor dit restaurant.

20. Vandaag brunch gehad. Weer eens geprobeerd nadat wij lange tijden, wegens ontevredenheid, niet zijn geweest. Ook vandaag wederom ontevreden. Geen 2 soepen zoals wordt aangegeven op de site, geen aardappelgratin, geen warme vis. De soep die er wel was, was een dunne bouillonachtige drank waar nagenoeg geen ingrediënten in zaten (verdwaalde champignon). Geen koffie en thee bij de prijs inbegrepen. Bijvullen van schalen niet aan de orde. Geen variatie van broodjes, maar alleen beperkt stokbrood en witbrood. Varkenshaas zoals deze werd genoemd waren plakken filet die alleen maar in een champignonsaus, zonder champignons lagen. Zeer hard vlees en zeker niet mals te noemen. Zeer kleine bordjes. Werden telkens warm uit de afwasmachine bijgevuld waardoor de chocolademousse op het bord smolt. Koude gerechten werden warm. Ongezellige tafelversiering met gekraste goedkope onderborden. Geld niet waard. Bevestiging dat wij nooit meer het restaurant zullen bezoeken.

21. Gisteren met 2 personen gegeten in Aan de Meule. Het eten was heel goed, de bediening was vriendelijk.. Aan te bevelen.

22. Ger Rietjens

We hebben vanavond met de familie Rutgers heerlijk gegeten bij jullie. Ik persoonlijk vond de pasta met zalm overheerlijk. Voor herhaling vatbaar. Groetjes Mary Rietjens

23. Lekker gegeten bij de brunch! We gaan komende brunch zeker weer terug. Vriendelijk en vlot personeel. Interieur is mooi veranderd. Absoluut leuk om eens te gaan eten.

24. Margriet Francot

Wat gedronken op terras maar €3,75 voor 'n latte macchiato is toch te belachelijk voor woorden gezien deze locatie en de kwaliteit van de latte!!!

25. dhr.Quint

We zijn afgelopen woensdag hier met 2 personen gaan eten en het viel ons niet tegen, maar we waren ook niet aangenaam verrast. De bediening was correct, alleen erg rommelig. Het eten was, op de sumiere salade na, goed maar aan de flauwe kant. De sfeer vonden we erg rumoerig en druk. We moesten regelmatig onze stem verheffen om elkaar te kunnen verstaan.

26. Met dit lekker weertje dachten we eens lekker op het terras te gaan zitten om te lunchen. Werd helaas een groot fiasco. Eén ober waar geen begroeting vanaf kon bij aankomst. Eerste 20 minuten deed hij alsof hij ons niet zag (of zag echt niks), vervolgens hebben wij hem geroepen. Drankjes duurden 20 minuten. We moesten zelf om de kaart vragen, vervolgens zelf vragen of we mochten bestellen. Toen na anderhalf uur de broodjes/tosti's kwamen moesten we om bestek vragen net als alle andere tafels om ons heen. Eigenaar liep er op zijn gemakje met oogkleppen op bij. Geen verontschuldigingen, geen lachje, geen smakelijk eten enkel een paar hele diepe zuchten van de ober met al die lastige mensen die drank en spijs verwachten... JAMMER

27. Ine 9 punten

Na een positieve ervaring via Social Deal toch weer eens a la carte gaan eten, maar helaas: alles als vanouds: te dure sate met droge saus en alle ingredienten uit kant en klaar potten van de Makro! En als altijd een baas die alleen interesse heeft voor zijn laptop, van enig gastheerschap is geen sprake.

28. De mooie locatie doet de verwachting stijgen, echter na afloop waren we toch teleurgesteld. De ruimte tussen de tafels is te beperkt. Het eten was niet opvallend goed eerder matig met name de kwaliteit van de gebruikte ingrediënten. De bediening was niet erg attent. We zullen eerlijke en objectieve recensies volgen, alvorens we terug komen.

29. Eergisteren heerlijk gegeten bij Aan de Meule Beek. We waren met een groep van 15 mensen en we hebben voor het 3 gangen menu gekozen. Bediening was ontzettend vriendelijk en snel. Het 3 gangen menu is ons erg goed bevallen, prijs kwaliteit verhouding was ook erg goed! Kortom, een echte aanrader!

30. Na een zeer slechte ervaring van jaren geleden weer eens gereserveerd. Het was heerlijk weer dus we zaten buiten. Na een half uur bestelde we ons eerste drankje en ontvingen we de menukaart door er om te moeten vragen. Het 3 gangenmenu was ronduit slecht, koud en niet te eten. Na twee en half uur hadden we nog het toetje niet en zijn we vertrokken. Bij afrekenen veel te veel betaald omdat we de gangen apart moesten afrekenen. Voor ons was dit echt het allerlaatste bezoek.

31. Wij komen hier vaker. Onze ervaring is dat de prijs/kwaliteitverhouding heel goed is. De bediening is altijd heel vriendelijk! Ook de sfeer is heel gezellig. Bij goed weer is het fantastisch vertoeven op het buitenterras! Genoeg speelgelegenheid voor de kids waardoor je in alle rust kunt genieten van een 3-gangenmenuutje.

Kortom, een echte aanrader!!

32. Gisteren gegeten: Een surf en turf voor €21,50 met 2(!) scampi's en een spiesje te donker gebakken vlees. Echt veel te duur.

34. Zijn er gisteren gaan eten, was weer super lekker en alles goed.

35. K. Spaubeek

Aangezien ik in het verleden hier al eens gegeten heb en het toen ook goed bevallen was, hebben we met de hele familie besloten om 1ste kerstdag hier het diner te nuttigen. Bij binnenkomst leek alles prima, leuke sfeer en vriendelijke bediening. Het voorgerecht kwam vrij snel en was ook prima verzorgd.

Helaas bleek het hoofdgerecht een flinke tegenvaller. Het heeft bijna 1 1/2 uur geduurd voordat dit geserveerd werd. Het bleek dat er stroomuitval in de keuken was geweest. Dit vertelde men ons pas nadat wij naar het eten informeerden. Bleek dat men ook onze bestelling vergeten was. Zeer slecht, met name omdat er ook een klein kind bij was. Geen verontschuldigingen of een drankje van de zaak.

Als het eten nu goed was geweest, zou dit alweer wat goed hebben gemaakt. Helaas... niet dus. Vlees en vis waren niet warm en niet gaar, ook niet nadat het werd terug gestuurd. Zat een flinke knobbel vet aan de biefstuk. Borden waren niet mooi opgemaakt, te groot voor wat erop lag. Tevens liep de saus over de rand. De sla die erbij werd geserveerd was duidelijk al ruim van tevoren klaargemaakt en dus niet meer lekker fris. Daarbij werd alles in verschillende kommetjes geserveerd wat niet professioneel oogde.

Ons kerstdiner was dus behoorlijk verpest. Restaurant aon de Meule is wat mij betreft dus een echte afrader.

36. Ronduit slecht. Niet vriendelijk, voorgerecht redelijk, hoofdgerecht vlees vraag mij nog af of het vlees was, frites goed, en het nagerecht was koud. Drinken duurde veel te lang voordat de bediening kwam en tot slot: de rekening klopte niet, 17 consumpties gedronken voor 2 personen Nee, hier gaan wij niet meer naar toe.

37. Maandag 13 oktober 2014 via Social deal hier heerlijk gegeten. Snelle bediening, het eten was echt lekker en werd culinair opgediend niet verwacht gezien de prijzen. Prijs /kwaliteit zeer goed. Het was deze avond erg druk en de bediening dus ook en dan nog een goede service verlenen, Chapeau! Een groot verschil hoe sommige anderen het op deze website ervaren hebben. Maar dit is onze ervaring.

38. Gisteravond heerlijk gegeten bij restaurant aan de meule! De bediening was zeer vriendelijk en erg behulpzaam dus zeker de moeite waard om terug te komen. De prijskwaliteitverhouding is zeer goed.

39. mevr. smalbrugge

Vanavond gegeten bij de Meule, carpaccio had geen smaak, veel groen en pitjes, te weinig dressing. De 2e gang heb ik 5,95 euro bijbetaald, de 2 gamba's waren goed, 't vlees zeer slecht, de pasta met tomaten smurrie was vies, frites wel lekker. De creme brulee was koud, had lauw moeten zijn. De bediening had 't te druk, zagen niet dat mijn glas al 'n tijdje leeg was.
    Niet voor herhaling vatbaar, ik weet voor hetzelfde geld veel betere restaurantjes.

40. Pien 34 punten

Met vijf man een drie gangen menu gegeten. Bij bijna alle hoofdgerechten moet fors bijbetaald worden, tot € 6,00 aan toe. Ossenhaas was net gum, uit beleefdheid naar gastheer geen opmerking over gemaakt.

Ondanks het bestellen van diverse flessen wijn en frisdrank, was er geen service van een karaf water, er konden flessen water besteld worden. En om meer dan drie uur over een matig menu te doen, zittende op een harde houten bank, dat is zeker niet voor herhaling vatbaar.

Voor het geld, met al die extra bijbetalingen, eet ik voor minder geld en zit ik leuker bij andere leuke restaurants.

41. Drie gangen menu gegeten waar je uit 5 gerechten kunt kiezen. We hebben met zijn tweeën heerlijk gegeten. De bediening was goed en vriendelijk. Een heerlijke fles wijn erbij, een Merlot uit Zuid-Afrika. De kwaliteit-prijs verhouding in Aan de Meule is een van de beste is mijn mening.

42. Onze ervaringen zijn heel wisselend. Maar de laatste keer met social deal waren we gewoon prima tevreden. We zaten in de gezellige kelder, dus niet aan de McDonald tafels. 3-gangen menu was ook prima verzorgd. Zelfs lekker! Zeker voor het bedrag. Bediening was deze keer ook goed en voldoende attent.

Maar het kan helaas ook anders bij aan de Meule, kwaliteit en service zijn niet constant genoeg. Dus wisselende ervaringen. Voor ons ook de reden dat we er maar sporadisch nog komen.

43. Brunch is het geld niet waard bij dit restaurant! De brunch is van 12 tot 15 uur, maar na anderhalf uur is alles al op en wordt niet bijgevuld. Koffie en thee is niet bij de prijs inbegrepen. De bediening laat te wensen over op zondag. Jonge onervaren obers vergeten bestellingen en luisteren niet goed naar wat je bestelt.

44. Sandra de Jongh

In dit restaurant eten was voor ons eenmalig. De dunne schnitzels werden gefrituurd waardoor ze zeer droog en hard waren. Zelfs de champignonsaus kon het niet verzachten. Ze hadden blijkbaar geen cassis maar in plaats daarvan kreeg je volgens mij ranja aangelengd met bronwater. De varkenshaas was wel goed gebakken maar verder zat er ook geen smaak aan. Na het hoofdgerecht hebben we een uur gedaan over dat iemand de dessertkaart kon komen brengen. De dessert waren wel goed, al mocht de presentatie ervan beter (gewoon op een ontbijtbordje). Het personeel wist op de meeste vragen over het eten geen antwoord en moesten het steeds aan de keuken gaan vragen.

Al bij al vonden we het geen succes.

45. M.Offermans

Zeer slechte bediening, ze geven voor iedere jarige die in hun klantenbestand staat een gratis drie gangen menu twv € 22,95. Nu zijn wij broer en zus daags na elkaar jarig en was dus niet mogelijk om met een groot gezelschap beide cadeaubonnen in te leveren die overigens maar op bepaalde dagen geldig was. Personeel praat onderling over je, van lastige mensen, 1,5m van de tafel af moeten jullie nog wat drinken,bediening is daar dan ook naar...enz...enz. Gastvrouw die een zeer lang gezicht heeft....enz. Kortom zo is het nooit geweest. Wij zullen er dan ook niet meer naar toe gaan. Klacht netjes geuit per email en daar komt ook geen reactie op terug. Kortom heel erg on professioneel van hun kant om niet eens te reageren of een gegronde klacht waarbij een medewerker ons 100% gelijk gaf hierin. Dit is zeer spijtig.............maar goed zij willen het zo hebben.

46. Melanie

Gisteren hier gegeten. We hadden het drie gangen voor €22,95 menu gekozen. De gerechten waren lekker en waren qua prijs en kwaliteit zeker in balans. Het merendeel van de bediening is erg vriendelijk en attent.
    De speeltoestellen op het veldje naast het restaurant zijn ook zeker een pluspunt.

47. Dit restaurant begint steeds meer op een vreetschuur te lijken! Personeel niet vriendelijk. De tafels in de lange rij is ook niks, je kunt inderdaad meegenieten met je buren, waar je niet altijd zin in hebt!
    Verder is de menukaart toe aan verandering!

48. Vanavond bij restaurant Aan de Meule geweest, echter alleen een voorgerecht gehad en na 1 1/2 uur weggelopen. Na navraag gedaan te hebben bij de bediening waar ons hoofdgerecht bleef was het schijnbaar te veel moeite om een terugkoppeling te geven of het nog kwam of wat er fout was gegaan. Dus een kwartier later zijn we opgestaan en naar huis gegaan. Kortom een erg slechte eerste ervaring met dit restaurant.

49. Annie en Ed van Rooij

Vanavond heerlijk gegeten met vouchers van Social Deal, keuze uit 5 verschillende 3 gangen menu's.
    Alles was goed verzorgd, personeel heel erg vriendelijk, we zaten in de kelder viel ons in eerste instantie een beetje tegen,maar toen het drukker werd was het toch gezellig.

50. Boyke 192 punten

Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes uit de keuken maar voor een 3 gangen menu van €22,95 kun je dit ook niet verwachten. Prijs/kwaliteit verhouding is prima in deze zaak en de bediening erg vriendelijk en ongedwongen.

51. helga 182 punten

Eten zag er goed verzorgd uit, geen culinaire hoogstandjes maar smaakte lekker. Medewerkers waren vriendelijk, niets op aan te merken.

52. Wij waren met twee personen en mochten in een rij met fastfood restarant tafeltjes plaatsnemen...
    Niet echt geweldig: kreupel zitten en meegenieten van je buren.
    Het eten was erg simpel: op heel veel andere plaatsen krijg je voor het zelfde geld veel beter.
    De bediening was wel vriendelijk.
    Alles bij elkaar geen aanrader.. ik ga er in ieder geval niet meer eten.

53. Wij hebben weer een bezoek gebracht aan uw restaurant.

Mijn (onze) bevindingen waren wederom zeer teleurstellend.

Bij een vorig avondje uit was de vis bedorven. Nu een 3 gangen Menu met een fles huiswijn. Wijn was troebel en er dreef stof op (?). Goed opgelost door bediening door de fles te verwisselen. Na een vergissing in de keuken arriveerde ons hoofdgerecht 1 uur later.

Aan de konijnenbout was kraak nog smaak (een waterrat! In keukentermen.) Bruine (Knorsaus) met een scheut azijn. Is dit de overal geroemde Limburgse Konijnenbout met (pruimen)saus? Terecht op de kaart vermeld als ”konijn in het zuur”. Gekookt stuk vlees zonder smaak en een saus die totaal niet harmoniseert met een te verwacht gerecht. De groenten waren zo uit de bain-marie gevist, waterig, laf en smaakloos.

Mijn tafeldame “genoot” van een zelfde garnituur met ondefinieerbaar (wild)vlees en Knor bruinesaus.

Voor- en nagerecht waren geen verrassing.

Ik besef dat een menu van 22,95 niet spectaculair hoeft te zijn maar aan smaak mag in dit geval zeker niets ongewoons verlangd worden. Vele restaurants waaronder sterrenzaken serveren een 3 gangen kwaliteitsmenu van 30,- mèt amuses en ambiance als voorbeeld.

Ik verwijs uw keuken naar diverse websites of (bij)scholing voor een goede en smaakvolle bereiding van o.a. ”Konijn” en andere gerechten. Veel te veel gemak- en instant items.

In de keuken is structureel iets mis een klus voor Gordon Ramsay.

Hopende passende maatregelingen te treffen om met uw restaurant een goede nasmaak voor uw gasten te behouden. Wij zullen toch niet de enige met deze ervaring zijn.

54. Eten hier is nog net geen fastfood.

Wijn is van die gevulde flessen met bulkwijn (allergoedkoopste wijn).

55. Annelies en Perry van Baal

Wij komen in dit restaurant al jaren. Bediening is top, eten is goed, sfeer is ongedwongen en gezellig.

Leuk, no-nonsens restaurant.

56. Woensdag 30 maart lekker gegeten. Snelle, soms iets te snelle bediening maar een goede prijs kwaliteit verhouding.
    Ideaal als je snel en goed wil tafelen zonder culinaire hoogstandjes.

57. pia 31 punten

Wij hebben hier goed gegeten. Vriendelijke bedienig. Niks op aan te merken. Wij zullen hier zeker terugkomen.

58. 20-2-2011 een babyborrel gehad in de kelder van Aan De Meule. Het feest was hartstikke gezellig, alleen het personeel was (eerst maar 1 ober voor ongeveer 60-80 mensen) slecht. Daarna een 2e ober erbij, ging tegen het einde beetje beter en kon ook af en toe glimlachen!

Pluspunt : De borrelhapjes smaakten goed.

59. Zondag 6 febr. 2011 toevallig terecht gekomen bij Aan de Meule.

Bij binnenkomst lopen eerst drie man bediening je voorbij zonder je te begroeten, vervolgens vraag je netjes of ze nog een tafeltje voor twee hebben, krijg je te horen loop maar binnen en zoek maar uit.

Bediening laat duidelijk te wensen over, als je er zelf niet om vraagt krijg je niets te drinken. Misschien toch eens wat ouder en meer ervaren personeel inzetten.

Eten is goed van kwaliteit.

60. We hebben vandaag zondag 06-02-2011 hier lekker en zeer goed gegeten met een groep.

Het was er fantastisch, een goede keuken, vriendelijk personeel en alles was oké.

Drankjes goed verzorgd en de bediening was erg vriendelijk.

Prijs goed en de zalen waren sfeervol.

Mooi gelegen met grote ruime parkeerplaats en je kunt ook nog in de beurt gaan wandelen in de vrije natuur, heerlijk toch.

61. Vorige week nog maar eens een bezoekje gebracht nadat de laatste keer zwaar was tegen gevallen. Het hoeft voor mij helemaal niet zo speciaal te zijn maar je krijgt het idee dat je alles zo snel mogelijk naar binnnen moet werken en plaats moet maken voor andere gasten. Die haast is helaas ook terug te vinden in de kwaliteit van het eten.

62. Lekker eten voor een goede prijs en sfeervol.

63. Tim Kösters

Mooi gelegen restaurant maar helaas een beetje ongeinteresserde en saaie bediening.

64. Renee