Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beek gld verdeeld zijn.

1. Internationaal Beek gld

Saskia snel

Heerlijk gegeten met de kinderen voor een schappelijke prijs. Aanrader. :)

Lekker, gezond en betaalbaar gegeten op een sfeervolle plek.

Pizza Hawaï gegeten, erg lekker! Nog nooit zo'n lekkere pizza op!
    Het personeel erg vriendelijk en gastvrij.

2 dagen achtereen gegeten bij eetcafé De Witte. Ruime keuze in gerechten en prijs/kwaliteit uitstekend. Komen zeker weer als we in de buurt zijn. Echt een aanrader!!

Peter Waltmann

Het is er erg gezellig maar er was een grote groep in de serre die veel aandacht vroeg waardoor het uitserveren niet vlekkeloos verliep. De prijs kwaliteitverhouding is prima en we komen zeker nog een keer terug.

De allerlekkerste pizza uit de hele regio! Wat... van Nederland!

Het was verrassend erg goed eten voor een eetcafé. En heel erg goed betaalbaar. Bediening was erg vriendelijk. Echt een aanrader.

8. Internationaal Beek gld

H.M. Menkveld

Heerlijk geluncht. Voldoende keus en gezellige locatie.

Luc

Eetcafé de Witte heeft een gezellig, warm aandoend landelijk interieur. Je voelt je meteen thuis. We werden zeer vriendelijk ontvangen. We hebben heerlijk gegeten, eenvoudig maar lekker, niks mis mee. Prima.

O.A. Swart

Hebben heerlijk gegeten met zijn vieren, alleen zou het fijn zijn dat ze de borden voorverwarmen want het vlees en de vis waren erg snel koud. Bediening was erg goed en erg vriendelijk. Gaan daar zeker nog een keer eten.

Goeie ambiance, over de bediening en eten zijn wij zeer tevreden. Kleinkinderen vinden het geweldig om daar te zijn. Iedere keer als ze komen logeren staat eten bij De Witte bovenaan het lijstje. De spelletjeskast en Floor nou daar doen ze het ook voor. Karin we komen altijd graag bij je eten.

Geweldig gezellig, met heel leuke en zeer gastvrije bediening.

Henk wijers

Met het mannenkoor St.Cecilia bij Karin weer heerlijk gegeten, zoals gewoonlijk.

Het was voortreffelijk, iedereen was zeer content met de bediening, de sfeer en de kwaliteit van het eten. Wij worden altijd vriendelijk en gastvrij ontvangen. Elke zondagmorgen voor de Heilige mis heeft Karin de koffie al klaar. Gratis, met peperkoek of iets anders. Over gastvrijheid gesproken. Dit verdient een pluim.

Paul van den Bergh

Vaker geweest voor een drankje en hapje.....lekker oud bruine sfeer, goed eten in verhouding met de prijs! Gewoon op je gemak voelen, heel belangrijk! Weet nu dat de eigenaresse Karin heet, altijd makkelijk en klinkt vriendelijker dan "hallo, mag ik wat bestelllen"?.....toch?
    Ga zo door!

Groet,
    Paul van den Bergh

erik sommer

Super lekkere pizza's , alleen niet super gezellig dus dat mag wel wat gezelliger gemaakt worden. Voor de rest goed.

Altijd lekker gegeten voor weinig geld. De laatste keer was de bediening onbeschoft, verkeerde hoofdgerecht, klein bakje salade voor 3 personen. Geen enkele warme groenten. We hadden graag wat meer betaald maar helaas. De bediening was ronduit slecht. Witbier besteld normaal bier gekregen. We kregen wel een gratis nieuw biertje en koffie maar een serveerster die in het restaurant aangeeft dat de klant liegt kan beter een ander vak kiezen.

Prima gegeten met groep van 20 personen. Kwam helaas in etappes. is ook lastig zo'n grote groep tegelijk te bedienen. jammer genoeg begonnen ze met 3 schaaltjes gebakken aardappelen en friet, te weinig voor zo'n groep. na 10 minuten komen ze langs en regelen ze een tweede ronde, maar ook daar gaat weer tijd overheen. de 2e friet komt dan ongeveer wanneer hert vlees al op is. mijn kalfsoester was categorie well done. helaas is er niet gevraagd van te voren hoe je hem wilde. niet well done dus. smaak was redelijk/goed. stukje snitzel van mijn zoon vond ik echt niet meer dan redelijk. toetjes waren prima, voorafjes ook. vond de hoofdgerechten wat karig en kan beter. service was verder prima, zaak zag er van binnen sfeervol uit. wij zaten buiten, onder prima parasols. allemaal best aardig, maar ik rij er niet voor om.

Marie Louise J.

Zaterdagavond heb ik met drie vriendinnen bij dit eetcafe gegeten. Het was erg druk, maar ondanks dit nam de serveerster de tijd om onze vragen te beantwoorden en serveerde ze ons erg vriendelijk en vrolijk. Het eten was heerlijk en de locatie erg ongedwongen en gezellig.
    Wij komen zeker terug!

Lekker en vooral gezellg eten. Niet duur, huiselijke warme sfeer. Prima eten. Zeker een aanrader!

Gewoon helemaal top bij de Witte!
    Vriendelijk personeel en heerlijk eten,
    zeker de moeite waard!

wim de haan

Goed verzorgd, goede pizza, leuke tent. Bijzonder aardige mens.

Gegeten met mijn moeder, beiden zeer content over prijs/kwaliteit en de superbediening. (vooral mams want die moest betalen)
    Het was helemaal bezet en dat brengt wel met zich mee dat we wel even 5 minuten langer moesten wachten op onze gerechten maar de warme atmosfeer maakte alles goed. De moeite waard om hier vaker als gast te komen.

Pizza's zijn inderdaad echt heel goed te doen.

Ook de klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel.

24. Chinees-Indisch Beek gld

Heerlijk gegeten! Het is wel meer gericht op afhalen, en het interieur is dan ook heel simpel, maar het eten is geweldig. Staat in mijn top 5 van beste Chinese restaurants (en ik heb al bij aardig wat restaurants gegeten). Bediening was heel vriendelijk. Een aanrader!

25. Chinees-Indisch Beek gld

Lekker gegeten. Toen we vroegen of we wat sambal konden krijgen, kregen we een plastic zakje, zo een dat je bij meeneem gerechten krijgt, dat dichtgeknoopt zat. Men heeft hier zeker nog nooit gehoord van potjes sambal en flesjes ketjap in een houdertje die je toch bij zoveel Chinese restaurants vindt.

Dit week-end hebben wij geslapen in hotel Mussschenberg. Het was voor ons de tweede maal en zeker niet de laatste keer.

De sfeer in dit hotel en het ontbijt is meer dan prima.

Je voelt je daar op je gemak en het rondje kunst aan de muur is zeker ook het bekijken waard.

Dus ons advies...... fietsen in de Ooypolder... en slapen en ontbijten bij Musschenberg.

Helaas was er dit week-end geen diner, anders hadden wij daar zeker gebruik van gemaakt.

Op 10 oktober 2008gingen we met 13 personeelsleden van bibliotheek Beuningen eten bij DE WITTE. Nooit geweest maar het was er uitstekend. Eerst op binnenterras gezeten daarna binnen, heerlijk. Voor herhaling vatbaar

We komen er regelmatig, altijd even gezellig..Dus Karin, je zult ons nog vaak zien..

vooal de pizza's zijn erg lekker

Paul Berlings

Heerlijk gegeten, zeer apparte combinaties, ga allemaal eens op de maandelijkse dineravonden eten!