Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beek en Donk verdeeld zijn.

1. Internationaal Beek en Donk

Vandaag volledig volgens de richtlijnen af kunnen halen. Thuis heerlijk kunnen genieten van de heerlijke gerechten van restaurant PUUR.
    #Aanrader

2. Sfeer van het restaurant en het eten was goed. Personeel naar onze mening minder. Dame uit de bediening was, ons inziens, overdreven luidruchtig aanwezig. Daarnaast was noch deze dame, noch haar mannelijke collega klantgericht. Zo was er bij het weggaan enkel aandacht voor een nieuwe klant, die door hen even geknuffeld moest worden. Jammer, want zonder deze twee zou het perfect zijn geweest.

6,7
  3. Roland Kuipers

Heerlijk gegeten en prijs-kwaliteit is goed.

4. P. Van kasteren

We hadden op een zondagavond heerlijk gegeten met 5 personen bij het Javaans eetcafe, de bediening was super aardig, en je mocht kosteloos de meeste gerechtjes bijbestellen, de kok kan superrr koken. De sfeer en inrichting was ook heel gezellig, wij gaan hier zeker nog een keer eten.

5. Internationaal Beek en Donk

Hendriks

Altijd weer goed eten bij Puur. Originele gerechten en goed klaar gemaakt.

6. Zeer gastvrij ontvangen door personeel en eigenaar. Voorgerechten zeer smakelijk. Rijsttafel uitgebreid en voldoende. Je mocht zelfs nog meer vragen. Eten op zich prima, maar wel erg aangepast aan Nederland. Mag allemaal best wat pittiger.

7. j martens

Ik wist niet wat ik mee maakten een bamieschotel speciaal besteld staat op het bord te lezen uit eigen keuken blijkt het gewoon magnetron voer te zijn uit de diepvries en welke Chinees serveert er een salade met koude schotel bij bah eenmaal thuis was de bamie nog niet eens warm.
    Eens maar nooit meer.
    Jammer.

8. S. Schepers

Lekker en gezellig!!

9. Eten was goed.. bediening was aardig en goed..

10. Dave van Gils

Heerlijk gegeten tijdens een gezellige en sfeer volle avond, super leuk personeel.

11. De sfeer:
    Natuurlijk, het is een EETcafé, maar woensdagavond had het een CAFÉ sfeer.
    Veel lawaai, vriendjessfeer tussen eigenaar en z’n bezoekers. Ik had me wat anders voorgesteld van een JAVAANS eetcafé.
    Vrijwel de hele avond Elvis op de boxen, soms is iets te veel. Af en toe een Javaans melodietje was ook leuk geweest.
    Het eten:
    Veel schaaltjes met lekkers, helaas wel wat koud en dat was jammer.
    De dame in de bediening doet wel erg haar best om het je naar de zin te maken!
    De slogan:
    “Gewoon gezellig eten, zoals bij Indische mensen thuis, ” heb ík niet ervaren, helaas.
    Kasih yang!

12. Internationaal Beek en Donk

Tobias

13. Samen met oud collega een gezellige maar boven al heerlijkeavond gehad! Het eten was top!

14. Afgelopen zondagavond heerlijk getafeld, wij bestelden het ''tafeltje vol'' - veel uiterst smakelijke gerechtjes, sfeer is gemoedelijk, eigenaar kwam gezellig een praatje maken (zonder opdringerig te zijn). Gratis parkeren voor de deur. Aanrader, wij gaan zeker nog eens terug.
    Paul uit Eindhoven.

15. Heerlijk gegeten! Mooie porties, lekker smaakvol en bijvragen mag. Medewerkers en de eigenaar hebben oog voor de gasten en ook tijd voor een praatje. Muziek zou wat gevarieerder mogen…

16. Heerlijk gegeten, fijne bediening, leuke locatie!!

17. Heerlijk gegeten, zoals altijd! Jammer dat we niet meer in Eindhoven terecht kunnen, maar gelukkig is het Javaans Eetcafé er wel nog!

18. Gastvrije ontvangst en vriendelijke bediening. Uitleg over de inhoud van de kaart. Als je iets wilt delen, zorgen ze dat je het beide krijgt. Het eten was er onverwacht snel. Alles heerlijk van smaak. Heb je te weinig, gewoon bijbestellen ! Speciaal voor Valentijnsdag live muziek. Gepaste en rustige muziek zorgde voor een gezellige avond !!

19. Lekker gegeten in een gezellige ambiance; komen zeker een terug.

20. Lekker gegeten in een gezellige sfeer

21. Lekker gegeten, fijne gastvrije bediening.

22. Relou Michel

Wij hebben heerlijk gegeten.

23. Gewoon. Niet echt iets bijzonders. Vlees was goed bereid. Frietjes te hard. Wel een gezellige sfeer. Prijs ook normaal.

24. wim kouwenberg

Ken ze nog uit eindhoven, andersom ook. Werdt meteen herkend (muziek werd ook naar smaak aangepast). Eten zoals altijd heerlijk, bediening idem. Ga zeker weer terug.

25. Zeer vriendelijke bediening. We waren met onze 2 kleine kinderen gaan eten bij dit eetcafe. De bediening had oog voor onze kids en het was gezellig.
    We zijn bij veel Indische restaurants geweest en houden erg van Satetjes. De Sate was lekker, maar vrijwel alle bijgerechten bij de sateschotels waren middelmatig van smaak.
    De nagerechten waren te eenvoudig voor de prijs die we moesten betalen. De kids hadden geen eigen gerecht en het nagerecht hebben we gedeeld. Desondanks waren we toch 90 euro kwijt.
    Komt nog niet in de buurt van wat we hadden gehoopt. Hopelijk gaan ze eea verbeteren.

26. We hebben vrijdag gegeten. Bijzonder smaakvol. Goede service en vriendelijke bediening. We konden gerechten bijbestellen als we wilden.

27. Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.

28. Astrid Vermeulen

Het was allemaal goed erg leuk personeel.

29. T. v. Lankveld

Lekker gegeten. Ruime porties, je komt zeker niets tekort. Zeer vriendelijke bediening. Het eten mag van mij gerust iets pittiger, het smaakt erg lekker, maar niet onderscheidend.

30. Het is een gezellig eetcafé met een erg lekkere rijsttafel met aparte smaken die goed bij elkaar passen. Enige nadeel was dat het eten niet op warmhoudplaatje werd geserveerd met als gevolg dat we aan het eind koud eten hadden. Heel erg jammer.