Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beek en Donk verdeeld zijn.

Goede, vriendelijke en snelle service. Altijd heerlijke pannenkoeken. Al vaak daar gegeten met de kinderen en gaan nog vaak terug. Veel pannenkoekenrestaurants kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Eten erg lekker! Leuke gerechten en goede porties. Ruime keus.
    Personeel erg vriendelijk en opmerkzaam. Zeker voor herhaling vatbaar

Heerlijk gegeten en de service was top.

4. Nederlands Beek en Donk

Gerard van Vugt

Prima eet gelegenheid goede kwaliteit en sfeer gast vrije bediening.

B Jansen

6. Nederlands Beek en Donk

Jan stoker

Zo als altijd was het zeer goed en leuk.

7. Nederlands Beek en Donk

Het eten was er zeer goed en ook meer als voldoende en het personeel is erg vriendelijk.
    Zouden zo weer terug gaan, wat we binnenkort ook wel weer zullen doen.

8. Nederlands Beek en Donk

Methorst

lekker gegeten. Goede bediening. Vriendelijk. Gezellige entourage op veranda.
    Kortom een herhaling waard.

9. Nederlands Beek en Donk

leuk personeel wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug

Personeel en sfeer is goed,Volgens personeel hadden ze geen campari, bleek later van wel.
    voorgerechjes waren lekker.
    De Argentijnse steak was goed , de schnitzel was de paneerlaag niet gaar en hij droop van het vet.
    Jammer, wij zijn beter gewend

Bea Jansen

Een fijne huiselijke en warme gelegenheid om heerlijk te genieten van fijne en lekkere gerechten. Het personeel is erg vriendelijk m.a.w. Zeker een aanrader!!!

12. Nederlands Beek en Donk

Gisteren geweest met mijn vrouw. Beiden een asperge- en tomatensoep vooraf, deze was goed. Daarvoor 4 (!!) sneetjes stokbrood met een overmatig groot bakje met kruidenboter en een met tappenade; toen wij later om meer brood vroegen moest er bijbetaald worden.
    Bij het hoofdgerecht kregen we groente, die al een tijd gestaan hadden. Verder blies de airco volop wat mij een verkoudheid opleverde en mijn vrouw keelpijn. Voor de mayonaise moest er ook betaald worden. En dan blijkt de prik zowat uit mijn cola verdwenen te zijn. Jammer dit was echt matig. De bediening werkt hard, maar moet wel op hun kleding letten; ze gaan er slordig uit zien; zet dit na verloop van tijd weer goed !

13. Nederlands Beek en Donk

Weer erg lekker gegeten; vooraf super-lekkere salade met zachte schapenkaas, heerlijk Italiaans kippesoepje, daarna erg lekkere Meerval, nooit gehad maar is nu 1 van mijn favorieten! Lekker flesje wijn voor een mooi prijsje, vriendelijk personeel, al met al super avond, komen zeker terug!

14. Nederlands Beek en Donk

Tom van Gorp

Erg vriendelijk, gastvrij personeel. Uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Er wordt heel goed meegedacht met de gast, ook als die iets wil afwijken van wat er op de kaart staat. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend, 19,95 voor een 4-gangen menu. En dat al jaren! Voor de bierliefhebber is er een uitgebreide bierkaart en qua hoeveelheden is er zowel op het gebied van eten als drinken niks te klagen. Echt een aanrader voor iedereen die informeel en niet te duur een avondje uit wil gaan!

Beetje minder zout op de frites mag wel... Man,man,man.

Ankie Jansen

10 maart 2017, een verrassings etentje voor mijn man bij Uniek. Met 11 personen kinderen en kleinkinderen een heerlijke avond gehad. Heerlijk gegeten in een sfeer volle ambiance. Daar mijn man geen dessert, maar alleen koffie na wilde, werd dit verrassend geserveerd met opschrift op het bord en vuurwerk. Ook kregen we nog een foto die gemaakt was door het personeel. Voldaan en super tevreden avond gehad. Dank jullie wel mensen van Uniek.

17. Nederlands Beek en Donk

men.

Prima eet ervaring. Wij hadden hier zalm met ei en geitenkaas met spek gebakken. Mosterd soep met brood tapenade en kruidenkaas. Biefstuk puntjes in saus. Vis... Warme groente 3 soorten, salade, friet, gebraden aardappel blokjes. Prima rode huiswijn (Spaanse). Lekkere fles water. Als afsluiter chocola punt. Koffie met extra's, zeker genoeg extra's.

Rustige gezellig inrichting. Alles goed onderhouden. Brandschone toiletten. Buiten stonden olie lampen te branden, zag er sfeervol uit. En leuk aardig personeel. Het was hier allemaal erg lekker en goed...😘

Tot weer eens!

We hebben 10 febr. een topavond gehad bij Eeterij Uniek.
    het eten was weer goed en de sfeer uniek!
    Wij werden aangenaam verrast tijdens het eten, daar een van de dames een foto kwam nemen aan tafel welke wij na afloop meekregen!
    Het dessert was opgeluisterd met vuurwerk en de borden van mijn vrouw en mij waren versierd met PROFICIAT van chocolade.
    Goed gedaan en uniek!!

Wij hebben al vaker hier gegeten en zijn elke keer blij en voldaan naar huis gegaan.
    Het waren altijd bijzondere avondjes... Het was iedere keer genieten.

Op 15-1-2017 heerlijk gegeten.
    Sfeer is gezellig. Je voelt je welkom.
    We gaan zeker nog een keer terug.

Zoals altijd was het weer gezellig bij Aphrodite in Beek en Donk. De gastvrouw neemt ook tijd om een praatje te maken ondanks de drukte. Het eten is zeer lekker en ook voldoende. Was weer een gezellige avond.

23. Nederlands Beek en Donk

R. Nouwens

Lekker gegeten, goede en vriendelijke bediening.

Restaurant Paradijs

Wij van Restaurant Paradijs willen u graag mededelen dat er sinds augustus een nieuwe management de zaak heeft overgenomen. Het interieur is gemoderniseerd en opgeknapt. Alle menukaarten zijn vernieuwd en flink verbeterd. Wij willen u graag laten zien dat de onderstaande recensies niet meer in ons beeld passen.

Catharina

Lekker gegeten, fijne sfeer, bijzonder aardige dames v d bediening!

Het is ons goed bevallen. Vers gemaakte pompoen soep was heerlijk.sorbet was ook met verse vruchten. We komen zeker nog terug

27. Nederlands Beek en Donk

Ik heb bij dit restaurant heerlijk gegeten. Alleen de service en de gastvrijheid tijdens deze avond heb ik als slecht ervaren.

Tijdens het diner (net na het voorgerecht) gooide de bediening per ongeluk een blad bier over me heen. Na dit gebeuren vond de bediening het schoonmaken van de tafel en restaurantvloer belangrijker dan mij als gast... Er werden geen mogelijkheden geboden om mijn met bier doordrenkte kleren te drogen. Naar huis gaan om te verkleden was geen optie. Vanwege de afstand. Daarom ben ik zelf maar naar handdoeken gevraagd. Om zo het leed te verzachten en verder te eten. Ik heb de gehele avond met natte kleren aan tafel gezeten.

Maar wat het me deze avond het meeste irriteerde, was dat de bediening de gehele verdere avond of bij het weggaan niet meer geïnformeerd of interesse heeft getoond hoe het me ging en of ze iets voor me konden betekenen.

Thuisgekomen heb ik direct via de mail mijn bevindingen aan het restaurant kenbaar gemaakt. Daar kreeg ik als antwoord op: dat de biertjes die over me heen gevallen zijn, van de rekening zijn gehaald en niet betaald hoeven te worden. Verder geen reactie meer gekregen.

Ik hoop dat, als dit bij een volgende gast weer overkomt, dat ze dan anders zullen handelen en reageren.

28. Nederlands Beek en Donk

Aart vandalen

Ik kwam toevallig hier langs en had honger en nam een maandmenu. Dit is geweldig, een aanrader.

29. Nederlands Beek en Donk

Vandaag terug gekomen voor het lunchmenu 3 gangen voor 12.95 super lekker en dan nog zitten op dat mooie terras, weer een top middag bij de hommel. O ja 1 tip, die leuke serveerster is echt een goeie, daar komen mensen voor terug, wij zeker wel.

Zojuist gegeten bij paradijs. Na het lezen van de recensies gingen wij er met een gemengd gevoel naar toe.
    We werden gastvrij ontvangen.
    We kozen voor het all you can wat menu. Als eerste ronde sushi. De vis was ijskoud. Deze kwam uit de diepvries dus geen verse vis. De sushi rijst was ontzettend zoet en het waren grote sushi's waardoor je dus veel rijst proefde.
    Na lange tijd wachten en gevraagd te hebben of het nog lang zou duren kwam de tweede ronde. Deze ronde was van de grillplaat. Doorgebakken zalm en veel saus. Derde ronde idem.
    Als excuus voor het lange wachten, kregen we te horen dat het restaurant pas om 17.30 geopend was i.p.v. 16.30 (op de site staat gewoon 16.30 vermeld)
    Al met al was dit een slechte ervaring voor ons.
    Dan kunnen ze investeren in een nieuw interieur, maar zorg maar eerst dat de keuken in orde is!