Corona informatie

• Corona – 1 jan t/m 15 mrt

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 1 jan t/m 15 mrt

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1190793433 85
1533131906 80
1596194257 78
1605203164 79
1614212071 79

1. Het was voortreffelijk geregeld, en zeker met alle maatregelen i.v.m. corona. Het eten was erg smaakvol.

2. Familie Derks van de Ven

Wederom heerlijk gegeten hier. Goeie kaart en steeds wisselende specials! Voor elk wat wils. Het eten is zeer goed, en de service vriendelijk. Wij blijven terug komen!

Eén vorige recensie
  3. Gewoon. Niet echt iets bijzonders. Vlees was goed bereid. Frietjes te hard. Wel een gezellige sfeer. Prijs ook normaal.

4. Astrid Vermeulen

Het was allemaal goed erg leuk personeel.

5. Eten was op zich prima alleen de carpaccio was nog erg koud, tegen het bevroren aan. Wij moesten erg lang wachten voordat we de menukaart kregen. Wel drankjes opgenomen en brood besteld, toen een andere tafel later binnen kwam dan ons kregen hun eerst de menukaart. Toen de bediening gevraagd naar menukaart en waar ons brood blijft ondertussen al wel half uur verder. Nog geen excuses of niets. Erg jammer want het eten was verder prima

6. Annetta Smulders

Het was een top ervaring! Heerlijk gegeten, leuke bediening, fijne sfeer, echt een aanrader!

7. Lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel.

8. Richard B

Ambiance enzo was erg goed, eten leek in eerste instantie ook goed echter zat er een levend beest (slak/tor) in de sla van mijn vader. Heeft hij in zijn mond gehad en uiteraard (na we het zagen kruipen met zijn 4en) gemeld bij de serveerster. Beetje ongelovig gekeken maar meegenomen naar de keuken waar mijn vader een nieuwe werd aangeboden (geweigerd uiteraard). Hierna is het voorgerecht van de rekening gehaald maar geen echte excuses of iets anders aangeboden gekregen. Wij hebben alle sla hierna niet meer geaccepteerd en op aandringen van mijn vader toch het hoofdgerecht gegeten. Was verder erg goed.

Aan het einde alsnog uitleg gehad van de serveerster dat de sla kant en klaar binnen komt van de leverancier (en dus niet meer gewassen word in het restaurant) en ze die aanspreken. ZEER slecht naar mijn mening want het restaurant moet voor zijn eten staan en dit op zijn minst wassen. Komen hier dus ook niet meer terug.

9. Heerlijk gegeten!
    Gezellige sfeer!

10. Wilhelmien

Heel lekker tapas gegeten en goede en snelle bediening

11. John Manders

Leuke ongedwonge sfeer, erg lekker eten, leuke inrichting.

12. Wij vonden het ontzettend donker. Konden de kaart bijna niet lezen. Wij waren allemaal rond de 50 jaar, dus nog niet stokoud😬 maar hadden er last van. Het eten was goed. Niet uitstekend, maar gewoon goed. Jammer dat we voor het water moesten betalen als je voor €400- komt eten en drinken. Vriendelijk personeel.

13. Theo Heinsbergen

Gisteren [ 12-8-2018] weer sinds lange tijd eens bij Uniek gaan eten, en daar hebben wij geen spijt van, snelle bediening ondanks de drukte, vriendelijk personeel en erg smakelijk eten.
    Zeker een vervolg bezoek waard!

14. Heerlijk gegeten, vond alleen dat ze te vaak om drinken komen vragen. Ook al heb je net besteld, komt er weer iemand anders vragen of je wat wil drinken.

15. anoniem

Het eten was goed. Vooral het vlees was heerlijk en heel goed klaargemaakt. Wat ik jammer vind is dat er geen wijnkaart is. Nu is er alleen keuze tussen wit, rood, of rosé. De wijn is van middelmatige kwaliteit en doet zeker geen recht aan het heerlijke eten!

16. Het eten en drinken is er heel erg goed, de bediening geweldig, kei leuk personeel gewoon Brabantse gezelligheid, een echte aanrader het is echt uniek.

17. Stien van Duijnhoven

Hele gezellige avond. Eten was prima, heel fijne bediening en welkom.
    Je voelt je er lekker thuis.

18. Heerlijk gegeten.

19. Heerlijk gegeten met vrienden. Prima sfeer, vriendelijk personeel! ’
    Een aanrader.

20. Eten erg lekker! Leuke gerechten en goede porties. Ruime keus.
    Personeel erg vriendelijk en opmerkzaam. Zeker voor herhaling vatbaar

21. Heerlijk gegeten en de service was top.

22. B Jansen

23. Maurice Spetter

Personeel en sfeer is goed,Volgens personeel hadden ze geen campari, bleek later van wel.
    voorgerechjes waren lekker.
    De Argentijnse steak was goed , de schnitzel was de paneerlaag niet gaar en hij droop van het vet.
    Jammer, wij zijn beter gewend

24. Bea Jansen

Een fijne huiselijke en warme gelegenheid om heerlijk te genieten van fijne en lekkere gerechten. Het personeel is erg vriendelijk m.a.w. Zeker een aanrader!!!

25. Ankie Jansen

10 maart 2017, een verrassings etentje voor mijn man bij Uniek. Met 11 personen kinderen en kleinkinderen een heerlijke avond gehad. Heerlijk gegeten in een sfeer volle ambiance. Daar mijn man geen dessert, maar alleen koffie na wilde, werd dit verrassend geserveerd met opschrift op het bord en vuurwerk. Ook kregen we nog een foto die gemaakt was door het personeel. Voldaan en super tevreden avond gehad. Dank jullie wel mensen van Uniek.

26. We hebben 10 febr. een topavond gehad bij Eeterij Uniek.
    het eten was weer goed en de sfeer uniek!
    Wij werden aangenaam verrast tijdens het eten, daar een van de dames een foto kwam nemen aan tafel welke wij na afloop meekregen!
    Het dessert was opgeluisterd met vuurwerk en de borden van mijn vrouw en mij waren versierd met PROFICIAT van chocolade.
    Goed gedaan en uniek!!

Eén vorige recensie
  27. Op 12 maart heel lekker gegeten voor een prima prijs. Zeer vriendelijk en attent personeel. En het unieke-toetje is top!

28. Bas van den broek

Een hele gezellig avond gehad sfeer oké. Service top. Eten smaakte heel goed. Prijs kwaliteit ook in orde. Al met al een echte aanrader.

29. C van Eck

Ben al heel vaak bij Uniek gaan eten, maar het eten was nog nooit zo slecht als deze keer. Mijn andere gasten hebben wel goed gegeten dus het zal wel aan mijn keuzemenu gelegen hebben.

30. Bettina

Lekkere vegetarische gerechten. Ook nog redelijke keuzes. De roerbakgroenten in bladerdeeg is een aanrader!! Ook lekkere koffiespecialiteiten!

31. Erg gezellige huiskamer sfeer, goed en vriendelijk personeel en het eten en de prijs zijn goed in evenwicht.

32. Ron 110 punten

Ik ben hier 1 keer wezen eten en daarna nooit meer geweest.

Eten & Drinken
    Het enigste wat lekker was, dat was de tomatensoep. Vriend van mij had gewoon friet met frikandellen besteld en zelfs deze smaakten nergens naar. Je hoeft toch geen top-kok te zijn om dit te kunnen maken.

Sfeer
    Sfeer vond ik goed in het tentje. Waarom krijgt sfeer van mij toch een 4, dat is omdat ik nergens onder een tafel kon zitten. Ik ben zelf 2 meter en er was geen een tafel/stoel combinatie waar ik ook maar onder de tafel paste. Snel gegeten en weer gegaan vanwege dat mijn benen hierdoor pijn deden.

Hier valt niets over te zeggen. Alles was netjes, ze hebben alles geprobeerd om mij toch een geschikte zitplaats te geven. (van tafel gewisseld, gezocht naar de laagste stoelen, etc.)

Prijs/Kwaliteit
    Ondanks dat de prijs best normaal is, was het eten gewoon niet lekker. Hierdoor ook een onvoldoende op het gebied van prijs/kwaliteit

Kortom: ik had liever thuis gegeten en zou dit restaurantje daardoor ook niemand aanraden.

33. We hebben al meerdere keren bij dit restaurant gegeten en komen iedere keer weer graag terug. Het eten is van goede kwaliteit, de sfeer is gezellig en de bediening is goed. Kortom: een aanrader!

34. Wij besloten wat eten af te halen, want dat kan bij dit restaurant. We moesten ongeveer 20 minuten wachten voordat het eten klaar was. Het werd een maaltijdsalade en een roerbakschotel. Het brood en de kruidenboter waren lekker. De friet was slap en er zat geen smaak aan. De sla en dressing waren in orde, maar de kip was erg droog en had harde randjes. De gerechten hadden teveel saus waardoor het door het bakje naar buiten komt. Er zit wel aluminiumfolie om, maar die moet je ook echt om het bakje laten zitten, anders zit alles onder de saus. Als je kijkt naar de kwaliteit/prijs verhouding is dit restaurant duur met afhaalmaaltijden. Bovendien hebben we gemerkt dat als je het personeel kent, je een drankje aangeboden krijgt. Aan anderen bieden ze dit niet aan.

35. Prima en gezellig restaurant. Vriendelijke bediening en sfeervol ingerichte ruimtes. En inderdaad, zoals in een andere recensie gelezen, de kok houdt van sauzen. Ik ook overigens, maar ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen geldt. We komen zeker nog een keer terug!

36. Dennis verschuren

Prima restaurant met leuke kaart. Verschillende malen bezocht, maar goede constante kwaliteit van gerechten. Heel klein minpuntje: kok is gelet op de hoeveelheid gek op sauzen bij gerechten. Dit is hier en daar te overdadig en heeft het uitstekend gegrilde vlees of vis niet nodig. Tip, serveer dit er los bij. Verder two thumbs up!

37. Weer heerlijk gegeten gisteravond. Dit restaurant is echt een topper! Heerlijk eten, alles vers, zeer vriendelijke bediening en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Kortom,een echte aanrader!

38. Henk den Hertog

4 x 10. Weer heerlijk gegeten. Het is binnen gezellig. Gezellige bediening door een mooi op elkaar ingespeeld team. Heerlijke gerechten mooi verzorgt en vers. Top.

39. Goede en snelle service. Prijs kwaliteit zeer goed. De sfeer is knus en gezellig.
    Eten is erg lekker, erg lekkere salades.

40. Johan Vermeulen

Kaart is gevuld met veel alleman vrienden. Ideaal om vrienden, familie, collega's mee naartoe te nemen. Prijs kwaliteit is uitstekend te noemen. Daarnaast jong en energiek personeel met oog voor detail. ;) Deze tent is top!

41. Lekker gegeten, gezellig ingericht en leuke bediening!

42. Goed druk voor een zaterdagavond; alles bezet of gereserveerd. We konden nog wel even snel een tafeltje krijgen voor alleen een hoofdgerecht. Eten werd vlot uitgeserveerd, lekker gegeten, gezellig ingericht en redelijk betaalbaar. Jammer dat overal friet bij wordt geserveerd. Spare ribs ook erg lekker.

43. Leuke tent, gezellige ongedwongen sfeer, goede (hardwerkende) bediening en bovenal lekker eten. Prijs/kwaliteit verhouding is hier prima. Geen poespas, gezellig eettentje voor snelle hap of uitgebreider diner. Ook geschikt voor gezinnen met kids.

44. Dianne en Manon

Het eten was lekker, vriendelijk personeel!

En kok, bedankt voor de startkabels haha!

45. Prima tent voor een eenvoudig etentje; ook met kinderen goed te doen. De sfeer en de inrichting is leuk; het personeel ook.

De kaart is intussen wel over de datum; vanaf de opening al dezelfde gerechten.....wel wisselende dag- en week menu's.

Leuk voor een zondag met de kinderen of met een gezelschap als het niet te duur mag zijn.

46. Het eten is er heerlijk.

Ik kom er geregeld eten, ook voor de kinderen is het eten goed.

Het is een gezellig en druk restaurant.

Voor de rust moet je er niet gaan eten, maar als je lekker wil eten, of voor de gezelligheid is het echt een aanrader!

In de zomer kan je er heerlijk op het terras zitten, de locatie is ook mooi.

47. Gezellig restaurant. Bediening is goed en vlot. Personeel zeer vriendelijk. Het eten was ook nog eens erg lekker en betaalbaar.

Aldus voor herhaling vatbaar.

48. Lekker eten. Vriendelijk personeel.

49. Super restaurant!

Lekker eten voor een heel betaalbare prijs in een leuke sfeer. Bediening is altijd vriendelijk. Echt een topper.

Carpaccio salade, oosterse kipsalade en salade uniek zijn goddelijk! (de kruidenboter trouwens ook)

50. Een heel gezellige avond gehad door: de erg eigentijdse aankleding, vriendelijk personeel, erg goed eten, prettige muziek en leuke ligging. Echt een aanrader om eens in een andere ambiance te eten.

51. Erg goed restaurant. Lekker knusse sfeer. Eten is ook erg goed.

52. Lekker eten, duurt soms wel wat lang voordat je het krijgt, maar ja dat is bij de meeste wel. Erg goede sfeer en bediening is goed.

53. Zeer goede prijs-kwaliteit!

Altijd vriendelijke en gastvrije bediening.

Ik kom hier regelmatig en het is altijd druk.

Zeer populair in deze regio. Gezellig met een groep of met z'n twee.

Het is altijd goed.

Ik kom hier erg graag!

Een absolute aanrader voor mensen die lekker en gezellig willen eten in een ontspannen sfeer en ook nog eens betaalbaar.

54. Erg leuk restaurant, met een zeer goede kwaliteit!

Zoals de naam al zegt: Uniek.

Een hele goede sfeer, leuke bediening, zeker een aanrader voor een gezellige avond!

55. Leuke locatie, maar niet echt een aanrader. Wilden er van een avondvullend etentje genieten. Helaas was dit niet mogelijk. Ook geen specialiteit van de kok verkrijgbaar. Moesten maar op de kaart kijken werd ons verteld. Voorgerecht was matig en hoofdgerecht kwam al voor wij ons voorgerecht op hadden.

Uiteraard hebben wij dit niet geaccepteerd, dus terug laten brengen. Binnen een anderhalf uur waren we weer buiten.

Slecht personeel.

Verder, qua prijs, viel het niet tegen.

Algemene indruk, rommelig restaurant.

56. Uniek, hmm niet de naam die ik dit restaurant zou toewijzen als het om het eten gaat.

Afgelopen zomer eens gegeten. Het ziet er wel gezellig uit en de ligging is fantasties maar daar houdt het ook op.

De bediening was een beetje rommelig en het eten was erg, erg standaard.

Het voorgerecht van nog enigzins degelijke kwaliteit (gevulde champignons), maar het hoofdgerecht was echt om te huilen. Een stuk zalm zoals je ze uit de supermarkt haalt, te droog gebakken, met een saus die compleet geen smaak had (had witte wijn moeten zijn als ik naar de kleur kijk).

Erg grote tegenvaller met een te fors prijsje. Een tent die ik hierna al vele malen heb afgeslagen omdat er veel andere en betere opties in de buurt zijn.

57. schoentje

Paar keer al met onze medewerkers gaan eten. Perfect. Vlotte bediening en super kwaliteit. Iedereen is gewoon enthousiast. Deze week 2 afhaalmenu's. Met de grootste zorg klaar gemaakt en verpakt. We hebben er thuis dan ook van genoten.

58. Lekker gegeten, bediening was vriendelijk en je hoefde niet lang te wachten na het bestellen van je drinken.

Verder heeft het zaakje een gezellige sfeer. Wij hebben er in ieder geval een mooie avond gehad en goed gegeten! Komen er zeker nog een keer terug!

59. Zeer klant onvriendelijk restaurant.
    Erg chagrijnig personeel.

Klacht over het eten wordt niet serieus genomen.
    Duidelijk geen aanrader.

60. Wij hebben een fijne avond gehad en we komen beslist terug.

Eten prima en de bediening was goed, wat wil je nog meer.

Groetjes en tot de volgende keer.

61. Dit restaurant valt zwaar tegen.

De bediening is zeer slecht en `t eten laat te wensen over.

Geen aanrader.

62. Heel leuk en gezellig restaurant, waar klantvriendelijkheid nog hoog in het vaandel staat! Bovendien op een leuke locatie, zeker in de zomer! Wij gaan er altijd graag eten en hebben nog nooit gehad dat er iets niet goed was! We zijn zelfs met ruim 30 personen tegelijkertijd daar gaan eten en iedereen kreeg netjes tegelijkertijd zijn eten! Ook de tijd tussen de drie gangen was niet te lang. Ik heb na die avond nog veel leuke en positieve reacties gehad van collega's!

Zij daarom ook van mij!

63. een hele gezellige club uit een andere keuken

heerlijk en heel betaalbaar .hebben niet lang hoeven te wachten en de bediening was goed. Wat we wel jammer vonden dat we echt na elf uur zo n beetje buiten gekeken werden,dat hadden we net iets anders verwacht in ons gastvrije brabant.Verder alleen maar lof

64. heb alleen met het afrekenen het gevoel in een restaurant te zitten. Ga er niet voor de gezelligheid en ook niet voor de honger.

65. Hoewel we met een gezelschap van 11 personen waren, was de tijd dat we de gerechten geserveerd kregen niks te lang. ( Heb dat wel ooit anders meegemaakt bij andere restaurants)Voor de rest, bekijk mijn punten en dat spreekt voor zich

66. MM 106 punten

fijne keuze van gerechten en heel lekker, vriendelijke bediening mooi zaak

67. r raijmakers

kei lekker eten en gezellig