Nieuwste foto's in Beek en Donk

Laatste updates in Beek en Donk

1. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenhuis Pluk

Heerlijk gegeten, op aanraden van de koks een pannenkoek gekozen met wild , bloedworst, en super lekker zacht gegaard buikspek deze combinatie is zeker een compliment waard.
    Een gezellig en sfeervol restaurant met vlotte bediening. Wij komen hier zeker terug.

2. Jan Egmond's profielfoto
    Jan Egmond heeft een recensie geschreven voor De Hommel

Jan Egmond

Alles gewoon goed, net als ons vorige bezoek enkele jaren geleden. Prijs/kwaliteit is vooral bij het maandmenu opvallend goed. Ook opvallend was dat er op vrijdagavond bijzonder weinig gasten aanwezig waren. Ik zou niet weten wat daarvan de reden was.

3. Wilhelmien's profielfoto
    Wilhelmien heeft een recensie geschreven voor Eeterij Uniek

Wilhelmien

Heel lekker tapas gegeten en goede en snelle bediening

4. Danny Verlijsdonk's profielfoto
    Danny Verlijsdonk heeft een recensie geschreven voor Aphroditi

Danny Verlijsdonk

Super lekker gastvrouw en personeel heel erg aardig...

5. Christian's profielfoto
    Christian heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Christian

Heerlijk gegeten. Restaurant is een aanwinst voor Beek en Donk e.o.

6. Eefje Verschuren's profielfoto
    Eefje Verschuren heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Wij hebben heerlijk gegeten. Ik weet niet wat ze met de sushi doen maar het is lekkerder dan dat ik eerder geproefd heb. Wij gaan binnenkort zeker terug.

7. Elly en Ferry's profielfoto
    Elly en Ferry heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Elly en Ferry

Ming heeft ons gisteren geweldig verwend. Sushi, Sashimi van wilde garnalen, coquille met eendenlever en dry aged beef dat bijzonder mooi en smakelijk gebakken was. Met een passende wijn uit de Elzas, aangenaam gezelschap in een sfeervolle ambiance wij gaan terug. Ga het zelf proeven!

8. De Zwaan heeft een nieuwe foto
  15. De Zwaan heeft een nieuwe foto
  16. John Manders's profielfoto
    John Manders heeft een recensie geschreven voor Eeterij Uniek

John Manders

Leuke ongedwonge sfeer, erg lekker eten, leuke inrichting.

17. Bo Pennings's profielfoto
    Bo Pennings heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Ik heb al verse sushi van Aziatisch restaurant De Zwaan mogen proeven. De kwaliteit is echt heel goed en het smaakte overheerlijk. Ik heb nog niet eerder zo'n goede Sushi gegeten. De eigenaar Ming is ook erg gastvrij en vriendelijk. Zeker een aanrader om hier een keer te gaan eten.

18. Anke Derks van de Ven's profielfoto
    Anke Derks van de Ven heeft een recensie geschreven voor Eeterij Uniek

Anke Derks van de Ven

Heerlijk gegeten weer. Super kwaliteit. Uitgebreide en zeer gevarieerde kaart. Fijn, vriendelijk personeel en een top kok! Altijd een feestje om hier te eten!

19. johan hellings's profielfoto
    johan hellings heeft een recensie geschreven voor Restaurant PUUR
    Internationaal Beek en Donk

Bij binnenkomst zat het al aardig vol, wij namen een tafeltje richting keuken ik zie namelijk graag een kok werken.

Wij namen het drie gangen menu, met de tip van de gastvrouw dat de houthakkers steak behoorlijk groot was, ik had namelijk gezegd dat vier gangen te veel was en eigenlijk voor de steak wou gaan en toen kwam de tip van de gastvrouw en inderdaad goed dat ik voor de vis ging, zaten uiteindelijk behoorlijk vol.

Het voorgerecht beide, tartaar van Hollandse nieuwe met gewokte mosselen en een kroketje van Hollandse garnalen met dressing, een erg lekker gerecht en mooi opgemaakt.

Het hoofd gerecht voor mijn vrouw een gerookte eendenborstfilet en daarna gebakken met rode port saus.
    Ik had de gebakken witvisfilet met garnalen, dragon en tomaat, erg lekker maar de dragon kwam iets scherp door.
    De groenten hierbij was een salade en gewokte groenten ruim voldoende dit moesten meer restaurants moeten doen de groente, en frietjes met een heerlijke mayonaise.

Na gerecht beide kaasplankje met een lekker vijgencompote, de kazen waren een rode schimmelkaas (petit Munster) een blauwe schimmel, oud Amsterdam en een Brie, mooi lekker en dat was fijn de kazen op een plankje en een apart bordje voor het eten.

Alles bij elkaar lekker gegeten, de kok doet uiterst zijn best en het komt er goed en lekker uit compliment, in de bediening zou eigenlijk iemand bij moeten zodat de gastvrouw bij binnenkomst de gasten wat beter zou kunnen ontvangen.

In oktober komen wij graag terug voor het wild.

20. Angelique's profielfoto
    Angelique heeft een recensie geschreven voor Eeterij Uniek

Wij vonden het ontzettend donker. Konden de kaart bijna niet lezen. Wij waren allemaal rond de 50 jaar, dus nog niet stokoud😬 maar hadden er last van. Het eten was goed. Niet uitstekend, maar gewoon goed. Jammer dat we voor het water moesten betalen als je voor €400- komt eten en drinken. Vriendelijk personeel.

21. Theo Heinsbergen's profielfoto
    Theo Heinsbergen heeft een recensie geschreven voor Eeterij Uniek

Theo Heinsbergen

Gisteren [ 12-8-2018] weer sinds lange tijd eens bij Uniek gaan eten, en daar hebben wij geen spijt van, snelle bediening ondanks de drukte, vriendelijk personeel en erg smakelijk eten.
    Zeker een vervolg bezoek waard!

22. A van Heijnsbergen's profielfoto
    A van Heijnsbergen heeft een recensie geschreven voor Aphroditi

A van Heijnsbergen

Heerlijk eten, gezellig en vertrouwd, Genoeg en niet duur.

23. Danielle's profielfoto
    Danielle heeft een recensie geschreven voor Eeterij Uniek

Heerlijk gegeten, vond alleen dat ze te vaak om drinken komen vragen. Ook al heb je net besteld, komt er weer iemand anders vragen of je wat wil drinken.

24. Enna's profielfoto
    Enna heeft een recensie geschreven voor De Donck

Wij zijn hier gaan eten op een hete zomerdag vanwege de heerlijk koele airco.
    Dit is zeker een cafetaria deluxe! Zowel het normale friettent-menu als het aanvullende menu met uiteenlopende gerechten bieden voldoende keus voor een mooie prijs. “Sjiek” uit eten bij de frietzaak.

Ruim voldoende porties, lekker eten en vers bereid. Niets op aan te merken, wij komen terug.

25. johan hellings's profielfoto
    johan hellings heeft een recensie geschreven voor Restaurant PUUR
    Internationaal Beek en Donk

Hier voor de eerste keer gegeten met de AH actie, wij vinden dat zo de AH actie ook gebruikt moet worden bij die restaurant waar je nog niet bent geweest of nieuwe.

Bij binnenkomst konden wij uitzoeken waar wij gingen zitten het kon ook buiten, plaatsje gekozen binnen omdat buiten direct aan parkeer plaatsen was.

Eerst een drankje en toen de kaart, het viel op dat er mooie combinaties waren van Vis en Vlees, wij gingen voor de drie gangen vier was ook mogelijk, maar achteraf toch de juiste keuze met drie gangen.

Voorgerecht, mijn vrouw nam de Tartaar van Hollandse Nieuwe met gewokte mosselen en een kroketje van Garnalen met tomaten dressing, mooi en lekker.

Ik nam de Rösti van aardappel met spekjes pulled chichken (oude kaas?)en een heerlijke mosterd mayonaise een heerlijk gerecht, jammer van de opmaak vrij klein plankje maar de smaak prima.

Wij dronken hier bij beide een witte Sauvignon, lekker.

Hoofdgerecht, mijn vrouw ging voor vis namelijk Kabeljauw met Garnaaltjes dragon en tomaat, gewoon heerlijk en ook een mooi stuk Kabeljauw.
    Ik nam de gegrilde houthakkers steak deze was ingesmeerd Piri Piri en kruiden boter, deze was heerlijk, hierbij kwamen voor beide Frietjes, salade, en gewokte groente met onder andere Bloemkoolroosjes, wortel, en boontjes.

Wij dronken weer een Sauvignon bij de vis en ik een Chileense Merlot, jammer dat er een niet wat krachterige rode wijn was voor bij het vlees.

Nagerecht, mijn vrouw een koffie het kaasplankje kon er niet meer bij.

Ik nam het kaasplankje vier heerlijke kazen en op een juiste temperatuur dus niet rechtstreeks uit de koeling o.a. vloeibare Brie, Munsterland een Oude Kaas en een Blauwschimmel, hierbij een appelstroop en? Lekker krentenbrood, jammer dat het op een te klein plankje lag alles lag op/tegen elkaar.

Afsluiter koffie met een keuze bonbon, lekker.
    Lekker en goed gegeten, voor ons was het eigenlijk te veel, maar komen zeker terug.

26. Angela van den Heuvel's profielfoto
    Angela van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor De Hommel

Angela van den Heuvel

Onverwacht besloten om naar de Hommel te gaan eten met zoontje van 6. Super plekje buiten, met een leuk speeltuintje. Snelle vriendelijke bediening. Heerlijk eten voor een goede prijs. Super appeltaart en warme groente bij het eten, wat wij niet vaak zien.
    Wij komen zeker vaker terug!