Nieuwste foto's in Beek en Donk

Laatste updates in Beek en Donk

1. Angelique's profielfoto
    Angelique heeft een recensie geschreven voor Eeterij Uniek

Wij vonden het ontzettend donker. Konden de kaart bijna niet lezen. Wij waren allemaal rond de 50 jaar, dus nog niet stokoud😬 maar hadden er last van. Het eten was goed. Niet uitstekend, maar gewoon goed. Jammer dat we voor het water moesten betalen als je voor €400- komt eten en drinken. Vriendelijk personeel.

2. Theo Heinsbergen's profielfoto
    Theo Heinsbergen heeft een recensie geschreven voor Eeterij Uniek

Theo Heinsbergen

Gisteren [ 12-8-2018] weer sinds lange tijd eens bij Uniek gaan eten, en daar hebben wij geen spijt van, snelle bediening ondanks de drukte, vriendelijk personeel en erg smakelijk eten.
    Zeker een vervolg bezoek waard!

3. A van Heijnsbergen's profielfoto
    A van Heijnsbergen heeft een recensie geschreven voor Aphroditi

A van Heijnsbergen

Heerlijk eten, gezellig en vertrouwd, Genoeg en niet duur.

4. Danielle's profielfoto
    Danielle heeft een recensie geschreven voor Eeterij Uniek

Heerlijk gegeten, vond alleen dat ze te vaak om drinken komen vragen. Ook al heb je net besteld, komt er weer iemand anders vragen of je wat wil drinken.

5. Enna's profielfoto
    Enna heeft een recensie geschreven voor De Donck

Wij zijn hier gaan eten op een hete zomerdag vanwege de heerlijk koele airco.
    Dit is zeker een cafetaria deluxe! Zowel het normale friettent-menu als het aanvullende menu met uiteenlopende gerechten bieden voldoende keus voor een mooie prijs. “Sjiek” uit eten bij de frietzaak.

Ruim voldoende porties, lekker eten en vers bereid. Niets op aan te merken, wij komen terug.

6. johan hellings's profielfoto
    johan hellings heeft een recensie geschreven voor Restaurant PUUR
    Internationaal Beek en Donk

Hier voor de eerste keer gegeten met de AH actie, wij vinden dat zo de AH actie ook gebruikt moet worden bij die restaurant waar je nog niet bent geweest of nieuwe.

Bij binnenkomst konden wij uitzoeken waar wij gingen zitten het kon ook buiten, plaatsje gekozen binnen omdat buiten direct aan parkeer plaatsen was.

Eerst een drankje en toen de kaart, het viel op dat er mooie combinaties waren van Vis en Vlees, wij gingen voor de drie gangen vier was ook mogelijk, maar achteraf toch de juiste keuze met drie gangen.

Voorgerecht, mijn vrouw nam de Tartaar van Hollandse Nieuwe met gewokte mosselen en een kroketje van Garnalen met tomaten dressing, mooi en lekker.

Ik nam de Rösti van aardappel met spekjes pulled chichken (oude kaas?)en een heerlijke mosterd mayonaise een heerlijk gerecht, jammer van de opmaak vrij klein plankje maar de smaak prima.

Wij dronken hier bij beide een witte Sauvignon, lekker.

Hoofdgerecht, mijn vrouw ging voor vis namelijk Kabeljauw met Garnaaltjes dragon en tomaat, gewoon heerlijk en ook een mooi stuk Kabeljauw.
    Ik nam de gegrilde houthakkers steak deze was ingesmeerd Piri Piri en kruiden boter, deze was heerlijk, hierbij kwamen voor beide Frietjes, salade, en gewokte groente met onder andere Bloemkoolroosjes, wortel, en boontjes.

Wij dronken weer een Sauvignon bij de vis en ik een Chileense Merlot, jammer dat er een niet wat krachterige rode wijn was voor bij het vlees.

Nagerecht, mijn vrouw een koffie het kaasplankje kon er niet meer bij.

Ik nam het kaasplankje vier heerlijke kazen en op een juiste temperatuur dus niet rechtstreeks uit de koeling o.a. vloeibare Brie, Munsterland een Oude Kaas en een Blauwschimmel, hierbij een appelstroop en? Lekker krentenbrood, jammer dat het op een te klein plankje lag alles lag op/tegen elkaar.

Afsluiter koffie met een keuze bonbon, lekker.
    Lekker en goed gegeten, voor ons was het eigenlijk te veel, maar komen zeker terug.

7. Angela van den Heuvel's profielfoto
    Angela van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor De Hommel

Angela van den Heuvel

Onverwacht besloten om naar de Hommel te gaan eten met zoontje van 6. Super plekje buiten, met een leuk speeltuintje. Snelle vriendelijke bediening. Heerlijk eten voor een goede prijs. Super appeltaart en warme groente bij het eten, wat wij niet vaak zien.
    Wij komen zeker vaker terug!

8. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor Eeterij Uniek

anoniem

Het eten was goed. Vooral het vlees was heerlijk en heel goed klaargemaakt. Wat ik jammer vind is dat er geen wijnkaart is. Nu is er alleen keuze tussen wit, rood, of rosé. De wijn is van middelmatige kwaliteit en doet zeker geen recht aan het heerlijke eten!

9. Wim & Helma Faassen's profielfoto
    Wim & Helma Faassen heeft een recensie geschreven voor Eeterij Uniek

Het eten en drinken is er heel erg goed, de bediening geweldig, kei leuk personeel gewoon Brabantse gezelligheid, een echte aanrader het is echt uniek.

10. Vissia's profielfoto
    Vissia heeft een recensie geschreven voor Piacere Puro

Mooi ingericht, prettig zitten. Goed eten. Komen zeker terug.

11. susiev10's profielfoto
    susiev10 heeft een recensie geschreven voor De Hommel

Vroeg gereseveerd met 2volw en 2 kindjes. Na 1 1/2uur kregen we pas het hoofdgerecht. Poffertjes voor de kindjes, welke pas 5 minuten na ons hoofdgerecht werden geserveerd, Nadat we al een keer waren gaan vragen of het nog erg lang duurde want het werd al laat. Eenmaal op tafel bleken de poffertjes ook nog eens uit een pakje en 2×opgewarmd oid want je kon er een ruit mee ingooien. Vettige aardappeltjes bij ons hoofdgerecht en diepvries doperwtjes en worteltjes in een bakje samen met onherkbare groente in een sausje.

12. Dekkers's profielfoto
    Dekkers heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenhuis Pluk

Met 12 personen lekkere pannenkoeken gegeten.
    Bediening minder geklungel met serveren, afhalen van tafel terwijl één persoon nog aan het eten was.
    Geen cola light of Zero.

13. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Uniek

Hey Rudi,

Waarschijnlijk een foutje bij het toekennen van de cijfers, dat kan altijd eens gebeuren. Ik heb de cijfers daarom even verwijderd en Stien gemaild om na te gaan welke cijfers het moeten zijn. Zodra ik respons krijg, pas ik het aan!

Groetjes,
    An
    Redactie Eet.nu

14. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Uniek

lovende recensie tekst en lage punten lijken mij helemaal niet overeen te komen.. grru..

15. Stien van Duijnhoven's profielfoto
    Stien van Duijnhoven heeft een recensie geschreven voor Eeterij Uniek

Stien van Duijnhoven

Hele gezellige avond. Eten was prima, heel fijne bediening en welkom.
    Je voelt je er lekker thuis.

16. Angela's profielfoto
    Angela heeft gereageerd op een recensie van Piacere Puro
    Angela
    Van restaurant

Jammer te horen dat u het koud had. Als u het even aan het team had aangegeven hadden we de verwarming hoger kunnen zetten.

17. Wij's profielfoto
    Wij heeft een recensie geschreven voor Piacere Puro

Echt heer-lijk gegeten! Niks op aan te merken. Verrassende extraatjes op je bord die allemaal even smaakvol waren. Aandachtspuntjes: prijzen van de wijn: buitenproportioneel. Als je iets anders wilt dan huiswijn dan betaal je makkelijk €7 per glas (!). Voorgerechten ook prijzig maar echt zeer smaakvol. En ik vond het er misdchien iets te fris. Wel een aanrader als je van lekker, niet al te voorspelbaar eten houdt!

18. Monica's profielfoto
    Monica heeft een recensie geschreven voor Piacere Puro

Heb hier smiddags geluncht. Het was er erg koud. Antipastie plankje besteld. Erg duur voor wat er op lag. Wat er dan op lag was wel goed. Maar wel karig. Zal niet snel meer terug gaan. Vond t toch n tegenvaller alles bij elkaar.

19. Piacere Puro heeft een nieuwe foto
  20. Beekmans's profielfoto
    Beekmans heeft een recensie geschreven voor Eeterij Uniek

Heerlijk gegeten.

21. Pim Lucassen's profielfoto
    Pim Lucassen heeft een recensie geschreven voor Piacere Puro

Perfecte plek om te genieten van ECHT eten. Alles in huis gemaakt van de beste kwaliteit. Er is geen week dat ik hier niet kom lunchen tussen het werk door.
    Een echte aanrader!

22. L's profielfoto
    L heeft een recensie geschreven voor Piacere Puro

Sfeervolle ambiance waarin je gastvrij wordt ontvangen. Soepje en een broodje gegeten. Heel erg lekker Italiaans met een eigen touch. Kwaliteit.

23. ad van iersel's profielfoto
    ad van iersel heeft een recensie geschreven voor Snackbar de Bumkes

De beste snackbar in Laarbeek - hele goede halve haan en geweldig goede slaatjes - uitstekende friet - gewoon Top.

24. Diney Berg's profielfoto
    Diney Berg heeft een recensie geschreven voor Piacere Puro

Vind het al een hele beleving bij binnenkomst, warme sfeer, zeer vriendelijke eigenaar die heerlijke creaties tovert, vriendelijke gastvrouw + personeel, het eten is verrukkelijk! Een echte aanrader!..

25. P Lockefeer's profielfoto
    P Lockefeer heeft een recensie geschreven voor Piacere Puro

P Lockefeer

Ik ben een kritische eter maar op het eten bij Piacero Puro is niks aan te merken. Gezellig en kleinschalig, fijne mensen. En een sympathieke eigenaar die zelf kookt. In de naast gelegen winkel kun je ook verse pasta s kopen om thuis op te eten. En geweldig lekkere ham.

26. Netty Lense's profielfoto
    Netty Lense heeft een recensie geschreven voor Piacere Puro

Heerlijk eten in een warme sfeer ben al 4 x wezen lunchen altijd goed, en een goede prijs kwaliteit verhouding. Een Zeeuw met Italiaanse passie in Brabant.

27. Ans Reijnders-Siroen's profielfoto
    Ans Reijnders-Siroen heeft een recensie geschreven voor Piacere Puro

Mooie gezellige zaak met vriendelijk personeel.
    Al een aantal keer geweest en echt alles is heerlijk!
    Wij gaan hier zeker nog vaak een hapje eten.
    Er is ook een winkel aanwezig waar je heerlijke kaassoorten, olijfolie's en lekkere biertjes en wijnen kunt kopen, heb je iets nodig voor een cadeautje word het leuk voor je ingepakt.

28. Piacere Puro heeft een nieuwe foto
  29. Piacere Puro heeft een nieuwe foto