Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bedum verdeeld zijn.

Anoniem

Lange wachttijden, mensen worden voorgetrokken, en moeilijk om te vragen of je nog wat drinken wilt, Ohja ik zou nog een vork krijgen. Na 60 minuten nog niet gekregen.

Met familie wezen eten.
    Duurde anderhalf uur voor het eten werd opgediend terwijl de tent half vol was. Niet eerder vertoond.
    Of we weer nog een keer komen is twijfelachtig. Pffff.

3. Eetcafé Bedum

G. de Groot

Sfeervolle ambiance. Wij hebben het aspergemenu gekozen. Dit viel tegen. De aspergesoep is te 'dun', smaakt melkachtig. Hoofdgerecht: Asperges niet allemaal goed geschild en niet allemaal gaar. Hierdoor bitter. Bijgerechten erg matig. Boontjes met ? flauw van smaak en salade met prei waar de prei overheerst. De friet en aardappelen waren prima. Prijs/kwaliteit verhouding was dus niet goed. Viel ons tegen. Erg jammer.

4. Eetcafé Bedum

Monique

Gezellige inrichting, fijne stoelen, eten was geweldig, chapeau... Wat een goede keuken! Zeker de mix aan voorgerechten en de mix aan nagerechten een enorme aanrader! Ook een heel prettige bediening.
    Enige minpuntje: Wel wat veel lawaai, maar op een erg drukke zaterdag is daar niet veel tegen te doen.
    Voor prima eten, drinken en uitstekende bediening kun je hier heel goed terecht.

5. Eetcafé Bedum

Lucie Schutter

De inrichting ziet er heel mooi uit. Het café is nu apart van het restaurant en dat is goed gelukt. Het ziet er sfeervol uit. Leuke bediening. Ik heb heerlijk gegeten.

Ik ga vast nog een keer weer en het is een aanrader voor een ieder.

Super onvriendelijke en ongastvrije service. I.v.m. een koemelkallergie mag ik geen kaas op mijn pizza. Ik vroeg of ze geitenkaas hadden en dat was niet het geval. Maar het was niet toegestaan om zelf een beetje geitenkaas mee te nemen zodat ze dat voor mij op mijn pizza konden doen. (Dan hoeven ze het niet zelf aan te schaffen, het kost niks extra's en het is ook geen extra moeite). Maar dat wilden ze niet. Het verbaasd me dat mensen niet bereid zijn wat voor een ander te doen. Verder hoef je daar ook niet met een allergie te zijn want ze weten dus helemaal niet wat er in hun producten zit.

We hebben hier fantastisch gegeten, gelijk voor tweede keer gereserveerd.
    Wat een koks en wat een leuke bediening. Jammer, ver weg bij ons vandaan. Misschien tweede zaak in het westen des lands? Ons heb je al als klant. Echt super.

Bianca en Rene

Goed eten, goede prijs/kwaliteit, leuk en vriendelijk personeel, lijken voor sommige mensen misschien chagrijnig maar zijn ze zeker niet, voor ons geen andere cafetaria meer!

We kwamen binnen in een vrijwel leeg restaurant: Gelijk kwam er een meisje (hoop dat haar ouders wisten dat ze hier was) naar ons toe met de vraag: "heeft u gereserveerd?" Nee..is dat erg? Eigenlijk konden we overal zitten want er was maar een tafeltje gereserveerd. Een vrij sfeerloos koud aandoende eetgelegenheid. Meer een soort bedrijfskantine. Geen gezellige muziek. Wel een welkomstborrel, dat is weer positief, Voorgerecht stokbroodjes. Veel en lekker niets mis mee. De kruidenboter en Tzaikie was duidelijk minder. Erg waterig en niet goed van smaak, gemiste kans. Mengt de kok het aan met water of zo? Hoofdgerecht duurde enorm lang terwijl er bijna niemand in het restaurant zat. Aardappels gefrituurd en veel te vet. Knoflooksaus opnieuw ook hier te waterig en weinig smaak. Vlees niet mals en lekker gekruid. Salade veel te grof gesneden en niet lekker, ook veel rest water. Ook geen stevige Feta maar veel te week. geen stevige lekkere hap zoals Feta hoort te zijn op een salade. 2e rondje drinken duurde ook veel te lang. Hoofdgerecht was al bijna op. Dit kan vele malen beter, was in het verleden ook beter.
    Jammer een gemiste kans

We hebben weer lekker gegeten. Keuze gemaakt uit de nieuwe folder. Doner kebab schotel en schotel zorba de griek en voor de kinderen een tosti erbij. Het was weer heerlijk smullen. Zelfs oma van 82 vond het heerlijk, ze had nog nooit grieks gehad en zei meteen dit wil ik wel vaker eten.

Prima pizza's, vriendelijke en alerte bediening. De stoelen zijn dringend aan vervanging toe!!

Zaterdagavond met de twee oudste kinderen (18 en 16) pizza gegeten bij Mangia e Bevi. Prima eetervaring. Het was behoorlijk druk, maar de keuken en de bediening deden erg hun best en de smakelijke pizza's stonden in no time op tafel. Enige minpuntje was het hinderlijk door de zaak rennen van een aantal kleine kinderen, maar dit is natuurlijk vooral een zaak van de ouders en niet van het restaurant.

De pizzeria is wel relatief duur (in de stad groningen zijn veel goedkopere te vinden) maar kwaliteit en nabijheid maken veel goed.

Zorba in Bedum is een leuk restaurant waar je lekker kan eten. En ze hebben lekkere spareribs, gyros, broodjes en aardappeltjes.

Afgelopen zondag hadden we Grieks eten besteld. Ondanks dat het druk was waren zeer snel bij ons (Middelstum). Het eten werd afgeleverd door een zeer vriendelijke chauffeur. Eenmaal aan tafel waren we verast door de grootte van de schotels en de hoeveelheden die we kregen. Daarnaast smaakte alles ook nog eens zeer goed. Kortom een aanrader, wij gaan dit zeker vaker doen.

het was voor ons de eerste keer dat we daar gegeten hebben
    we wonen in de stad Groningen onze zoon woond in bedum die vertelde ons over de griek
    we vonden het klasse en gaan nu vanavond 22-08 er weer heen
    dit zegt dus genoeg

Loes Abbes

Heerlijk gegeten, niet teveel, niet te weinig. Prima bediening.

Top restaurant, ik heb de lasagne besteld en hij was heerlijk van smaak! Thuis had je de smaak nog in je mond, leuk om een avondje te zitten! Top restaurant!

Leuk plekje bij de haard met ons groepje. Het eten was super en natuurlijk lekker Grieks. De pizza's waren ook goed. Bediening niets op aan te merken en een goede prijs-kwaliteit verhouding

André en carla

Vlotte bediening. Gangen in goed tempo na elkaar opgediend. Lekker eten. Als ik dan een minpunt op moet noemen, is het dat ze geen pin hebben. Wij gaan zeker weer

Pizza goed van smaak. Bediening deze keer goed. Bij een eerdere ervaring kon de bediening beter..

Afgelopen weekend bij Zorba de Griek gegeten, dit doe ik nooit weer. De bediening bestond voornamelijk uit meisjes die totaal geen kennis en verstand van zaken hadden. Dit resulteerde erin dat zij regelmatig afgesnauwd werden door de baas, die er ook niet bepaald vriendelijk bij stond te kijken. Het decor doet kil aan, en de boze blikken van de eigenaar maakten de sfeer er niet bepaald beter op. Enige pluspuntje was de snelle service, maar naar mijn mening mag het personeel wel met wat meer respect behandeld worden!

Onder andere een pizza besteld met broccoli, groene asperges, fricandeau en gorgonzola en tomaten. Geen tomaten maar tomatenpuree wat overheerst. De rest van de beloofde topping is amper aanwezig. Kleffe tomatenpuree hap dus. Ik heb eerder een betere ervaring gehad. Beetje jammer. 😢

24. Chinees-Indisch Bedum

Huisman

We hebben hier onlangs gegeten. Prima restaurant. Heerlijke gerechten. We komen nog eens hier eten.

25. Chinees-Indisch Bedum

Heb hier een keer gegeten, eten was koud. Weinig eten en taai vlees en aangebrand. Slecht restaurant.

Mijn ervaring is een zeer slechte. Wilde er graag iets bestellen en stond daarom als enige vlak voor de counter, maar dame met tattoos op haar armen vond het schikken, herschikken en andermaal herschikken van plakbriefjes met bestellingen op de rand van die counter véél belangrijker dan het bedienen van de klant voor haar, die ze intussen wel drie keer aankeek zonder te vragen wat hij wilde, of zonder hem met een excuus te vragen om enig geduld. Mijn conclusie: de klant is geen koning bij Koning! Ben dan ook weggegaan zonder iets te bestellen en kom er nooit weer.

Een uitstekende menukaart met betaalbare prijzen. Maaltijden zijn royaal en smaakvol. Personeel is lekker ongedwongen en tegelijkertijd behulpzaam en netjes. 1 tip is de verwarming, zet hem aan waar de gasten zitten, dit is geen slimme bezuiniging en het oogt anders al snel kil. Kaarsen werden bij ons vrij laat aangestoken. Een 8, als de sfeer iets warmer zou worden aangekleed, bijvoorbeeld de comfort van de stoelen en de verwarming goed aan, dan zou het een 9 zijn. Uiteraard moeten de Griekse accenten blijven.... Wij komen hier zeker terug, smullen!

Kim de Jonge

Ik heb vandaag met een vriendinnetje gegeten bij Zorba de Griek, en het eten is echt fantastisch! Voor de hoeveelheid aan eten dat je krijgt is het ook redelijk betaalbaar. Service vind ik ook aangenaam, vriendelijk en beleefd.

29. Chinees-Indisch Bedum

Prima eten, vriendelijke mensen en snelle service!

Geweldige pizza's! Bij bestellen zijn de pizza's erg snel klaar! Echter, wanneer je bij Mangia e Bevi wil eten, duurt het regelmatig twee uur voordat je je eten krijgt.