Mangia e Bevi in Bedum

1295192790 83
1302219928 82
1491952674 80

1. Anoniem

Lange wachttijden, mensen worden voorgetrokken, en moeilijk om te vragen of je nog wat drinken wilt, Ohja ik zou nog een vork krijgen. Na 60 minuten nog niet gekregen.

2. We hebben hier fantastisch gegeten, gelijk voor tweede keer gereserveerd.
    Wat een koks en wat een leuke bediening. Jammer, ver weg bij ons vandaan. Misschien tweede zaak in het westen des lands? Ons heb je al als klant. Echt super.

3. Prima pizza's, vriendelijke en alerte bediening. De stoelen zijn dringend aan vervanging toe!!

4. Zaterdagavond met de twee oudste kinderen (18 en 16) pizza gegeten bij Mangia e Bevi. Prima eetervaring. Het was behoorlijk druk, maar de keuken en de bediening deden erg hun best en de smakelijke pizza's stonden in no time op tafel. Enige minpuntje was het hinderlijk door de zaak rennen van een aantal kleine kinderen, maar dit is natuurlijk vooral een zaak van de ouders en niet van het restaurant.

De pizzeria is wel relatief duur (in de stad groningen zijn veel goedkopere te vinden) maar kwaliteit en nabijheid maken veel goed.

5. Top restaurant, ik heb de lasagne besteld en hij was heerlijk van smaak! Thuis had je de smaak nog in je mond, leuk om een avondje te zitten! Top restaurant!

6. Pizza goed van smaak. Bediening deze keer goed. Bij een eerdere ervaring kon de bediening beter..

7. Onder andere een pizza besteld met broccoli, groene asperges, fricandeau en gorgonzola en tomaten. Geen tomaten maar tomatenpuree wat overheerst. De rest van de beloofde topping is amper aanwezig. Kleffe tomatenpuree hap dus. Ik heb eerder een betere ervaring gehad. Beetje jammer. 😢

8. Geweldige pizza's! Bij bestellen zijn de pizza's erg snel klaar! Echter, wanneer je bij Mangia e Bevi wil eten, duurt het regelmatig twee uur voordat je je eten krijgt.

9. Zonder te reserveren (is een gokje - vaak erg druk - zeker in het weekend) voor de tweede keer deze week heerlijk gegeten bij Mangia E Bevi. De vorige keer hadden we pizza's opgehaald, vandaag (28-12-2014) zijn we weer prima geholpen en hebben zalig eten verorbert ;-).

De varkenshaas met groene pepersaus (jaja, in een pizzeria) is een echte aanrader. Wat een smaakfestijn is dat zeg. Ook de biefstuk was precies goed en de pizza's van onze dochters waren weer om te smullen... en dat deden ze dan ook!

Wij hebben zelf in Groningen gewoond en daar echt vele pizzeria's 'gehad', maar geen enkele kan op tegen Pizzeria Mangia E Bevi. Blijft jammer dat ze niet in Stedum bezorgen, maar dat neemt niet weg dat we hier graag komen, zowel voor ophalen als heerlijk genieten.

Wij komen zeker terug, wie weet gaan we voor 3 keer in 1 week :-).

Bedankt voor weer een heerlijke maaltijd en gezellige avond!

10. Fam de vries

In November hier met een grote groep (ongeveer 25 personen) wezen eten, we hebben bijna tot op de minuut twee uur moeten wachten op ons eten. Ook tafels die dik een uur na ons binnen kwamen hadden eerder hun eten op tafel staat. Nu snap ik best dat het lastig kan zijn met een grote groep maar twee uur is gewoon veel te lang. Als je vraagt waar het eten blijft krijg je een vaag antwoord dat het op dit moment vast gemaakt wordt. We zijn hier als groep vaker geweest maar na die laatste keer zien ze ons waarschijnlijk niet weer terug.

11. Rob en Anja

Afgelopen week 3x (!) bezocht, wilden eigenlijk alleen de eerste dag van ons 4-daags bezoek hier gaan eten. Beviel echter zo goed dat we maar verder hebben afgezien naar het zoeken van iets anders. Geweldig eten, prettige bediening, komen zeker hier ooit weer terug! Dank voor alles!

12. Een erg slechte ervaring en dan ook op alle gebieden:
    Eerste vraag in een zo goed als leerrestaurant: Heeft u gereserveerd? Een pizzeria waar honden vrij mogen komen heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Jengelende kinderen die met auto's al kruipend over de vloer kruipen en een verschrikkelijke herrie maken. Spelende kinderen is niet erg, maar een kind dat het gehele restaurant als speeltuin gebruikt? En dan zijn auto naast ons tafeltje tegen een paal stuk slaat en hem daar gaat repareren... nee dat gaat me net te ver. Een voor een groot deel leeg restaurant door 4 verschillende personen geholpen worden. Serveersters die om de 5 minuten bij je langs komen om te vragen of het smaakt. Een voorafje (stokbrood met kruidenboter) met slechts 4 stukjes brood. En dan ook nog een pizza die niet smaakt en waar de korsten op verschillende plaatsen zijn aangebrand. O ja, het biertje was lekker.
    Het mag wel duidelijk zijn: Hier komen we nooit meer!

1,1
  13. Suraya K.

Heb vandaag twee pizza's gehaald. De pizza's waren prima, maar niet heel bijzonder, heb ze wel eens lekkerder gehad. Zit ook niet zo vol als bij diverse andere pizzeria's (in stad Groningen) wel het geval is.
    De Prijzen liggen bij Mangia E. Bevi wat aan de hoge kant.
    De bediening is wel erg vriendelijk. De tent zag er van binnen gezellig uit.

14. Gezin 2 vw

Zondag 29 juli 2012 onverwacht hier een leuke dag afgesloten. Zeer vlotte aardige bediening, heerlijke pizza's, pand heeft binnen een ouderwetse uitstraling met veel bruintinten dus donker. Wij vonden dit wel gezellig maar de meningen zullen er over verdeeld zijn. Adres is bij ons goed bekend en te vinden maar misschien moeten er vanaf de grote doorgaande weg (stationsweg) in Bedum meer richtingborden naar de pizzeria zijn.

15. Anja 101 punten

Komen er al jaren, helaas sinds onze verhuizing niet zo vaak meer.

Heerlijke pizza's, goed belegd. Jammer dat ze wel regelmatig aangebrand zijn aan de onderkant.

De tomatensoep is super lekker.

De bediening vlot en vriendelijk.

Het ijs is niet lekker, goedkope kwaliteit en simpel.

De vloer is wel wat koud.

16. Donderdagavond, alleen, super lekker gegeten! Kom zeker terug!

17. Laatst 4 pizza opgehaald, 2 ervan waren voor de helft aangebrand en de andere 2 waren zo bedolven onder ham dat er voor de rest geen beleg meer te zien was!
    Erg jammer, want de pizza's waren altijd goed!

18. Gisteren weer heerlijk gegeten. Heb in heel Nederland gewoond en overal pizza's gehad, maar nergens zo lekker als hier. Zelf je pizza samenstellen is geen probleem. Jammer dat ze niet in Leens bezorgen ;).
    Gisteren was ook weer een groots smaakfestijn. Goddelijk! Vol als een potje met peren en dan eigenlijk nog twijfelen of je een tweede pizza zult bestellen terwijl je weet dat dat niet gaat passen.
    Aflsuitend een italiaanse koffie is hier ook lekkerder dan elders (met amaretto én sambuca). MMmmmmmm
    De prijs... Ha, zulk lekker en goed eten krijg je niet snel voor dit geld...
    We gaan snel weer eens :)

19. Heb hier afgelopen week heerlijk gegeten.

De pizza was heerlijk! Heb hem nog nooit zo lekker gehad. Je betaald er misschien iets meer voor, maar dat is het 100% waard. Hier komen we zeker terug.
    Bediening was vriendelijk en alles is mogelijk.

Het was een geslaagde avond.

20. Voortreffelijk! Hier kan geen andere pizzeria tegenop!

21. Yvonne,Eline en Marlien

De bediening is erg vriendelijk.

De kaart overzichtelijk!

Het eten heeeeerlijk!

Het beste restaurant van het Noorden.

22. Het deeg was op, moesten daardoor een 30 min. langer wachten op onze pizza. Pizza's zijn erg goed, smaak prima, maar zijn ook ontzettend duur vergeleken bij andere pizzeria's in Groningen.

Voor het wachten wel excuses maar geen drankje ter compensatie gekregen. Jammer, gemiste kans.

23. Het kan natuurlijk zijn dat ze dicht zijn! Elk jaar zijn ze in de vakantie een paar weken dicht, dat zegt dus niets over de bediening of bereikbaarheid..

Ik eet er erg graag, heerlijke pizza, pasta en ook vlees..

24. Het is ronduit de beste pizzeria in Bedum en omstreken!

Maar waarom ze steeds als ik pizza wil bestellen de telefoon niet opnemen is mij een raadsel.

Meestal draait er wel een bandje dat ze gesloten zijn.

Maar al een paar avonden is het onmogelijk om een pizza te bestellen.

Vind ik ERG slecht voor zo'n goeie pizzeria!

25. Dit is echt een geweldige pizzeria. Als je hier hebt gegeten valt elke pizza die je ergens anders eet tegen. Daarnaast een zeer aardige eigenaar en goed personeel.

26. Pizzeria Magia E Bevi is in 1 woord, geweldig! Het eten is voortreffelijk, de bediening is super, de heren in de keuken en de eigenaar altijd met een big smile en erg vriendelijk.

Iedereen die we meegenomen hebben naar de pizzeria in de loop der jaren waren net als wij ook altijd erg enthousiast. Van ons krijgen ze dan ook een dikke 9!

27. Mijn man en ik hadden zulke goeie reacties gehoord over deze pizzeria dat we er toch maar eens een kijkje gingen nemen.

Nou niets was teveel gezegd. Het eten was voortreffelijk.

De bediening super en we gaan er zeker na de vakantie weer naar toe.

28. De beste pizzeria ooit.

Erg lekker, leuk en sfeervol.

Koks, bediening en bezorgers zijn erg klantvriendelijk.

Gr. stephan (13)

29. We eten hier al jaren met veel plezier. Elke keer als we ergens anders eten i.v.m. vakantie o.i.d. zeggen we in koor "het is geen pizza zoals Mangia e Bevi .Wel vinden we het jammer dat ze rondom de Kerst vaak gesloten zijn.

30. We haalden eten op en bestelden 2x scaloppa waarvan 1 met kip en allebei in witte wijnsaus. Bij thuiskomst zat er geen saus over het vlees. Er was ook geen onderscheid te zien tussen de 2 soorten vlees; wat was de kip? We zijn er mee teruggegaan.

Er werd voor ons een roomsaus gemaakt maar volgens pizzeria Mangia hoorde dat niet zo. Er lag wat helder vocht op de bodem dat was waarschijnlijk de wijn en voor pizzeria Mangia de saus. Bij de pizzeria waar ik vaker eet, in onze eigen woonplaats, snijden ze het vlees en wordt er een heerlijke saus overheen gedaan. Maar goed dat was nog niet alles!

Bij navraag wat de kip is; bleek dat de schaal waarin 1 lapje vlees inlag; dat is kip.

In de andere schaal lagen 3 lapjes vlees, VREEMD, waarom dit verschil. (ze waren allemaal even klein)

Er was namelijk geen verschil in PRIJS!

Maar goed: Alles werd nogmaals lekker OPGEWARMD: Groenten-aardappels-frietjes en de mayo die er al bij lag.

Wij blijven naar de pizzeria gaan in onze eigen woonplaats!

31. vaste klant

Super pizzeria! Geweldige mensen die er werken. Thuisbezorging prima! Eten is uitmuntend! Vaste eetgelegenheid voor ons. Beslist superr! Keep up the good job!

32. Jammer dat je soms zolang op je pizza moet wachten...

33. Eens een andere pizzeria bezocht in de omgeving. Gezellige warme sfeer. Fijne bediening. Lekker eten. Een aanrader.

34. We hebben lang gezocht naar een pizzeria, we waren nogal verwend met onze vorige. Deze is er helaas (voor ons) mee opgehouden. Op aanraden van vrienden zijn we eens naar de pizzeria in Bedum gegaan, hieronder het resultaat!

Hartstikke gezellig, gemoedelijk en perfect eten en drinken.

Een constant bezoek zéker waard!

35. Carlo en Severine

De beste pizza's van het Noorden.

Heerlijk. Ook de vleesgerechten. Overheerlijk!

36. Vanuit de provincie naar Bedum afgereisd voor een heerlijke pizza. Het was druk op de woensdagavond; we hebben een klein uur op onze borden moeten wachten maar dat was zeker de moeite waard. Minpunt is dat het onmogelijk bleek om kraanwater geserveerd te krijgen, zelfs bij bestelling van een karaf huiswijn.

37. Prima pizzeria! Heerlijk eten!

38. Lekker eten volgens mij en mijn vriend.

Jammer genoeg geen shoarma:(

39. Kort maar krachtig: De beste pizzeria van het noorden!

40. Wij wonen in Warffum, waar geen pizzeria is, dus wij moeten kiezen uit de drie pizzeria's in de buurt: Winsum, Uithuizen of Bedum. Hoewel Bedum het verst weg is kies ik toch altijd voor dit restaurant omdat ze hier verreweg de lekerste pizza's hebben, altijd goed van een constante kwaliteit en vriendelijke bediening.

41. Ons favoriete restaurant hier in de omgeving. Heerlijke pizza's en geweldige bediening.

42. prima

43. meindert schotanus

heerlijk eten voor een goede prijs met vriendelijke bediening

44. Heerlijk eten en goede service, ook aan huis.

45. Heerlijk eten en erg vriendelijke bediening

46. Elke keer weer geniet ik van de heerlijke pizza's en pasta's! Een leuk, gezellig en een kwalitatief goed restaurant.

47. Na 1,5 uur wachten op de bezorging (en 2 telefoontjes verder), kregen we 2 pizza's die zeer slecht belegd waren en waar totaal geen smaak aan bleek te zitten voor €22,20. Dit was de eerste maar gelijk ook de laatste keer dat wij daar een pizza hebben besteld.

48. Roel Kuiper

In elk opzicht absoluut beste pizzeria die ik ooit bezocht heb.

49. De pizza hier zijn echt het allerlekkerst!!!
    WE komen er best vaak een de bediening is ook goed geregeld!!

50. ik vond het eten erg lekker! en hele leuke bediening! de plek waar het restaurant zich bevind beviel mij ook zeer, zicht op een prachtige kerk!

51. ik vond het eten heel erg lekker en zeker weten dat ik nog een keer terug kom