Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Kerkstraat 10, 4854 CE, Bavel

Op dit adres zit nu: Vannu

Vin's Bar in Bavel

• Landelijk
    • Bij het bos
    • Aan de snelweg

1. Stef

2. We wilden vandaag eens Vin's bar proberen. Dit is een soort van broertje van Van Ouds. Als je binnen komt heb je rechts "Van Ouds", een fine dining restaurant. Links zit sinds enige tijd Vin's bar.
    Blijkbaar zijn we net op tijd: 1 februari sluiten beiden zaken en op 1 maart heropent Vin's gastrobar op een nieuwe locatie in het centrum van Bavel.

We werden zeer vriendelijk ontvangen door de dame die vandaag in d'r eentje in de bediening stond en we mochten een tafel uitzoeken. We besloten voor een wat uitgebreidere lunch te gaan van 4 gangen.

Eerst kregen we een kleine amuse van makreel, kerrie en biet. Lekker, heel erg lekker. Een zeer goed begin van de lunch. Hierna kregen we de volgende gerechten:

Dun gesneden kalf met krokantjes van truffel, groene asperge, pompoen en mayonaise van mierikswortel -> Een lekker fris begin met een klein beetje zoet en pit er bij. Prima!

Skrei met ossenworst, ansjovis, bloemkool en vadouvan -> Zonder twijfel het gerecht van de middag. Uitstekend bereid, lekkere smaken & texturen. Top!

Dorade met fregola, ratatouille, bimi en beurre blanc van schaaldieren -> De dorado had iets korter gemogen, maar verder een heerlijk gerecht. De ratatoulle was echt super: Heerlijk van smaak en nog lekker crunchy. Daar mag je mij ook een heel bord van geven. Ook de beurre blanc was erg lekker.

Amarena kers met chocolade, exotisch fruit ijs en caramel -> Een lekkere combinatie van bitter, zoet & zuur. Zeker het exotisch fruit ijs is echt super.

Hierna nog aan de koffie met friandises gegaan (echt en koopje voor 4,50 euro). Een erg lekkere afsluiting. Zeker de bonbon van pure chocolade met pompoen en citrus was erg lekker!

Verder een top-bediening gehad, lekker gegeten, fijne ambiance... Jammer dat het hier gaat sluiten. We gaan zeker de nieuwe locatie proberen!