Nieuwste foto's in Bavel

Laatste updates in Bavel

1. Eten & Drinken BY Brigitte heeft een nieuwe foto
  2. Eten & Drinken BY Brigitte heeft een nieuwe foto
  3. eten & drinken BY BRIGITTE's profielfoto
    eten & drinken BY BRIGITTE heeft gereageerd op een recensie van Eten & Drinken BY Brigitte

Dank je wel voor deze mooie reactie.

4. Ans en Dick's profielfoto
    Ans en Dick heeft een recensie geschreven voor Eten & Drinken BY Brigitte

Ans en Dick

Het was lang geleden dat we zo welkom bij restaurant.
    Hele warme en oprechte belangstelling voor de gasten, erg fijn.
    Het eten was heerlijk en we komen zeker nog eens terug.
    Een aanwinst voor Bavel.

5. Restaurant Van Ouds in Bavel's profielfoto
    Restaurant Van Ouds in Bavel heeft gereageerd op een recensie van Van Ouds

Hoi ADK,
    Hartstikke bedankt voor uw mooie recensie, dit is weer een stukje extra motivatie voor ons.
    Hopelijk tot snel zo dicht bij huis in uw eigen dorp.
    Team Vanouds

6. ADK's profielfoto
    ADK heeft een recensie geschreven voor Van Ouds
    Nederlands Bavel

We hadden zin in een lekkere, wat uitgebreidere lunch en besloten deze keer maar weer eens in ons eigen dorp bij Van Ouds te eten. Zeer vriendelijke bediening op een mooi terras in het zonnetje, maar ook voldoende schaduw van de bomen & parasol.
    Mijn vrouw koos voor het 2-gangen menu van de chef, ik voor een salade van eendenborst & een hoofdmenu met ossenhaaspuntjes. Alles werd in een plezierig tempo uitgeserveerd en was lekker op smaak. Van te voren ook nog een lekkere amuse gekregen, kortom: ook weer voor herhaling vatbaar!

7. Romy D's profielfoto
    Romy D heeft een recensie geschreven voor Van Ouds

Romy D

Toevallig binnen gevallen bij Van Ouds in Bavel.
    Zelfs glutenvrij is geen probleem zonder reserveren vooraf.
    Mooi gelegen aan de buitenrand van Bavel. Mooie terrassen (voor zowel als achter), maar daar is het helaas te fris voor.
    We arriveren tegelijk met een wereldberoemde DJ, tja dat heb je al snel zo vlak bij Breda.
    Mooie sfeervolle zaak, waar al jaren met liefde wordt gekookt. Voor ons was het al weer enkele jaren geleden dat we hier waren geweest, dus het was de hoogste tijd om weer eens terug te komen.
    We nemen het 5-gangen chef menu en eten gepekeld rundvlees, lamsham, boerderij eend, kabeljauw en een heerlijk dessert, ik een bijpassend wijnarrangement.
    Lekker gegeten en gedronken, soms zijn wijn en spijs niet helemaal goed op elkaar afgestemd, maar dat is ook persoonlijk.
    Personeel is vriendelijk en kundig, eten is goed, maar niet altijd verrassend.
    Lekkere stek om naar toe te gaan en dat vinden wij maar dus ook die dj!

8. Marco de Ruijter's profielfoto
    Marco de Ruijter heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Woodpecker

Goede friet, top kwaliteit stoofvlees met uitjes en champignons, goede pindasaus, heerlijke vers klaargemaakte hamburgers, uitstekende vriendelijke service.

9. D. Verbeek's profielfoto
    D. Verbeek heeft een recensie geschreven voor Van Ouds

D. Verbeek

Goed restaurant, genoten van het lekkere eten culinair even anders als thuis. Fijn rustig restaurant bediening prima en alles in alle rust uitgeserveerd. Zeker een aanrader in ieder geval voor ons.

10. S. V d berg's profielfoto
    S. V d berg heeft een recensie geschreven voor Porto Fino

S. V d berg

Sfeer is niet italiaans te noemen. Bediening is ondermaats. Prijs kwaliteit van het eten betreft de pizza's is prima *op kortingsdagen di-wo-do

11. ADK's profielfoto
    ADK heeft een recensie geschreven voor Porto Fino

ADK

Na al die jaren toch maar eens de Italiaan / Grill hier in het dorp geprobeerd en zeker geen tegenvaller! Lekker gegeten voor een leuke prijs. Veel Italiaanse & grill gerechten. Vriendelijke bediening, redelijk snel je eten op tafel. Kwamen regelmatig checken of er nog genoeg drinken was en of alles smaakte.
    De inrichting is wel een beetje aan renovatie toe, maar we komen er zeker nog eens terug (al is het maar om af te halen, want dat kan ook)

12. Adriaanse's profielfoto
    Adriaanse heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Woodpecker

Adriaanse

Slechte friet, vaak gebakken, niet gesorteerd op oudheid, veel jonge mensen. Ik werk als kok in de horeca en dacht ik ga een frietje eten bij de woodpecker en een kroket, nog nooit zoiets vies op, echt goor. Paneermeel van de kroket was gewoon bijna zwart en de friet, nou echt zielig grote friet met op bord geen mayo erbij, zielig bakje mayo, keiharde friet 3 tot 5x gebakken, zit gewoon door elkaar. Vies, goor, smerig en niet te begrijpen. Zeer zeer teleurgesteld, €4.60 vies goor en ik had honger, ik heb de dingen opgegeten en uit beleefdheid maar gezegd dat ik het lekker vond.

13. T.OOijen's profielfoto
    T.OOijen heeft een recensie geschreven voor Van Ouds
    Nederlands Bavel

Gisterenavond met 4pers. Gegeten in de restaurant week, 4 gangen.
    Maar het waren 6 overheerlijke top gerechten!! Alles geweldig mooi opgemaakt,verzorgd en uitstekend van smaak!
    Super lekkere bubbels, en ook nog voor n normale prijs!
    Ook gratis water!
    En eindelijk n restaurant die weten hoe ze n servet moeten vouwen!
    Bediening,tafel,alles prima.
    Bedankt,we hebben genoten!

Fam. Ooijen

14. L. Vogelaar's profielfoto
    L. Vogelaar heeft een recensie geschreven voor Van Ouds

L. Vogelaar

Prima lunch, prima wijn. Gewoon lekker en attente en vriendelijke bediening.

15. Porto Fino heeft een nieuwe foto
    Gilzeweg 24 Bavel
  19. Willian Verhees's profielfoto
    Willian Verhees heeft een recensie geschreven voor Van Ouds

Willian Verhees

Heerlijke gerechten, producten zijn top!! Verrassende wijnen per glas. Bijzonder gezellige ongedwongen sfeer, zeker aan te raden. Een babbeltje met de chef was de cherry on the cake. Zeker voor herhaling vatbaar!

20. van Dorst's profielfoto
    van Dorst heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Woodpecker

Een paar weken geleden heerlijk gegeten bij de Woodpecker. Aspergesoep was super! Mooi opgediend met extra schaaltje ei en schaaltje ham. Super! Ook de huzarensalade was heerlijk. Kleine huzarensalade ook weer keurig opgediend en extra gegarneerd. Kinderen friet met snacks; ook niks mis mee. Bediening was heel vriendelijk. Restaurant niveau tegen cafetaria-prijzen.

21. Porto Fino's profielfoto
    Porto Fino heeft gereageerd op een recensie van Porto Fino
    Porto Fino
    Van restaurant

Beste Guido,

Bedankt voor deze leuke reactie..

Het was me een genoegen voor je oma te mogen zingen, ik vond het erg leuk..

Eigenlijk is mijn specialiteit, zoals ik al aangaf, Russische karaoke maar een verjaardagslied voor je oma zingen móest ik gewoon doen!

Ik vond haar namelijk zó lief, wees trots op haar en koester haar..
    Moge ze nog lang en gezond leven, op vele jaren!

Ik hoop jullie gauw weer te zien..

Groet,

Özgür

22. Truus's profielfoto
    Truus heeft gereageerd op een recensie van Porto Fino

Beste Dilara,

Ik vind het fijn voor je dat jij goede ervaringen hebt met Porto Fino.
    Ik heb deze helaas niet en mag dit ook schrijven. Daar is de site voor.

Dat er vervolgens van alles vertelt wordt over levenshouding en wachten in de Efteling...?
    En van jou uit dat het mijn hobby is om negatieve recensies te schrijven...je kent mij niet eens.
    Ik schrijf niet eens zo vaak een recensie.
    En soms schrijf ik ook goede recensies als ik tevreden ben.

Dus al dat gepraat over levenshouding en hobby en het einde van de wereld...!?
    Waar slaat dat op?

Als suggestie wil ik aan de eigenaar voorstellen...misschien 1 kok erbij tijdens drukte?

23. Dilara's profielfoto
    Dilara heeft een recensie geschreven voor Porto Fino
    Italiaans Bavel

Wij eten maandelijks bij Porto Fino. Het eten is van zeer goede kwaliteit, altijd (h)eerlijk vers! Ook de service is goed en de bediening is zeer vriendelijk! Ondanks de drukte komt de bestelling op tijd. Je zit in een knusse, gezellige en rustgevende omgeving. Kortom zeker een aanrader!!!

24. Dilara's profielfoto
    Dilara heeft gereageerd op een recensie van Porto Fino

Beste mevrouw Truus,

Wij zijn al jaren vaste klant bij Porto Fino. Het is een prachtige zaak met een rustgevende sfeer. Ook het eten is van zeer goede kwaliteit. Misschien een wat hoge prijs voor sommigen, maar je proeft dat het eten met liefde is klaargemaakt. Overheerlijk!! Dus dan heb je ook wat voor dat geld. Ze hebben daarnaast de meest vriendelijkste service die er is. De eigenaren zijn altijd in voor een praatje.
    Jammer dat u het zo ervaren heeft, maar dan ben ik van mening dat je het in het restaurant aan moet geven, zodat zij er op dat moment wat aan kunnen doen. Dat u achter een computer negatieve ervaringen blijft delen, zal de zaak niet doen veranderen.

Teleurstellend dat sommige mensen een hobby maken van het schrijven van negatieve recensies.
    Mijn tip voor mevrouw Truus is, om net als vroeger via persoonlijke communicatie uw 'probleem' bespreekbaar te maken. 50 minuten wachten is niet het einde van de wereld. Er zal vast een oplossing voor zijn als u het in het restaurant bespreekbaar maakt.

Mvg,
    Dilara Schrover

25. Guido's profielfoto
    Guido heeft een recensie geschreven voor Porto Fino
    Italiaans Bavel

Onlangs hebben we op fantastische wijze mijn oma's 90e verjaardag gevierd bij restaurant Porto Fino. Het eten was lekker, maar wat het restaurant vooral bijzonder maakt is de geweldige service. Toen de eigenaar (ik meen dat zijn naam Oesgeur was) doorkreeg dat het om een verjaardag ging, heeft hij mijn oma hoogstpersoonlijk toegezongen. Volgend jaar, al niet eerder, zijn wij weer van de partij!

26. Porto Fino's profielfoto
    Porto Fino heeft gereageerd op een recensie van Porto Fino
    Porto Fino
    Van restaurant

Beste mevrouw Truus,

Het volgende wat ik ga schrijven doe ik op persoonlijke titel en staat los Porto Fino..
    Ik ben niet alleen de eigenaar/kok van Porto Fino maar net als u ben ik ook een persoon en iemand met een zekere levensinvulling, overtuiging en levenservaring..

Ik heb u al twee keer uitgenodigd langs te komen om te kijken wat we voor u kunnen doen, maar u kiest er voor - hetgeen overigens volkomen uw recht is -om nog eens een reactie te plaatsen op een site waar noch ik noch u invloed op hebben..

Nogmaals, komt u een keer langs, dan kijken we wat we voor u kunnen doen..
    Het zou uw motivering goed doen door gewoon persoonlijk langs te komen en wellicht alleen dan kan ik uw negatieve gevoel veranderen in een positieve zodat u hier tevreden weggaat..

Verder wil ik u vragen 'is het nou écht zo erg wat u heeft meegemaakt??'

Ik wil uw beleving niet bagatelliseren maar vraag uzelf eerlijk af waarom u zo boos bent en de moeite heeft genomen tot het schrijven van bovenstaande recensie..
    Wat is hiervan uw beweegreden en uw intentie hiermee??

Uw gevoel van 'niet serieus genomen worden' kan misschien verder reiken dat enkel uw ervaring bij Porto Fino..
    Ik heb u al hierboven gezegd dat wij iedereen respecteren..
    Wij waarderen iedere gast en doen ons best..

Ik kan u genoeg voorbeelden aandragen van gasten die zelfs soms langer dan u hebben moeten wachten..
    Soms is de situatie gewoon onwerkbaar, we zijn nu eenmaal gebonden aan fysieke beperkingen en nooit sneller dan het vuur..
    Kon dat maar..

Zelfs in die situaties, ondanks dat er sprake is van overmacht, zorgen we altijd wel voor compensatie en gaan mensen alsnog begripvol en tevreden weg..

Uit onderzoek blijkt dat slechte ervaringen drie keer sneller rond gaan dan goede ervaringen..
    Mensen zijn veel meer geneigd tot het delen van slechte ervaringen..
    Daarom kunt u inderdaad lezen over het lange wachten bij drukte..

Mensen zijn wel bereid anderhalf uur in de Efteling te staan voor een attractie die 30 seconden duurt, 3 kwartier bij de slager, een uur bij een kapper die zonder afspraak werkt, maar als ze 10 minuten te lang moeten wachten in een restaurant regent het klachten op alle sites..

Vindt u dat ook niet een beetje krom?? Ik neem mijn werk serieus maar om eerlijk te zijn denk ik regelmatig na over de eigenaardigheden van de mens in het algemeen..

Het 'vieze' tafeltje?? Had een ander tafeltje gepakt als u zich daar zo aan had gestoord, of had het tijdens het wachten met een servetje afgedaan.. Het kan inderdaad dat u bent gaan zitten op een tafeltje waar net borden waren afgeruimd..
    Heb plezier, wees luchtig in het leven en neem dingen niet zo zwaar is mijn advies..

Verder, tijdsbesef is een relatief begrip..
    Heeft een goed gesprek met uw tafelgenoot, dan is een half uur zo om..
    Maar kijkt u iedere 3 minuten op de klok dan duurt een half uur een eeuwigheid..

Ik wil afsluiten met te zeggen dat gastvrijheid een wederzijds begrip is dat geldt in ieder restaurant mevrouw..
    Veel mensen zijn zich hier niet van bewust..
    'Gunt u uw gastheer de ruimte om zijn werk te doen en geeft u hem positief vertrouwen dan is hij bereid om een meervoud van zijn best voor u te doen..'

Beter komt u een keer langs en leren we elkaar kennen..

Met vriendelijk groet,

Özgür..